Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Dreadje, wat ontzettend klote dat het nu zo slecht met jullie samen gaat. Nog maar net geleden waren jullie het helemaal eens dat jullie samen een kindje willen krijgen en zo valt alles ineens in stukken. Dat is ook heel erg zwaar. Heb je nog steun van vriendinnen en familie?

Het is natuurlijk alleen maar speculeren, maar ik denk (geloof ik netzo als winter) dat je vriend er zoveel moeite mee heeft dat hij je het wat jij het liefste zou willen niet kan geven, dat hij even uit het oog verliest dat hij je nog meer verdriet doet wanneer je niet meer samen met hem kan zijn. Ik hoop dat jullie niet ophouden met elkaar te praten en dat het snel tot hem doordringt. Ik wens je ook heel veel sterkte! Hele dikke knuffel!
Dat lijkt me ook een hele goede verklaring meggie. Mannen hebben toch zoiets in hun genen? Ze willen toch voor hun vrouw kunnen zorgen en haar geven wat ze wil? Ik kan me voorstellen dat het anders een behoorlijk minderwaardig gevoel kan geven. Iets dat echt een plaatsje moet krijgen en dat je niet alleen kunt. En hulp van de vrouw is dan juist heel moeilijk te accepteren kan ik me zo voorstellen. Dus misschien toch echt hulp van buitenaf.

Maar goed... dat is inderdaad maar speculeren. Ik hoop echt dat het goed komt tussen jullie.

Oh... bloem en winter... Ik ga deze keer nog harder dan hard voor jullie duimen en jullie blijven relaxed... Afgesproken?! Want ik denk namelijk dat dat het beste is. Denk maar gewoon zo: hulp (lees MM) is onderweg en South (en vast vele anderen) duimt voor ons... dus vooral niet denken aan het feit dat je deze maand wel eens zwanger zou kunnen worden.
Tuurlijk doe ik weer met jullie mee.Wat moet ik met een ander forum die elke keer zitten te zeuren over hun kwaaltjes blablabla nee heb ik geen zin in.Als we ervoor gaan meld ik me gelijk.Vorige keer hadden we de eerste maand beetje angekloot eerst wennen tweede maand er voor gegaan.En toen hadden we zoiets we gaan in het nieuwe jaar verder.Dus in november maar 1x geneukt.En ja hoor zwanger.

Ik vind het soms echt heerlijk om zo laat achter de laptop te zitten.En Kayne wordt ook bijna elke avond tegen half 1 wakker dus dan maak ik altijd een klein flesje.Ik vind zo irri dat ik net 2 uur slaap en wordt dan wakker dus dan wacht ik.En dan wacht ik tot hij weer slaapt.Als ik dan naar bed ga slaapt meneer niet verder.En ja dan blijf je soms een uur of zo hangen op het forum.Hahahahaha.Het wordt ook tijd voor zijn eigen kamertje hij wordt veelste snel wakker.En ja ik werk niet dus ik red het wel met 5 uur slaap.

Als het goed is het huis eind juli klaar maar had ook gehoord dat het later kan worden.We zien het wel.We krijgen binnenkort een brief waar alles in staat.

En mijn vriendin is gisteravond tegen kwart voor elf bevallen van een gezonde zoon .Vanmiddag ooievaar opgezet.En we zouden morgen gaan maar ik kon het niet laten en heb tegen 7 uur het kadootje gebracht en even gekoekeloerd.Morgen gaan we wel muisjes eten.Vorige keer was het een drama we mochten pas naar 4 dagen komen was zo kwaad toen.En ik had nu zoiets dat gebeurt me niet weer.Toen Kayne was geboren stond ze ook naar drie hier toen ze de ooievaar hadden opgezet.En ze zijn sávonds ook geweest om het kadoo te brengen.En ze kwam toen bijna elke dag.Dus zo ik ben gewoon gegaan.Oke oke ze was ook pas na drie dagen weer thuis toen en ze was zich zelf helemaal niet.En nu is ze heel wat relaxter.

Jullie mogen de mijn wel even lenen.Hoe willen jullie het

afgelverd in een potje of vers van de pers.Hahahahaha.

Dread toch heb niks opbeurends voor je nu even.Maar wel een hele dikke knuffel.Hoop echt dat jullie er uit komen.
Tuurlijk doe ik weer met jullie mee.Wat moet ik met een ander forum die elke keer zitten te zeuren over hun kwaaltjes blablabla nee heb ik geen zin in.Als we ervoor gaan meld ik me gelijk.Vorige keer hadden we de eerste maand beetje angekloot eerst wennen tweede maand er voor gegaan.En toen hadden we zoiets we gaan in het nieuwe jaar verder.Dus in november maar 1x geneukt.En ja hoor zwanger.

Ik vind het soms echt heerlijk om zo laat achter de laptop te zitten.En Kayne wordt ook bijna elke avond tegen half 1 wakker dus dan maak ik altijd een klein flesje.Ik vind zo irri dat ik net 2 uur slaap en wordt dan wakker dus dan wacht ik.En dan wacht ik tot hij weer slaapt.Als ik dan naar bed ga slaapt meneer niet verder.En ja dan blijf je soms een uur of zo hangen op het forum.Hahahahaha.Het wordt ook tijd voor zijn eigen kamertje hij wordt veelste snel wakker.En ja ik werk niet dus ik red het wel met 5 uur slaap.

Als het goed is het huis eind juli klaar maar had ook gehoord dat het later kan worden.We zien het wel.We krijgen binnenkort een brief waar alles in staat.

En mijn vriendin is gisteravond tegen kwart voor elf bevallen van een gezonde zoon .Vanmiddag ooievaar opgezet.En we zouden morgen gaan maar ik kon het niet laten en heb tegen 7 uur het kadootje gebracht en even gekoekeloerd.Morgen gaan we wel muisjes eten.Vorige keer was het een drama we mochten pas naar 4 dagen komen was zo kwaad toen.En ik had nu zoiets dat gebeurt me niet weer.Toen Kayne was geboren stond ze ook naar drie hier toen ze de ooievaar hadden opgezet.En ze zijn sávonds ook geweest om het kadoo te brengen.En ze kwam toen bijna elke dag.Dus zo ik ben gewoon gegaan.Oke oke ze was ook pas na drie dagen weer thuis toen en ze was zich zelf helemaal niet.En nu is ze heel wat relaxter.

Jullie mogen de mijn wel even lenen.Hoe willen jullie het

afgelverd in een potje of vers van de pers.Hahahahaha.

Dread toch heb niks opbeurends voor je nu even.Maar wel een hele dikke knuffel.Hoop echt dat jullie er uit komen.
Oh Dread....

Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken hoor. Het klinkt niet goed zoals je af en toe komt binnenvallen met de mededeling dat het niet goed gaat. Wil je meer met ons delen of vind je dit voldoende informatie? Allebei okee natuurlijk. Ik blijf goede hoop houden voor jullie. Maar misschien moeten jullie toch overwegen om even een paar dagen apart van elkaar te zijn. Niet dat je je relatie gelijk op een laag pitje moet zetten, maar even niet geconfronteerd worden met elkaar (-s verdriet) werkt misschien heel verhelderend voor jezelf. Lieverd ik leef zo met je mee. Jullie moeten hier echt uitkomen met zijn tweetjes hoor.

En South, precies zoals jij het zegt. Ik heb mijn hoop al op wat hulp gezet. Ik ben relaxt en hulp is onderweg. Je verwoordt het exact zoals ik het voel nu. Lief dat je wel blijft duimen!

Nu ga ik echt slapen. Lange dag geweest. Morgen meer. Welterusten lieve meiden!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
shit dread, het wordt niet echt beter.. ik denk dat je maar een beetje naar die meiden hier moet luisteren, ze geven goede adviezen!! jullie komen hier vroeg of laat wel uit!

op het werk gaat het goed! die collega, waar ik me zo aan kon ergeren, is overgeplaatst en ik heb iemand voor 40 uur ervoor teruggekregen die nog geen teamleider is maar al wel al die taken doet. daar ben ik zooo blij mee! ze neemt me het een en ander uit handen en is ook erg begaan met hoe ik me voel. ik mag van haar niet eens zware dingen tillen! dus als ik nu buikpijn heb dan zijn het mijn darmen en niet meer omdat ik me zo druk maak.

winter, ik zou als ik jou was toch gaan overwegen om te gaan temperaturen net als bloem. het is even een gedoe maar dan weet je wel precies wanneer je een eisprong hebt. ik heb dat toen tegelijk met die ovulatietesten gedaan. op dag 15 was die positief en door het temperaturen kwam ik erachter dat ik op dag 16 een eisprong had. nu maakt dat natuurlijk niet zo heel veel uit maar het is wel nauwkeuriger dan ovulatietesten.. het is maar een tip hoor hihi!

bloem, hoe gaat het nu met je zus en neefje? waardeert ze het dat jullie haar helpen?

sungirl, leuk dat hier weer komt schrijven als jullie voor een tweede gaan!! ik heb ook geen behoefte om op een ander topic te zijn.. zeker nu niet, nu de misselijkheid aan het afnemen is. waar moet je het dan in godsnaam nog over hebben? dat je tepels groter worden en verkleuren? dat ik mijn buik moet insmeren omdat het nu al aan het jeuken is? en dat mijn onderste buikkwab al groter aan het worden is zodat mijn broek niet meer dichtkan? dank je vriendelijk! nee hoor, we blijven lekker trouw hier bij de meiden die we kennen!!

south, kun je je nog een beetje vermaken?

voor iedereen een dikke kus en knuffel!!!!
Ach lieve Dread, wat kut zeg dat het nu zo moeilijk is allemaal voor jou en je vriend! Ik ben helaas niet goed in adviezen/troostende woorden, dus ik sluit mij (lafjes) bij de woorden van de rest aan. Het komt uit een goed hart...

Sungirl, wat leuk dat jullie binnenkort voor een tweede willen gaan! Wij willen na de trouwelarij in juli eigenlijk ook weer beginnen, maar mijn bekkeninstabiliteit zit nog erg tegen. Als dat tegen die tijd niet heel erg verbeterd is, is het beter om nog even te wachten, want in een rolstoel ofzo belanden zou ook geen succes zijn natuurlijk...

Troela, een mooie echo gehad dus! Ik vond dat ook altijd zo bijzonder he, maar ik moet wel zeggen dat ik het ook altjd wel een beetje eng vond. Ik was altijd bang dat er iets mis zou zijn (aantal vriendinnen hadden in die periode hele slechte berichten gehad tijdens de echo's, vandaar). Maar gelukkig gaat dus alles goed met jou en de baby en laat die nieuwe collega maar lekker het zware werk doen

Winter, ik zou toch ook gaan overwegen om te gaan temperaturen hoor. Wordt dat niet sowieso van je gevraagd als je bij de huisarts aanklopt? Heeft je vriend de huisarts al te pakken gehad?!

Ik duim natuurlijk ook voor de dames die weer in de vruchtbare periode zitten (of verder in de cyclus natuurlijk). Het moet nu toch verdomme weleens raak zijn hoor!

Hier gaat verder alles goed. Bram doet het prima, morgen weer eens naar die mutsen van het CB, ik ben benieuwd hoe veel Bram is gegroeid (volgens mij weegt hij nu toch zeker zo'n 8 kilo). Komende week ga ik weer voor het eerst voor de klas staan. Ik moet op therapeutische basis gaan beginnen met 2 uur per dag. We zullen wel zien hoe het loopt.
Ola meiden!

Troela en Lode, temperaturen doe ik (nog) niet. Vriend haalt morgen een verwijsbrief en potje op. Maar dan moeten er weer zoveel "zaadlozingsvrije" dagen tussen zitten voordat je het wegbrengt en dat gaat hij deze week niet meer redden

Bovendien is hij vanaf zondag een weekje naar het buitenland. Dus dat potje wordt pas over twee weken gevuld en ingeleverd. Maar dat geeft niet. Ik vind het al super dat hij deze stap heeft genomen. En we wachten al zo lang. Dus in de tussentijd wacht ik netjes de volgende NOD af en gaan we daarna nog even verder. We wachten wel even af wat er vervolgens uit die zaadtest komt. Ik zie toch al ieder jaar een gyneacologe en zij weet dat ik mijn cyclus bijhoud en ovulatietesten gebruik en van haar hoefde ik niet ook te temperaturen. Dus als we, nav zaakje van vriend, uiteindelijk toch samen verder de molen in moeten hoor ik dan wel of ik ook moet temperaturen of niet. De eerste stap wordt nu gezet en dat vind ik voor nu even goed.

Bovendien, als je een positieve ovulatietest hebt, dan weet je dat je binnen 48 uur een eisprong hebt. Dus als je dan zorgt dat je gelijk die dag (en de volgende) seks hebt, dan heb je die ronde toch sowieso benut? Maakt het dan heel veel uit om achteraf te weten dat je daadwerkelijke eisprong op dag 16 was? (Als je op dag 15 en 16 toch al seks hebt gehad) Bijvoorbeeld? Wat zeiden jullie artsen daarvan dan? Waarom raadden ze het toch aan?

Super dat het met jullie allebei goed gaat! Lode weer rustig aan het opbouwen op je werk, en Troela draagt zo langzaamaan steeds meer over aan een nieuwe collega. Fijn dat jouw misselijkheid al minder wordt Troela. Weliswaar nog steeds aanwezig maar misschien ben je er ineens van de een op de andere dag helemaal vanaf.

Troela, ik moet wel lachen om jouw nuchtere houding hoor! ("Waar moet je het in godsnaam over hebben? Tepels die groter en donkerder worden?!") Ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat jij als een van de eersten een novembertopic zou openen. Juist omdat je als zo'n enthousiaste stuiterbal binnenkwam hier. Ik kan me nog herinneren dat ik je nog een keer heb gewaarschuwd dat je niet al te hard van stapel liep. Kun je dat nog herinneren? Hahahaha.... en nu... de nuchterheid zelve. Echt grappig.

En Lode, Bram alweer 8 kilo! Wat gaat dat snel he? Ik ben benieuwd hoe het je bevalt, weer beginnen met werken. Je bent dan nog best een tijd uit de roulatie geweest zeg. Weet je al hoe je dat straks gaat doen, als je weer helemaal fit genoeg bent om weer volledig te werken. Gaat Bram dan naar de opvang? Ga je minder werken? Onderwijs is wel een fijne sector om te werken als je zelf kinderen hebt trouwens. Vriendin van mij ook. Nooit gedoe met opvang tijdens schoolvakanties enzo. Veel mogelijkheden om parttime te werken. Ideaal.

En Dreadje, lieverd. Ik hoop snel betere berichten te horen van je.

Bloem, daar komt'ie weer (even voor de vorm) "Voel jij al wat?!"
Ik heb vannacht weer hevig liggen dromen over zwangerschappen. Alleen waren Rosanna Lima en Patrick Kluivert de gelukkigen (?!) hoe ik daar nou weer bij kom....

Hoe is het met de dames vandaag?
Hier is Dreadje weer even...

Ik ben erachter... ik draag voor mijn vriend (zijn emoties, lasten, etc. - ik ben hoogsensitief, dus extra gevoelig daarvoor...) en daardoor is hij zichzelf kwijt en staat hij niet in zijn eigen kracht... Klinkt hokuspokus misschien, maar het is wel zo.

Ook ben ik erachter dat wij heel wat uit te werken hadden in dit leven samen en dat dit nu is opgelost... onze wegen scheiden hier... en dus ook echt. Hoe pijnlijk ook...

Ik vind het wel doodeng... want heb geen idee waar ik nu terecht ga komen en of het allemaal wel goed gaat komen?? Maar we moeten verder en dan niet als partners van mekaar...

We zullen wel altijd een plek in mekaars hart hebben, want we zijn ook maatjes van mekaar. En daar was ik voornamelijk bang voor, dat ik hem helemaal kwijt zou raken... Daar hoef ik niet bang voor te zijn...

Weet niet of het lukt om hem los te laten, maar ik ga het wel doen... heb geen andere keuze...

Weet niet of ik hier nog wel kom schrijven... nu nog wel, maar zal daar ook wel een keertje mee stoppen... ben gek met jullie, alleen het topic hoort niet bij mij op dit moment...

Oh dread!!! Dit had ik echt niet verwacht!!!

Is dit echt jullie keuze? Waar jullie allebei echt achter staan???

Ik kan me zo slecht voorstellen dat jullie hier voor kiezen... Maar als het jullie het beste lijkt, dan wens ik jullie het allerbeste natuurlijk... maar ik vind het heel erg heftig hoor...

ik had toevallig niet heel lang geleden ergens anders ook van een dergelijke situatie gehoord, en dat koppel is ook uit elkaar gegaan... Maar toch wou ik het niet geloven dat jullie ook hier voor zouden kiezen...

Als we iets voor je kunnen betekenen... je weet dat we er voor je willen zijn he!!

Sorry, ik kan nu ff niet op anderen reageren hoor... ik kan nu even nergens anders aan denken...

...
Wat een inzichten. Ik ben er stil van.

Ik vind het niet hocus pocus klinken Dread. Ik weet dat je hoog sensitief bent dus ik kan me wat voorstellen bij wat je omschrijft. Je bekijkt dit in het groter geheel, van leven en (persoonlijke) groei. En dat vind ik dapper en moedig. Zeker ook omdat je durft te handelen naar dit inzicht. Veel mensen, als ze uberhaupt ooit het kwartje horen vallen, durven niet te handelen uit angst voor het onbekende, uit gewoonte, wat voor redenen dan ook.

Ik vind jou verschrikkelijk sterk, dapper, intuitief, wijs en rijk.

Je vindt het eng en vraagt je af of het goed gaat komen. Dat antwoord weet je zelf ook. Ja, het gaat goed komen. In ieders leven komen en gaan mensen. Zij zijn er langere of kortere tijd maar ze zijn er allemaal met een reden. Namelijk dat jullie iets van elkaar te leren hebben. Achter iedere persoon in je leven zit een persoonlijke les voor jou. Zodra iemand uit ons leven verdwijnt dan is dat ook om een reden. De verrijking die die persoon heeft gebracht is dan een feit. Daar houdt dan de les op. Of misschien is het juist de les van het afscheid nemen.

Jij en je vriend hebben samen iets moeten oplossen wat nu is gebeurd. Aan de nieuwe status van jullie relatie, vrienden/maatjes ipv partner, is ook weer een nieuwe "les" verbonden.

Zo zie ik het. Geen idee, misschien vind jij dit maar vaag gelul. Misschien biedt deze theorie je een beetje troost. Al is het maar op termijn.

Wat niet wegneemt dat sommige lessen verschrikkelijk pijnlijk kunnen zijn. Ik voel echt ontzettend met je mee. Je voelt het nu nog niet, maar jij gaat hier nog sterker en rijker uitkomen dan je al bent. Dit forum hier heeft misschien ook zijn waarde voor je verloren nu. Dus als dat ophoudt is dat goed. Blijf hangen zolang je je daar goed bij voelt. Maar als het moment daar is nemen wij ook ons virtuele afscheid hier. Ik zal je dan missen maar ben dan dankbaar voor het feit dat we hier onze gevoelens en onzekerheden hebben kunnen delen.
jeetje...................... dit had ik niet verwacht........ ik weet ook niet wat ik moet zeggen..

winter, wat een wijze woorden! ik sluit me hierbij aan hoor lieve dread! ik had het niet beter kunnen zeggen!!

lieve dreadje, ik kan je alleen een virtuele knuffel geven en ik hoop dat die overbrengt dat ik met je meeleef en je een hele sterke vrouw vind! heel veel sterkte en doe alleen dingen waar jij nu op het moment behoefte aan hebt....
[quote]Winterdip schreef op 06 mei 2009 @ 23:04:

Troela, ik moet wel lachen om jouw nuchtere houding hoor! ("Waar moet je het in godsnaam over hebben? Tepels die groter en donkerder worden?!") Ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat jij als een van de eersten een novembertopic zou openen. Juist omdat je als zo'n enthousiaste stuiterbal binnenkwam hier. Ik kan me nog herinneren dat ik je nog een keer heb gewaarschuwd dat je niet al te hard van stapel liep. Kun je dat nog herinneren? Hahahaha.... en nu... de nuchterheid zelve. Echt grappig.

tja, al doende leert men hè? ik ben in de tussentijd ook iets ouder geworden hihi. komt misschien ook wel door de hormonen hoor, ik vind het leuk als mensen ernaar vragen op het werk maar op den duur heb ik mijn riedeltje wel gehad.. elke keer hetzelfde verhaal pffff. en ik kan al niet zoveel hebben op het moment (door die hormonen) en dan dat gezeik de hele tijd...... nee hoor, laat mij maar lekker mijn gang gaan. begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij dat ik zwanger ben maar vanaf het moment dat je dat weet beginnen ook de zorgen. dus roze wolk? my ass! en ik ga er niet van uit dat het verkeerd gaat, maar ik blijf wel realistisch... en bovendien zijn er nu 6 vrouwen die ik ken, die ook in november moeten bevallen dus ik heb genoeg mensen om erover te praten haha!
Gezellig voor je Troel! Blij dat je er zo realistisch mee omgaat. Soms veranderen vrouwen in van die hysterische wezens. Al dan niet onder invloed van hormonen dus misschien kunnen er niet altijd wat aan doen, maar ik heb ze wel eens mee gemaakt.... Alsof zij de eersten en enigen ter wereld zijn. Of die al bij zeven weken zwangerschap puffend opstaan met hun handen achterop hun rug en buik naar voren. Of met een nog volledig platte buik nog voor het eerste trimester erop zit, zo'n dramatisch bedrukte buikband aanschaffen.

Nouja, hoop niet dat ik mensen voor het hoofd stoot, maar daar kan ik nooit zo goed tegen hoor.
En nog een kus voor onze sterke, wijze vrouw Dreadlokje.
Winter, wat heb je toch weer wijze woorden... Daar waar ik er totaal niet uit kom, zet jij weer zo'n mooi bericht neer...

Ik ga mij daar dan ook bij aansluiten...

Nog even mbt een ander bericht van jou over het temperaturen vs ovulatie tests... De reden dat ze wel vaak willen da je temperatuurt, is om dat dat de enige manier is om (zonder inwendig onderzoek oid) vast te stellen dat je werkelijk een eisprong hebt. Die lg piek geeft geen garantie op een eisprong. maar jij hebt al het een en ander aan onderzoeken gehad en daarmee zou het goed kunnen zijn dat het voor jou idd niet hoeft.

en of ik wat voel? totaal niets eigenlijk.

Echt helemaal niets.

Ik heb alleen sinds maandag elke dag in de middag een beetje bruine afscheiding en verder dan weer niets. Dat vind ik wel raar. maar misschien is mijn lijf nog een beetje lente schoonmaak aan het houden ofzo...

jij?

Dread, ik ben niet telepatisch ofzo, maar toch probeer ik je mentaal en digitaal je veel sterkte en kracht voor deze moeilijke periode toe te sturen!
oh ja winter, vreselijk van die mensen!!!! er loopt hier ook zo'n meisje rond die best slank is en nu een buikje heeft alsof ze gewoon even flink gegeten heeft.... en wat denk je? ook zo'n achterlijke buikband aan!! en dan geloof ik best dat zo'n band met van dat elastiek e.d. zal helpen (alhoewel mijn zus zegt van niet) maar zo'n stukje t-shirt rond je buik.... je loopt gewoon voor spot! dan wil je gewoon zeggen: "kijk mij eens zwanger zijn!". dan hoop ik ook maar dat ik nu niemand tegen het hoofd stoot hihi.

bloem heeft wel gelijk wat betreft dat temperaturen. zo'n ovulatietest kan ook positief aangeven als je niet genoeg van dat hormoon hebt om je eitje te laten springen. en aan je temperatuur kan je het wel zien als je die stijgt na je eisprong. maar je moet gewoon doen wat jij wilt hoor! en ik denk ook inderdaad dat ze er zo zachtjes aan al wel achter gekomen zouden zijn als je geen eisprong zou hebben. dus misschien is het inderdaad handiger als je zou wachten totdat de gynaecoloog het van je vraagt..

bloem, wat raar dat je bruine afscheiding hebt 's middags. het kan inderdaad dat je lichaam schoon schip maakt. even aan zien... kan jij wel veranderingen in je temperatuur merken?

dreadje, ook nog veel liefs van mij!
Dreadje....wat erg zeg........dit had ik echt niet verwacht.........Ook vanaf hier ene hele dikke virtuele ...........en verder sluit ik mij graag aan bij de prachtige woorden van Winter...

Troela, winter....ik was dus wel zo'n hysterische zwangere want ik heb het novembertopic van vorig jaar geopend Ik liep overigens niet met een buikband rond
Oeps... maar als je topicopener bent hoef je niet gelijk hysterisch te zijn he? Had jij het alleen maar over grote donkere tepels, slakkesporen, afscheiding enz.? Volgens mij was jij ook wel aardig nuchter hoor Lode.
En nog maar weer een knuffel voor Dreadlokje als ik dan toch hier bezig ben.

XXX
Troela en Bloem, ik reageer later op jullie. Moet nu afsluiten.

XXX
uuuh, ik loop al weken rond met een buikband hoor... Alvast preventief! :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Nee ff serieus, zo'n ding staat toch ook alleen maar mooi op een volle ronde buik? En dan gewoon in 1 kleur zo boven en zwart of wit tshirt en verder geen fratsen er op. Dan vind ik ze wel suuuuuuuper gaaf!

Troela, ik kan heel duidelijk mijn eisprong aflezen met temperaturen. en deze maand voor t eerst beide gedaan en nu kom ik er dus achter dat de ovutest op dezelfde dag positief aan geeft als mijn eisprong is.

Het kan dus best zijn dat ik dus altijd te laat ben geweest! kun je nagaan waar je dan opeens achter komt...

nou ik ga ff lekker douchen en gauw onder de wol!
Ik droeg eigenlijk alleen een buikband in het begin dat mijn buik wel echt al begon te groeien. Toen droeg ik er eentje (een effen) onder mijn shirts, zodat ik nog niet meteen nieuwe shirts hoefde te kopen. En aan het einde deed ik dat trouwens ook weer, toen mijn buik echt HUGE was en ik echt geen nieuwe positiekleding meer wilde kopen. Ik had er trouwens maar eentje met opdruk, meer als commentaar tegen mijn moeder, die altijd opmerkingen maakt over mijn gewicht (ja, zelfs toen ik zwanger was ) Daar stond op: 'I'm not fat, I'm pregnant' Die heb ik trouwens maar 1 of 2 keer aangehad, kreeg er wel heel veel leuke reacties op!

Hmmm...bloempje, ga je dan nu door met temperaturen? Ik gebruik weer de Persona (nog even neit om zwanger te worden hoor), die dus ook aangeeft wanneer je ovuleert en ik heb momenteel het idee dat 'ie niet doet wat 'ie moet doen. Ik heb nl. opeens op dag 15 of 16 een eisprong, maar word dan op dag 24 ofzo alweer ongesteld. Lijkt mij dus dat dat niet klopt. Maar het kan er ook aan liggen dat ik nog steeds borstvoeding geef. Dan is dat ding nl. minder betrouwbaar... (ja, dat risico zijn we bereid te nemen, we gaan er nu dan nog niet voor, maar als het al weer raak zou zijn zou het ook prima zijn)

winter, als ik nu terug denk aan het begin van de zwangerschap, was ik niet heel erg hysterisch, maar toch wel een beetje. Maar ik had het idd niet steeds over al mijn kwaaltjes, slijm en weet ik veel wat allemaal nog meer. Een volgende keer (als die ons is gegeven) sta ik er waarschijnlijk veel nuchterder in dan nu.

Oh ja, had ik trouwens al verteld dat ik over een paar jaar verloskunde ga (wil) studeren?! Ik ben echt helemaal om, maar heb de komende jaren even nodig ter voorbereiding (financieel gebied, opvang, hopelijk nog een kindje enz.)

Dread, nog maar even een extra voor jou!
Tjee.....dread dit had ik niet gedacht.Wat erg.

Ik hoop voor je dat je over een tijd als je alles een plek

hebt gegeven.Dat dan alles weer goed is.Dat jullie wel maatjes blijven jullie hebben samen genoeg meegemaakt.Goh had het echt niet verwacht.

En ja buikbanden heb ze wel gebruikt onder mijn truien en shirt's,hempjes.Ik heb alleen maar 2 broeken gehaald en had het geluk dat ze toen heel veel lange shirt's hadden en heb toen gewoon goedkope shirt's bij de takko gehaald.Ik had ze van mijn vriendin geleend.Ze zij vanmorgen al wou je ze alvast weer hebben.Ik heb ze nu niet meer nodig.En ik hoho ben nog niet zwanger hoor.Hahahahaha.

Nou duik ik zo me nest in was al in slaap gevallen met de laptop op schoot hahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven