Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Limo76 schreef:
25-10-2020 19:27
Precies! Meer heb je niet nodig!

HIer is het af en toe ook nog steeds een marktplaats huishouden. Heb vorig jaar mn spullen naar binnen gebracht en verder niets meer aangedaan. Geen zin.........komt ooit wel, eerst bedenken of ik hier wil blijven.
maar je woont prachtig toch? Met je reetjes kijken in de wei enzo?

edit..nu is het net of je uitkijkt op Flevonatuur :D
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 25-10-2020 19:31
6.73% gewijzigd
Top! Dan weet je dat jullie dezelfde soort humor hebben.
Limo76 schreef:
25-10-2020 19:27
Precies! Meer heb je niet nodig!

HIer is het af en toe ook nog steeds een marktplaats huishouden. Heb vorig jaar mn spullen naar binnen gebracht en verder niets meer aangedaan. Geen zin.........komt ooit wel, eerst bedenken of ik hier wil blijven.
Had ik ook en sinds dit jaar ( sinds corona) was ik het zat en ben ik alles gaan restylen. Omdat ik hier nog jaren zal blijven wonen. Anders zou ik er niet veel aan doen.
tomcat schreef:
25-10-2020 19:30
maar je woont prachtig toch? Met je reetjes kijken in de wei enzo?

edit..nu is het net of je uitkijkt op Flevonatuur :D
Ja, maar het is echt the middle of nowwhere en betaal de hoofdprijs.
je huurt het Limo?
Limo76 schreef:
25-10-2020 19:29
Hij ook krijg ik net :-)

Dan zou bij mij iemand al een dikke streep voor hebben, humor. Maar ook zelfspot en relativeringsvermogen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
tomcat schreef:
25-10-2020 19:39
je huurt het Limo?
Ja
iceteapeach schreef:
25-10-2020 19:40
Dan zou bij mij iemand al een dikke streep voor hebben, humor. Maar ook zelfspot en relativeringsvermogen.
Bij mij ook hoor, maar zo gaat het de hele tijd al. Enorm veel zelfspot en gekkigheid in de app. Lig de hele tijd in een deuk.
Limo76 schreef:
25-10-2020 19:45
Bij mij ook hoor, maar zo gaat het de hele tijd al. Enorm veel zelfspot en gekkigheid in de app. Lig de hele tijd in een deuk.
Klinkt goed Limo!
Limo, wat een geniale actie van die foto :hihi:

Hier was het een heel fijn weekend. Net lekker gekookt, zo even afwassen en dan de rest van de avond lekker op de bank. Netflix aan of gamen, ben er nog niet over uit.

Het wordt wel steeds lastiger om alles te lezen hier, maar leuk dat het zo druk en gezellig is :-D
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 19:48
Klinkt goed Limo!
Ach ik heb er geen verwachtingen van. Meestal als je elkaar live ziet dan denk je.............oh laat maar :-D

En merk dat ik toch nog wat achterdochtig ben met dingen door mijn akkefietje van laatst. En dat gedrag vind ik onwijs irritant van mijzelf.
Limo76 schreef:
25-10-2020 19:51
Ach ik heb er geen verwachtingen van. Meestal als je elkaar live ziet dan denk je.............oh laat maar :-D

En merk dat ik toch nog wat achterdochtig ben met dingen door mijn akkefietje van laatst. En dat gedrag vind ik onwijs irritant van mijzelf.
Ach is menselijk, je houdt het toch in he achterhoofd.

En dat oh laat maar live herken ik enorm🤦‍♀️
In het kader van verloren nummers die best fijn zijn:

https://youtu.be/MzCLLHscMOw
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 19:56
Ach is menselijk, je houdt het toch in he achterhoofd.

En dat oh laat maar live herken ik enorm🤦‍♀️
Erg he ;) Maar zal voor de tegenpartij hetzelfde zijn.

Flaffy lekker weekend! Klinkt goed.
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 19:59
In het kader van verloren nummers die best fijn zijn:

https://youtu.be/MzCLLHscMOw
Heerlijk! Brings back memories.
Julus schreef:
25-10-2020 19:16
Als je echt niks kunt verzinnen kun je altijd nog zeggen dat je dan op de stoel van je interviewer wil zitten :puh:
Of in bed met z'n vrouw
Antoon69 schreef:
25-10-2020 21:24
Of in bed met z'n vrouw
😂😂😂
Antoon69 schreef:
25-10-2020 21:24
Of in bed met z'n vrouw
Iets geemancipeerder graag :-) met haar man :-)
gewoon met beiden :D
Wat is er trouwens weer veel geschreven zeg. En interessante en leuke discussies ook.

Ik heb van alles in mijn vriendenkring wat betreft werk dat ze doen, en ik hou evenveel van ze, maar kom op zeg, een man die gepassioneerd in een magazijn of supermarkt werkt? Doet me denken aan iemand die zich in het zweet werkt om bij mcdonalds ingelijst te worden als medewerker van de maand. Met zo'n mensen kan ik persoonlijk helemaal niks. Van die omhoog likkende - omlaag trappende middenstanders. En de werkinstelling van je partner? Is dat uit de VS overgewaaid om iemand om zijn economische waarde te waarderen? Alsjeblief zeg. Voor mij tien keer liever iemand die enorm getalenteerd is maar nauwelijks iets uitvoert dan het omgekeerde.

Ik heb verschillende familieleden die het naar absolute maatstaven ver geschopt hebben (landelijke top, veel in de media) maar geen een van hen zal het woord passie ooit in zijn/haar mond nemen, of (op een verkapte manier) opscheppen over wat ze bereikt hebben. In tegendeel zelfs als ik erover nadenk. Juist vol zelfrelativering en zelfspot.
Antoon, ik houd van mensen met een ambitie...of dat nou meubelmaken is of een cfo...ik dont give a fuck. Gaat mij niet om t geld maar hoe je in de wereld staat.
Limo wil een werkmier..geen paradepaardje
tomcat schreef:
25-10-2020 22:44
Limo wil een werkmier..geen paradepaardje
Onzin....ik wil iemand die gelukkig is
En zonder ambitie in je werk kan je niet gelukkig zijn?
Limo76 schreef:
25-10-2020 22:38
Antoon, ik houd van mensen met een ambitie...of dat nou meubelmaken is of een cfo...ik dont give a fuck. Gaat mij niet om t geld maar hoe je in de wereld staat.

Hoe zie je het dan want als ik de betekenis van ambitie er nog eens op nasla, betekent het o.a./ vnl. streven naar een hogere positie/carrière maken. Hoe rijmt dat dan met elkaar als je aan de andere kant aangeeft dat het je niet uitmaakt, als diegene maar gelukkig is.
Krijg motto niet verwijderd :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven