Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

maandag 10 augustus 2020 om 21:54

dinsdag 11 augustus 2020 om 10:25
lala-bloem je lichaam moet nog even herstellen ook toch. Is nog best kort geleden.
Willen jullie ook nog wachten met proberen?
Nm1 kan het geen innesteling zijn? Ik heb het niet gehad maar ik lees er wel eens wat over.
Bibi30 hoe is het met jou? Ook al wat klachten? Ik heb vanaf vanmorgen last van buik borrelen/steekjes en trekkend gevoel onderbuik als ik een beweging maak. 6 dagen na eisprong zit ik nu.
Willen jullie ook nog wachten met proberen?
Nm1 kan het geen innesteling zijn? Ik heb het niet gehad maar ik lees er wel eens wat over.
Bibi30 hoe is het met jou? Ook al wat klachten? Ik heb vanaf vanmorgen last van buik borrelen/steekjes en trekkend gevoel onderbuik als ik een beweging maak. 6 dagen na eisprong zit ik nu.

dinsdag 11 augustus 2020 om 19:34
Nm1 stel dat het een innesteling was, dan zou het volgens mij best kunnen dat hCG daarna pas oploopt. Ik had krampen op 7 en 8 dpo (echt zo erg dat ik dacht flink ongesteld te zijn) en een beetje bloed op 8,9 en 10 dpo en had toen een positieve test op 11 dpo in de avond. Was al een best duidelijke streep toen. Je kunt het beste over een paar dagen nog een testen, als je zwanger bent dan zou de test mooi op moeten lopen.
En sommige vrouwen testen 'gewoon' pas laat positief omdat het wat langzamer oploopt. Dat is voor iedereen anders...
En sommige vrouwen testen 'gewoon' pas laat positief omdat het wat langzamer oploopt. Dat is voor iedereen anders...
dinsdag 11 augustus 2020 om 21:01

woensdag 12 augustus 2020 om 09:40
L261994 , spannend en goed benut! Naar het wachtbankje dus ook...
Nm1, heb je al getest met ochtendurine?
Bibi30 hoe is het met jou?
Ik heb bijna tot geen afscheiding meer en een enorme opgezette buik. Ik gebruik al 2 dagen geen inlegkruisje meer. Ik weet alleen niet meer hoe dat was bij mijn andere zwangerschap. Ook merk ik dat ik snel geïrriteerd ben.
Na de eisprong zei mijn gevoel gelijk van ja het is raak en dan een paar uur later denk ik alweer aan de volgende ronde want ja de eerste maand kan nooit gelijk raak zijn, dat was de vorige keer ook niet.
Nm1, heb je al getest met ochtendurine?
Bibi30 hoe is het met jou?
Ik heb bijna tot geen afscheiding meer en een enorme opgezette buik. Ik gebruik al 2 dagen geen inlegkruisje meer. Ik weet alleen niet meer hoe dat was bij mijn andere zwangerschap. Ook merk ik dat ik snel geïrriteerd ben.
Na de eisprong zei mijn gevoel gelijk van ja het is raak en dan een paar uur later denk ik alweer aan de volgende ronde want ja de eerste maand kan nooit gelijk raak zijn, dat was de vorige keer ook niet.
woensdag 12 augustus 2020 om 15:16
L21994 . Spannend. Je weet iig dat jullie je vest hebben gedaan. Respect hoor met dit warme weer Hhaha.
Ariel wachten duurt langgg. Ik kreeg juist wat meer afscheiding bij vroege zwangerschap. Dat had ik een weekje na mijn ovu wel maar nu weer niet. Mijn borsten deden erg zeer nu weer minder. Mis een btje de propjes die ik eerst wel voelde en nu weer niet. Dus of ik neem mezelf enorm in bescherming of het is toch niet raak.
Nog paar daagjes dan weten we het
Nm1 zooo benieuwd naar jou test!
Ariel wachten duurt langgg. Ik kreeg juist wat meer afscheiding bij vroege zwangerschap. Dat had ik een weekje na mijn ovu wel maar nu weer niet. Mijn borsten deden erg zeer nu weer minder. Mis een btje de propjes die ik eerst wel voelde en nu weer niet. Dus of ik neem mezelf enorm in bescherming of het is toch niet raak.
Nog paar daagjes dan weten we het
Nm1 zooo benieuwd naar jou test!

woensdag 12 augustus 2020 om 18:25
Spannend L261994! Klinkt alsof jullie er goed gebruik van hebben gemaakt!
Voor jou ook Ariel! Je voelt al veel he, hoop dat het een goed teken is!
nm1 wat verwarrend zeg! Ik zou toch maar 'rustig' afwachten en zo nodig later nog eens testen. Misschien wat het toch een indroogstreepje ofzo?
Bibi wat vreselijk spannend ook weer voor jou! Wanneer is je nod ook alweer? Hoop op een dikke knaltest voor je met een plakker!! Duime voor je!
En lief dat je er naar vraagt. Had vandaag de termijnecho, helemaal goed en zelfs 2 dagen vooruitgezet. Was 11+4 en daarmee 27 februari uitgerekend. Vandaag ook bloed geprikt voor o.a. de nipt. Dus nu weer op het volgende wachtbankje
Voor jou ook Ariel! Je voelt al veel he, hoop dat het een goed teken is!
nm1 wat verwarrend zeg! Ik zou toch maar 'rustig' afwachten en zo nodig later nog eens testen. Misschien wat het toch een indroogstreepje ofzo?
Bibi wat vreselijk spannend ook weer voor jou! Wanneer is je nod ook alweer? Hoop op een dikke knaltest voor je met een plakker!! Duime voor je!
En lief dat je er naar vraagt. Had vandaag de termijnecho, helemaal goed en zelfs 2 dagen vooruitgezet. Was 11+4 en daarmee 27 februari uitgerekend. Vandaag ook bloed geprikt voor o.a. de nipt. Dus nu weer op het volgende wachtbankje

woensdag 12 augustus 2020 om 20:20
Nm1 hoe verwarrend en echt vervelend. Miss idd maar afwachten . Miss heeft er wel wat gezeten en had je daarom klein btje hormoon af te lezen. Geen idee. Als het je lukt zal ik de gedachte zwanger laten gaan en hopen op de nieuwe ronde. Miss nog even van t weekend testen? Sterkte
Sterremunt . Wat fijn dat de echo goed was en gelukkig dit komende jaar geen schrikkeljaar whahaha.
Ja heel spannend. Al heb ik niet meer het idee dat het raak is hoor .
Sterremunt . Wat fijn dat de echo goed was en gelukkig dit komende jaar geen schrikkeljaar whahaha.
Ja heel spannend. Al heb ik niet meer het idee dat het raak is hoor .
donderdag 13 augustus 2020 om 08:46
Laatste loodjes zijn idd niet fijn maar in de wintermaanden valt het best mee 
Ik heb een zoontje van 18 december (heel fijn met verjaardag haha) en die is geboren met 41+5 dagen. Die wilde er niet uit. Ik zou de volgende dag worden ingeleid maar ze hebben mijn vliezen gebroken en toen kwam hij alsnog zelf

Ik heb een zoontje van 18 december (heel fijn met verjaardag haha) en die is geboren met 41+5 dagen. Die wilde er niet uit. Ik zou de volgende dag worden ingeleid maar ze hebben mijn vliezen gebroken en toen kwam hij alsnog zelf