Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 6 november 2020 om 17:38
ik word nooit enthousiast van foto's en chatten..pas in het echt zie je of het wat kan worden
vrijdag 6 november 2020 om 17:40
Ik heb in de afgelopen 2 jaar welgeteld 2x een man angeraakt. Wat niet echt zaligmakend was. Maar ik had het daarvoor in overvloed dus ik mag niet klagen. Het zijn droge en dorre tijdenGelukkigworden schreef: ↑06-11-2020 17:34Nee nee, ik knuffel niet niks. Werk ook in de zorg dus dat zou ik niet zomaar doen. Straks heb ik het mee genomen zonder het te merken. Dus ja, ik mis het contact,de aanrakingen en iemand die oprecht geïnteresseerd is.
vrijdag 6 november 2020 om 17:42
Daar zou ik ook niet blij van worden. Tijd om over te schakelen. Netflix? Een goede serie of film? Kwaliteit is zoveel zaligmakender.
vrijdag 6 november 2020 om 17:43
jawel..in 1996..toen ik een meisje in de tv10 chatbox leerde kennen.
Ik date al te lang via internet vrees ik om er nog in te trappen..het zijn valse emoties die er echt niet per se zijn, meestal niet zelfs, als je elkaar in het echt ziet
vrijdag 6 november 2020 om 17:45
Klopt..
Ik denk dat ik het niet goed doe op foto's of zo gezien de resultaten.
En moet je mij gewoon live meemaken
vrijdag 6 november 2020 om 17:46
Tuurlijk moet het in het echt blijken. Draait toch om chemie. Maar toch kun je van chatten en bellen ( dit zegt al heel veel) een fijn gevoel hebben bij iemand en merken dat je wel heel erg op 1 lijn zit. Waardoor je echt zin krijgt om iemand te willen zien. Als dan de chemie ontbreekt houdt het op. Iemand moet je raken op de 1 of andere manier. Iets losmaken.
vrijdag 6 november 2020 om 17:49
Geldt voor mij dus ook. Niet voor iedereen werkt online daten. Mijn exen kwam ik tegen en die wisten het direct. En ik ook natuurlijk. Terwijl met online daten het allemaal veel moeizamer ging. Ik ben ook niet heel doorsnee ofzo. Een apart type kennelijk. Interessant voor een klein deel vd mannen.
vrijdag 6 november 2020 om 17:51
Julus schreef: ↑06-11-2020 17:49Geldt voor mij dus ook. Niet voor iedereen werkt online daten. Mijn exen kwam ik tegen en die wisten het direct. En ik ook natuurlijk. Terwijl met online daten het allemaal veel moeizamer ging. Ik ben ook niet heel doorsnee ofzo. Een apart type kennelijk. Interessant voor een klein deel vd mannen.
Jup, herkenbaar. Mijn ex was een kort lelijk mormel die ik op een datingapp nooit geliked zou hebben. Maar hij kwam binnen en ik was verkocht. Dat gold volgens mij andersom voor hem ook.
vrijdag 6 november 2020 om 17:57
Bijzonder hoe dat werkt he? Ik was smoorverliefd op mijn eerste ex, die niet bepaald knap was. Maar ja, feromonen ofzo.
vrijdag 6 november 2020 om 18:01
Yup. Enorm voordeel is dat. Alleen voor jezelf hoeven zorgen en makkelijk doen. Zou fijn zijn als je dit nog langere tijd zou kunnen doen toch? Geen rekening hoeven houden met een vrouw die van alles wil. Die single periode moet je zo lang mogelijk rekken. Straks zit je weer vast aan allerlei verplichtingen en onvrijheden.
vrijdag 6 november 2020 om 18:03
Ik vind het vrij prijzig als je het afzet tegen de baten. Zonde geld. Ik lees bijna nooit dat iemand daar succes had.Pompoenschip schreef: ↑06-11-2020 18:00Ik heb twee kleine gesprekjes gaande op okcupid. Dat ander gesprekje op lexa is doodgebloed. Ga ook meteen verwijderen, die site is echt waardeloos als je niet betaalt.
vrijdag 6 november 2020 om 18:05
vrijdag 6 november 2020 om 18:09
Wat gaan jullie hard!!! Amper tijd om bij te lezen.
Zie liefde voorbij komen
Eenzaamheid en volgens mij werkt het thuis werken ook niet mee
Gamen hier ook een gamende vrouw en dochter zit nu naar draken te kijken die gedood worden.
Wij eten biefstuk met friet jammie
Vanavond in pyjama voor masked singer. Heerlijk vooruitzicht...
Zie liefde voorbij komen
Gamen hier ook een gamende vrouw en dochter zit nu naar draken te kijken die gedood worden.
Wij eten biefstuk met friet jammie
Vanavond in pyjama voor masked singer. Heerlijk vooruitzicht...
vrijdag 6 november 2020 om 18:11
Ik was eigenlijk van plan volgende week op wat dates te gaan, dan weer tijd.
Maar ééntje vond het blijkbaar toch te lang duren zo zonder contact tussendoor en heeft de match verwijderd, ééntje heeft uiteindelijk opeens niet meer gereageerd en de andere vond ik zelf een beetje te opdringerig ofzo... Stom.
Maar ééntje vond het blijkbaar toch te lang duren zo zonder contact tussendoor en heeft de match verwijderd, ééntje heeft uiteindelijk opeens niet meer gereageerd en de andere vond ik zelf een beetje te opdringerig ofzo... Stom.