Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
maandag 14 september 2020 om 09:34
Oh echt ja. Ik keek van de week een programma op TLC terug, Loisa en Roan. Ze hielpen mensen met hun huis op orde maken en 1 mevrouw was gék op Afrikaanse spullen en olifanten. Ze wilde ook graag olifanten-behang maar dat was er niet dus toen heeft ze een neushoorn op fotobehang genomen voor op de muur achter haar behang. Van t plafond tot aan de grond een hele grote neushoorn.
Ik zou het wellicht in een kinderkamer doen of een werkkamer maar in de huiskamer.. meh.
Ik beeld mij dan ook gelijk in dat het hele huis naar wierook ruikt.
Ik zou het wellicht in een kinderkamer doen of een werkkamer maar in de huiskamer.. meh.
Ik beeld mij dan ook gelijk in dat het hele huis naar wierook ruikt.
maandag 14 september 2020 om 09:35
Ik moet dan gelijk denken aan mensen die op een woonwagenkamp wonen. Helemaal niets mis mee! Maar ze hebben wel altijd een bepaald interieur.
maandag 14 september 2020 om 10:16
Of ze hadden een vader zoals ik, die met kerst een bus goudspray over had, en heel enthousiast van alles en nog wat goud ging spuiten, inclusief mijn schoenen. Nu kan ik er om lachen, maar toen..

maandag 14 september 2020 om 10:34
maandag 14 september 2020 om 10:39
maandag 14 september 2020 om 10:49
Klinkt als de badkamer van mijn oom en tanteboontje89 schreef: ↑14-09-2020 08:27Oh marmer... Spuuglelijk vind ik het. Gelukkig is onze hele badkamer van marmer, echt genieten. Hij is denk ik al een jaar of 60-70 oud maar zolang er niks lekt blijft hij. Het is ook geen kwestie van een wastafel maar echt letterlijk ALLES is van marmer, de muren, vloer, wastafel, wastafelmeubel. Netjes afgewerkt tot aan de marmeren vensterbank. En de vorige bewoners hebben om het geheel netjes af te maken ook nog eens de verwarming goud gespoten. Heel gevoelig.

Voor iedereen een groene tuin
maandag 14 september 2020 om 10:49

Ach mijn oma was nogal creatief. En de deksel van de goudverf zat vast, schroevedraaier ertussen en hop deksel tegen het plafond. Was net door mijn ouders gewit.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 14 september 2020 om 10:57
maandag 14 september 2020 om 10:58
vaak ook een spray over. Paar keer in de vaatwasser en het goud is weg.
maandag 14 september 2020 om 13:20
Haha, nee. Maar hij was wel een hele goede klantAnnapicobella schreef: ↑14-09-2020 10:39Was verleden week bij de Intratuin en daar waren ze al de Kerst-afdeling aan het voorbereiden. Veel goudgespoten dennenappels. Werkt je vader daar Sakamanga?
Oh ja. Goudkleurig bestek, ook lelijk vind ik.

maandag 14 september 2020 om 13:24
Ja ik vind het prachtig
maandag 14 september 2020 om 14:07
maandag 14 september 2020 om 14:11
Ik ben altijd bang dat iemand grappig wil doen en hem dan uit doet als ik daar zit

Veel te kleine gootsteentjes op het toilet, dat je handen er nauwelijks onder kunnen en dat dan alles nat wordt vind ik altijd heel vervelend.
maandag 14 september 2020 om 14:15

maandag 14 september 2020 om 14:21