Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
impala schreef:
27-07-2020 23:40
Dat je dit durft te posten, als je in karma gelooft!
Ik kon bij dat bericht toch ook moeilijk denken: ‘ach, wat zielig voor die arme jongen’. Ik dacht eigenlijk hetzelfde. Karma.
Miss-Pippilotta schreef:
27-07-2020 23:51
Ik kon bij dat bericht toch ook moeilijk denken: ‘ach, wat zielig voor die arme jongen’. Ik dacht eigenlijk hetzelfde. Karma.
Ik ook :biggrin:
En dan Nederland weer om hulp vragen... :facepalm:
koreana schreef:
27-07-2020 21:45
Dan nog begrijpen we elkaar niet.
Gaan we hier een discussie over voeren, of besef je dat we hierover kunnen verschillen en ga je een toelichting geven of doorzeuren.

Wat mij betreft laten we het hierbij maar als je wilt doorzeuren, be my guest. ik ga je nevernooit gelijk geven omdat je dat niet hebt.
Jij vindt jezelf echt helemaal gewéldig hè?
Jij mag je gelijk hebben hoor, als jij daar blij van wordt :there:
Frankly my dear, I don"t give a damn
impala schreef:
27-07-2020 23:40
Dat je dit durft te posten, als je in karma gelooft!
Waarom zou ik dit niet durven posten? Ik heb niet zoveel gruweldaden gepleegd. Waarom zou karma dan op mijn pad komen?
Dwarrel75 schreef:
28-07-2020 06:06
Waarom zou ik dit niet durven posten? Ik heb niet zoveel gruweldaden gepleegd. Waarom zou karma dan op mijn pad komen?

Omdat je een ander iets slechts toewenst. Dat is ook slecht. Ook als je vindt dat die persoon dat verdient.
Dwarrel75 schreef:
28-07-2020 06:06
Als je erin gelooft: karma komt op iedereen zijn pad. Daar hoef je geen gruweldaden voor te plegen.
Er komt een intern onderzoek naar het welzijn van de medewerkers van Ellen DeGeneres.

https://www.nu.nl/achterklap/6067048/on ... neres.html

Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Abundance-of-Freedom schreef:
28-07-2020 08:21
Er komt een intern onderzoek naar het welzijn van de medewerkers van Ellen DeGeneres.

https://www.nu.nl/achterklap/6067048/on ... neres.html

Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Vreselijke egotrippende vrouw.
Flowerspowers schreef:
27-07-2020 14:30
Ik moet altijd wel lachen als Bas Smit gekke filmpjes van anderen plaatst, maar ik kan niet naar hem kijken. Die waffel echt de hele dag open, hij heeft nooit zijn mond dicht! Echt altijd open. Irritante lach ook.
Vreselijk irritante kerel , die bakkes de hele dag open , verschrikkelijk.
Flowerspowers schreef:
27-07-2020 14:30
Ik moet altijd wel lachen als Bas Smit gekke filmpjes van anderen plaatst, maar ik kan niet naar hem kijken. Die waffel echt de hele dag open, hij heeft nooit zijn mond dicht! Echt altijd open. Irritante lach ook.
Vreselijk irritante kerel , die bakkes de hele dag open , verschrikkelijk.
Keuken1987 schreef:
27-07-2020 17:30
Bas Smit en Nicolette van Dam waren woensdagavond te zien in het programma Rooijakkers over de vloer. Daar gaf Bas antwoord op die ene prangende vraag: wat doet hij eigenlijk voor werk?

Nicolette kennen we natuurlijk van haar vele televisieoptredens, zowel als actrice als presentatrice. Haar man Bas Smit was ook ‘ineens’ bekend, vooral van zijn grappige filmpjes op Instagram. Maar wat Bas voor de kost doet was tot nu toe niet duidelijk. Sterker nog: Nederlanders vroegen zich dit zo massaal af dat wanneer je bij Google ‘wat voor werk doet’ intypt, de naam ‘Bas Smit’ als eerste opduikt. Dit betekent dat ‘wat voor werk doet Bas Smit?’ een ontzettend veel gegoogelde vraag is.
Investeren
Bas zelf vindt het hilarisch dat zoveel mensen zich dit afvragen. Aan Art legt hij uit hoe de vork in de steel zit: “We ondernemen heel veel samen. Van oorsprong ben ik begonnen als beurshandelaar. Daarna ben ik in het vastgoed gegaan, tot 2017. En daarna ben ik gaan investeren in jonge bedrijven en jonge talenten.”
Diverse ondernemingen
Als hij wat van zijn ondernemingen opnoemt, wordt duidelijk dat zijn werk behoorlijk divers is: “Wij hebben The Healthy Snackbox, we zijn zelf een snack aan het ontwikkelen, we hebben een bedrijf voor video wenskaarten, we hebben een vending machine bedrijf…” Hij legt uit: “We hebben in alle bedrijven professionals om ons heen die er heel veel verstand van hebben.” Daarnaast doen Bas en Nicolette veel voor goede doelen. Zo verkoopt Bas bijvoorbeeld kerstballen met zijn hoofd erop voor het Prinses Máxima Centrum.
Vaag verhaal , hij doet vanalles net niks lijkt het. Volgens mij heeft hij vooral vermogende ouders , schoonouders en echtgenote en doet hij zelf maar bar weinig behalve dan het plaatsen van infantiele instagram filmpjes .
Julus schreef:
25-07-2020 11:56
Leontine zit in een huurhuis
Op de eoa manier moet ik heel hard lachen om deze post 😂
En ook nog een twee - kapper , de horror....
rascalles schreef:
28-07-2020 09:32
Op de eoa manier moet ik heel hard lachen om deze post 😂
En ook nog een twee - kapper , de horror....
Het is dieptriest. Wat moet die vrouw afzien.
Intotheunknown schreef:
27-07-2020 19:09
€ 4000,00 per maand huur valt wel mee voor een villa daar denk ik. Aan hypotheek was ze het ook wel kwijt geweest. Niet dat ik het kan betalen hoor :P
Een twee onder één kap os toch bepaald geen villa. Mooi huis maar villa , neuh.
rascalles schreef:
28-07-2020 09:27
Vaag verhaal , hij doet vanalles net niks lijkt het. Volgens mij heeft hij vooral vermogende ouders , schoonouders en echtgenote en doet hij zelf maar bar weinig behalve dan het plaatsen van infantiele instagram filmpjes .
Zo verkoopt Bas bijvoorbeeld kerstballen met zijn hoofd erop voor het Prinses Máxima Centrum.

Dit verzin je toch niet. Hoe narcistisch moet je dan wel niet zijn. Mafklapper.
.
impala schreef:
28-07-2020 09:45
Zo verkoopt Bas bijvoorbeeld kerstballen met zijn hoofd erop voor het Prinses Máxima Centrum.

Maar echt. Heel dol op zichzelf vooral.
Always look on the bright side of life
impala schreef:
28-07-2020 09:45

Meen je niet? ZIjn er echt mensen die dat (durven) kopen?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
rascalles schreef:
28-07-2020 09:44
Een twee onder één kap os toch bepaald geen villa. Mooi huis maar villa , neuh.
4000 voor een 2 onder 1 kap???

Ik woon gelukkig in een hele andere regio :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
28-07-2020 13:07
4000 voor een 2 onder 1 kap???

Ik woon gelukkig in een hele andere regio :P
Ja, dat zijn niet zulke gekke bedragen daar...
Onderstaand huis in Huizen doet ook 3000,00 per maand aan huur en, hoewel heel mooi, is toch een stuk minder dan die van Leontien

https://www.funda.nl/huur/huizen/huis-4 ... bierweg-1/

Oooh deze villa in Laren is ook prachtig! Voor bijna 5000,00 per maand

https://www.funda.nl/huur/laren-nh/huis ... n-1945-35/
intotheunknown wijzigde dit bericht op 28-07-2020 13:43
15.03% gewijzigd
Intotheunknown schreef:
28-07-2020 13:37
Ja, dat zijn niet zulke gekke bedragen daar...
Onderstaand huis in Huizen doet ook 3000,00 per maand aan huur en, hoewel heel mooi, is toch een stuk minder dan die van Leontien

https://www.funda.nl/huur/huizen/huis-4 ... bierweg-1/
Ik kijk er niet echt van op. Hier in de straat (stad in randstad) stond een tijd geleden een huis te huur voor 2500 euro per maand. En dit zijn echt geen miljoenenvilla’s.
koreana schreef:
28-07-2020 12:37
Meen je niet? ZIjn er echt mensen die dat (durven) kopen?
Natuurlijk voor elke markt is wel gek die het koopt :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Noemen ze huizen in Huizen allemaal 'villa'?
Everything you see I owe to spaghetti!
calvijn1 schreef:
28-07-2020 05:49
Jij vindt jezelf echt helemaal gewéldig hè?
Jij mag je gelijk hebben hoor, als jij daar blij van wordt :there:
Goh wat een ingewikkeld persoon ben je toch Calvijn.
Daar word je zeker zelf helemaal gelukkig van?
We agree to disagree. Prima toch?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Nog een artikel over wat Bas doet voor werk. Blijkbaar vangen hij en Nicolette ook goed voor posts op Instagram.

https://www.weekend-online.nl/carriere/ ... instagram/

Uit het artikel:

De advertentietarieven die Bas hanteert zijn dan ook duizelingwekkend. ‘Als je meer dan 50.000 volgers hebt willen bedrijven allemaal dingen aan je opsturen en graag met je samenwerken. Daarvan heb ik gezegd: ‘Je kunt me pas mailen als je een voorstel hebt vanaf 25.000 euro, dan weet ik gelijk hoe serieus je bent’.’ Voor de goede orde, een adverteerder krijgt voor dat geld geen hele campagne bij Bas en Nicolette. ‘Nee, vanaf 25.000 euro post ik één bericht van een adverteerder, mits het past in ons leven. Dat laatste vinden wij belangrijker dan het geld.’
criminalmind schreef:
28-07-2020 17:20
Nog een artikel over wat Bas doet voor werk. Blijkbaar vangen hij en Nicolette ook goed voor posts op Instagram.

https://www.weekend-online.nl/carriere/ ... instagram/

Uit het artikel:

De advertentietarieven die Bas hanteert zijn dan ook duizelingwekkend. ‘Als je meer dan 50.000 volgers hebt willen bedrijven allemaal dingen aan je opsturen en graag met je samenwerken. Daarvan heb ik gezegd: ‘Je kunt me pas mailen als je een voorstel hebt vanaf 25.000 euro, dan weet ik gelijk hoe serieus je bent’.’ Voor de goede orde, een adverteerder krijgt voor dat geld geen hele campagne bij Bas en Nicolette. ‘Nee, vanaf 25.000 euro post ik één bericht van een adverteerder, mits het past in ons leven. Dat laatste vinden wij belangrijker dan het geld.’
Dat laatste vind ik moeilijk te geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven