Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
Dreamer schreef:
20-10-2020 15:11
Veel plezier Severus. Klinkt lekker!

Ik had wat frustratie op het werk, gelukkig kan ik verder weer thuiswerken :)
Met apparatuur of mensen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Bridge35 schreef:
20-10-2020 15:14
Dat scheelt dan weer :)

Nou :nut:
Later is nu
suzyqfive schreef:
20-10-2020 15:36
Met apparatuur of mensen?
Mensen. Vooral mannen, die mij uitleggen hoe ik werk moet doen, dat ik al 20 jaar doe :nut:
Mainsplaining dus. Manmanman.

Vervolgens zit thuis de hond mij steeds enigszins verbaasd aan te kijken, dat ik aan tafel zit en niet bij hem op de bank. Hij is heul erg sjeilug :proud:
Later is nu
Haha over dieren gesproken: Ik heb sinds vandaag officieel een kat als vriendin :rofl: Cliënt heeft een kat die altijd bij me komt zitten/liggen als ik pauze heb. En als ik binnenkom, komt ze gelijk naar me toe :heart:
Oh wat lief Kwebbeltje :cat:

Ik was van 't weekend ergens, waar één van de katten mij ook gelijk heel lief vond :heart:
Later is nu
Ik heb net weer ergens 2 dozen boeken opgehaald :jump:

Man en ik hadden het er laatst over dat één van de kinderkamers wel kantoor kan worden. Ik gok maar zo dat ik die krijg, voor al die zwerfboeken :rofl:
Later is nu
Dreamer altijd vervelend mensen die menen te moeten zeggen hoe je je werk moet doen. Lekker wel als je een extra kamer krijgt voor je boeken.
"After all this time?" "Always."
Dreamer schreef:
20-10-2020 15:58
Mensen. Vooral mannen, die mij uitleggen hoe ik werk moet doen, dat ik al 20 jaar doe :nut:
Mainsplaining dus. Manmanman.

Vervolgens zit thuis de hond mij steeds enigszins verbaasd aan te kijken, dat ik aan tafel zit en niet bij hem op de bank. Hij is heul erg sjeilug :proud:
Oh heel irritant dat soort mannen 😬.

Mijn katten zijn bij mijn dochter thuis gebleven. De ene kat heeft vannacht onder de keukenkastjes gepoept 🤢. Appt ze: hoe haal ik dat weg? Ik zei: pak een schep uit de tuin, doe er een pedaalemmerzak omheen en schep het op. Pedaalemmerzak binnenstebuiten draaien bij het eraf halen en je hebt een drol in een zakje.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Handig. Zo ongeveer als dat ik hondenpoep buiten opruim (dat doe ik zonder schep) binnen gebruik ik altijd wcpapier en flikker alles in de wc. Maarja, dat is hondenpoep :proud:
Later is nu
Kwebbeltje91 schreef:
20-10-2020 16:27
Haha over dieren gesproken: Ik heb sinds vandaag officieel een kat als vriendin :rofl: Cliënt heeft een kat die altijd bij me komt zitten/liggen als ik pauze heb. En als ik binnenkom, komt ze gelijk naar me toe :heart:
Wat lief :flirting:
Veel plezier Severus.

Mijn 2e test was gelukkig ook negatief.
Door de dakgoten actie nog best veel pijn. Dus ik werk en doe daarna rustig aan. Heb weinig te vertellen :-)
Fijn dat de test negatief was Fladderak.
Aan deze kant weinig nieuws, heb teveel gelopen, afgelopen dagen.
Mijn been doet niet wat ik graag wil.
Ik ga nu maar zitten op mijn krukje en verder puzzelen met een patroon.

Fijne avond iedereen.
Fladderak gelukkig jouw 2e test ook negatief.

Dreamer jij had ook al zo een leuke werkdag. Ik was na het werk behoorlijk opgefokt en geërgerd door mijn collega's en dat zelfs thuis! Haha

Ik heb mij inderdaad afgemeld voor de verjaardag. Voel me er vervelend bij omdat ik al zo weinig vriendinnen heb :-$ Maja beter dan tegen het gevoel iets doen. Denk dat ik maar een leuke kaart of bos bloemen stuur.
tips zijn altijd welkom ;)
Je eigen binnen bibliotheek Dreamer! Niet verkeerd toch?

Severus veel plezier.

Kwebbel , al wat gehoord van je huisgenoot?

Hemke dan vanavond maar met de benen lekker omhoog.

Nankuru, een bos bloemen laten bezorgen is toch altijd leuk?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Bridge35 schreef:
20-10-2020 17:34
Wat lief :flirting:
Ja :heart: Op dat soort momenten denk ik: Zal ik dan toch een kat nemen?
Maar dan denk ik na een tijdje: Nee toch niet. Ik vind ze leuk, voor een tijdje. En uiteindelijk ben ik toch meer een hondenmens dan een kattenmens.

Nog steeds niks gehoord van huisgenoot.

Fladderak fijn dat het negatief was!

@nanku :hug: :heart:
fijn dat de test ook negatief was, Fladderak.

Boeken voor m'n minibieb en bookcrossing Lientje :-]
Hele serie Grisham! Daar heb ik er al veel van, maar nog lang niet alles en ik heb ze niet allemaal gelezen. Blij dus. Verder Konsalik en Harold Robbins. Beide niet mijn boeken. Hopelijk wel voor de buurt. Ik kan weer even vooruit :rolling:

Nanku, een bos bloemen is leuk, maar een cadeaubon (haha, ik zei al boekenbon, maar dat ben ik dan he) is natuurlijk ook leuk. Of een tegoedbon voor een etentje, wanneer het weer kan :)
Later is nu
Ik ben allergisch voor katten, anders had ik er denk ik wel één gehad, maar dan geen hond. Ben wel blij dat ik een hond heb :)
Later is nu
Ik ben helemaal geen huisdierenmens. Ik heb mijn man al :P

@dreamer, klinkt weer als een hele voorraad.
Als ik de kans had had ik eigen boerderij. Met héél veel dieren. Maar helaas blijft dat een droom.

Hier komt corona erg dichtbij. Collega van dochter waar ze nauw mee heeft samengewerkt. Fingers crossed dat het onze deur voorbij gaat.
lientje69 schreef:
20-10-2020 21:10
Als ik de kans had had ik eigen boerderij. Met héél veel dieren. Maar helaas blijft dat een droom.

Hier komt corona erg dichtbij. Collega van dochter waar ze nauw mee heeft samengewerkt. Fingers crossed dat het onze deur voorbij gaat.
Als wij de kans kregen hadden we ook een eigen boerderij, maar dan akkerbouw :biggrin:

Ik duim ook voor je.
Ik zit voorlopig weer safe, hoorde ik vanmiddag.
Wij kregen een mail van de school van brugklasser dat er een leerling getest was en die werd gebeld dat ie negatief was. Leerling dus naar school gisteren. Werden ze weer gebeld: toch positief...
Oh wat spannend Lientje. :redrose:
Later is nu
Wat spannend allemaal!
suzyqfive schreef:
20-10-2020 21:14
Wij kregen een mail van de school van brugklasser dat er een leerling getest was en die werd gebeld dat ie negatief was. Leerling dus naar school gisteren. Werden ze weer gebeld: toch positief...
Oei dat is ook een blunder zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven