De Dasty fanclub.
donderdag 6 december 2007 om 22:53
Ik dank Very Cherry voor het mij op het spoor van Dasty ontvetter te zetten. Nou ben ik nog maar een beginnende gebruiker, maar ik meen dat het mij van wat moeilijke schoonmaak karweitjes gaat verlichten. Het douchegordijn werd een koud kunstje.
Op internet lees ik dat diverse autopoetsers hun velgen en motorblokken fantastisch schoonkrijgen met Dasty.
Roze Dasty (de ruitenreiniger) ruikt zo lekker dat ik de neiging krijg van alles ermee schoon te maken. Een geur of je net bij de kapper bent geweest.
Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, hje koopt het bij de Wibra. Ik heb geen aandelen of belang in genoemd bedrijf.
Ik hoor graag jullie Dasty avonturen.
Op internet lees ik dat diverse autopoetsers hun velgen en motorblokken fantastisch schoonkrijgen met Dasty.
Roze Dasty (de ruitenreiniger) ruikt zo lekker dat ik de neiging krijg van alles ermee schoon te maken. Een geur of je net bij de kapper bent geweest.
Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, hje koopt het bij de Wibra. Ik heb geen aandelen of belang in genoemd bedrijf.
Ik hoor graag jullie Dasty avonturen.
woensdag 11 februari 2009 om 19:59
Ja!! HIer ook een fan!!
Wat heb ik vrienlief uitgelachen toen hij thuis kwam met 6 flessen... Mijn god, zit je in de Dasty aandelen? Hij begon het uit te delen aan moeder, schoonmoeder en zelfs de buren moesten er aan geloven! Maar ze zijn allemaal om hoor! Prachtig spul!
Vriend gebruikt het in het hok en voor de auto en ik voor de klusjes in huis...
Dit is echt en beng, al het vet is weg!!
Wat heb ik vrienlief uitgelachen toen hij thuis kwam met 6 flessen... Mijn god, zit je in de Dasty aandelen? Hij begon het uit te delen aan moeder, schoonmoeder en zelfs de buren moesten er aan geloven! Maar ze zijn allemaal om hoor! Prachtig spul!
Vriend gebruikt het in het hok en voor de auto en ik voor de klusjes in huis...
Dit is echt en beng, al het vet is weg!!
vrijdag 8 mei 2009 om 07:58
Ah gele dasty anti-vet spray, ben groot fan! Zegt het voort!
Afzuigkap, kookplaat & omgeving, vette vingerafdrukken, vlekken in kleding, en dat voor minder dan 2 eu per fles.
Toen ik het pas ontdekt had was ik zo enthousiast dat ik meteen een paar flessen extra heb ingeslagen om weg te geven aan vrienden.
"In elke straat en elke laan, ieder huis moet een fles Dasty hebben staan"
(PS ben op geen enkele manier verbonden aan de Wibra)
Afzuigkap, kookplaat & omgeving, vette vingerafdrukken, vlekken in kleding, en dat voor minder dan 2 eu per fles.
Toen ik het pas ontdekt had was ik zo enthousiast dat ik meteen een paar flessen extra heb ingeslagen om weg te geven aan vrienden.
"In elke straat en elke laan, ieder huis moet een fles Dasty hebben staan"
(PS ben op geen enkele manier verbonden aan de Wibra)
vrijdag 8 mei 2009 om 12:45
hier ook een liefde voor dasty
kreeg ook een paar jaar geleden van schoonmoeder een fles en idd vooral voorde keuken is het ideaal
ook zijn mijn poetshuisjes helemaal overgegaan op de dasty
soms is het hier uitverkocht, neem dan als het er weer is een fles of 5 tegelijk mee
mijn man doet er ook alles mee, hij is autodealer en ook zijn vieze handen krijgt hij er mooi mee schoon
kreeg ook een paar jaar geleden van schoonmoeder een fles en idd vooral voorde keuken is het ideaal
ook zijn mijn poetshuisjes helemaal overgegaan op de dasty
soms is het hier uitverkocht, neem dan als het er weer is een fles of 5 tegelijk mee
mijn man doet er ook alles mee, hij is autodealer en ook zijn vieze handen krijgt hij er mooi mee schoon

zaterdag 9 mei 2009 om 11:04
quote:mamzelle schreef op 08 mei 2009 @ 23:01:
Leuk topic, en zeker een aanbeveling om dat spul eens te kopen.
Hoezittut met de mondiale voetafdruk die dit oplevert?Je bedoelt hoe milieuvriendelijk het is? Tja het is geen Ecover/Sonett/Klok/Froggy maar het werkt wel perfect, denk niet dat je extra boompjes hoeft te laten planten hoor als je ipv eco-producten met de Dasty aan de gang gaat!
Leuk topic, en zeker een aanbeveling om dat spul eens te kopen.
Hoezittut met de mondiale voetafdruk die dit oplevert?Je bedoelt hoe milieuvriendelijk het is? Tja het is geen Ecover/Sonett/Klok/Froggy maar het werkt wel perfect, denk niet dat je extra boompjes hoeft te laten planten hoor als je ipv eco-producten met de Dasty aan de gang gaat!

zaterdag 9 mei 2009 om 13:35
Hebben jullie fans hier het allemaal over de gele dasty? Ik vind hem redelijk (verwachtingen waren dankzij jullie dan ook wel érg hoog gespannen) maar het is hem nog niet gelukt om het raampje van mijn oven schoon te krijgen. Of dat iets zegt over de smerigheid van mijn oventje of over de ontvetkracht van dasty laat ik mij niet uit.
Ik heb de blauwe voor in de badkamer, maar daar ben ik nog niet echt van onder de indruk. Waar is de roze voor?
Ik heb de blauwe voor in de badkamer, maar daar ben ik nog niet echt van onder de indruk. Waar is de roze voor?
donderdag 14 mei 2009 om 06:48
zaterdag 24 oktober 2009 om 08:40
Als dat spul zo vreselijk goed ontvet en schoonmaakt dan
moet het toch wel erg agressief spul zijn?
Wil het graag gebruiken als het zo goed is, heb net een nieuwe keuken en wil die graag vetvrij en schoon houden.
Maar ben een beetje bang de top- en beschermlagen te verwijderen als ik Dasty ga gebruiken.
moet het toch wel erg agressief spul zijn?
Wil het graag gebruiken als het zo goed is, heb net een nieuwe keuken en wil die graag vetvrij en schoon houden.
Maar ben een beetje bang de top- en beschermlagen te verwijderen als ik Dasty ga gebruiken.
maandag 10 oktober 2011 om 10:18
Gebruik zelf de gele, werd mijn geadviseerd door jongens van de motorclub.... bestel zelf via http://www.dastywebshop.nl
maandag 10 oktober 2011 om 15:08
quote:Marit80 schreef op 05 februari 2009 @ 15:09:
Kleine waarschuwing: ik heb er zo enthousiast mn formuis mee gepoetst dat het merk eraf is en ik ook op de tast moet proberen welke pit ik aanzet omdat ook die aanwijzingen eraf zijn gegaan.. Mooi spul verders .Ja, het is ook best agressief spul. Ik gooi het niet overal meer op, maar gebruik het wel vaak
Kleine waarschuwing: ik heb er zo enthousiast mn formuis mee gepoetst dat het merk eraf is en ik ook op de tast moet proberen welke pit ik aanzet omdat ook die aanwijzingen eraf zijn gegaan.. Mooi spul verders .Ja, het is ook best agressief spul. Ik gooi het niet overal meer op, maar gebruik het wel vaak
donderdag 13 oktober 2011 om 16:24
quote:mangahuisman schreef op 10 oktober 2011 @ 14:53:
Je kan het online gewoon bestellen tegenwoordig op http://www.dastywebshop.nl bij ons op kantoor doen we dat gewoon inplaats van naar de wibra lopen...Afgezien van de meerprijs van een 1 euro per fles zijn er ook nog 'ns 6,75 euro verzendkosten mee gemoeid. Niet voordelig voor kleine aantallen dus. Ja, of je moet geld teveel in je zak hebben
Je kan het online gewoon bestellen tegenwoordig op http://www.dastywebshop.nl bij ons op kantoor doen we dat gewoon inplaats van naar de wibra lopen...Afgezien van de meerprijs van een 1 euro per fles zijn er ook nog 'ns 6,75 euro verzendkosten mee gemoeid. Niet voordelig voor kleine aantallen dus. Ja, of je moet geld teveel in je zak hebben

dinsdag 8 november 2011 om 23:23
dinsdag 8 november 2011 om 23:30
Ik ben ook fan! Heb de gele, blauwe, roze fles en de fles voor roestvrijstaal. Ik ben over de gele dasty en de dasty voor roestvrijstaal zeer te spreken. Ik heb het op aanraden van een forummer gekocht. Ik gebruik het het pas een week maar ben er zeer tevreden over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 8 november 2011 om 23:35
Oh ja die afwasmiddel heb ik ook! Is ook goed! Die roze werkt prima op de spiegels hier. Ramen lappen doe ik misschien twee keer per jaar dus zover ben ik nog niet gekomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.