Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
vrijdag 8 mei 2009 om 16:15
Ja, het forum is niet echt gezellig zo....
Heb je het krantje al binnen? Enzoja, nog nieuwe dingen gespot die moet hebben?
Volgens mij was het alleen badspul wat daar op stond, dus wat dat betreft heb je er niet zoveel aan gemist denk ik.
Fijn dat je voor mij ook besteld hebt, (had je wel mijn mail nog gezien waar de Karma in stond?)
Heb je het krantje al binnen? Enzoja, nog nieuwe dingen gespot die moet hebben?
Volgens mij was het alleen badspul wat daar op stond, dus wat dat betreft heb je er niet zoveel aan gemist denk ik.
Fijn dat je voor mij ook besteld hebt, (had je wel mijn mail nog gezien waar de Karma in stond?)
vrijdag 8 mei 2009 om 19:29
Yeah! Pakje binnen, ik had besteld:
2 Gentle Lentil
1 Reincarnate
3 Jungle
1 Aqua Marina
1 Ultrabland (Weight: 100)
2 A. Sugar Scrub
1 Sugar Babe
2 Buffy (Weight: 200)
1 Free Body Butter Tin
2 Grease Lightning
1 Mud Flats
1 Waylander Rhassoul Soap
Proefjes gekregen van:
Ring of Roses
The Godmother
Bohemian
me happy!
2 Gentle Lentil
1 Reincarnate
3 Jungle
1 Aqua Marina
1 Ultrabland (Weight: 100)
2 A. Sugar Scrub
1 Sugar Babe
2 Buffy (Weight: 200)
1 Free Body Butter Tin
2 Grease Lightning
1 Mud Flats
1 Waylander Rhassoul Soap
Proefjes gekregen van:
Ring of Roses
The Godmother
Bohemian
me happy!
zaterdag 9 mei 2009 om 18:58
Ik had gewoon gevraagd om proefjes
Enne, Grease Lightning werkt super! Gisteravond na het douchen op mijn puisten gesmeerd en vanmorgen waren het nog maar 2 vage plekjes!!
Enne Lola68 You wash my back zeep ligt in Den Bosch ook in de winkel, ik moet er over een week of 2 ook even heen dus eventueel kan ik er 1 (of meer)extra meenemen en opsturen? Wil er zelf ook nog 1 of 2 extra hebben, hij is zo lekker! Laat maar even weten, ik voor mij een kleine moeite om het te doen hoor!
Enne, Grease Lightning werkt super! Gisteravond na het douchen op mijn puisten gesmeerd en vanmorgen waren het nog maar 2 vage plekjes!!
Enne Lola68 You wash my back zeep ligt in Den Bosch ook in de winkel, ik moet er over een week of 2 ook even heen dus eventueel kan ik er 1 (of meer)extra meenemen en opsturen? Wil er zelf ook nog 1 of 2 extra hebben, hij is zo lekker! Laat maar even weten, ik voor mij een kleine moeite om het te doen hoor!
zondag 10 mei 2009 om 20:07
maandag 11 mei 2009 om 15:47
Kaatje, hoe stuur ik een PB? Ik heb een uitnoding als vriend gestuurd, maar of dat helpt?
Ik moest wel even grinnikken toen ik je berichtje zag. Ik had contact gezocht met Lush, of ze in Den Bosch het nog hadden. Ja,dus maar niet veel meer....
Dus harstikke bedankt dat je er 1 voor me gehaald hebt.
Ik moest wel even grinnikken toen ik je berichtje zag. Ik had contact gezocht met Lush, of ze in Den Bosch het nog hadden. Ja,dus maar niet veel meer....
Dus harstikke bedankt dat je er 1 voor me gehaald hebt.
anoniem_12282 wijzigde dit bericht op 11-05-2009 19:15
Reden: adres weggehaald
Reden: adres weggehaald
% gewijzigd