Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ben missulluk.. beetje veel mayo.
Citro, kan me voorstellen dat je het wel ff gehad had met man. niet heel handig en doordacht van Citroman. hebben jullie het wel een beetje uitgepraat?

Nippo: klinkt niet leuk, hoofdpijn en gebroken nachten. Misschien toch maar eens langzaam een punt zetten achter de BV? Ik vind je ijzersterk dat je het zo lang volhoudt, maar iedereen heeft zo zijn grenzen en ook bij jou.

Pam: waarom heb je er zo'n moeite mee dat je de kinderen wegbrengt? is het een idee om op je 'vrije' dagen zoveel mogelijk sollicitatie-activiteiten te planenn, zodat je dan ht gevoel krijgt dat je je tijd goed 'benut' of helpt dat niet? Ik moet eerlijk zeggen dat het mij heerlijk zou lijken, maar goed, ik heb werk en bekijk het dus vanuit een heel ander perspectief.
Oh, Citro, de druif van de dag award heeft hij wel dik binnen weer vandaag. Kon hij uiteindelijk wel snappen dat je ontplofte?

Ank, bij jou klinkt het dan weer een stuk beter. Ga je nu ook wel echt gebruik ervan maken dat A-man ook wel eens wat over wil nemen? Hoe was A-mans happening?

Ik heb vandaag de hele dag bij mijn ouders in de tuin gezeten, en onderweg ergens teveel zon opgelopen. Ik had niet door dat het zo hard ging, en heb nu een mooie rode arm. Vannacht kan ik in elk geval man wakker houden, als hij het koud mocht krijgen.

Pluis had gevingerverfd voor zijn moederdagcadeau, en liet nog even zien hoe dat moest toen ik het kreeg door er overheen te aaien

Dat ging snel, Pammie, van man haalt een frietje naar misselijk.

Als je nou elke keer als ze naar de gastouder zijn wat tijd besteedt aan gericht solliciteren, voelt het dan beter?

Weltrusten voor vannacht, Nip. Oh, en Esmee, ik deel Nippo's interesse: waarom de pepti als het niet om eiwitten gaat?
Miffy en ik weten dus allebei wat goed voor je is, Pammie
quote:sokje schreef op 10 mei 2009 @ 22:05:

Pam: waarom heb je er zo'n moeite mee dat je de kinderen wegbrengt? is het een idee om op je 'vrije' dagen zoveel mogelijk sollicitatie-activiteiten te planenn, zodat je dan ht gevoel krijgt dat je je tijd goed 'benut' of helpt dat niet? Ik moet eerlijk zeggen dat het mij heerlijk zou lijken, maar goed, ik heb werk en bekijk het dus vanuit een heel ander perspectief.

Voel me al een nietsnut en als ik dan óók nog kinderloos thuis zit. Tja. Ik ben uiteraard ook aan het solliciteren maar eerlijk gezegd, er is weinig om gericht op te solliciteren.

Ik hoor van iedereen dat het hun héééérlijk zou lijken om 'lekker' thuis te zijn. Maar dat zijn inderdaad allemaal mensen die werken. Er niets heerlijks aan als je eigenlijk niet thuis wil zitten.
Remma, hoe was het op Ameland? Ben je gesloopt nou?
Hooooooi

Het was geweldig. Maar ben zooooo moe. Men.
Oooooooooo. Nou, ja dus, gesloopt.
Ben ik telepetatisch or what!
Jooooooooooooooooo
Misschien moet je daar wat mee gaan doen als je kinderen bij de gastouder zijn

Ik kan me je nutteloze gevoel wel voorstellen. Lijkt me ook best lastig om een beetje een behoorlijke structuur in je dagen te houden als je onvrijwillig thuis zit, en niet alleen lamlendig rond te hangen. Hoop dat er snel een baan langskomt die wel past.

Bij jouw nieuwe avatar verwacht ik om de een of andere reden trouwens steeds Remma

Ha Remma! En, had je genoeg kleren bij je?
Remma, die boekenkast, staan de boeken daarin dan op alfabet of op grootte gesorteerd?
Een telepetatische zzp-er met organisatie- en schminktalent. Daar kom je vér mee!

Nou Mif, lamlendig rondhangen is weer het andere uiterste hoor. Ik ben nog geen sigaarrokende Ma Flodder geworden Maar ik merk wel dat de snelheid eruit is. Maar goed, ik heb nog steeds wat klusjes liggen, er moet gesolliciteerd worden, het huishouden bestiert (en daar maak ik dus wedstrijdjes van, gewoon, om uitgedaagd te blijven. Tis echt erg ).

Remma met een bloemenavatar?
o, zou ik ook doen, Pammie, vinnik nie raar. en ik zou er ook niet blij van worden, werkeloos. Ik ben ooit 2 maanden werkloos geweest na mijn afstuderen; al mijn vrienden hadden werk en ik zat thuis. Heb me zelden zo nutteloos gevoeld. heb toen wel veel gekookt en gebakken; had ik toen tijd voor.

Mooi dat het leuk was, Remma! en als ik mijn eigen schoolkampen herinner, kan ik me voorstellen dat je meer dan bekaf bent. kun je een beetje bijtanken één dezer dagen?
Op kleur, Miffy.

Bijtanken, hmm, ik ga zo naar bed, heb spullen allemaal opgeruimd en ben gedouched, dus het wordt tijd. Dan zien we wel of het bijtanken lukt.

IK had trouwens nóg te veel kleren bij me
Ik ben ook de enige nog zonder baan. Voel ik me ook wel een beetje een loser om.

Ik ga naar bed.

Ik had trouwens weer een anti-nippo-droom. Weer over kennis (weer niets gebeurd trouwens, maar de spanning was er). Beetje jammer alleen dat zijn vrienden mij wilden vermoorden omdat ik bepaalde info had. Uiteindelijk heb ik de object-of-my-affection erbij geroepen om me te helpen. Hoe het afliep weet ik niet, toen kwam de koffie naar boven. Jammer, ik had hem best uitgebreid willen bedanken voor het redden van mijn leven
Droom ze Pammie!

Bij mij staan de boeken op onderwerp. Ben het wel eens met Remma's motto. Ik ben vandaag in Nieuwe buren begonnen, kan vast ook de toets der kritiek niet doorstaan. Ik heb me trouwens ook bij een leesclub aangesloten, ben benieuwd.

Zo, ik heb zojuist even gekolfd (moest vanwege medicijnen) en zowaar 250 ml. En dat om 11 uur 's avonds; Nipje drinkt echt te veel. Sok, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar stoppen komt niet echt in me op, bv voelt gewoon logisch (hoe onhandig soms ook). En het moet nu juist makkelijker worden. Bovendien stopten ze alletwee met 10 maanden, en zo lang duurt dat niet meer dus die paar weken zit ik nog wel uit. Het onhandigste is eigenlijk nog dat ik heel nodig voor mijn werk even op reis moet, en dat lukt nu niet.
Volgende keer alleen een charmante nachtpon Remma, kunnen ze vast wel waarderen .
Bij mij staan boeken op grootte.

Ik vond Nieuwe Buren leuk. Ik heb De Verbouwing (haar nieuwste) ook gelezen maar die vond ik minder.

Had je met dat beetje kleding nog teveel mee..? Knap.

Dat is behoorlijk veel Nip, 250 ml. Wel fijn dat je na al dat geklooi met kolven met Nippa, daar nu geen problemen mee hebt. Heb je wel een bepaald 'stopdatum' in je hoofd of zie je wel waar het schip strandt?
Zo, ik ben er ook weer, het was een bijzonder lekker weertje om in een bungalowpark te zitten. De hele tijd buiten geweest (naam begon inderdaad met een K Pam). Kinderen waren best lief, alleen veel en veel te vroeg wakker steeds omdat de gordijntjes op hun slaapkamer niet zoveel licht tegenhielden. Vanochtend stond jongetje om 6 uur aangekleed naast mijn bed: oftie al naar beneden mocht. Heb ook allerlei geknutseld moois gekregen. Bijvoorbeeld een versierde Nutrilon-doos, volgens jongetje overal handig voor. En een zonnetje van brooddeeg van meisje.

Anky, fijn dat A-man snapt dat er een probleem is. En Citroman is een hork, ongelofelijk zeg.

Remma, volgende keer alleen een hempje meenemen.

Ben niet bijgelezen verder, ik ga slapen. Trusten!
Pammie, bedankt voor dat aanbod van die gastouder. Het is een heel gedoe hier.

Ik heb geen stopdatum; ik neem aan dat ook Nipje er gewoon binnen een paar weken zelf de brui aan geeft.
Citro, ik vind jou nog soepel. Ik zou sowieso al niet blij zijn als man om half 4 dronken thuiskwam waardoor ik overal alleen voor opdraaide, zeker op moederdag. Kan me voorstellen dat je ontplofte.
Klinkt goed Koek, behalve dan het vroeg wakker worden. En een Nutrilon-doos...?

Nip, ik zal het morgen vragen. Ik vraag me af of je gob niet gewoon dreigt zonder een poot om op te staan. Volgens mij moet je wel een prestatie leveren in plaats van je klanten 2 maanden te laten bungelen om vervolgens een rekening te sturen.

Van dat stoppen, dat dacht ik bij Mannie ook, maar hij hield het een half jaar langer vol dan Mini

Nu ga ik echt naar bed. Morgen geen tijd om aan te lummelen helaas. En de schilder staat waarschijnlijk om half 8 fris en fruitig aan de deur.

Trusten!
Ik gun het man van harte als hij een keer om half 4 dronken zijn bed in wil rollen maar dan ook geen gezanik 's ochtends en gewoon opstaan.
Ik ben nog altijd niet gestopt. Ik wacht tot Kruimel het doet maar dat gaat nog lang duren denk ik. Maar het is alleen een klein slokje 's ochtends voor het ontbijt. Ik vind 250 ml ook wel veel voor de late avond Nip, Kan me voorstellend dat dat best een wissel trekt op je lijf, zo'n enorme produktie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven