Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
ik kijk nu al de hele middag sublime op ziggo kanaal 13 maar het doet het niet voor mij..radio kijken op tv..slaat toch nergens op.. een compleet lege ziggodome en een dj die intussen zijn appjes checkt ..waarom zenden ze dit uit?
Julus schreef:
06-11-2020 17:37
Snap ik. Maar ga je wel heel selectief op date? Dus met iemand waar je echt heel enthousiast over bent? Als je met iedereen gaat daten is het logisch dat je het mwah vindt natuurlijk. Heeft totaal geen nut.
ik word nooit enthousiast van foto's en chatten..pas in het echt zie je of het wat kan worden
Gelukkigworden schreef:
06-11-2020 17:34
Nee nee, ik knuffel niet niks. Werk ook in de zorg dus dat zou ik niet zomaar doen. Straks heb ik het mee genomen zonder het te merken. Dus ja, ik mis het contact,de aanrakingen en iemand die oprecht geïnteresseerd is.
Ik heb in de afgelopen 2 jaar welgeteld 2x een man angeraakt. Wat niet echt zaligmakend was. Maar ik had het daarvoor in overvloed dus ik mag niet klagen. Het zijn droge en dorre tijden :sick:
tomcat schreef:
06-11-2020 17:38
ik word nooit enthousiast van foto's en chatten..pas in het echt zie je of het wat kan worden
Niet? Nooit een contact gehad waarbij je al iets voelde en je merkte dat je niet kon wachten om af te spreken?
tomcat schreef:
06-11-2020 17:37
ik kijk nu al de hele middag sublime op ziggo kanaal 13 maar het doet het niet voor mij..radio kijken op tv..slaat toch nergens op.. een compleet lege ziggodome en een dj die intussen zijn appjes checkt ..waarom zenden ze dit uit?
Daar zou ik ook niet blij van worden. Tijd om over te schakelen. Netflix? Een goede serie of film? Kwaliteit is zoveel zaligmakender.
Julus schreef:
06-11-2020 17:41
Niet? Nooit een contact gehad waarbij je al iets voelde en je merkte dat je niet kon wachten om af te spreken?
jawel..in 1996..toen ik een meisje in de tv10 chatbox leerde kennen.

Ik date al te lang via internet vrees ik om er nog in te trappen..het zijn valse emoties die er echt niet per se zijn, meestal niet zelfs, als je elkaar in het echt ziet
Julus schreef:
06-11-2020 17:42
Daar zou ik ook niet blij van worden. Tijd om over te schakelen. Netflix? Een goede serie of film? Kwaliteit is zoveel zaligmakender.
Ja, ik ga zo wat eten maken en lldl verder bingen
Julus schreef:
06-11-2020 17:29
Ik had dit ook en heb toen dus alles er af gegooid. Ik was uitgespeeld voor mijn gevoel. Want voor die ene match ga ik niet mijn tijd er in stoppen. Duidelijk signaal om er klaar mee te zijn.
Klopt..
Ik denk dat ik het niet goed doe op foto's of zo gezien de resultaten.

En moet je mij gewoon live meemaken 😂😎
Tuurlijk moet het in het echt blijken. Draait toch om chemie. Maar toch kun je van chatten en bellen ( dit zegt al heel veel) een fijn gevoel hebben bij iemand en merken dat je wel heel erg op 1 lijn zit. Waardoor je echt zin krijgt om iemand te willen zien. Als dan de chemie ontbreekt houdt het op. Iemand moet je raken op de 1 of andere manier. Iets losmaken.
Hè nou wat een pessimisme :P
Julia_20 schreef:
06-11-2020 17:45
Klopt..
Ik denk dat ik het niet goed doe op foto's of zo gezien de resultaten.

En moet je mij gewoon live meemaken 😂😎
Geldt voor mij dus ook. Niet voor iedereen werkt online daten. Mijn exen kwam ik tegen en die wisten het direct. En ik ook natuurlijk. Terwijl met online daten het allemaal veel moeizamer ging. Ik ben ook niet heel doorsnee ofzo. Een apart type kennelijk. Interessant voor een klein deel vd mannen.
LaFolie schreef:
06-11-2020 17:47
Hè nou wat een pessimisme :P
Het is heel verhelderend als je jezelf goed kent en weet hoe je overkomt. Ik ben oud genoeg om te weten waar mijn kansen liggen.
Julus schreef:
06-11-2020 17:49
Geldt voor mij dus ook. Niet voor iedereen werkt online daten. Mijn exen kwam ik tegen en die wisten het direct. En ik ook natuurlijk. Terwijl met online daten het allemaal veel moeizamer ging. Ik ben ook niet heel doorsnee ofzo. Een apart type kennelijk. Interessant voor een klein deel vd mannen.

Jup, herkenbaar. Mijn ex was een kort lelijk mormel die ik op een datingapp nooit geliked zou hebben. Maar hij kwam binnen en ik was verkocht. Dat gold volgens mij andersom voor hem ook.
Julus schreef:
06-11-2020 17:50
Het is heel verhelderend als je jezelf goed kent en weet hoe je overkomt. Ik ben oud genoeg om te weten waar mijn kansen liggen.
Dan ben ik nog te jong misschien ;-D
Ik heb geen zin..fuck it..ik eet gewoon brood..

das dan wel weer leuk..nog te zo kort co-ouder zijn dat je nog blij verrast bent van "oh ja..ik hoef geen groente op tafel te zetten..ze zijn er niet" ;-)
LaFolie schreef:
06-11-2020 17:51
Jup, herkenbaar. Mijn ex was een kort lelijk mormel die ik op een datingapp nooit geliked zou hebben. Maar hij kwam binnen en ik was verkocht. Dat gold volgens mij andersom voor hem ook.
Bijzonder hoe dat werkt he? Ik was smoorverliefd op mijn eerste ex, die niet bepaald knap was. Maar ja, feromonen ofzo.
tomcat schreef:
06-11-2020 17:54
Dan ben ik nog te jong misschien ;-D
Hahaha, jij bent ouder dan ik.
Ik heb twee kleine gesprekjes gaande op okcupid. Dat ander gesprekje op lexa is doodgebloed. Ga ook meteen verwijderen, die site is echt waardeloos als je niet betaalt.
tomcat schreef:
06-11-2020 17:56
Ik heb geen zin..fuck it..ik eet gewoon brood..

das dan wel weer leuk..nog te zo kort co-ouder zijn dat je nog blij verrast bent van "oh ja..ik hoef geen groente op tafel te zetten..ze zijn er niet" ;-)
Yup. Enorm voordeel is dat. Alleen voor jezelf hoeven zorgen en makkelijk doen. Zou fijn zijn als je dit nog langere tijd zou kunnen doen toch? Geen rekening hoeven houden met een vrouw die van alles wil. Die single periode moet je zo lang mogelijk rekken. Straks zit je weer vast aan allerlei verplichtingen en onvrijheden.
Pompoenschip schreef:
06-11-2020 18:00
Ik heb twee kleine gesprekjes gaande op okcupid. Dat ander gesprekje op lexa is doodgebloed. Ga ook meteen verwijderen, die site is echt waardeloos als je niet betaalt.
Ik vind het vrij prijzig als je het afzet tegen de baten. Zonde geld. Ik lees bijna nooit dat iemand daar succes had.
Tot mijn grote vreugde had ik nog soep in de vriezer. Ik vries altijd mijn versgemaakte soep in en maak dus expres een grote pan. Nu profijt van.
Julus schreef:
06-11-2020 18:03
Ik vind het vrij prijzig als je het afzet tegen de baten. Zonde geld. Ik lees bijna nooit dat iemand daar succes had.
Inderdaad, ik las ook heel veel negatieve reviews online over lexa. Ach ja, op naar de volgende!
Wat gaan jullie hard!!! Amper tijd om bij te lezen.

Zie liefde voorbij komen :love: Eenzaamheid en volgens mij werkt het thuis werken ook niet mee

Gamen hier ook een gamende vrouw en dochter zit nu naar draken te kijken die gedood worden.

Wij eten biefstuk met friet jammie

Vanavond in pyjama voor masked singer. Heerlijk vooruitzicht...
Ik was eigenlijk van plan volgende week op wat dates te gaan, dan weer tijd.

Maar ééntje vond het blijkbaar toch te lang duren zo zonder contact tussendoor en heeft de match verwijderd, ééntje heeft uiteindelijk opeens niet meer gereageerd en de andere vond ik zelf een beetje te opdringerig ofzo... Stom.
Julus schreef:
06-11-2020 17:58
Hahaha, jij bent ouder dan ik.
Mannen lopen een paar jaar achter haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven