Singles Unite: deel 4!!
zondag 25 oktober 2020 om 19:30
maar je woont prachtig toch? Met je reetjes kijken in de wei enzo?
edit..nu is het net of je uitkijkt op Flevonatuur
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 25-10-2020 19:31
6.73% gewijzigd
zondag 25 oktober 2020 om 19:32
Had ik ook en sinds dit jaar ( sinds corona) was ik het zat en ben ik alles gaan restylen. Omdat ik hier nog jaren zal blijven wonen. Anders zou ik er niet veel aan doen.
zondag 25 oktober 2020 om 19:45
Bij mij ook hoor, maar zo gaat het de hele tijd al. Enorm veel zelfspot en gekkigheid in de app. Lig de hele tijd in een deuk.iceteapeach schreef: ↑25-10-2020 19:40Dan zou bij mij iemand al een dikke streep voor hebben, humor. Maar ook zelfspot en relativeringsvermogen.
zondag 25 oktober 2020 om 19:50
Limo, wat een geniale actie van die foto
Hier was het een heel fijn weekend. Net lekker gekookt, zo even afwassen en dan de rest van de avond lekker op de bank. Netflix aan of gamen, ben er nog niet over uit.
Het wordt wel steeds lastiger om alles te lezen hier, maar leuk dat het zo druk en gezellig is
Hier was het een heel fijn weekend. Net lekker gekookt, zo even afwassen en dan de rest van de avond lekker op de bank. Netflix aan of gamen, ben er nog niet over uit.
Het wordt wel steeds lastiger om alles te lezen hier, maar leuk dat het zo druk en gezellig is
zondag 25 oktober 2020 om 19:51
Ach ik heb er geen verwachtingen van. Meestal als je elkaar live ziet dan denk je.............oh laat maar
En merk dat ik toch nog wat achterdochtig ben met dingen door mijn akkefietje van laatst. En dat gedrag vind ik onwijs irritant van mijzelf.
zondag 25 oktober 2020 om 19:56
Ach is menselijk, je houdt het toch in he achterhoofd.
En dat oh laat maar live herken ik enorm
zondag 25 oktober 2020 om 19:59
zondag 25 oktober 2020 om 19:59
Erg heSabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 19:56Ach is menselijk, je houdt het toch in he achterhoofd.
En dat oh laat maar live herken ik enorm![]()
Flaffy lekker weekend! Klinkt goed.
zondag 25 oktober 2020 om 20:05
Heerlijk! Brings back memories.Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 19:59In het kader van verloren nummers die best fijn zijn:
https://youtu.be/MzCLLHscMOw
zondag 25 oktober 2020 om 22:26
Wat is er trouwens weer veel geschreven zeg. En interessante en leuke discussies ook.
Ik heb van alles in mijn vriendenkring wat betreft werk dat ze doen, en ik hou evenveel van ze, maar kom op zeg, een man die gepassioneerd in een magazijn of supermarkt werkt? Doet me denken aan iemand die zich in het zweet werkt om bij mcdonalds ingelijst te worden als medewerker van de maand. Met zo'n mensen kan ik persoonlijk helemaal niks. Van die omhoog likkende - omlaag trappende middenstanders. En de werkinstelling van je partner? Is dat uit de VS overgewaaid om iemand om zijn economische waarde te waarderen? Alsjeblief zeg. Voor mij tien keer liever iemand die enorm getalenteerd is maar nauwelijks iets uitvoert dan het omgekeerde.
Ik heb verschillende familieleden die het naar absolute maatstaven ver geschopt hebben (landelijke top, veel in de media) maar geen een van hen zal het woord passie ooit in zijn/haar mond nemen, of (op een verkapte manier) opscheppen over wat ze bereikt hebben. In tegendeel zelfs als ik erover nadenk. Juist vol zelfrelativering en zelfspot.
Ik heb van alles in mijn vriendenkring wat betreft werk dat ze doen, en ik hou evenveel van ze, maar kom op zeg, een man die gepassioneerd in een magazijn of supermarkt werkt? Doet me denken aan iemand die zich in het zweet werkt om bij mcdonalds ingelijst te worden als medewerker van de maand. Met zo'n mensen kan ik persoonlijk helemaal niks. Van die omhoog likkende - omlaag trappende middenstanders. En de werkinstelling van je partner? Is dat uit de VS overgewaaid om iemand om zijn economische waarde te waarderen? Alsjeblief zeg. Voor mij tien keer liever iemand die enorm getalenteerd is maar nauwelijks iets uitvoert dan het omgekeerde.
Ik heb verschillende familieleden die het naar absolute maatstaven ver geschopt hebben (landelijke top, veel in de media) maar geen een van hen zal het woord passie ooit in zijn/haar mond nemen, of (op een verkapte manier) opscheppen over wat ze bereikt hebben. In tegendeel zelfs als ik erover nadenk. Juist vol zelfrelativering en zelfspot.
zondag 25 oktober 2020 om 23:17
Hoe zie je het dan want als ik de betekenis van ambitie er nog eens op nasla, betekent het o.a./ vnl. streven naar een hogere positie/carrière maken. Hoe rijmt dat dan met elkaar als je aan de andere kant aangeeft dat het je niet uitmaakt, als diegene maar gelukkig is.
Krijg motto niet verwijderd :-)