Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben bijgelezen en ik snap er niks van...
Wijndruifje schreef:
16-09-2020 07:46
Ik ben bijgelezen en ik snap er niks van...
Incluis man naar parenclub, meld het de mods en napraat 2.0?
Ik ga dat allemaal niet bijlezen, wat een gezeik zeg
Marana schreef:
16-09-2020 08:26
Ik ga dat allemaal niet bijlezen, wat een gezeik zeg

Het is ook nogal veel idd! En veelal gezeik... soms doch vermakelijk
‘Ik heb nou toch een kutforum gevonden zeg! Ik ga daar eens even op zoveel mogelijk topics tegelijk posten om dat te veranderen.’

Kennelijk zijn er mensen die zo denken. Nu alleen nog de vraag waarom ze dan niet naar Fok of GeenStijl gaan om hun denkwijze daar in de praktijk te brengen. Zelf denk ik dat ze wel weten dat er daar pas echt gehakt van ze gemaakt wordt.
Het schoolmeestersyndroom denk ik.
Ik vind het vooral heel jammer dat het ook moeilijk lukt de situatie te veranderen, omdat de insteek al zo wantrouwend is, dat je ook geen gesprek meer aan kunt gaan. "Niemand deugt hier en iedereen is een gemeen wijf" is meestentijds geen goede uitgangspositie voor een prettig discours.
Betty_Slocombe schreef:
16-09-2020 11:32
Ik vind het vooral heel jammer dat het ook moeilijk lukt de situatie te veranderen, omdat de insteek al zo wantrouwend is, dat je ook geen gesprek meer aan kunt gaan. "Niemand deugt hier en iedereen is een gemeen wijf" is meestentijds geen goede uitgangspositie voor een prettig discours.
Nee precies. Blijft de vraag wat die mensen hier zoeken. De associatie met windmolens dringt zich op.
Het ligt ook alleen maar aan de groepsdynamiek. Dat er zoveel weerstand is door het irritante posten komt niet in hem op.
Griebus67 schreef:
16-09-2020 11:33
Nee precies. Blijft de vraag wat die mensen hier zoeken. De associatie met windmolens dringt zich op.

Ik denk dat dan ook, waarom komt men hier in hemelsnaam als je het allemaal zo klote vindt?
'L'Enfer, c'est les autres

Maar ja, dat is dan weer te intellectueel, natuurlijk.
Ja dat snap ik niet.
Betty_Slocombe schreef:
16-09-2020 11:39
'L'Enfer, c'est les autres

Maar ja, dat is dan weer te intellectueel, natuurlijk.
Hell yeah!
En maar drammen. Pfffff.
ik kijk hier best rond, maar heb (gelukkig?) geen idee welk topic(s) jullie bedoelen

zal wel een goeie bull-shit-rader hebben bij titels? ;)
Betty_Slocombe schreef:
16-09-2020 11:32
Ik vraag me wel eens af waarom dit forum zoveel van dat soort mannen aantrekt. Stiekem toch een verlangen om door vrouwen geaccepteerd te worden? Of de behoefte aan vrouwen te laten zien hoe superieur ze zijn?
Tis jammer, want bijv. TAM vond ik heel leuk, maar die schrijft niet meer. De meeste mannen die hier nu nog zijn, daar heb je niets aan.
Peixe schreef:
16-09-2020 11:34
Het ligt ook alleen maar aan de groepsdynamiek. Dat er zoveel weerstand is door het irritante posten komt niet in hem op.
Deze groepsdynamiek?
Lieve man komt nietsvermoedend op het forum posten. Daar geeft ie dan af en toe een mening, zoals hij de forumsters ook ziet doen. En dan......dan storten die forumsters zich als hyena's op die arme man, die amper bekomt van alle dreunen die hij krijgt.
Braose schreef:
16-09-2020 12:03
Ik vraag me wel eens af waarom dit forum zoveel van dat soort mannen aantrekt. Stiekem toch een verlangen om door vrouwen geaccepteerd te worden? Of de behoefte aan vrouwen te laten zien hoe superieur ze zijn?
Tis jammer, want bijv. TAM vond ik heel leuk, maar die schrijft niet meer. De meeste mannen die hier nu nog zijn, daar heb je niets aan.

Nou ja, dat. Ik begrijp dat niet. De meesten zijn er alleen maar om te mansplainen inderdaad. Ws lukt dat in het echte leven dan niet, ofzo.
TAM vond ik ook leuk, en Rik.

Wilhetnietweten vind ik leuk.
En Vieze Hond :hyper:
Merys schreef:
16-09-2020 11:42
En maar drammen. Pfffff.

Ik lees vanmorgen wel meer gedram helaas. Ook op het roddeltopic is weer iemand heel vasthoudend.
Als je het er niet mee eens bent gaat het door tot je het er wel mee eens bent.
Zijn niet altijd de mannen die zich als pitbulls gedragen. Wel veel.
Ik dacht vanmorgen slim te zijn en vast aardappelen in de schil te koken voor het opbakken vanavond.
Pannetje op, aan de kook en laag gezet en toen buiten gaan zitten ergeren aan het forum en koffie drinken.

Ik denk dat ik mijn pan weg kan gooien :sigh:
Cookielover schreef:
16-09-2020 12:11
TAM vond ik ook leuk, en Rik.

Wilhetnietweten vind ik leuk.
ik weet echt meestal niet of iemand man is, nou ja tot het mansplaining of ex-bashen begint :)
Ik vind het op het forum leuk om te lezen en schrijven.
Het houdt mij toch wel een beetje up to date en ik leer veel van anderen hun mening, omdat ik zelf vaak een stellige heb. Of in ieder geval in het begin van een discussie.

Maar ik heb eigenlijk nooit geen idee over welke topics jullie hier praten.

Ik ben hier omdat ik dit groepje over het algemeen leuk vind, lekker veel uitgesproken meningen.

Van de mannen hier heb ik meestal geen last, ik heb ook een paar dingen laten blocken, dus dat zal vast schelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven