Ruziemaken in het openbaar
vrijdag 7 augustus 2020 om 20:29
Wanneer ben jij een keer getuige geweest van een ruzie tussen mensen (partners)) en hoe ging dat?
Vandaag was ik in de stad.
Een stel, man en vrouw, maakte ruzie in het openbaar.
Man had iets gekocht wat vrouw te duur vond.
Vrouw wilde dat man het terug ging brengen.
Man zei dat vrouw dat zelf maar moest doen als ze het niet eens was met zijn aankoop. “Doe het lekker zelf, ik doe het niet!!”
Ging om ongeveer 30,-
Luxe product, denk aan bijv een goede fles wijn ofzo.
Vrouw was witheet, man hakken in het zand.
Ruzie eindigde (voor buitenstaanders) toen man wegliep terwijl vrouw achter hem aan ging.
Hoewel het gênant was vond ik het ergens ook wel fascinerend
Zelf zul je mij hier namelijk niet op betrappen omdat ik van thuis uit heb ik meegekregen dat ruzie of onenigheid hebben in het openbaar écht niet kan.
Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt??
Vandaag was ik in de stad.
Een stel, man en vrouw, maakte ruzie in het openbaar.
Man had iets gekocht wat vrouw te duur vond.
Vrouw wilde dat man het terug ging brengen.
Man zei dat vrouw dat zelf maar moest doen als ze het niet eens was met zijn aankoop. “Doe het lekker zelf, ik doe het niet!!”
Ging om ongeveer 30,-
Luxe product, denk aan bijv een goede fles wijn ofzo.
Vrouw was witheet, man hakken in het zand.
Ruzie eindigde (voor buitenstaanders) toen man wegliep terwijl vrouw achter hem aan ging.
Hoewel het gênant was vond ik het ergens ook wel fascinerend
Zelf zul je mij hier namelijk niet op betrappen omdat ik van thuis uit heb ik meegekregen dat ruzie of onenigheid hebben in het openbaar écht niet kan.
Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt??
vakantienl15 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 20:35
Reden: Duidelijker zo
Reden: Duidelijker zo
2.87% gewijzigd
Geen prima, prima is geen goed.
vrijdag 7 augustus 2020 om 20:40
Ik kwam er ooit toevallig in het openbaar achter dat m'n toenmalige vriend me had verneukt. Toen ben ik dus wel boos geworden en op dat moment kon het me vrij weinig schelen dat mensen me konden zien.
Wat jij beschrijft vind ik een aparte ruzie. Kocht hij dat dan op dat moment ofzo? Of speelde dit al thuis en gingen ze dit in het centrum ergens uitvechten?
Wat jij beschrijft vind ik een aparte ruzie. Kocht hij dat dan op dat moment ofzo? Of speelde dit al thuis en gingen ze dit in het centrum ergens uitvechten?

vrijdag 7 augustus 2020 om 20:45
Onder het motto; "geen mooier vermaak dan leedvermaak"?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.

vrijdag 7 augustus 2020 om 20:48
Jij leest dit topic toch ook mee?Lopervanhiernaardaar schreef: ↑07-08-2020 20:45Onder het motto; "geen mooier vermaak dan leedvermaak"?
vrijdag 7 augustus 2020 om 20:48
Hij was in de zaak waar ik ook was, hij had zijn aankoop gedaan en liep naar buiten. Daar trof hij zijn vrouw die uit een andere winkel kwam.Vikhui schreef: ↑07-08-2020 20:40Ik kwam er ooit toevallig in het openbaar achter dat m'n toenmalige vriend me had verneukt. Toen ben ik dus wel boos geworden en op dat moment kon het me vrij weinig schelen dat mensen me konden zien.
“Heb je het nou toch wel gekocht? Je weet dat ik het te duur vind!”
En zo begon het...
Klote van je toenmalige vriend
Geen prima, prima is geen goed.

vrijdag 7 augustus 2020 om 20:56
Vandaag aan het zwembad in ons Griekse resort. Vrouw begon met schreeuwen, vervolgens sloeg ze haar man, daarna spuugde ze (vol!) in zijn gezicht en ten slotte kreeg hij nog een flesje water over zijn hoofd heen ook.
Vol verbazing gekeken hoe het er aan toe ging en vooral dat man niks terug deed. Hij bewoog niet eens en zei niks. Ik kon helaas niets verstaan van wat zij zei want het was een andere taal.
Maar bizar was het zeker. En dat voor een vakantie die ontspannend zou moeten zijn...
Vol verbazing gekeken hoe het er aan toe ging en vooral dat man niks terug deed. Hij bewoog niet eens en zei niks. Ik kon helaas niets verstaan van wat zij zei want het was een andere taal.
Maar bizar was het zeker. En dat voor een vakantie die ontspannend zou moeten zijn...
vrijdag 7 augustus 2020 om 20:57

vrijdag 7 augustus 2020 om 21:09

vrijdag 7 augustus 2020 om 21:12
Toen ik een paar jaar terug voor het eerst met mijn inmiddels echtgenoot aan het bellen was hadden de overburen ruzie. Niet zomaar ruzie maar echt heel heel heftig dus ik vroeg nog aan mijn man: wat moet ik hiermee?
Spullen werden uit het raam gegooid, gegil van beide partijen het was duidelijk dat buurvrouw vreemd was gegaan dat hoorde ik dwars door mijn ruit door.
Niet veel later stapte de andere overbuurman naar buiten en de buurman werd gewelddadig naar de eerste buurman en pakte alle spullen van de buurvrouw en harkte het naar binnen. Vervolgens zag ik ook de buurvrouw naar binnen gaan bij de andere buurman. Later bleek dat ze vanaf toen samen woonde want hij was degene met wie ze vreemd ging.
Was echt wel tamelijk bizar zat steeds in twijfel of ik de politie moest bellen.
Ik was een keer in Parijs met mijn neefje van toen 12. In ons hotel hoorde we eerst gelovig gezang van de kamer naast ons komen. Was duidelijk een religie moment. Heel kort erna gegil, schelden enz enz. Konden niet slapen ervan en ik wist het niet op te lossen.
Neefje staat op ramt met vuist tegen de muur en zegt duidelijk in het engels dat ze op moesten houden. Was direct stil en er volgde alleen een vragende hello? Goed opgelost van hem!
Nog 1 die ikzelf erg grappig vond niet helemaal passend maar ik kwam ooit in een winkelwagentje een boodschappenbriefje tegen waarop de volgende woorden stonden: spul om de bek van mijn man schoon te maken.
Ik neem aan scheerschuim ofzo en dat ze net ruzie hadden gehad voor vertrek.
Spullen werden uit het raam gegooid, gegil van beide partijen het was duidelijk dat buurvrouw vreemd was gegaan dat hoorde ik dwars door mijn ruit door.
Niet veel later stapte de andere overbuurman naar buiten en de buurman werd gewelddadig naar de eerste buurman en pakte alle spullen van de buurvrouw en harkte het naar binnen. Vervolgens zag ik ook de buurvrouw naar binnen gaan bij de andere buurman. Later bleek dat ze vanaf toen samen woonde want hij was degene met wie ze vreemd ging.
Was echt wel tamelijk bizar zat steeds in twijfel of ik de politie moest bellen.
Ik was een keer in Parijs met mijn neefje van toen 12. In ons hotel hoorde we eerst gelovig gezang van de kamer naast ons komen. Was duidelijk een religie moment. Heel kort erna gegil, schelden enz enz. Konden niet slapen ervan en ik wist het niet op te lossen.
Neefje staat op ramt met vuist tegen de muur en zegt duidelijk in het engels dat ze op moesten houden. Was direct stil en er volgde alleen een vragende hello? Goed opgelost van hem!
Nog 1 die ikzelf erg grappig vond niet helemaal passend maar ik kwam ooit in een winkelwagentje een boodschappenbriefje tegen waarop de volgende woorden stonden: spul om de bek van mijn man schoon te maken.

Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 7 augustus 2020 om 21:15
Als hier de buren weer beginnen met ruzie maken, zit ik eerste rij hoor.Lopervanhiernaardaar schreef: ↑07-08-2020 20:45Onder het motto; "geen mooier vermaak dan leedvermaak"?
Je gaat mij niet wijsmaken dat je je omdraait en er niet naar luistert.

vrijdag 7 augustus 2020 om 21:21
De meest gênante ruzie die ik heb meegemaakt was tussen ex en zijn nieuwe vriendin.
Twee maanden nadat hij me verlaten had voor haar reed ik door omstandigheden met hen mee. Ik zat achterin terwijl ex voorin ongenadig op zijn klote kreeg van haar wegens een bekeuring.
Meest heftige was toen mijn schuin-bovenbuurman zijn vrouw en kinderen aan het neersteken was.
Gelukkig hebben ze het allemaal overleefd.
Twee maanden nadat hij me verlaten had voor haar reed ik door omstandigheden met hen mee. Ik zat achterin terwijl ex voorin ongenadig op zijn klote kreeg van haar wegens een bekeuring.
Meest heftige was toen mijn schuin-bovenbuurman zijn vrouw en kinderen aan het neersteken was.
Gelukkig hebben ze het allemaal overleefd.

vrijdag 7 augustus 2020 om 21:23
Heel vaak.
Maar soms is het best heftog, heel grappig of juist heel verdrietig. Denk de keer dat ik in wachtkamer bij de HA zat en een man door de telefoon zijn vrouw zat uit te schelden omdat ze niet meteen voor de deur klaar stond met de auto, toen hij klaar was met een testje, die vond ik wel heel naar. Daar heb ik ook wat van gezegd. Gevraagd of hij even normaal tegen zijn vrouw kon doen. Toen ging hij tegen mij. Ik heb daar niks van dus ik ga dan gewoon kijken naar hem.
Daarna moest hij weg van de assistente.
Maar soms is het best heftog, heel grappig of juist heel verdrietig. Denk de keer dat ik in wachtkamer bij de HA zat en een man door de telefoon zijn vrouw zat uit te schelden omdat ze niet meteen voor de deur klaar stond met de auto, toen hij klaar was met een testje, die vond ik wel heel naar. Daar heb ik ook wat van gezegd. Gevraagd of hij even normaal tegen zijn vrouw kon doen. Toen ging hij tegen mij. Ik heb daar niks van dus ik ga dan gewoon kijken naar hem.
Daarna moest hij weg van de assistente.