Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
donderdag 23 juli 2020 om 08:38
Heeft Monique daar verstand van dan? Heeft zij iets met Miss Nederland?SweetFirefly schreef: ↑22-07-2020 18:00Mo wordt jurylid voor Miss Nederland 2020. Wat een talent heeft die vrouw toch! Als voorproefje is ze vandaag met de dames naar stichting hulphond gegaan. Wie houdt er nou nog meer van hondjes? O ja, Bridget. Wat een gezellig raakvlak, had Dreetje goed gezien hoor.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

donderdag 23 juli 2020 om 12:40
Neem maar van mij aan dat ze een drankorgel is....ohohwatnuweer schreef: ↑22-07-2020 18:35Viola is 70 jaar. Wat een vooroordeel dat ze teveel zou drinken. Als je 70 bent, heb je gewoon veel rimpels. En dat mag.
donderdag 23 juli 2020 om 13:15
Toch knap dat het de familie Hazes lukt om werkelijk dagelijks met bepaald 'nieuws' in de media te komen. Of dingen worden weer eens herhaald. Laatst ook weer het bericht dat kleine Dreetje de 3e nu toch echt 'onherkenbaar' met z'n gezichtje wordt gefotografeerd. Hij komt op een leeftijd dat ie er last van heeft teveel wordt herkent. Dat de ouders dit zelf in de hand hebben snappen ze dan niet. Ze kunnen ervoor kiezen hun zoontje minder op Insta te plaatsen. Tegenwoordig heeft ie vaak een zonnebrilletje op. Zou prima zijn als ze dit blijven volhouden.ohohwatnuweer schreef: ↑23-07-2020 08:26Tja, Dré en Mo hebben voor het gemak (niet getest blijkbaar) zelf maar besloten dat ze corona hebben gehad. Scheelt weer veel gezeur voor ze. Echt, wat een kansloze leeghoofden zijn het toch.
donderdag 23 juli 2020 om 13:48
fruityjuice schreef: ↑23-07-2020 13:15Toch knap dat het de familie Hazes lukt om werkelijk dagelijks met bepaald 'nieuws' in de media te komen. Of dingen worden weer eens herhaald. Laatst ook weer het bericht dat kleine Dreetje de 3e nu toch echt 'onherkenbaar' met z'n gezichtje wordt gefotografeerd. Hij komt op een leeftijd dat ie er last van heeft teveel wordt herkent. Dat de ouders dit zelf in de hand hebben snappen ze dan niet. Ze kunnen ervoor kiezen hun zoontje minder op Insta te plaatsen. Tegenwoordig heeft ie vaak een zonnebrilletje op. Zou prima zijn als ze dit blijven volhouden.
Toen ik gisteren keek stonden er weer allemaal foto's met dat kind vol in beeld, na dat statement over die herkenbaarheid en de foto met het zonnebrilletje. Daar kwam ook kritiek op in de comments, dus nu zijn die foto's weg. Zo voorspelbaar allemaal

Nothing happens for a reason
donderdag 23 juli 2020 om 15:50
Nou en? Ik ga ook lekker drankorgelen als ik op leeftijd ben, gezellig met mijn mede bejaarden.
donderdag 23 juli 2020 om 15:55
donderdag 23 juli 2020 om 16:52
Ojee qua roddel en achterklap is deze pas echt goed:
https://www.mediacourant.nl/2020/07/con ... -schoonma/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
donderdag 23 juli 2020 om 17:08
Zo dan!koreana schreef: ↑23-07-2020 16:52Ojee qua roddel en achterklap is deze pas echt goed:
Zij probeert toch tegenwoordig zo super zen en positief te instagrammen? Is hier niet helemaal gelukt
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
donderdag 23 juli 2020 om 17:12
Connie doet altijd heel aardig, maar ik denk dat ze keihard is. Zeker als ze je niet mot.koreana schreef: ↑23-07-2020 16:52Ojee qua roddel en achterklap is deze pas echt goed:
donderdag 23 juli 2020 om 17:15
Ze was in 2018 volledig gestopt met alcohol dat was toen in het nieuws.

donderdag 23 juli 2020 om 17:16
Die spoort echt niet. Raar mens.minnimouse schreef: ↑23-07-2020 17:12Connie doet altijd heel aardig, maar ik denk dat ze keihard is. Zeker als ze je niet mot.
donderdag 23 juli 2020 om 17:18
donderdag 23 juli 2020 om 17:28
Nou ja ik zal ook niet laveloos worden, maar gewoon een beetje teut zo nu en dan. Nu drink ik nooit dus dan kan het best wel.minnimouse schreef: ↑23-07-2020 17:18Als je 70 bent kun je goed nog 25 jaar voor de boeg hebben. Veel zuipen lijkt me dan niet goed.
donderdag 23 juli 2020 om 18:03

donderdag 23 juli 2020 om 18:13
Mijn god, die is van het padje. Wat een warrig verhaal. En dan al die taalfouten die ze maakt in het Engels.Green17 schreef: ↑23-07-2020 18:03Ik weet niet of het hier past, maar Doutzen Kroes heeft een reis gemaakt naar haar kosmische bewustzijn en is tot de conclusie gekomen dat Corona 1 groot complot is. Ze heeft hiervoor urenlang research gedaan. En nu wil ze een volksopstand volgens mij “ power to the people “![]()
donderdag 23 juli 2020 om 18:24
I have been quiet for a while, I have been trying to make sense of it all and I can’t! There are so many questions. And with questions it started for me. It could be that you’re reading this and thinking what questions, I don’t have any questions and what do you mean by making sense of it all!Green17 schreef: ↑23-07-2020 18:03Ik weet niet of het hier past, maar Doutzen Kroes heeft een reis gemaakt naar haar kosmische bewustzijn en is tot de conclusie gekomen dat Corona 1 groot complot is. Ze heeft hiervoor urenlang research gedaan. En nu wil ze een volksopstand volgens mij “ power to the people “![]()
My questions are: Do they want us to be healthy? Why is boosting our immune systems with vitamins and food rich in nutrients not part as a measure against Covid? Do they want us to be united or divided? Is it easier to control a fearful driven society? Do they want the best for us? And with ‘they’ I’m talking about the media, the pharmaceutical industry, our governments and all the huge companies that have interests very different to ours it seems like and with ties in everything. There are 6 company’s that own (almost) all media isn’t that conflict of interest? And how do the systems work that we’re all in. Who is benefited?
I have always asked questions I was born into a family that has never just followed.....
In the past few months I have researched for hours and wondered how to share this with you. And here I am feeling an urge to share with you that It has been quite the journey searching for answers. Ask your own questions, follow the money and connect the dots! Think logic, follow your heart and instincts. In the end it’s a power we all have, it will unite us and we need to wake up in order for that to happen! Please keep asking questions ALWAYS!
POWER TO THE PEOPLE

donderdag 23 juli 2020 om 18:36
Nee, haar werk heeft vast ook stil gelegen.Kwebbeltje91 schreef: ↑23-07-2020 18:28JemigDoutzen heeft niks te doen (gehad) zeker?
Valt mij op dat de mensen die ik ken (die dit soort theorieën geloven) geen werk hebben en alles uitzoeken op internet![]()

donderdag 23 juli 2020 om 19:00
Ach een lekker wijntje op z'n tijd maakt het leven wel veel aangenamer. Ik ga ook voor kwaliteit in plaats van kwantiteit: dan maar wat korter leven maar vooral genieten van de geneugten des levens.minnimouse schreef: ↑23-07-2020 17:18Als je 70 bent kun je goed nog 25 jaar voor de boeg hebben. Veel zuipen lijkt me dan niet goed.
donderdag 23 juli 2020 om 19:04
Dat denk ik ook.minnimouse schreef: ↑23-07-2020 17:12Connie doet altijd heel aardig, maar ik denk dat ze keihard is. Zeker als ze je niet mot.
Zij is niet zo leuk als dat ze doet. Ik vind het verhaal van Weekend wel treffend eigenlijk.
Een paar weken geleden viel me op dat die Rick Foxer, haar schoonzoon die altijd overal als een hondje achter haar aanrende en haar Insta stories filmde, nergens meer te bekennen is.