Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 17 oktober 2020 om 22:03
Niet zoveel mis met internetdaten en ergens anders trek je nieuwe potentieeltjes ook niet zo snel vandaan deze dagen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 17 oktober 2020 om 23:25
Ja, dat is het nu toe ook! Voor het eerst in weken op zaterdavond thuis, dat voelt wel een beetje gek. Ah ja de switch is top hè? Ik speel er ook graag op en dat zal nu met de winter voor de deur alleen maar meer worden.Vivi3338 schreef: ↑17-10-2020 16:29Klinkt als een heerlijk weekend! Ik ben ook erg blij met m’n Switch om te gamenGaat dit nog over je ‘ex-date’ of een ander? Mocht het om je ex-date gaan, dan is het wellicht toch tijd om los te laten (en hij jou).. Anders gaat het je tegenhouden om weer verder te gaan.
Ik zie hem inderdaad nog wel en dat voelt nog oke, maar ik ga het contact om die reden inderdaad wel binnenkort stoppen, alleen ben ik nu nog niet zo ver. Had wel 2 dates gehad met iemand anders maar dat zie ik verder niet meer zitten. (Waar ik het over had in mijn post?
Wat leuk dat je alleen naar een musuem bent geweest. Jouw weekend klinkt ook fijn!
zaterdag 17 oktober 2020 om 23:30
Leuk trouwens om alle verhalen te lezen over het forum van vroeger. Ik had geen idee dat het toen zo anders was als nu en dat er veel ontmoetingen hebben plaats gevonden.
Oh en ik ben zojuist aan lieve mama begonnen op Videoland (iemand schreef daar over hier, weet niet meer wie). Ik heb ook het boek gelezen en vind het tot nu toe een aanrader.
Oh en ik ben zojuist aan lieve mama begonnen op Videoland (iemand schreef daar over hier, weet niet meer wie). Ik heb ook het boek gelezen en vind het tot nu toe een aanrader.
zondag 18 oktober 2020 om 08:08
Ja lastig, Mijn ervaring is dat mannen al snel je whatsappnr. willen. Ik heb dan zelf nog zoiets van, nou, laten we eerst nog maar even hier chatten.Gelukkigworden schreef: ↑17-10-2020 20:34Lastig blijft het wel, moet je onderzoeken wie wel echt leuk is..
En laatst dacht ik toen iemand weer snel mijn nummer wilde, ach, probeer het toch eens. Toen vertelde hij alleen maar over al zijn problemen, en de sexpraatjes die hij had laat ik hier maar even achterwege (p.s. het was geen sexdatingsite).
Ik ben ook wel eens recalcitrant geweest. Iemand vroeg waarom ik geen relatie had. Ik zei, 'Nou dat komt omdat niemand mij wil'
(is natuurlijk niet zo he)
zondag 18 oktober 2020 om 11:02
goedemorgen!, koffie in bed, laptop erbij..kinderen op de Wii, tablet en pc en de kookwekker op een uur omdat ze daarna rouleren naar het volgende apparaat
even stil hier verder..zat wel na te denken over mijn recente date avonturen..ik moet denk ik wat duidelijker nee gaan zeggen voor mezelf. Ik heb altijd iets van "geef het tijd" en "het kan nog komen" maar praktijk leert dat er nooit nog iets komt.
even stil hier verder..zat wel na te denken over mijn recente date avonturen..ik moet denk ik wat duidelijker nee gaan zeggen voor mezelf. Ik heb altijd iets van "geef het tijd" en "het kan nog komen" maar praktijk leert dat er nooit nog iets komt.
zondag 18 oktober 2020 om 11:54
Soms is afbouwen fijner dan in 1x de stekker er uit trekken. Je bent al verder aan het daten, dus dan kan ik me voorstellen dat stoppen nu minder moeilijk zal zijn. Al blijft het jammer, je moet voor jezelf kiezen.Flaffy schreef: ↑17-10-2020 23:25Ja, dat is het nu toe ook! Voor het eerst in weken op zaterdavond thuis, dat voelt wel een beetje gek. Ah ja de switch is top hè? Ik speel er ook graag op en dat zal nu met de winter voor de deur alleen maar meer worden.
Ik zie hem inderdaad nog wel en dat voelt nog oke, maar ik ga het contact om die reden inderdaad wel binnenkort stoppen, alleen ben ik nu nog niet zo ver. Had wel 2 dates gehad met iemand anders maar dat zie ik verder niet meer zitten. (Waar ik het over had in mijn post?
Wat leuk dat je alleen naar een musuem bent geweest. Jouw weekend klinkt ook fijn!
zondag 18 oktober 2020 om 11:55
Die zag ik ook al voorbij komen. Zal eens kijken of het me aanspreekt.Flaffy schreef: ↑17-10-2020 23:30Leuk trouwens om alle verhalen te lezen over het forum van vroeger. Ik had geen idee dat het toen zo anders was als nu en dat er veel ontmoetingen hebben plaats gevonden.
zondag 18 oktober 2020 om 11:58
O zo herkenbaar. Ik heb er geen trek in om nodig te zijn als kliko waar je je ellende in kunt storten. Dan nog even wat geile praat en er is aan al zijn behoeften voldaan. Dan weet je al genoeg.Jole schreef: ↑18-10-2020 08:08Ja lastig, Mijn ervaring is dat mannen al snel je whatsappnr. willen. Ik heb dan zelf nog zoiets van, nou, laten we eerst nog maar even hier chatten.
En laatst dacht ik toen iemand weer snel mijn nummer wilde, ach, probeer het toch eens. Toen vertelde hij alleen maar over al zijn problemen, en de sexpraatjes die hij had laat ik hier maar even achterwege (p.s. het was geen sexdatingsite).
Ik ben ook wel eens recalcitrant geweest. Iemand vroeg waarom ik geen relatie had. Ik zei, 'Nou dat komt omdat niemand mij wil'
(is natuurlijk niet zo he)
zondag 18 oktober 2020 om 12:03
Mooie overpeinzing. Het is precies datgene waar velen mee zitten. Waar neem je genoegen mee? Je zou moeten bedenken wat je echt wil en daar dan kritisch in handelen tijdens daten. Anders kun je met zowat iedere vrouw wel een relatie hebben. Dat heeft weinig nut, behalve dan dat je het kortdurend gezellig hebt.tomcat schreef: ↑18-10-2020 11:02goedemorgen!, koffie in bed, laptop erbij..kinderen op de Wii, tablet en pc en de kookwekker op een uur omdat ze daarna rouleren naar het volgende apparaat![]()
Ik sprak vaak mannen die de ene kortdurende "relatie" na de andere hadden. Duurde hooguit een paar maanden. Mijn conclusie: dan kun je niet alleen zijn.
Ik had al 10 korte relaties gehad kunnen hebben, maar ik nam er geen genoegen mee.
zondag 18 oktober 2020 om 12:37
Aan de andere kant legt dat gericht op zoek gaan naar een date die daarbij past ook een heel onnatuurlijke druk alles. Dat is ook wat me op dit moment tegen staat aan het daten. Bij iedere ontmoeting of iedere match lijken mensen alleen bezig bent met de vraag 'is dit die ene...?'
En als er ook maar iets een beetje tegenvalt, is het antwoord meteen 'Nee, dus next', want het aanbod is groot genoeg om morgen weer een andere date te hebben.
Het voelt voor mij als de omgekeerde wereld.
Ik wil iemand ontmoeten en dan samen erachter komen dat je elkaar leuk vindt en dan rustig proberen of er misschien meer in zit.
En niet al eerst een keuze maken omdat er meer in lijkt te zitten en dan pas te gaan ontdekken of je elkaar überhaupt wel leuk vindt.
Maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet snel nog een relatie zal hebben, want de rest van de wereld lijkt niet zo te denken. Gelukkig kan ik ook prima een leuk leven hebben zonder relatie.
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 18-10-2020 12:49
0.12% gewijzigd
zondag 18 oktober 2020 om 12:47
Spijker op zijn kop! Dit is precies mijn beweegreden om niet meer online te daten. Omgekeerde wereld en onnatuurlijk. Ik heb dit moeten ondervinden en accepteren in al die jaren. Dat dit niet voor mij werkt zo.*Pauze* schreef: ↑18-10-2020 12:37Aan de andere kant legt dat gericht op zoek gaan naar een date die daarbij past ook een heel onnatuurlijke druk alles. Dat is ook wat me op dit moment tegen staat aan het daten. Bij iedere ontmoeting of iedere match lijken mensen alleen bezig bent met de vraag 'is dit de die ene...?'
En als er ook maar iets een beetje tegenvalt, is het antwoord meteen 'Nee, dus next', want het aanbod is groot genoeg om morgen weer een andere date te hebben.
Het voelt voor mij als de omgekeerde wereld.
Ik wil iemand ontmoeten en dan samen erachter komen dat je elkaar leuk vindt en dan rustig proberen of er misschien meer in zit.
En niet al eerst een keuze maken omdat er meer in lijkt te zitten en dan pas te gaan ontdekken of je elkaar überhaupt wel leuk vindt.
Maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet snel nog een relatie zal hebben, want de rest van de wereld lijkt niet zo te denken. Gelukkig kan ik ook prima een leuk leven hebben zonder relatie.
zondag 18 oktober 2020 om 12:50
zondag 18 oktober 2020 om 12:52
Inderdaad een mooie overpeinzing, maar aan de andere kant. Er moet toch ook wel een keer wel iets leuks uit kunnen komen.
Ik zal volgens mij heel veel pagina's moeten doorlezen van vroeger, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom jullie allemaal niet meer willen internet daten en wat het verhaal daarachter is. Vooral die thuisverhalen van Antoon
LLdL ff terug gekeken gisteren, kende dat programma niet. Tom je bent een leuke vent maar mocht je nog wat met de dame in kwestie hebben............mijn inziens een mismatch. Dame is duidelijk erg zwaar op de hand. Maar misschien mag ik niet oordelen met 40 minuten tv
Over dates gesproken: Ik snap sommmigen ook echt niet. Afgelopen februari 3 erg leuke dates met een kerel gehad. Door miscommunicatie gezeik gekregen met hem. In augustus begon hij ineens weer te appen en wekelijks of ik wat wilde drinken. Omdat ik dacht dat ik nog in een relatie zat niet gedaan. Maar toen ik 4 weken geleden de ( wist ik toen nog niet dat ie samenwoonde) man in kwestie dumpte dacht ik: Ah wat drinken kan geen kwaad.
Hartstikke leuke avond gehad, als vanouds. Afgesproken elkaar snel weer te zien. En dan een soort radiostilte, zelf een keer een berichtje gestuurd, krijg ik wel antwoord op, maar verder niet. Tja.......zoek t dan ook ff lekker uit
Ik zal volgens mij heel veel pagina's moeten doorlezen van vroeger, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom jullie allemaal niet meer willen internet daten en wat het verhaal daarachter is. Vooral die thuisverhalen van Antoon
LLdL ff terug gekeken gisteren, kende dat programma niet. Tom je bent een leuke vent maar mocht je nog wat met de dame in kwestie hebben............mijn inziens een mismatch. Dame is duidelijk erg zwaar op de hand. Maar misschien mag ik niet oordelen met 40 minuten tv
Over dates gesproken: Ik snap sommmigen ook echt niet. Afgelopen februari 3 erg leuke dates met een kerel gehad. Door miscommunicatie gezeik gekregen met hem. In augustus begon hij ineens weer te appen en wekelijks of ik wat wilde drinken. Omdat ik dacht dat ik nog in een relatie zat niet gedaan. Maar toen ik 4 weken geleden de ( wist ik toen nog niet dat ie samenwoonde) man in kwestie dumpte dacht ik: Ah wat drinken kan geen kwaad.
Hartstikke leuke avond gehad, als vanouds. Afgesproken elkaar snel weer te zien. En dan een soort radiostilte, zelf een keer een berichtje gestuurd, krijg ik wel antwoord op, maar verder niet. Tja.......zoek t dan ook ff lekker uit
zondag 18 oktober 2020 om 12:54
zondag 18 oktober 2020 om 13:00
Het is al vaak gezegd, maar ex xates appen vaak na een hele tijd weer. Daar zou ik niks mee doen, anders was het eerder wel iets geworden. Ze appen uit verveling, voor aandacht of voor seks. Zonde van je tijd dit.Limo76 schreef: ↑18-10-2020 12:52Inderdaad een mooie overpeinzing, maar aan de andere kant. Er moet toch ook wel een keer wel iets leuks uit kunnen komen.
Ik zal volgens mij heel veel pagina's moeten doorlezen van vroeger, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom jullie allemaal niet meer willen internet daten en wat het verhaal daarachter is. Vooral die thuisverhalen van Antoon![]()
LLdL ff terug gekeken gisteren, kende dat programma niet. Tom je bent een leuke vent maar mocht je nog wat met de dame in kwestie hebben............mijn inziens een mismatch. Dame is duidelijk erg zwaar op de hand. Maar misschien mag ik niet oordelen met 40 minuten tv![]()
Hartstikke leuke avond gehad, als vanouds. Afgesproken elkaar snel weer te zien. En dan een soort radiostilte, zelf een keer een berichtje gestuurd, krijg ik wel antwoord op, maar verder niet. Tja.......zoek t dan ook ff lekker uit![]()
zondag 18 oktober 2020 om 13:01
Dit. Kort maar krachtig.iceteapeach schreef: ↑18-10-2020 12:58Dat is voor mij vrij simpel Limo. Geen zin om er tijd in te investeren.
Zo'n man neemt alleen contact op wanneer hij er iets uit wil halen op dat moment.
Ik had er ook die dit trucje jarenlang uithaalden. Na maanden of een jaar ineens weer appen. Het hebben over koffie drinken. En dat nooit gaan doen.
zondag 18 oktober 2020 om 13:04
zondag 18 oktober 2020 om 13:08
zondag 18 oktober 2020 om 13:16
ik swipe nog wel op wat apps hoor en zit nog op paiq..maar een date..tja..alles is dicht..en het is net bepaald het seizoen voor een picknick..kan je nog gaan wandelen of thuis gaan zitten..bij 25 graden en in een normale wereld ben ik enthousiaster om te daten..
Mijn leukste dates van de laatste maanden waren de tv programma's waar ik in zat
Daarvoor in het voorjaar nog wel leuke picknickdates gehad..maar toen was het lekker weer.
Mijn leukste dates van de laatste maanden waren de tv programma's waar ik in zat
Daarvoor in het voorjaar nog wel leuke picknickdates gehad..maar toen was het lekker weer.