Napraat 135, met geklets

15-08-2020 17:14 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 135!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Die vraag van Willem is vast niet hypothetisch...
-Shifty- schreef:
04-09-2020 13:24
En?
:HA:

Ik voorspel heel snel een nieuwe napraat want dit wordt een gesprek met veeeeeel posts 8-)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Marana schreef:
04-09-2020 13:28
Die vraag van Willem is vast niet hypothetisch...

En ook geen vraag :biggrin:
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 04-09-2020 13:30
68.89% gewijzigd
-Shifty- schreef:
04-09-2020 13:27
Ik weet niet of je boodschappen op de passagiersstoel van een andere auto zetten wel een goeie oplossingen is?
Ik vind dat een hele goeie: Als ik de boodschappen zo meteen in mijn auto vind!
Oudblond schreef:
04-09-2020 13:30
Ik vind dat een hele goeie: Als ik de boodschappen zo meteen in mijn auto vind!

Dat is ook weer waar, voor iemand is het wel een hele goeie oplossing.
Ik heb omgedacht als in.....andere auto shoppen :P
En dát is gelukt :cheer2:
broekrok schreef:
04-09-2020 16:38
Gefeliciteerd Broekrok! Doe je goed!
broekrok schreef:
04-09-2020 16:38
Paste dat op de passagiersstoel?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
broekrok schreef:
04-09-2020 10:50
Wel een achterbank, geen 4 deuren
Ik heb sinds begin april een nieuwe auto, een 5 deurs. Daarvoor 6 jaar lang een 3 deurs gehad. Ik vergeet dus telkens dat ik dingen heel makkelijk op de achterbank kan gooien door die deur open te maken 🥺

Ik ben inmiddels wel gewend aan de 6de versnelling...
takkentrol schreef:
04-09-2020 17:10
Ik heb sinds begin april een nieuwe auto, een 5 deurs. Daarvoor 6 jaar lang een 3 deurs gehad. Ik vergeet dus telkens dat ik dingen heel makkelijk op de achterbank kan gooien door die deur open te maken 🥺

Ik ben inmiddels wel gewend aan de 6de versnelling...
Door de coronatijd lang geen grote afstanden meer gereden en ik was de 6de versnelling 'vergeten' tot man heel voorzichtig informeerde waarom ik niet schakelde... En dan rij ik in een race monstertje :$
Het heeft bij mij wel ff geduurd hoor, voor ik er aan gewend was :$
Mijn beeld schiet de hele tijd heen en weer als ik op de volgende pagina klik en nu heb ik per ongeluk in dit topic ergens op gedrukt terwijl het beeld verschoof. Er stond iets in de trant van 'vertel hier wat je een melding van wil maken aan de mods' al heb ik het niet heel goed gelezen want ik schrok zo dat ik meteen op vorige heb gedrukt. Komt het goed of heb ik nu iets heul ergs gedaan?
Rachmaninoff schreef:
04-09-2020 18:31
Mijn beeld schiet de hele tijd heen en weer als ik op de volgende pagina klik en nu heb ik per ongeluk in dit topic ergens op gedrukt terwijl het beeld verschoof. Er stond iets in de trant van 'vertel hier wat je een melding van wil maken aan de mods' al heb ik het niet heel goed gelezen want ik schrok zo dat ik meteen op vorige heb gedrukt. Komt het goed of heb ik nu iets heul ergs gedaan?
Komt helemaal goed. Je hebt niks ergs gedaan.
Wat bij mij tegen stroboscoopbeeld helpt is beeldscherm aanraken en niet loslaten. Even rustgevend schuiven en dan doet hij weer even normaal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Gelukkig, bedankt voor de tip!
Ik zit net "chantal komt werken" te kijken. Dat knuffelt en aait en zoent (pré corona opgenomen).
En dat ziet er nu al heel vreemd uit. Bizar eigenlijk.
Solomio schreef:
04-09-2020 10:00
Mannen hebben minder zelfreflectie en gebruiken veel teveel woorden.

Dat is mijn ervaring niet. Ik vind juist dat sommigen te weinig woorden gebruiken in hun korte, talloze, nietszeggende quasi onschuldige posts, die toch iets proberen te zeggen. Hetgeen in mijn ogen nogal mislukt.

Bij hoogbegaafdheid zou ik toch aan een ander patroon denken.

Ik neem aan dat je met de term 'quasi onschuldig' weer een paar maanden vooruit kunt? Oh ja! Vergeet niet de PB's van bange forummers naar De Heiligen én je nieuwe stokpaardje.

:hug:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Argentovivo schreef:
05-09-2020 01:15
Dat is mijn ervaring niet. Ik vind juist dat sommigen te weinig woorden gebruiken in hun korte, talloze, nietszeggende quasi onschuldige posts, die toch iets proberen te zeggen. Hetgeen in mijn ogen nogal mislukt.

Bij hoogbegaafdheid zou ik toch aan een ander patroon denken.

Ik neem aan dat je met de term 'quasi onschuldig' weer een paar maanden vooruit kunt? Oh ja! Vergeet niet de PB's van bange forummers naar De Heiligen én je nieuwe stokpaardje.

:hug:

Mijn hemel.
Wát een misselijk figuur ben jij.
Merys schreef:
05-09-2020 01:48
Mijn hemel.
Wát een misselijk figuur ben jij.

En waarom zou ik dat zijn?
Argentovivo schreef:
05-09-2020 02:10
En waarom zou ik dat zijn?
Tsja, negatieve aandacht is ook aandacht.
Mermedina schreef:
05-09-2020 02:16
Tsja, negatieve aandacht is ook aandacht.
Indien en voor zover mij dat zou boeien, denk je toch niet werkelijk dat ik die hier wil halen?
De hele 'napraat' op dit forum interesseert mij geen reet. Ik heb al eerder gezegd dat ik het een voedingsbodem voor negativiteit vind én voor totale afschaf ervan ben.
Dat eindeloze geblaat over of dit topic of die TO wel 'echt' is vind ik volkomen belachelijk en niets toevoegen. Ik vind het zelfs kwetsend t.o.v. kwetsbare newbe's. Hoezo wordt dat überhaupt toegestaan?
Helaas hebben de Mods mij daarin tot op heden niet gevolgd.
Ik bevind mij in dit topic tegen wil en dank. Zéker niet voor mijn plezier, laat staan 'aandachtsbevestiging'. Maar alleen om af en toe weerwoord te geven. Terwijl ik nog steeds voor afschaf ben en hier nimmer iets constructiefs lees.
En die mening heb ik nog steeds.
Neemt niet weg dat ik nu en dan ook reageer op een 'leukerd' die het uitermate grappig vindt mij tot in den treuren te 'repeteren' over PB's van bange forummers enz.

Leg mij dan eens uit waarom ik de misselijke persoon zou zijn?
Argentovivo schreef:
05-09-2020 02:34
Indien en voor zover mij dat zou boeien, denk je toch niet werkelijk dat ik die hier wil halen?
De hele 'napraat' op dit forum interesseert mij geen reet. Ik heb al eerder gezegd dat ik het een voedingsbodem voor negativiteit vind én voor totale afschaf ervan ben.
Dat eindeloze geblaat over of dit topic of die TO wel 'echt' is vind ik volkomen belachelijk en niets toevoegen. Ik vind het zelfs kwetsend t.o.v. kwetsbare newbe's. Hoezo wordt dat überhaupt toegestaan?
Ik bevind mij in dit topic tegen wil en dank. Zéker niet voor mijn plezier, laat staan 'aandachtsbevestiging'. Maar alleen om af en toe weerwoord te geven. Terwijl ik nog steeds voor afschaf ben en hier nimmer iets constructiefs lees.
Neemt niet weg dat ik nu en dan ook reageer op een 'leukerd' die het uitermate grappig vindt mij tot in den treuren te 'repeteren' over PB's van bange forummers enz.

Ik heb je gestaft. Het zou klaar zijn met dat gezuig op de napraters.
Je hebt het hele forum voor je gepreek en gezeur, dus vervoeg je op de daarvoor bestemde topics.

Toedels.
Merys schreef:
05-09-2020 03:01
Ik heb je gestaft. Het zou klaar zijn met dat gezuig op de napraters.
Je hebt het hele forum voor je gepreek en gezeur, dus vervoeg je op de daarvoor bestemde topics.

Toedels.

Echt één van de betere redenen om iemand te staffen, hij post in een topic waar ie van jou niet mag komen en je vindt dat ie zuigt.

Mag toch hopen dat er een verband is met het tijdstip van posten, anders is het behoorlijk triest.
Argentovivo schreef:

En dan blaas je zo hoog van de toren om een grapje en tegen iemand die we grapje maakt.
Sommige mensen vinden sommige dingen veel te belangrijk.

Ook goedemorgen :)

@ Broek, in het instructieboekje van je auto staat waarschijnlijk hoe je de achterklep van binnenuit open kan krijgen. De handeling zelf is meestal niet zo moeilijk, maar erbij kunnen in een kleine auto kan even lastig zijn.
Argentovivo schreef:

Wat een opoffering, ergens zijn waar je niet wilt zijn.
Snap dat je er van aan de drank gaat hoor :there:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven