Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 6 november 2020 om 18:14
Ik wil ook niet samenwonen..maar zoals nu..vrijdagmiddag..zou gezellig zijn even samen koken of wat bestellen, bijkletsen, samen film of serie of docu of lekker kletsen met wat muziek op. morgen uitslapen..koffie en broodjes op bed..stukje wandelen ergens of een stad of dorpje opzoeken..etc etc etc..Julus schreef: ↑06-11-2020 18:01Yup. Enorm voordeel is dat. Alleen voor jezelf hoeven zorgen en makkelijk doen. Zou fijn zijn als je dit nog langere tijd zou kunnen doen toch? Geen rekening hoeven houden met een vrouw die van alles wil. Die single periode moet je zo lang mogelijk rekken. Straks zit je weer vast aan allerlei verplichtingen en onvrijheden.
vrijdag 6 november 2020 om 18:16
vrijdag 6 november 2020 om 18:25
Hier ook, buiten een wandeldate is mijn sociaal contact privé nihil. Hier in B zijn de regels streng, er mag maar 1 persoon bij je thuis komen en jij moet dan voor die persoon ook de enige zijn. Vele singles vallen uit de boot. Weinigen houden zich aan die regel, de meesten die in de zorg werken, zoals ik, wel.Gelukkigworden schreef: ↑06-11-2020 17:34Nee nee, ik knuffel niet niks. Werk ook in de zorg dus dat zou ik niet zomaar doen. Straks heb ik het mee genomen zonder het te merken. Dus ja, ik mis het contact,de aanrakingen en iemand die oprecht geïnteresseerd is.
Gisteren wou mijn wandeldate me bij het begroeten op de wang kussen. Dat snap ik dus niet. Heb meteen een grote stap terug gezet en 'niet doen!' gezegd. Voor mij is niemand aanraken buiten mijn cliënten zo'n evidentie geworden. Kan niet snappen dat er nu mensen zijn de een wildvreemde een zoen willen geven.
vrijdag 6 november 2020 om 18:31
tomcat schreef: ↑06-11-2020 18:14Ik wil ook niet samenwonen..maar zoals nu..vrijdagmiddag..zou gezellig zijn even samen koken of wat bestellen, bijkletsen, samen film of serie of docu of lekker kletsen met wat muziek op. morgen uitslapen..koffie en broodjes op bed..stukje wandelen ergens of een stad of dorpje opzoeken..etc etc etc..
Ja zoiets. Ik wil voorlopig ook niet samenwonen.
Al is de vrijdagmiddag echt wel van mij.
Maar klinkt goed als voor een zaterdag middag.
Maar ik bied mij niet aan
Je woont te ver weg.
vrijdag 6 november 2020 om 18:51
Ik werk niet in de zorg en ik zie mijn ouders al weer niet..als een date geen symptomen of indicatie in de omgeving heeft dan doe ik niet moeilijk. Heb wel al 4 meldingen binnen van besmettingen bij mijn dochter op school (niet in haar klas) deze week. maar blijf mijn dochter toch echt gewoon knuffelen hoor.Attraverso schreef: ↑06-11-2020 18:25Hier ook, buiten een wandeldate is mijn sociaal contact privé nihil. Hier in B zijn de regels streng, er mag maar 1 persoon bij je thuis komen en jij moet dan voor die persoon ook de enige zijn. Vele singles vallen uit de boot. Weinigen houden zich aan die regel, de meesten die in de zorg werken, zoals ik, wel.
Gisteren wou mijn wandeldate me bij het begroeten op de wang kussen. Dat snap ik dus niet. Heb meteen een grote stap terug gezet en 'niet doen!' gezegd. Voor mij is niemand aanraken buiten mijn cliënten zo'n evidentie geworden. Kan niet snappen dat er nu mensen zijn de een wildvreemde een zoen willen geven.
vrijdag 6 november 2020 om 18:54
latten! doet een vriendin van mij ook en bevalt haar erg goed.tomcat schreef: ↑06-11-2020 18:14Ik wil ook niet samenwonen..maar zoals nu..vrijdagmiddag..zou gezellig zijn even samen koken of wat bestellen, bijkletsen, samen film of serie of docu of lekker kletsen met wat muziek op. morgen uitslapen..koffie en broodjes op bed..stukje wandelen ergens of een stad of dorpje opzoeken..etc etc etc..
vrijdag 6 november 2020 om 18:58
Pompoenschip schreef: ↑06-11-2020 18:54latten! doet een vriendin van mij ook en bevalt haar erg goed.
Ja precies. En liefst zo niet te ver zodat niet alles op het weekend aan komt.
Ken ik uit verleden. Van vrijdagavond tot maandagochtend waren we bij elkaar.
Overige dagen was ik aan het uitpakken, wassen, opruimen, weer inpakken.
vrijdag 6 november 2020 om 19:03
Dat is inderdaad wel een valkuil van latten, als men niet goed opletten is hij/zij meer aan het pendelen tussen huizen dan aan het genieten.
vrijdag 6 november 2020 om 19:04
Jeetje wat een bijleeswerk! Ik snap iedereen wel hoor, corona, thuis werken en ook nog een keer niet kunnen daten. Het is wel echt een eenzaam bestaan de laatste maanden.
Ik vind wel dat je op foto wel kunt oordelen of je iemand echt vreselijk vindt of een echte mooiboy, beiden swipe ik naar links. Ik swipe naar rechts als in denk: die ziet er gewoon uit en dat zou weleens een aardig iemand kunnen zijn en heel soms heb je een foto waarbij je denkt: Oh leuk zeg.... En dan merk je in het gesprek vanzelf of je qua woorden ook klikt.
Ik vind wel dat je op foto wel kunt oordelen of je iemand echt vreselijk vindt of een echte mooiboy, beiden swipe ik naar links. Ik swipe naar rechts als in denk: die ziet er gewoon uit en dat zou weleens een aardig iemand kunnen zijn en heel soms heb je een foto waarbij je denkt: Oh leuk zeg.... En dan merk je in het gesprek vanzelf of je qua woorden ook klikt.
vrijdag 6 november 2020 om 19:19
Ik ken het ook maar dat was dan meestal zaterdagmiddag bij elkaar en zondagmiddag weer uit elkaar..dus geen in en uitpakken
Soms vrijdagavond bij elkaar tot zondagmiddag, soms weekendje weg samen..soms doordeweeks even..we woonden ook op fietsafstand
vrijdag 6 november 2020 om 19:19
Nou zeg..alleen omdat ik mooi ben...ik ben ook gewoon leuk hoorLimo76 schreef: ↑06-11-2020 19:04Jeetje wat een bijleeswerk! Ik snap iedereen wel hoor, corona, thuis werken en ook nog een keer niet kunnen daten. Het is wel echt een eenzaam bestaan de laatste maanden.
vrijdag 6 november 2020 om 19:29
vrijdag 6 november 2020 om 21:07
Yes ik zat er klaar voor
vrijdag 6 november 2020 om 21:46
Pffff sommige mannen zijn zo raar!! Ik heb 1,5 jaar geleden voor het eerst in m'n leven iemand geblokkeerd. Hij was zo verliefd op me dat ik hem ongezond heftig vond reageren toen ik niet met hem verder wilde. Dus op blokkeer.
3 weken geleden stuitte ik op m'n blokkeer lijstje in WhatsApp en had hem eruit gegooid.
Krijg ik nu toch een liefdesverklaring waar je U tegen zegt.... Echt een flinke lap tekst.
Ik kon me gewoon niet voorstellen dat hij mij überhaupt nog in z'n telefoon zou hebben. Dit zegt mij alleen maar hoe obsessief hij is zeg, jemig.
3 weken geleden stuitte ik op m'n blokkeer lijstje in WhatsApp en had hem eruit gegooid.
Krijg ik nu toch een liefdesverklaring waar je U tegen zegt.... Echt een flinke lap tekst.
Ik kon me gewoon niet voorstellen dat hij mij überhaupt nog in z'n telefoon zou hebben. Dit zegt mij alleen maar hoe obsessief hij is zeg, jemig.