Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Jaja, we hebben eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis. :yeah:

Was nog ff rennen en stressen, want Vent had het tuurlijk opeens weer heel erg druk op zijn werk.

Maar de overdracht was verder goed. Geen rare dingen tegen gekomen.

's Avonds liep er denk wel 25 man rond. Allemaal vrienden en familie die ff kwamen kijken en... behang scheuren in de woonkamer. Die is al bijna helemaal leeg.

Ging wel met koppijn naar huis en had een behoorlijke tijd last van harde buiken. Liep natuurlijk alleen maar rondleidingen te geven en werd steeds enthousiaster.

Dat vond mijn buikie iets minder leuk.

Eenmaal op bed voelde ik de kleine gelukkig snel weer schoppen. Ik ga het nu steeds vaker voelen, echt geweldig.

Konden helaas niet goed in slaap komen en vannacht weer 1 1/2 uur wakker gelegen, maar mijn koppie is nu weer wat rustiger.

Ga vanmiddag met mijn schoonmams verder met behang scheuren en vanaaf gaat de moker door de keuken.

Ff alleen een ego stukje. Ga ff wat doen hier, drukdrukdruk.

Lees later weer bij.
Nala, klinkt inderdaad als druk druk druk. Wel af & toe even lekker uitrusten hoor

Vis, die kolenvuurtjes klinken geweldig. Veel plezier in Dublin!

Chica is weer lekker opgeknapt. Ze heeft goed geslapen en was weer vrolijk en at goed vanmorgen.

We hebben haar met echofoto's erbij vanmorgen verteld dat het een jongetje is. Gisteren was ze daar iets te zielig voor

Ze had het steeds over een meisje tot nu toe, dus ik had me voorbereid op lichte teleurstelling bij haar, maar ze reageerde heel blij & lief

Net kdv gebeld en het gaat prima, dus ik heb een dagje voor mezelf vandaag, best heel lekker. Ik eet de Apple Cumble restjes en drink thee en laad foto's van de Ardennen op mijn hyve. Straks even de stad in. Ik ga iets jongenserigs zoeken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad: Gefeliciteerd met de goede echo

De jongens lopen in. Het staat nu al weer 5:4. Nog steeds een voorsprong voor de meisjes, maar het kan nog alle kanten op....
Ik zet in op uiteindelijk één jongen meer dan de meiden.
Oh wat heerlijk Nala dat je je kleine nu ook kunt voelen bewegen!

De 5 dagen conferentie wordt 4 dagen voor mij. Ik had vanmorgen heel vroeg met de trein gemoeten, maar zowel vriend als ik hebben vannacht heel beroerd geslapen. Raar, geen idee waar het aan ligt, misschien een oefennachtje voor als de kleine er straks is . De baby was ook super actief... iedere keer als ik wakker werd werd er druk gebungyjumped in mijn buik. Toen mijn vriend mijn hand op mijn buik legde kreeg hij echt een paar fixe trappen . Nou ja, dan is er tenminste iemand die wel veel lol had vanacht Heb de wekker uitgezet en werd pas om kwart over elf wakker . K ga nu om 3 uur met de trein, slaap vanacht in Dublin en dan morgen op mijn gemak naar de conferentie.
Nala, heel leuk he de baby voelen. ik vind het echt zo een byzonder gevoel. En ik voel hem best vaak nu. Soms een tijdje achter elkaar en soms een plop. Vis, ik hoop dat jou bungyjumper je niet wakker gaat houden. En nu al zijn vader schoppen, wat meot dat worden.

Inad gefeliciteerd met je jongen en natuurlijk dat alles goed was! Aruba, we moeten er een poll van maken, uitslag j/m.
Bungyjumper

Lekker hoor, Vis, zo uitslapen en rustig aan doen

Ik denk uiteindelijk meer meisjes, en zelfs wel twee

Pipi en Gympy, hoe is het bij jullie?
Inad; een jongen en een goede echo...wat heerlijk!!! Zo fijn. Volgens mij was jij de allerlaatste. Dus heeft iedereen nu 1 goede echo gehad.

Bij mij was weer alles goed, bloeddruk 110/63 dus best laag, maar dat is prima en verder even naar meisje gekeken. Ze heeft iig geen flaporen zei de gyn (je moet maar ergens opletten) en groeit goed. Petekindje is vol gestopt met snoepjes daar, dus weet niet wat ze nou leuker vond...het snoep of de baby . Maar was lekker even wat tijd met haar alleen te hebben.

Nala; wat heerlijk de sleutel van je nieuwe huis. Nu niet teveel gaan klussen he?! Je had al last van je rug en klussen is daar niet goed voor.

Kamertje; en ineens ben ik eruit...hihi..mijn oude kledingkast word tijdelijk haar kledingkast en verder kan ik bedje en commode van mij nicht lenen. We stellen het probleem dus gewoon nog even een tijdje uit, en lopen dan vanzelf ergens tegen aan. Geeft wel rust dat ik dit nu ook voor elkaar heb. Ik wil gewoon dingen van mijn lijstje kunnen afstrepen. Over 1 maandje gaat dochter lekker alvast naar haar nieuwe kamer en kan ik de babykleertjes gaan wassen en kamertje klaarmaken voor baby, heb er zin in.
Jep Aruba, wij zijn altijd vrij met Bevrijdingsdag, heerlijk!

Inad, hier ook nog ff; leuk, een jongetje!!! En alles goed, is tuurlijk nog beter.

Mooi zo Dier, weer goedgekeurd bij de vlos.

Elyane, ook al zo'n last van je rug. Ik moet echt meer aan mijn houding en oefeningen denken gaf de fysio gister aan. Dus wat strenger voor mezelf zijn...

Ben je al eens bij de fysio geweest?

Mooie buikfoto trouwens op Hyves!

Druk dus Visotsky. Balen dat je die opdracht niet gekregen hebt.

Suc6 in Dublin.

Lala, mooi zo dat alles bij jou ook weer goed was.

Ik doe zeker rustig aan hoor, in ons nieuwe huis. Ging gisteravond vaak ff zitten, of een stukje lopen. Moest ook na 2 uurtjes stoppen van schoonzus en schoonmoeder, zij gingen lekker verder.

Maar is wel moeilijk hoor. Mensen die iets in jouw huis doen en jij "zit maar".

Krijg trouwens over 2 weken een nieuwe foon!!! Een Samsung touchwiz Pink. Helemaal blij mee. Zo'n touchscreen en ook internet, jippie.

In het huis hebben we gister veel kunnen doen.

Gistermiddag met schoonmams de hele woonkamer behang vrij gemaakt en een deel van de keuken.

Gisteravond in de slaapkamer begonnen, maar dat is echt k*u*t behang.

De hele avond over 1 muur gedaan. Toen boven nog even gaan kijken, hoe het daar zou gaan, daar trokken ze in 15 min 1 muur helemaal leeg. Dus daar ga ik vanaaf mee verder.

De keuken hebben de mannen er al helemaal uitgesloopt.

Vandaag komen de plavuizen/tegels en badkamer al.
Echt apart, ik zie de kleine steeds beter van de buitenkant. Mijn baarmoeder zit ook echt al hoog vind ik. Tussen borsen en navel. Af en toe toch een harde buik. Gisteren met het omdraaien en vandaag toen de kleine ineens omhoogzwam (ik zag mijn buik bewegen) toen werd mijn buik ook hard. Misschien wel door die kleine. Zwanger zijn is echt bizar Bizar leuk hoor maar wel bizar.

Slopen is leuk Nala. Kan me voorstellen dat het lastig is dat je op een gegeven moment pas op de plaats moet nemen.
Lala, zei hij echt dat ze flaporen had? Aaah... hahaha.
Haha..Aruba..niet goed gelezen...Geen flaporen juist...
Ow
Wel leuk dat je de oren sowieso hebt gezien. Zijn mij nog nooit opgevallen op een echo.
Wat fijn van de goede echo, Lala en leuk zo samen met petekindje.

Aruba om de flapoortjes

Hier werd wel gezegd lange bovenbenen dus hij wordt waarschijnlijk lang. Wij zijn ook allebei lang dus das best logisch

Ik ga lekker op kraambezoek bij mijn nichtje
Bij ons hebben we ook de oortjes gezien. Echt lache!

Ik heb iedere keer 's nachts ff kramp in mijn onderbuik. Als ik mij van links naar mijn rug omdraai moet ik vaak 1 keer per nacht ff stil blijven liggen.

Dan voel ik de kramp weer weg trekken uit mijn buik. Zo apart. Herkent iemand dit?

Hoe was het bij je nichtje Inad?

We hebben gister weer veel gedaan. (hadden ook zoveel hulp, echt super)

Bij 3 kamers boven is het behang eraf (dat ging als een speer) en de vloerbedekking eruit.

En de badkamer en bijkeuken zijn helemaal kaal. Je kan nu zo door een gat in de muur kijken.

Ben nu ook voor het eerst bezig met kamers in mijn hoofd een beetje inrichten. Had ik nog helemaal niet.

Wil ws in alle kamers met lime groene accenten werken. (misschien de balken die in de kamers zitten)

De rest wilden we gewoon creme. (op de muren) Maar ben er nog niet uit of dat bij elkaar kan.

Gaan vanaaf naar de bouwmarkt. Kan ik ff kijken.

Gaan gelijk laminaat voor alle kamers boven en een vouwgordijn voor de keuken kopen. Allemaal in de aanbieding.

Vandaag hou ik me lekker een beetje tam.

Ga vanmiddag alleen in het laatste kamertje boven behang trekken, maar ben daar denk met 2 uurtjes klaar mee.

Vanaaf naar vrienden, die gaan in ondertrouw. Vent is zijn getuige, dus zijn ook uitgenodigd. Krijgen dan eindelijk de kaart, ben benieuwd.

Doet Viva bij jullie trouwens ook zo raar?

Als ik het berichten venster in een aparte pagina open, krijg ik een foutmelding en doet 'ie het niet meer. Dit is al vanaf gister. :(
Kan ook de tabel niet aanpassen, krijg dan ook een foutmelding.

Dus Inad, ik pas later aan dat jullie een zoon krijgen!
Dat gaat hard, Nala, met het huis

En, ik houd zelf niet van Limegroen, maar volgens mij past het goed bij creme

Leuk van getuige zijn en zo, veel plezier vanavond.

Bij nichtje was het leuk, ze heeft heel lang slapend op mijn buik gelegen en baby trapte dan van binnenuit tegen haar aan het is een heel lief en rustig meisje en echt zo'n poppetje.

Onderweg nog zo'n lodgerdekending via marktplaats opgehaald (lekker warm leek me, mijn eerste echte merkietsaankoop ) en was hele leuke vrouw die ook zelf dingen (boxkleden, verschoonkleden en labeldoekjes enzo) bleek te maken, dus ben nu blije eigenaar van labeldoekje met hele lieve boerenbont, ruiten en stippen labeltjes en stof en van een boxkleed/wikkeldeken met rood/witte bb-ruit en donkerblauw fleece en boerenbontstofjes. Heel schattig. En erg oppervlakkig wel maar toch stiekem leuk
Oja en van tabel pas du probleme natuurlijk, ik ben helegaar niet zo tabellerig maar voor jullie een blije uitzondering
Elyane wat balen van je rug. Altijd lastig om dat te voorkomen. Ik heb sinds deze week ook last van mijn rug, slaap er slecht door. Probeer op houding te letten maar ondanks dat toch een probleem. Doe rustig aan en hopelijk gaat het snel weer over.

Rebbel inderdaad festival in Z. Is toch het leukste festival van Nederland . Volgend jaar maar deze kant op rijden met de kids, is gezellig :-). Ik ben uiteindelijk niet lang geweest want toch meer ingekakt dan ik dacht en niet zulk mooi weer maakt het wel iets minder festival. Wel prima vermaakt. Heb je verder nog goed geslapen?

Leuk Inad al je nieuwe spullen en Lodger is volgens mij ideaal. Ik wil hem ook dit keer kopen omdat het winter is als baby klein is...heb nog helemaal niets gekocht voor beeb. Voel me gewoon een beetje schuldig maar omdat kamer nog niet klaar is ook geen zin om dingen in te slaan en weet ook nog niet helemaal wat. Ben trouwens ook gek op kamers die bij elkaar geraapt zijn

Vis hoe was je conferentie en wat heerlijk dat je hebt uitgeslapen!?

Lala fijn dat je het weet hoe je het gaat doen met kinderkamer en wat grappig dat ze naar oren hebben gekeken. Geen flaporen dus! Bij Nesta zagen ze toen ook de oren en ik heb er zelf nog een echo van.

Haha Aruba is zeker bizar dat zwanger zijn. Straks als je de kont van links naar rechts ziet schudden ben je helemaal in shock . Ik vind het ook wonderlijk hoor, zo'n beeb in je buik. Morgen naar Gyn he. Succes!

Mooie foto's van je huis Nala. Ziet er ruim en licht uit en leuk dat je zo losgaat op de kleuren. Straks helemaal naar jullie zin. Doe je verder wel rustig aan? Krampen kunnen voorweeen zijn, wat normaal kan zijn maar niet te gek doen hoor...

Hier alles oke. Merk dat de kwaaltjes weer wat terug komen. Last van mijn rug, slaap slechter en alles gaat wat langzamer en moeizamer. Verder wel oke en ik zat te berekenen dat wij over kleine 4 weken (veel vrije dagen tussendoor) al op vakantie gaan en dan hoef ik nog maar 2,5 week. Waar hebben we het nog over, tijd vliegt!
Nala, lekker joh, zo actief bezig in je nieuwe huis!

En Dierewier, ook al zo gek op festivals dus? Ik baal er van dat ik dit jaar niet naar Pinkpop kan. Maar ja, alles voor het goede doel!

Inad, klinkt goed alle aankopen! Ik heb vandaag ook het een en ander gekocht. Staat allemaal super bij de inrichting van het babykamertje. Leuk, leuk!

Vandaag naar huisarts geweest en verwijzing gekregen voor fysiotherapie. Ben benieuwd!
Lala, klinkt als goede oplossing toch, voor het kamertje!

Hoe oud is jouw dochtertje ook alweer?
Je kont van rechts naar links ziet schudden.....? Help
Balen Dier, dat de kwaaltjes weer trug komen.

Hier valt het gelukkig nog mee. Ook niet erg moe.

Alleen die rug he.

Na maandag ook geen harde buiken meer gehad, dus dit tempo gaat goed.

Van die krampen 's nachts ga ik dinsdag ff navragen bij de vlos. Vind het toch raar.

Maar hebben jullie geen last van die foutmelding?

Ik had het net weer. Wilde het Pilstoppers topic in een nieuw venster openen, foutmelding...KLAAR... Grrrr....

Gister ff alle muren en vloeren opgemeten in het nieuwe huis, zodat we vanaaf behang (glasvlies) en laminaat kunnen kopen.

Gaan denk van het weekend beginnen met verven.

Gisteravond naar die vrienden gegaan, die in ondertrouw gingen.

En ik heb nog nooit van mijn leven zo´n originele uitnodiging gehad!

Ze hebben een dvd gemaakt met ten eerste alle benodigde informatie. (waar ze trouwen en feest en zo)

Daarbij korte filmpjes van ceremoniepaar en getuigen. Die van Vent is wel geweldig geworden. (snapten nu pas waar die voor is)

En allemaal zelf gemaakt! Echt leuk!

Ik ga zo zwemmen met mijn vriendin en daarna ff shoppen. Moet nog voor Vent een verjaardagscadeautje kopen, die is maandag jarig en kleding voor de bruiloft van die vrienden.
Net even een top bericht gevonden op nu.nl:

Artikel op nu.nl

Kijk dat hoor ik dus graag...ik moet dan wel een super intelligent kind krijgen .

Mijn dochter is op de kop af 1 1/2 jaar nu trouwens. (en dus ook intelligent, want was toen ook misselijk )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven