Ruziemaken in het openbaar

07-08-2020 20:29 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ben jij een keer getuige geweest van een ruzie tussen mensen (partners)) en hoe ging dat?

Vandaag was ik in de stad.
Een stel, man en vrouw, maakte ruzie in het openbaar.
Man had iets gekocht wat vrouw te duur vond.
Vrouw wilde dat man het terug ging brengen.
Man zei dat vrouw dat zelf maar moest doen als ze het niet eens was met zijn aankoop. “Doe het lekker zelf, ik doe het niet!!”
Ging om ongeveer 30,-
Luxe product, denk aan bijv een goede fles wijn ofzo.
Vrouw was witheet, man hakken in het zand.
Ruzie eindigde (voor buitenstaanders) toen man wegliep terwijl vrouw achter hem aan ging.

Hoewel het gênant was vond ik het ergens ook wel fascinerend😳🙄

Zelf zul je mij hier namelijk niet op betrappen omdat ik van thuis uit heb ik meegekregen dat ruzie of onenigheid hebben in het openbaar écht niet kan.

Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt??
vakantienl15 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 20:35
Reden: Duidelijker zo
2.87% gewijzigd
Geen prima, prima is geen goed.
Ik kwam er ooit toevallig in het openbaar achter dat m'n toenmalige vriend me had verneukt. Toen ben ik dus wel boos geworden en op dat moment kon het me vrij weinig schelen dat mensen me konden zien.

Wat jij beschrijft vind ik een aparte ruzie. Kocht hij dat dan op dat moment ofzo? Of speelde dit al thuis en gingen ze dit in het centrum ergens uitvechten?
Ik hou ervan als mensen hier in de straat ruzie met elkaar hebben. Dan ga ik op de stoel bij mijn voordeur (binnen) zitten en dan lekker luisteren.
Niq schreef:
07-08-2020 20:41
Ik hou ervan als mensen hier in de straat ruzie met elkaar hebben. Dan ga ik op de stoel bij mijn voordeur (binnen) zitten en dan lekker luisteren.
Onder het motto; "geen mooier vermaak dan leedvermaak"?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Tja als ze had gewacht tot ze thuis waren had die fles wijn sowieso niet meer teruggebracht kunnen worden. Dus ja, ik snap dat wel. Het was niet zo dat ze een ruzie uitvochten over de vaatwasser uitruimen oid.
Niq schreef:
Je kan nu in je luie tuinstoel dit topic mee lezen.
Lopervanhiernaardaar schreef:
07-08-2020 20:45
Jij leest dit topic toch ook mee?
Vikhui schreef:
07-08-2020 20:40
Ik kwam er ooit toevallig in het openbaar achter dat m'n toenmalige vriend me had verneukt. Toen ben ik dus wel boos geworden en op dat moment kon het me vrij weinig schelen dat mensen me konden zien.

Wat jij beschrijft vind ik een aparte ruzie. Kocht hij dat dan op dat moment ofzo? Of speelde dit al thuis en gingen ze dit in het centrum ergens uitvechten?
Hij was in de zaak waar ik ook was, hij had zijn aankoop gedaan en liep naar buiten. Daar trof hij zijn vrouw die uit een andere winkel kwam.
“Heb je het nou toch wel gekocht? Je weet dat ik het te duur vind!”
En zo begon het...

Klote van je toenmalige vriend😬
Niq schreef:
Zak chips erbij?
Nee, want dat kraakt en dan versta ik er geen zak meer van.
Niq schreef:
07-08-2020 20:50
Haha je zou m'n tweelingzus kunnen zijn :proud:
:couple: XD
Vandaag aan het zwembad in ons Griekse resort. Vrouw begon met schreeuwen, vervolgens sloeg ze haar man, daarna spuugde ze (vol!) in zijn gezicht en ten slotte kreeg hij nog een flesje water over zijn hoofd heen ook.

Vol verbazing gekeken hoe het er aan toe ging en vooral dat man niks terug deed. Hij bewoog niet eens en zei niks. Ik kon helaas niets verstaan van wat zij zei want het was een andere taal.

Maar bizar was het zeker. En dat voor een vakantie die ontspannend zou moeten zijn...
Niq schreef:
07-08-2020 20:50
Popcorn dan... Lekker knisperen zonder te kraken. :popcorn:
(Of ging die niet zo?)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik zit en luister, huiver en lach in mijn vuistje :hihi:
Mijn schoonzus en zwager maken altijd en overal ruzie met elkaar. Of het nou op een verjaardag is ( ook van een ander) of op vakantie of dagje uit, tis nooit gezellig met die lui :-[
Voor iedereen een groene tuin
Zelf ook weleens ruzie op straat gemaakt. Ik ben net een mens.
Maar ik vind dat wel erg aso hoor. De hele straat hoort je dan en dan staan ze of naar buiten door hun ramen te kijken/gluren of gaan ook buiten staan in kleine groepjes met medebuitenstaanders of bemoeien zich ertegenaan en gaan ook lopen schreeuwen dat je normaal moet doen.
Niq schreef:

:proud:
Toen ik een paar jaar terug voor het eerst met mijn inmiddels echtgenoot aan het bellen was hadden de overburen ruzie. Niet zomaar ruzie maar echt heel heel heftig dus ik vroeg nog aan mijn man: wat moet ik hiermee?
Spullen werden uit het raam gegooid, gegil van beide partijen het was duidelijk dat buurvrouw vreemd was gegaan dat hoorde ik dwars door mijn ruit door.
Niet veel later stapte de andere overbuurman naar buiten en de buurman werd gewelddadig naar de eerste buurman en pakte alle spullen van de buurvrouw en harkte het naar binnen. Vervolgens zag ik ook de buurvrouw naar binnen gaan bij de andere buurman. Later bleek dat ze vanaf toen samen woonde want hij was degene met wie ze vreemd ging.
Was echt wel tamelijk bizar zat steeds in twijfel of ik de politie moest bellen.

Ik was een keer in Parijs met mijn neefje van toen 12. In ons hotel hoorde we eerst gelovig gezang van de kamer naast ons komen. Was duidelijk een religie moment. Heel kort erna gegil, schelden enz enz. Konden niet slapen ervan en ik wist het niet op te lossen.
Neefje staat op ramt met vuist tegen de muur en zegt duidelijk in het engels dat ze op moesten houden. Was direct stil en er volgde alleen een vragende hello? Goed opgelost van hem!

Nog 1 die ikzelf erg grappig vond niet helemaal passend maar ik kwam ooit in een winkelwagentje een boodschappenbriefje tegen waarop de volgende woorden stonden: spul om de bek van mijn man schoon te maken. :proud: :facepalm: Ik neem aan scheerschuim ofzo en dat ze net ruzie hadden gehad voor vertrek.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Lopervanhiernaardaar schreef:
07-08-2020 20:45
Als hier de buren weer beginnen met ruzie maken, zit ik eerste rij hoor.

Je gaat mij niet wijsmaken dat je je omdraait en er niet naar luistert.
Ik heb zelf helaas wel eens zo'n showtje gegeven :facepalm:
Als ik echt boos word ga ik mijn stem verheffen, ik kan het gewoon niet tegenhouden... Tot grote ergernis van mijn vriend (en terecht natuurlijk).
Haha ik vind het vermakelijk om hier te lezen maar maak het zelf zelden mee. Gisteravond wel van m'n buren, ben naar binnen gegaan vond het niet fijn om mee te krijgen
De meest gênante ruzie die ik heb meegemaakt was tussen ex en zijn nieuwe vriendin.
Twee maanden nadat hij me verlaten had voor haar reed ik door omstandigheden met hen mee. Ik zat achterin terwijl ex voorin ongenadig op zijn klote kreeg van haar wegens een bekeuring.

Meest heftige was toen mijn schuin-bovenbuurman zijn vrouw en kinderen aan het neersteken was.
Gelukkig hebben ze het allemaal overleefd.
Heel vaak.

Maar soms is het best heftog, heel grappig of juist heel verdrietig. Denk de keer dat ik in wachtkamer bij de HA zat en een man door de telefoon zijn vrouw zat uit te schelden omdat ze niet meteen voor de deur klaar stond met de auto, toen hij klaar was met een testje, die vond ik wel heel naar. Daar heb ik ook wat van gezegd. Gevraagd of hij even normaal tegen zijn vrouw kon doen. Toen ging hij tegen mij. Ik heb daar niks van dus ik ga dan gewoon kijken naar hem.

Daarna moest hij weg van de assistente. :-D :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven