Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren

Jaaaa, man was er gewoon een beetje boos van haha, zo van, pffff dat SNAP je toch wel. Maar goed, het was tuuk een rebus

Oo men, ik kan even niet tegen geurtjes hoor en de koffie smaakte me niet, zo weggekieperd.
.
vuilnisbak en ei, dat zijn de grootste boosdoeners hier En idd, de vorige keer was het net zo.

En mijn streep is ook weer verdwenen! Das gek he.
En vanavond gaan we naar mijn ouders! *hek van de dam is*
En die bengel kan ineens schommelen op een grotekinderenschommel
O gut nou heb ik nóg iets om te vertellen. Heb ik jullie al eens gezegd dat Tristan een paar weken terug iets grappig zei?

Het waaide en we zaten aan tafel. Zegt ie: "Hee kijk, de gommel gommelt!"

.
.
Ach goi das lief idd zeg, super!

Mijn linea nigra. Kwam even opduiken om een paar dagen later weer te verdwijnen.
Bij 'luister maar', deed ie vast zijn wijze vingertje weer omhoog, of niet?
.
Klopt, alleen na de bevalling vervloekte ik dat ding, brr. Over brrr gesproken, het is me daar een partij koud geworden! Vanmorgen zaten we nog met de tuinslang te spelen zó warm was de zon, en nu ... naar binnen gevlucht.

Man was erop uit, is tot zijn kuiten in een moeras terechtgekomen tijdens het fotograferen Kwam met een 'nat pak' weer thuis.
Middag!

Nou, bij mijn ouders verliep het gisteravond al nét zo, grmbl. Mijn meoder had de leesbril niet op, dus mijn vader leest het voor. "O, hahaha, straks speel ik niet meer in mijn eendje. hahaha."

[ geen felicitaties ]

[ stilte ]

Uhhh, het is te moeilijk denk ik??

Uuuren later -voor mijn gevoel-: ooowww wacht es, wat leuk!

Goeoeoed, ik zei al, we hadden er beter op kunnen zetten:

MAMA IS ZWANGER

.
.
Kijk, dat is nou nog eens goed voor je ego, Punkertje!! Haha.

Wat jammer dat ze het niet gelijk door hadden, Jac!! Maar wel fijn dat je jullie geheimpje eindelijk konden verklappen.

Hier: druk!! Geen idee waarmee. De 30e op stap geweest, eerst met de kindjes de markt over (dus het drama pas aan het eind van de dag meegekregen, echt vreselijk!) en daarna de kindjes weggebracht en nog even een fijne avond gehad. Ik ben weer mooi (oeps) op de foto gekomen en vriend had het ook gezellig (hij rookt nooit, maar als hij veel op heeft, rookt hij nogal wat. Hij had zelfs een moment dat hij twee sigaretjes aan had gestoken )

Over "de streep": ik vond het helemaal niet leuk toen ik eenmaal bevallen was, hij ging nooit weer weg!

Willen jullie trouwens weten wat het wordt?? Of had je dat al gezegd....

Nou doeg!!
.
Vanmiddag om 13.00 uur naar de verloskundige voor een echo! Ben niet zenuwachtig
Veel plezier Jac, zal aan je denken!
.
Jas, hoe was het????
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
Ik ook
Jac, is alles wel goed hon?
Jaaaaaaaaa alles was goed hoor! Helemaal in verhouding, mooi rond schedeltje en een 'vitale eenling'

Helemaal verliefd ook! Echo-afdrukje is niet heel duidelijk maar de bewegende beelden op de monitor spraken boekdelen! Zagen op een gegeven moment de beentjes spartelen en die voetjes, die vóetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven