Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Nog 1 nachtje Baby!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa en het is (hier in ieder geval) deze week een stuk minder aan het regenen dan ik zou verwachten. Heel veel mooie zonmomentjes!
Hopelijk morgen ook!
@ aloe ik snap je tranen heel goed , dikke knuffel

Pffff nog 1 nachtje. Ene moment ben ik heel zenuwachtig andere moment niet. Voelt zo dichtbij maar ook weer ver weg haha. Moeilijk uit te leggen. Hoop zo op droog weer!! Na 18 uur mag het van mij non stop regenen.
Welke regio zit je Baby? Ik zat al steeds het weer voor je te checken in de Bilt :proud:. Ik herken je gevoel. Het komt in vlagen, maar morgen is het echt zo ver!
Regio Utrecht ... Zo irritant elke site zegt weer wat anders haha
Dank voor al jullie reacties, heel lief. En goede ideeën ook. Het spreekt me zeker aan dat het snel te regelen valt, wat dat betreft is jouw bruiloft erg hoopvol Kokoro! We zitten wel vast aan onze locatie i.v.m. aanbetalingen. Ik zou jouw idee ook graag overnemen Apple, maar dat is al gebeurd, zonder aanwezigen, op onze eerste trouwdag.

Nu eerst even allemaal duimen voor jou Baby! Het regent idd veel maar ik was gisteren even buiten wandelen in 'lichte regen' en vond het wel heel aangenaam weer! Zal duimen dat het droog blijft tot zes uur :cheer2:
Heel veel plezier morgen Baby.
Ga je vandaag nog iets speciaals doen?
Nee ben het huis aan het schoonmaken, restaurant versieren enz. Vriend slaapt gewoon thuis gaat morgenochtend weg met dochter.
Baby, heel veel plezier morgen! Ik duim mee voor goed weer! Is je dochter weer opgeknapt?

Aloe, bah wat naar zeg. Zeker reden om even een potje te huilen. Hopelijk kun je als de maatregelen weer worden versoepeld toch nog een prachtige trouwdag regelen in korte tijd! :hug:
Baby, ik wens je morgen een hele fijne en mooie dag!! Heerlijk van genieten, en regent het, ik heb gezien dat je dan ook hele mooie foto's kan maken en anders maar wat binnen foto's! Komt goed! :heart:
Maar ik duim nog steeds voor droog weer op de momenten dat jullie het nodig zijn :sun: :cheer2:
Geniet van je dag morgen!
Of het nou regent of niet, je gaat het vast allemaal vergeten (net als alle stress van de afgelopen tijd) en keihard genieten van je mooie dag! :heart:
Whoooop 8 oktober :cheer2:! Genieten Baby!!

Bij ons zijn de foto's in de zon inderdaad het minst mooi geworden.
:flirting: thanks dames!!

Ben zo benieuwd!!
Kokoro schreef:
08-10-2020 00:38
Whoooop 8 oktober :cheer2:! Genieten Baby!!

Bij ons zijn de foto's in de zon inderdaad het minst mooi geworden.
Bij ons ook een paar, ze maakte foto's tegen de zon in (tussen een grote boom door) en staat er op de meeste foto's met de familie apart zeg maar, zo'n vlek door de zon. Wel jammer!
Ik ben benieuwd hoe Baby het heeft gehad!
Ik ook!! Hoop dat je nog lekker aan het zweven bent baby!
Baby, ik ben ook heel benieuwd!!
En dan is het vandaag de hele dag droog O_O

Maar....

Het was FANTASTISCH!!!! Het voelt nog steeds onrealistisch en moet het denk ik ook nog verwerken.

Sochtends om 9 uur kwamen mijn moeder en 2 schoonzussen. Werden haar en make up gedaan. Mijn man (oeee wennen dit haha) en mijn dochter waren toen net weg. We lagen lekker op schema. Buienradar gaf aan dat het droog zou zijn als we de fotoshoot zouden hebben. Dus ik dacht top. Dus ik zat relaxed in de stoel terwijl haar en make up gedaan werden. Nou toen was het moment van de jurk aantrekken. Hij zat bijna tot het laatste knoopjes. Pats....knoop eraf. Iedereen in paniek behalve ik haha was zo relaxed. Bij buren aanbellen voor naald en draad. Hadden ze gelukkig. Dus was daarna snel gefixed.

Toen was het moment dat ik opgehaald werd. Ik deed de deur open voor mijn man en dochter. Prachtig waren ze!! En mijn man werd helemaal emotioneel toen die mij zag..opweg naar de fotoshoot. Shit weer....maar ik zei fuck IT. Weer of geen weer die foto's komen haha. Dus stond ik daar in de kou en de regen haha. Laatste half uur ook nog in een parkeergarage foto's gemaakt (volgens de fotograaf is dat heel vet. Ik heb geen idee).

Daarna gingen we naar de ceremonie. Iedereen stond ons op te wachten. Met z'n alle naar binnen. Toen ging mijn man en dochter naar binnen. Mijn dochter helemaal dansen. Zooo schattig. En daarna ging ik met mijn vader naar binnen. Dochter stal helemaal de show tijdens de ceremonie. In haar handen klappen, dansen. De Babs betrok haar bij alles echt super leuk!! Mijn man zijn ouders zaten er met een chagrijnige smoel maar heb lekker die kant niet opgekeken. F"CK hun. Toen kwam het moment van de gelofte. Was heeel emotioneel. En toen kwam het moment dat we werden aangekondigd met mijn achternaam!!! Whoop whoop. Mijn dochter heeft eindelijk mijn naam. Niks meer van die stomme familie van man.

Daarna wilde wij groepsfoto's maken. Mja klote weer. Dus hebben overdekt het gedaan. Hopelijk zijn die leuk geworden.

Door naar de receptie. Prachtige taart en feliciteren was wel beetje Awkward door de corona. Maar was hartstikke gezellig. Daarna diner. Ook super gezellig. Wel jammer van de aparte tafels. Maar mocht de pret niet drukken. Mijn man zijn ouders gingen wel voor het toetje weg. Vonden ze wij wel raar. Mja geen zin om druk om te maken. (Vanochtend kreeg mijn man wel een appje van zijn ouders over achternaam keuze maar hadden we van te voren verteld. En zij hebben er niks over te zeggen)

Was allemaal geslaagd en nog niet alles dringt tot mij door. En wij zijn heerlijk aan het genieten!!en ben super benieuwd naar de foto's van de fotograaf. Hij zegt dat hij het echt kon waarderen dat we zeiden we gaan gewoon foto's maken in de regen. Dat dat juist vet was.....dus hopelijk was het niet voor niks haha.

Sorry voor mij onsamenhangend verhaal haha
Ohhh Baby het klinkt als een prachtige dag <3! Heel stoer hoe je het allemaal hebt aangepakt! Hoop dat je de foto's heel snel krijgt :heart:.
Jaaaa ik was ook al zo nieuwsgierig! Wat leuk om zo mee te kunnen leven.

Wat fijn dat je zo relaxed was, het klinkt als een prachtige dag.

Foto's in de parkeergarage... leuke oplossing! Dat kan best mooi uitpakken denk ik! Laat je weten of het wat geworden is als je ze ontvangen hebt? Ben wel benieuwd! En foto's in de regen die ik van een bevriend stel heb gezien zijn ook heel mooi geworden!

Supermooie dag volgens mij! :heart: Klinkt als alle stress waard.
Dat klinkt als een super mooie dag❤️. Hopelijk krijg je snel je foto’s😄
Fijn dat je zo hebt genoten Baby!
Nu heerlijk nog nagenieten! Gaan jullie nog een paar dagen weg?
Pfff ouders van mijn man zijn weer 1 groot drama aan het maken....aub niet quoten ivm herkenbaarheid

Hadden iedereen bedankje gestuurd. Dat we het fijn vonden dat ze er waren en bedankt voor de cadeaus enz. Stuurde zijn moeder: graag gedaan. We zijn teleurgesteld in je achternaam keuze.

We hebben na de ruzie van de bevalling toen we het gingen uitpraten aangegeven dat we Jansen gingen heten.

Mijn man heeft verder niet gereageerd op het appje omdat we vandaag lekker aan het nagenieten waren. Stuur zijn moeder begin van de avond: dus geen reactie? Ik hoop dat je gelukkig bent meneer (achternaam). Daarna heeft ze ons overal geblokkeerd. Uit de lootjes trekker gehaald voor Sinterklaas enz....

Z'n zelfde verhaal was dus ook na mijn bevalling. Wordt niet goed van dat mens.

Hoe kunnen mensen zo zijn. En elk moment proberen te verpesten. Ik wil nu lekker nagenieten en niet mee bezig zijn. Maar toch speelt het weer heel erg in mijn hoofd.

Wat ik met mijn bericht wil? Geen idee. Ff van mij af schrijven.
AnAppleADay schreef:
09-10-2020 20:56
Fijn dat je zo hebt genoten Baby!
Nu heerlijk nog nagenieten! Gaan jullie nog een paar dagen weg?
Nee krijgen de sleutel van onze nieuwe huis. Moeten direct aan de bak. Klussen haha
Bah Baby, wat een achterlijk gedoe zeg.
Het voelt kennelijk echt als een hele grote persoonlijke afwijzing, die naamkeuze. Maar pff, get over it. En gun je kind zijn geluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven