Dreumes topic IV

29-01-2019 20:05 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
:cheer: Deel 4!

Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen, lopen.. :biggrin:

Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:

- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes

Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkelt. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen ;) Dus als jouw kleine nog niet loopt, maak je dan niet druk :winkie:

En geniet er van, zo ver het kan. Dat jaar is zo voorbij :-*
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 18-02-2019 11:07
Reden: Typo
0.34% gewijzigd
Ze schelen twee jar en paar dagen. Maar dreumes slaapt met 1,5 regelmatig maar een uurtje overdag.
Due-scimmie schreef:
04-09-2020 22:19
Ze schelen twee jar en paar dagen. Maar dreumes slaapt met 1,5 regelmatig maar een uurtje overdag.
Oh haha hetzelfde als hier dus. Tja je weet het nooit, maar ik verwacht het niet met dreumes hier.
Helaas heeft dochtertje 40.1 graden koorts en lijkt de zetpil weinig te doen.
Ik vind dat toch wel beangstigend als ik dreumes zo ziek zie met zo'n hoge temperatuur.

Naniene ik heb leren slofjes "sneaker achtig" voor dochtertje. Maar dochtertje loopt nog niet en heeft al maat 24. En dan zijn er geen schoentjes meer met een zachte zool.
Ik heb ze van babysteps.
Blijf in jezelf geloven !
Oh, dat zijn lange periodes zonder je man, Boardbabe! Dat zal ook wel zwaar zijn op sommige momenten! Wel fijn dat je kindje regelmatig gaat logeren bij haar grootouders en ze het zo leuk vindt!

Eergisteren ben ik pas om 6u30 terug in slaap geraakt, dus ik had evengoed gewoon wakker kunnen blijven. Gelukkig had ik een drukke dag en dus geen tijd om echt door te hebben hoe moe ik was. En dochter heeft deze nacht niet moeten overgeven! :yes: Ze is wel een uurtje wakker geweest, maar heeft deze ochtend tot 09u00 geslapen!! En ik dus ook! :-D :-D

Twee maanden vooraleer een kies door is, Principessa! Oh, wat een ellende, zeg!
Met mijn zwangerschap gaat het trouwens goed, bedankt om ernaar te vragen. :-D Wel wat meer last van mijn rug en bekken, maar met een actieve dreumes is dat niet zo raar. Ik ben nu 23 weken. Ik ben van Vlaanderen. :-) Ik probeer niet te veel dialect te gebruiken, maar soms komt het er nog door. Zeker als ik maar half functioneer door slaaptekort. :lol:

Geen tips voor slofjes, Naniene. Hier loopt ze meestal op blote voetjes. Kousen en pantoffels trekt ze onmiddellijk terug uit. Schoentjes houdt ze wel aan, maar slofjes voor binnen die ze niet kan uittrekken zullen misschien wel van pas komen in de winter, dus ik lees even mee!

Wat naar dat je kindje zo een hoge koorts heeft, 05-2019! En dan krijg je ook nog eens het advies dat ze het maar moet overwinnen en je haar maar een paracetamol moet geven. Het voelt toch echt wel verschrikkelijk om je kindje ziek te zien en niets te kunnen doen! :hug:
De afgelopen twee middagslaapjes gingen weer veel beter, maar ik in de avond wil ze het liefste blijven spelen en kost het de hele avond om haar in slaap te krijgen. Ik hoop dat het vanavond iets eerder lukt dan gisteren, maar we zullen het zien.

Vanmorgen zijn we eindelijk weer gaan babyzwemmen en we hebben echt genoten. Onze groep was dit keer maar met 4 kinderen, dus lekker rustig. De groep er voor was echt druk. Ze vond het heerlijk en hing niet meer zo aan mij als een paar maanden terug. Aan het einde van de les wilde ze eigenlijk dat ik haar niet meer zou vast houden. Ze heeft nog niet helemaal door dat ze dan kopje onder gaat, dus dat doen we nog maar even niet. Ze was het er ook niet mee eens dat we weer weg gingen.

In overleg met opa en oma hebben we besloten dat ze volgend weekend dan 1 nachtje gaat logeren. Voor de eerste keer vonden we dag toch fijner. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik denk dat ik volgend weekend lekker alleen ga winkelen en dan de avond lekker met man op de bank ga hangen met een hapje en een drankje.

Gisteren nog even met haar bij de action geweest en een kinderzonnebril gekocht. Ze was er al leuk mee aan het spelen. Beer moest de bril ook op. Ik heb wel gezegd dat de hond niet van brillen houd, want ze wilde hem ook de bril opzetten en ondertussen per ongeluk zijn ogen uit prikken met de pootjes. Ze is nu sowieso erg bezig om andere ook dingen aan te trekken. Alleen de maat 50 voeten van haar vader passen helaas echt niet in maat 23 laarsjes :proud: .
Beterschap 05-2019. Vervelend hoor!

Fijn dat dochter aan de betere hand lijkt te zijn Onslow, of in ieder geval niet meer had overgegeven.

En iedereen die het nodig heeft sterkte met de (niet-)slapende kinderen.

Wij hadden toen dochter nog niet los kon lopen in de tuin wel eens dubbele sokken aan zodat het minder koud was. Maar je hebt wel van die flexibele slofjes/sokjes/dingen. Daarin geen tips voor je helaas.

Heerlijk dat zwemmen Tara! Fijn ook wel zo rustig en leuk om te zien hoe ze weer steeds vrijer worden in het water hè! Favoriet van dochter is op het moment uit het water klimmen en dan op de kant lopen of zitten. Terug springen in het water doet ze nog niet zo veel. Dus gisteren bij het zwemmen was ze de halve les aan het zeuren dat ze naar het 'randje' wilde. :facepalm:

Leuk hè al die schoenen aantrekken Tara. Hier komt ze ook regelmatig op veel te grote schoenen of slippers voorbij of dat ze ze probeert aan te doen. Ze wil ze nu ook regelmatig bij ons aan doen :)

Teckeltje, was jij nou nog op vakantie in Zeeland of is dat al weer voorbij?
Buonasera!

Naniene bij de H&M hebben ze tot maat 25 slofjes. Zijn niet zo duur en maakt dan niet uit als ze stuk gaan door het kruipen. De pasvorm is vaak wel elke keer anders dus misschien is passen wenselijk. Ik heb er ook van Kiabi maar weet niet of ze dat in nl ook online hebben. Is echt spotgoedkoop.

Ach 05 dat is schrikken ja! Hier ook een keer gehad en duurde het even voordat de koorts lager werd na de paracetamol. Ik hoop dat ze zich wat beter voelt!

Ah haha Onslow dat kan ook. Wel goed zeg dat je dat Vlaams zo kunt blokken met schrijven. Ik kom uit de grensstreek. Mijn vader praat ook meer Vlaams moet ik zeggen. Ja herkenbaar die bekken etc. Rustig aan! En fijn dat je meisje weer wat beter is.

Hihi een waterratje dus Tara? Hier houdt ze ook van zwemmen, vooral het water in het gezicht van mama spetteren :lol: . Spannend het logeren maar komt vast goed! Hihi ook hier zijn de schoenen interessant. Hier nog heet dus de slippers gaan niet zo makkelijk aan.

We zijn vanmorgen weer naar het strand geweest. Was heerlijk :sun: . Ze is echt heel erg geïnteresseerd in andere kindjes. Ze zit natuurlijk niet op kinderopvang ofzo. Ze liep meteen naar een ander meisje van dezelfde leeftijd met 2 emmertjes in de hand om er eentje te geven. Maar dat meisje was hartstikke verlegen en kroop zowat op schoot bij haar moeder. Ons meisje is totaal niet verlegen :hyper: . Kan trouwens urenlang alleen spelen dus ze heeft genoten van het zand, zee en de emmertjes. Wilde ook absoluut niet naar huis :P
Hallo Allemaal ,

Alle kindjes nog blij en gezond ?

Dochtertje heeft 3 dagen hoge koorts gehad 40.5 graden als max.
En vanmorgen was dat ineens uit het niets voorbij en de temperatuur weer normaal.
En nu zit ze onder de uitslag, vooral borts/hals/gezicht.
Contact met de huisarts gehad en foto's door gestuurd.
Ondertussen ben ik zelf ook gaan kijken op Google wat het kon zijn.

Ik kwam al snel op de 6e ziekte en die werd later inderdaad bevestigd door de huisarts.

Echt sneu om je kindje zo te zien en ze voelt zich nog steeds slecht.

Ik hoop dat ze snel weer blij is en dat die vervelende tandjes en kiezen nou ook eens door gaan komen want die nemen ook hun tijd.

@Principessa3: wat leuk dat jouw dochtertje contact zoekt met leeftijdgenootjes. Zijn er geen kinderen in de buurt waar ze af en toe mee zou kunnen spelen? Is natuurlijk aan de andere kant misschien ook niet handig vanwege de Corona. Merken jullie daar nog veel van?
En wat fijn dat ze zichzelf zo goed kan vermaken.
Dat babyzwemmen klinkt echt leuk, Tara! Ik ben al 1 keer met dochter gaan zwemmen en ze vond het fantastisch. Jammer genoeg geen groepjes hier in de buurt.

Eén nachtje logeren voor de eerste keer zou ik ook makkelijker vinden. :-D Het is toch altijd wat raar, zo zonder kindjes hé.

Haha, arme hond. :hihi: Wij hebben ook honden en dochter is zooo blij en enthousiast als ze ze ziet. De honden zijn al wat ouder en hebben graag rust, dus we houden ze meestal wel apart. Als ik die filmpjes op youtube zie van kindjes die samen met honden opgroeien vind ik het soms wel jammer. Maar veiligheid en de gemoedsrust van de honden gaan voor natuurlijk.

Dat strand klinkt zalig, Principessa. Hier ook een sociaal kindje! Zo leuk om die beginnende interactie met andere kindjes te zien!

Hoe is het met je dochtertje 05-2019?
05-2019 ach wat sneu die hoge koorts. Hopelijk is ze ondertussen helemaal opgeknapt.

Wij hebben vanochtend het babyzwemmen ook weer opgepakt. Ze vond het leuk! Ze had het wel koud in het water. Klappertanden en op een gegeven moment ook wat blauwige lippen. Terwijl het water toch 32 graden was. Andere kinderen hadden er geen last van. Ze heeft ook niet echt vetjes, dat scheelt natuurlijk.

Morgen gaan we een weekendje weg naar Landal Coldenhove. Zaterdag willen we naar Julianatoren gaan en misschien zondag (als we nog puf hebben) naar de Apenheul. Zin in :).
Leuk Maud! Wij waren vorig jaar bij Landal Coldenhove en het is echt goed bevallen. Wij hadden toen een kinderhuisje en die zitten vlakbij het hoofdgebouw, ik vond het ideaal.

Beterschap 05-2019, klinkt inderdaad als ze zesde ziekte. Die hebben we hier gelukkig al gehad.

Hier krijgt dreumes eindelijk haar eerste voortand (boven). Ze heeft wel al 4 andere tanden en 2 kiezen, maar nog steeds geen voortanden.
He wat naar die koorts 05! Gelukkig weet je wat er aan de hand is, dat vind ik zelf altijd zoveel fijner..

Hier zitten we met hand-en voetziekte bij de oudste, jongste lijkt het niet te hebben. Gelukkig heeft oudste er geen last van, het ziet er alleen niet zo mooi uit, zeker niet in combi met (weer) een blauw oog. Nog 2 weken tot haar verjaardag, voor de foto’s moet het dan toch een beetje weggetrokken zijn!

En ik weet ook waarom dreumes zo mopperig was vorige week en ruk sliep. 2 kiezen rijker. Nog 6 kiezen te gaan en 4 hoektanden, ik tel echt af!

Oh eindelijk die tand Fiona, heeft jongste er net zoveel last van als dat jullie oudste had?

Oh wat leuk dat babyzwemmen! Hier gaan we geregeld zwemmen, maar dan zonder een groepje oid. Gewoon met z’n viertjes.

Lekker een paar dagen weg Maud, wij gaan begin oktober een lang weekend met schoonfamilie en half november met z’n vieren. Kan er echt zo naar uit kijken, even weg van huis.

Hier zelf geen honden, maar ze groeien wel op met de honden van mijn ouders, broertje en zusje. Zondag is altijd een zoete inval bij mijn ouders met alle kinderen + aanhang + 2 kleinkinderen en 3 honden ;-) Hond van mijn ouders is echt een bejaarde man en ligt graag alleen. Oudste snapt dat, dreumes vindt het nog wel eens lastig, maar is dan wel af te leiden door de 2 jongere honden naar haar toe te laten gaan.
Wij hebben inderdaad ook een kinderhuisje Fiona. Klinkt inderdaad ideaal, dichtbij de faciliteiten. Gekke volgorde van de tanden bij jouw dochter.

Vervelend van de hand- en voetziekte Chantilly! Hopelijk is ze over 2 weken toonbaar ;-). Ze is even oud als mijn oudste dan. Die wordt over 3 weken 3.
En goed vooruitzicht ook met die weekendjes!

Mijn ouders hebben een hond en onze kinderen zijn er gek op. Ik vind het zelf wel altijd spannend als ze erop gaan liggen/iets te hardhandig aaien of aan z'n staart zitten. Ze pikt het allemaal, maar het is een Rottweiler, dus ben toch bang dat ze het een keer beu is en agressief wordt.
Buongiorno!

Ach 05 wat sneu voor je meisje. En is inderdaad ook niet goed voor moeders, pfff. Beterschap! Ja die tandjes hè. Zij heeft er ook zo lang last van hè als ons meisje. Hier is de tweede kies bijna door... uuh nog 6 te gaan :facepalm:

Hier zijn gezichtsmaskers nog verplicht. Het gaat niet zo goed met de besmettingen. We zitten nu op meer per dag in de regio dan in het begin van Corona. Rond de 250 voor ong 6-7 miljoen mensen. Ik zie er niet naar uit om straks naar het ziekenhuis te moeten als ik moet bevallen :-( . Allemaal het gevolg van toerisme en lakse jeugd..
Door de Corona is het inderdaad lastig om met andere kindjes te spelen. Ach straks komt broertje en dan heeft ze wat meer te doen :hyper: .

Leuk Maud veel plezier nog!

Ah Fiona dat is straks een heel ander gezicht! Hopelijk valt het mee met de pijn!

Ah Chantilly dat verklaart veel. Ik ben stiekem wat jaloers want we zijn hier nu al 3 maanden onderweg voor 2 kiezen... :facepalm: . Beterschap nog!

Wij hebben een hond op de boerderij. Er zijn hier trouwens ook veel zwerfhonden. Ze mag ze niet aanraken. Terwijl ze ze wel super interessant vindt haha.

Ja het strand is echt heerlijk! Gewoon op 30 min afstand. Echt prachtig helder water en zandstrand. Vanaf hier kan je ook het strand zien. Zelfs bij helder weer kan ik Capri zien liggen vanuit mijn slaapkamerraam :cheer: . We willen uiteindelijk de boerderij gaan renoveren en appartementen verhuren. Dus dan hebben jullie alvast een adresje voor in de toekomst :D !

Hier heeft het gisteren voor het eerst in maanden geregend. Ook gewoon meteen 40mm. De straat was een rivier! En onweer hier in de bergen klinkt ook 3 keer zo hard :P . Nu is het weer zonnig. Van de week nog eens naar het strand, heerlijk rustig nu ;-D
@onslow: wat fijn dat de zwangerschap goed gaat. Wat betreft dochtertje die voelt zich nu een stukje beter maar nog lang niet de oude. De vlekjes waren na 2 dagen weg maar ze was daarna direct verkouden en hoesten. Ze is nu nog steeds wat sloom en heel rustig.

@Maud: hoe is jullie weekendje weg? Julianatoren en Apenheul altijd leuk. Veel plezier nog.
Ik zou inderdaad ook een onrustig gevoel hebben bij een rottweiler maar dat komt misschien omdat ik zelf een paar keer gebeten ben door een rottweiler (En een dobberman)

@fiona : hebben jullie kindjes veel last gehad van de 6e ziekte? En nog een lange nasleep of waren ze snel de oude?
Ik begrijp heel goed dat je je misschien zorgen maakt over de voortanden van dreumes of valt dat wel mee? Zolang alles maar komt dan maakt de volgorde ook niet uit.

@Chantilly21_2: ik tel hier ook de tanden en kiezen af hoor. Hier heeft dochtertje standaard verhoging als de tanden/kiezen door komen. Valt het mee bij jullie dreumes of is het ook echt in de nachten wakker en niet willen slapen ?
Beterschap en hopelijk is de hand en voetenziekte snel verdwenen. Ik had daar nog nooit van gehoord, weer iets waar ik me eens in kan verdiepen.

@Principessa3: bij jullie dreumes duurt het ook heel erg lang voordat de kiezen/tanden door komen ofniet. Ze had 8 tandjes 4 boven en 4 beneden en nu is ze al meer dan 2 maanden bezig met de eerste kiezen beneden. En die dingen komen maar gewoon niet door. Ik merk steeds een paar dagen verhoging en slecht willen eten en de poepluiers ontzettend dun en zuur maar geen verandering merkbaar met de kiezen. Ik voel ze wel komen maar zit geen schot in.
Hoe gaat het met de zwangerschap ?
Hier gaat het op het moment ook niet heel erg goed betreft de Corona. Iedere dag meer besmettingen en ik vind het toch een behoorlijk aantal.

hond wij hebben geen hond en ook niet bij familie of kennissen dus daar heeft dochtertje geen ervaring mee. Wij hebben een poes en die vind ze ook heel leuk. Zo leuk dat ze zelfs haar speen aan de poes probeerd te geven. Ze kruipt er achteraan en zegt dan miauw miauw of ze gaat er heel trots naast zitten op de bank. Poes is al oud en vind het allemaal wel goed en anders loopt ze naar een plekje waar dochtertje niet kan komen.

zwemmen dat is nou altijd al iets wat ik graag zou willen doen met dochtertje maar waar we gewoon nog niet aan toe gekomen zijn. Moet ook heel eerlijk bekennen dat ik de energie een beetje mis opdit moment. Maar het komt zeker op ons lijstje te staan wat we binnenkort nog een keer gaan doen.

DNA uitslag zal waarschijnlijk aankomende week bekend zijn. Ik word nu toch wel zenuwachtig en vind het best een beetje eng.
Hier niet alles gelezen, zitten momenteel echt met een slaapprobleem bij dreumes.

Hij wil de laatste 2 weken s' nachts niet slapen. Wordt rond 23.00 wakker en valt dan eigenlijk rond 5 uur weer in slaap. Gaan morgen ff vragen of hij melatonine mag gebruiken, want dit is niet vol te houden.

Vannacht heeft hij gelukkig weer eens wel goed geslapen.
snowgirl1 schreef:
13-09-2020 07:58
Hier niet alles gelezen, zitten momenteel echt met een slaapprobleem bij dreumes.

Hij wil de laatste 2 weken s' nachts niet slapen. Wordt rond 23.00 wakker en valt dan eigenlijk rond 5 uur weer in slaap. Gaan morgen ff vragen of hij melatonine mag gebruiken, want dit is niet vol te houden.

Vannacht heeft hij gelukkig weer eens wel goed geslapen.
Heb je een idee waarom hij niet wilt slapen?
Ik heb ook steeds hele periodes dat ze zo weinig slaapt.

Vaak is het toch honger , ziek, kiezen/tanden, koud hier en zodra dat weg/verholpen is gaat het slapen weer beter.

Het is heel zwaar :hug:
Chantilly, bij mijn zoontje waren de plekken van hand en voetziekte heel snel weer weg zonder sporen achter te laten. 2 weken lijkt me dus haalbaar. Beterschap!

05-2019, wat spannend dat je deze week de uitslag krijgt! Heb je er zelf een gevoel bij of is dat moeilijk te zeggen?

Snowgirl, dat klinkt pittig zeg! Poeh, ik snap dat dit niet te doen is. Sterkte!

En ook hoi naar alle anderen :hello: Ik heb zelf niet zoveel te melden eigenlijk, het gaat zijn gangetje. De driftbuien zijn wat minder gelukkig maar zoon zit duidelijk in de nee fase. Hij commandeert ons graag haha.
05-2019 schreef:
13-09-2020 08:44
Heb je een idee waarom hij niet wilt slapen?
Ik heb ook steeds hele periodes dat ze zo weinig slaapt.

Vaak is het toch honger , ziek, kiezen/tanden, koud hier en zodra dat weg/verholpen is gaat het slapen weer beter.

Het is heel zwaar :hug:
Nee, geen idee waarom. In iedergeval niets van dit alles. Waarschijnlijk echt niet kunnen slapen. En stukje koppigheid.
Snowgirl :hug:

Hier groeien de kindjes op met een hond (verrassend he). Ze vinden hem allebei erg leuk, hij vindt ze niet altijd leuk zeg maar. Peuter is tegenwoordig echt wel lief voor hem maar dreumes man man man. Dan zeg ik aaien, zegt ze aaien aaien. Doet ze dan twee keer en dan is het weer trekken, plukken en duwen. Arme hond.

Wij zijn weer terug na 3 weken vakantie. Ik ga zo om de grote boodschappen met de kindjes.
Gisteren hebben ze al lekker buiten gespeeld met de buurkindjes. Vooral peuter had ze erg gemist. Zo schattig. Tijdens het buiten spelen kwam er ook een poesje (echt zo'n dikke goedzak weet je wel). Alle kindjes er op af maar dreumes liep voorop en maar aaien en aaien. Zo schattig.

Het zal morgen afzien voor ze worden. De wekker gaat om kwart voor 7 :yawnee:
Snowgirl :hug: Dat zijn wel lange periodes om wakker te zijn. Mijn oudste had dat ook, maar dan vaak van 1 tot 4. Hier is dreumes ook steeds vaker wakker ’s nachts, maar niet zo’n lange periode. Is hij wel blij verder, of moet je er echt uit voor hem?

Chantilly, ook hier waren de plekjes van de hand- voet en mondziekte snel weg, binnen een week denk ik.

05-2019: Toen de koorts zakte waren ze al niet echt ziek meer, hooguit een beetje hangerig. Ik maak me helemaal geen zorgen over de voortanden hoor! Het is wel een gekke volgorde, ze is net een vampiertje nu :rolling:
Sterkte met het wachten op de uitslag, ik duim voor je.

Teckeltje, ben je een beetje goed wakker geworden vanochtend? Het is altijd weer wennen na de vakantie. Hebben jullie het leuk gehad?

Hier geen nieuws verder. Dreumes speelt heel leuk en veel met de Duplo, ik vind dat zo leuk om te zien. Eerst bouwde ze alleen torens, me nu speelt ze ook echt met de diertjes en probeert ze poppetjes in de auto’s te zetten. De oudste deed dat echt nog niet op deze leeftijd.
Verder maakt ze wel een sprong in haar ontwikkeling. Ze kan nu zelf de bank op en af, dat is wel fijn (ze liet zich er eerst voorover vanaf vallen, nu gaat ze keurig met de beentjes eerst). Ze kan ook opeens de trap op, gisteren zat ze ineens halverwege zonder dat ik het door had. Opletten dus. Lopen doet ze nog niet, maar alles op zijn tijd.
Jeetje snowgirl wat heftig! Slaapt hij dan overdag? En wat doe je dan nachts samen 6uur(!) achter elkaar? Ik ben niet bekend met melatonine geven op deze leeftijd, kan dat geen kwaad?

05, fijn dat je eindelijk de uitslag bijna krijgt, hopelijk valt het allemaal mee.

@Teckel, heerlijk zo'n lange vakantie! Sterkte vandaag. Wel fijn dat je kindjes morgens zo goed slapen dat je ze wakker moet maken, hopelijk lukt dat ook een beetje ;-)

@fiona, hier kwamen de tandjes ook in een andere volgorde dan standaard, inmiddels zijn ze bijna allemaal door.

Dreumes zit ineens in een nieuwe fase, hij is veel meer kattenkwaad aan het uithalen, een echte boef noemen ze hem nu bij het kdv. Volgens mij maakt hij het de leidsters soms wel lastig...
De kindjes waren wel wat humeurig vanmorgen ja ;). Wegbrengen ging eigenlijk wonderbaarlijk goed. Ik heb al m'n mail bij gewerkt (boring, 250stuks) en ga nu nog even koffie zetten en dan 'echt' beginnen.

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Hoewel ik ook wel weer toe was aan het 'normale leven' was het ook heel fijn om zo lang met z'n viertjes te zijn.
Goedemiddag! Iedereen een leuk weekend gehad?

Wat klinkt het heftig, die tandjes die doorkomen en de kindjes die niet goed slapen! Hopelijk wordt het snel beter!

Ik kom eventjes kort reageren omdat we de resultaten van de biopsie van ons dochtertje ondertussen hebben gekregen. Ze heeft dus een aandoening, maar het is gelukkig ene waar ze normaal niet zo veel last van zal hebben. Ze verwachten ook niet dat het erger wordt en het is niet erfelijk. :-D Een heel pak van ons hart dus! :heart:

Edit: O5-2019, ik lees dat jij waarschijnlijk ook de resultaten te horen krijgt deze week. :hug: Ik duim mee dat het ook allemaal meevalt!
Wat fijn Onslow, dat het niet erfelijk is en dat ze er niet veel last van zal hebben. Wat duurt dat wachten op die uitslagen toch lang dan hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven