Panty
vrijdag 25 september 2020 om 09:34
vrijdag 25 september 2020 om 09:45
Was je dat op de hand?ninanoname schreef: ↑25-09-2020 09:44Oroblu vind ik heel erg fijn. Leklker stevig, ook bij weinig denier. Kunnen goed gewassen worden. Wel de goede maatkopen.
vrijdag 25 september 2020 om 10:00
Wat is daar raar aan? Als iets lekkerder zit in een andere maat waarom dan krampachtig vasthouden aan een cijfertje wat jij in je hoofd hebt?
vrijdag 25 september 2020 om 10:14
Haha precies. Ik heb maat 38/40 en voor panty's heb ik maat 46. Bij lange benen past het anders gewoon niet.PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 10:00Wat is daar raar aan? Als iets lekkerder zit in een andere maat waarom dan krampachtig vasthouden aan een cijfertje wat jij in je hoofd hebt?![]()
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
vrijdag 25 september 2020 om 10:24
De meeste panty's koop ik in een breedte x lengte maat. Dus met de juiste maat zit dat altijd goed.PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 10:00Wat is daar raar aan? Als iets lekkerder zit in een andere maat waarom dan krampachtig vasthouden aan een cijfertje wat jij in je hoofd hebt?![]()
Ook wel eens uit ellende een Hema en Zeeman panty gehad. Inderdaad in 1-2 maten groter, maar die gaan vreselijk lubberen tijdens het dragen. Bij het aantrekken zijn ze erg stug en heb je inderdaad een grotete maat nodig, maar aan het einde van de dag verzuip ik erin en zakken ze af. Tenzij ik er een slip over heen draag. Maar met een goede panty is dat niet nodig.
vrijdag 25 september 2020 om 10:28
Precies, ik heb nog nooit een panty aangehad in mijn eigen broek/rok maat 38.PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 10:00Wat is daar raar aan? Als iets lekkerder zit in een andere maat waarom dan krampachtig vasthouden aan een cijfertje wat jij in je hoofd hebt?![]()
Ik koop ze meestal in maat 46 of zo. Die zitten tenminste niet zo alsof je ingesnoerd bent.
En dan nog knip ik altijd voor bij mijn buik de panty in. Ik haat het als het zo vast op mijn buik zit.
En ik ben echt gewoon slank met maat 38 zonder buik.
vrijdag 25 september 2020 om 10:31
Dat ligt misschien aan jou dan? Ik draag elke dag panty's van de zeeman en een maat groter en geen problemen mee. Net zoals andere mensen in dit topic.leolux schreef: ↑25-09-2020 10:24De meeste panty's koop ik in een breedte x lengte maat. Dus met de juiste maat zit dat altijd goed.
Ook wel eens uit ellende een Hema en Zeeman panty gehad. Inderdaad in 1-2 maten groter, maar die gaan vreselijk lubberen tijdens het dragen. Bij het aantrekken zijn ze erg stug en heb je inderdaad een grotete maat nodig, maar aan het einde van de dag verzuip ik erin en zakken ze af. Tenzij ik er een slip over heen draag. Maar met een goede panty is dat niet nodig.
vrijdag 25 september 2020 om 10:33
Vroeger had de HEMA een long panty collectie. Ik mis ze nog steeds.CleopatraVII schreef: ↑25-09-2020 10:14Haha precies. Ik heb maat 38/40 en voor panty's heb ik maat 46. Bij lange benen past het anders gewoon niet.
Hier een tijd terug een mega berg panties gekregen van schoonmoeder. Sommige zijn tekort en trek ik soms dan al snel kapot tijdens het aantrekken. Echter als ze het aantrekken overleven zitten ze de rest van de dag goed.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
vrijdag 25 september 2020 om 11:01
Oh ik vind die zeeman panty’s ook niks hoor.PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 10:31Dat ligt misschien aan jou dan? Ik draag elke dag panty's van de zeeman en een maat groter en geen problemen mee. Net zoals andere mensen in dit topic.
vrijdag 25 september 2020 om 11:03
Ik zweer bij de panty’s van Kunert. Echt met afstand mijn favoriete merk. En gaan serieus jaren mee (heb wel iets dikker dan 30den). Verder vind ik oroblu en falke ook erg fijn.
Voor een goedkopere optie vind ik zelf de Hema panty’s het best.
Voor een goedkopere optie vind ik zelf de Hema panty’s het best.
anoniem_399590 wijzigde dit bericht op 25-09-2020 11:03
15.76% gewijzigd
vrijdag 25 september 2020 om 11:03
vrijdag 25 september 2020 om 11:07
Nou ja maar zo’n opmerking “dat ligt dan misschien aan jou” vind ik een beetje vreemd. Natuurlijk ligt het aan de drager. En aan de panty. Bij jou ook.PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 11:03Dat is precies mijn punt. Iedereen vindt andere panty's (en andere maten) fijn. De beste tip is dus eigenlijk voor TO: probeer er een paar van hier genoemde merken en vorm je eigen mening.
Of een panty goed zit ligt aan de pasvorm en aan jouw lichaam. Verder vindt de een pasvorm heel belangrijk, de ander prijs of uiterlijk of iets anders.
Een maat groter vind ik helemaal niet prettig dragen, panty gaat dan teveel lubberen en als ik ergens een hekel aan heb, zijn het loszittende of afzakkende panty’s. Ik wil ze echt superstrak. Die voorkeur heeft niet iedereen natuurlijk.