/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
weet je of hij vrij is?

zo ja, dan kan je over een paar dagen een sms sturen dat het beter gaat, en of hij zin heeft om dat met een drankje te vieren?
ik weet dus niet of hij vrij is... dat is het hem ook net!

JE idee is goed... Heb al gekeken op hyves maar profiel is niet voor iedereen zichtbaar.... nog andere ideeen?
en de assistente, kan je niet met haar onder een hoedje spelen?

een vriend van me is dierenarts, knappe gozer, en zijn assistentes krijgen ook weleens dat soort vragen van klanten
Oei! Leuk! Spannend! Eng! Ik zou het ook echt niet weten wat te doen hoor... Vragen of hij Hyves vriend wil worden? Nagaan of je iemand kent die 'm wel als vriend heeft, zodat je z'n profiel kan bestuderen?

P.S.

Misschien staan hier nog wat tips? http://www.youtube.com/watch?v=S9XLHLrTH2I

P.S. 2 Het is toch niet immoreel om aan te pappen met je tandarts? En voor hem: met een patiënt? Zat ik opeens even aan te denken..
dat is zijn moeder!!!!
Hmz... even voorzichtig dan. Je wilt je kansen niet vergooien door te hijgerig te reageren.

Ik heb ook wel eens mijn 06 nr "moeten" geven aan een patient (huisartsenpraktijk) en werd daarna gebeld. Heb heel keurig antwoord gegeven maar kan je wel vertellen dat ik het zéér ergerlijk vond dat ik buiten werktijd ongevraagd mobiel werd gebeld door een patient.

Is daarna niet meer gebeurd maar bij een tweede keer door deze patient had ik toch wel duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling is. Nou dat zal je maar gebeuren bij jou lekkere tandarts. Ik zou eerst even je nieuwe afspraak afwachten, beetje zijn gedrag polsen. Kun je daarna eventueel weer een poging doen.
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 14:18:

dat is zijn moeder!!!! echt? Bril-jant!
Leuke (tand)artsen zijn meestal niet vrij.

En vrije (tand)artsen zijn meestal niet leuk....

Misschien doet zijn vrouw wel de administratie en zit je met haar te sms'en.....

Dus.... eerst er achter zien te komen of hij vrij is...

zo ja? Ga ervoor!
maar de volgende afspraak duurt weer een half jaar...

Ook ken ik niemand van zijn hyves. erg he?

nog ideeen?
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 14:18:

dat is zijn moeder!!!!

O.. HOE komisch!
het was zijn nummer...
er is vast wel een openbaar register van tandartsen, staat daar niemand tussen bij wie je via hyves contact kan maken?

Of zijn naam googlen, levert dat niks op qua info?

o, en is het een italiaanse naam die hij heeft?
Gewoon die sms sturen, je merkt het vanzelf wel, wat voor antwoord je krijgt. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij ofwel al bezet is, ofwel dat hij je afwijst. Ach, in dat geval duurt het nog een halfjaar voor je hem weer ziet.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
googlen heb ik al gedaan... levert niets op...

EN nee hij heeft geen italiaanse naam... haha Nederlandser kan bijna niet.
Ok, maar wat stuur ik dan he ?
Terug met een smoesje van erg heftige napijn?
misschien goed om erbij te vermelden dat het om een tandarts in een dorp gaat..... En ik woon er net..
of je bent gewoon eerlijk: sorry, even een prive-sms, ik vond je leuk, kunnen we een keer afspreken?

als hij dan zegt, sorry maar ik ben getrouwd, nou, even goede vrienden toch?
Maar zijn moeder (assistente) zit er ook altijd bij he
moeder leest toch niet zijn smsjes?
Ik had trouwens wel het idee dat er interesse was van zijn kant.. Zijn moeder vroeg overigens van alles. En dat ik een eigen bedrijf had.. viel goed bij hem.
Volgende week terug gaan omdat je Heel Veel Pijn hebt? En dan.... ehh....... Ik ben ook niet zo'n held! Misschien kun je dan een balletje opgooien over dat smsje, zo van "Sorry dat ik je buiten werktijd sms'te, maar ik maakte me een beetje zorgen over die wang". Als hij dan zegt "Ooooooooooo, maakt helemaaaaaaaal niet uit meid, ik vond het geweldig om 's avonds van je te horen. Nou we het er toch over hebben, kun je me niet es wat vaker 's avonds bellen? Ik zit ook alleen maar eenzaam voor de tv", dan weet je dat t ok is. Zegt 'ie "Doe dat noooooit weer, mijn vrouw houdt er niet van dat patienten me prive bellen of sms'en" dan weet je ook waar je aan toe bent... Of anders, tijdens het wachten, een praatje aanknopen met zijn moeder ( ) en uitvissen of hij een relatie heeft??

Succes!
Lolllllllll als je er net woont moet je het echt niet doen hoor, stel je voor ben je meteen het lachertje van het dorp.

Kan niet iemand via via lid worden van zijn hyves ofzo?
Ik vind allebei de suggesties van Rosie top hoor.

En als het om een klein durp gaat kun je natuurlijk eens her en der informeren. Maar de sms die hij jou 's avonds om 11 uur nog stuurde vind ik hoopgevend, hoor. Ik heb ook wel eens smscontact met cliënten, maar nooit meer 's avonds laat.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven