Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 17 september 2020 om 21:12
Ah, heb ik ook een keer gehad. Rare planning.lilalinda schreef: ↑17-09-2020 18:26Schrok me de pleuris net, afgelopen dinsdag bevolkingsonderzoek borstkanker.
Hoor je binnen twee weken, en zo snel mogelijk.... als het fout is.
Kom ik net thuis, envelop van Bevolkingsonderzoek.
Ik liet de boodschappen vallen.
Maar het is de oproep voor een uitstrijkje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2020 om 21:16
Ahhh, succes.Felidaes schreef: ↑17-09-2020 20:45Toch?
Ik ben 1 maart begonnen met mijn baan en heb laatst gehoord dat er toch geen toekomst voor mij was in bedrijf (door Corona, niet door mijn kunnen). Zag er enorm tegenop om weer te moeten solliciteren (want 847 andere met mij), maar afgelopen dinsdag onverwachts een kennismakingsgesprek ergens gehad en net een mail met uitnodiging voor een 2e gesprek morgen.
Spannend, leuk, zin in.
Ik weet het, jullie zijn bad ass chicks, maar duimpjes anders?

David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2020 om 21:28
Succes!!Felidaes schreef: ↑17-09-2020 20:45Toch?
Ik ben 1 maart begonnen met mijn baan en heb laatst gehoord dat er toch geen toekomst voor mij was in bedrijf (door Corona, niet door mijn kunnen). Zag er enorm tegenop om weer te moeten solliciteren (want 847 andere met mij), maar afgelopen dinsdag onverwachts een kennismakingsgesprek ergens gehad en net een mail met uitnodiging voor een 2e gesprek morgen.
Spannend, leuk, zin in.

cookielover wijzigde dit bericht op 17-09-2020 21:29
Reden: Wel op de goede smiley klikken hè Cooks
Reden: Wel op de goede smiley klikken hè Cooks
0.99% gewijzigd
donderdag 17 september 2020 om 21:29
Soms vallen die onderzoeken idd vrijwel tegelijk. Ik kreeg vlak daarna ook nog een oproep voor het bevolkingsonderzoek voor darmkanker.
Echt, vlak na je 50e verjaardag (geloof ik) heb je ineens recht op al die onderzoeken.
David Dunning
David Dunning

donderdag 17 september 2020 om 21:45
En dit kan je weer oplossen door tegen jezelf te zeggen dat je naar roosje moet luisteren die tegen je zegt dat je niet naar jezelf moet luisteren en dat je dus niet naar roosje moet luisteren zodat je wel naar jezelf moet luisteren.

donderdag 17 september 2020 om 21:51
Nu twijfel ik naar wie ik moet luisteren

donderdag 17 september 2020 om 21:55

donderdag 17 september 2020 om 21:58

(verdacht hoe snel jij geweldige minions tevoorschijn kan toveren)
donderdag 17 september 2020 om 22:00

donderdag 17 september 2020 om 22:24
Spannend, heel veel succes.Felidaes schreef: ↑17-09-2020 20:45Toch?
Spannend, leuk, zin in.

vrijdag 18 september 2020 om 09:19
Goedemorgen. Iedereen gefeliciteerd dan wel sterkte met alles.
Wat mij betreft de topics van deze week die de meeste koppijn opleveren:
Genoeg van Corona
(‘Ik heb gelijk en jij niet. Geef cijfers dan. GEEF CIJFERS!’)
Algemeen Vluchtelingentopic
(‘Die kutkinderen uit die kampen ook altijd. Als ze die nou even achter de heg flikkeren voor ze gaan fotograferen, lijkt het tenminste allemaal een stuk minder schrijnend.’)
Nog iemand tops en flops deze week?
Genoeg van Corona
(‘Die kutkinderen uit die kampen ook altijd. Als ze die nou even achter de heg flikkeren voor ze gaan fotograferen, lijkt het tenminste allemaal een stuk minder schrijnend.’)

vrijdag 18 september 2020 om 09:23
Mijn top: actueel achter de heg geflikkerd!Griebus67 schreef: ↑18-09-2020 09:19Goedemorgen. Iedereen gefeliciteerd dan wel sterkte met alles.
Genoeg van Corona
vrijdag 18 september 2020 om 09:26
Alle topics waar huilie en zuigje posten. Vul zelf maar in wie dat zijnGriebus67 schreef: ↑18-09-2020 09:19Goedemorgen. Iedereen gefeliciteerd dan wel sterkte met alles.
Genoeg van Corona

cookielover wijzigde dit bericht op 18-09-2020 09:26
0.40% gewijzigd
vrijdag 18 september 2020 om 09:26
Kan ik me voorstellen! Er zijn topics zoals dat Vluchtelingentopic waar ik ook niet in meeschrijf omdat ik dan niet in mijn lijst wil. Ik heb een hele tijd die hele pijler gemeden, maar ik wil gewoon niet de indruk wekken dat het allemaal wel oké is wat daar voorbijkomt. Gelukkig krijgen de allerergste forummers daar steeds vaker weerwoord, dat is goed om te zien.