Biden vs Trump deel 2

08-11-2020 12:42 3064 berichten
Alle reacties Link kopieren
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?

Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
fashionvictim schreef:
11-11-2020 13:36
Poeh, verrassend! Dat moet wel fraude zijn! Want als zelfs George Bush op Biden gestemd lijkt te hebben, dan is het natuurlijk onmogelijk dat gewone mensen ook zo stemmen!
Dat was toch bij de vorige verkiezingen ook al zo? Of was dat toen alleen zijn vader?
fashionvictim schreef:
11-11-2020 13:43
Het gerucht dat hij Biden endorsed had ging al lang, maar dat heeft hij wel officieel ontkend met de mededeling dat hij "retired from presidential politics' is. En dat hij om die reden samen met zijn vrouw ook voor het eerst privé zou houden op wie ze gingen stemmen.

En aangezien hij zo ongeveer de eerste was die Biden feliciteerde met zijn presidentschap en ook al eens eerder publiekelijk Trump op de vingers heeft getikt dat zijn gedrag een president onwaardig was, ga ik ervan uit dat dat gerucht waar was en dat Bush op Biden heeft gestemd. Bush is ook hele dikke vrienden met Michelle Obama, dus zo vergezocht lijkt me dat niet.
Mooi hoor. Dat noem ik nu presidentieel gedrag, boven je eigen partij uitstijgen en kijken naar wat goed is voor je land.
Thoth schreef:
11-11-2020 13:49
Dat was toch bij de vorige verkiezingen ook al zo? Of was dat toen alleen zijn vader?
Was zijn vader, die had voor Hillary gestemd en Junior had voor "neither' gestemd.
Am Yisrael Chai!
Volgens mij heeft de hele Bush clan zich tegen Trump uitgesproken, in 2016 al.
Turtlerain schreef:
11-11-2020 13:57
Met terugwerkende kracht denk ik positiever over dat kliekje.
Turtlerain schreef:
11-11-2020 13:57
Ja, klopt, maar Jr stemde blanco. Dit jaar waren er echter allerlei verhalen dat hij zelfs mensen opriep Biden te stemmen en dat er daardoor ook wat gedoe binnen de partij was. Speelde al ver voor november hoor, ik had het maanden geleden al gelezen. Maar aangezien Bush dit jaar voor het eerst niet bekend heeft gemaakt op wie hij gestemd heeft (en dus kennelijk ook niet blanco gestemd heeft) ga ik ervan uit dat hij Biden heeft gestemd.
Am Yisrael Chai!
Ok... hold on people! :D

De Trump campagne heeft 234 pagina's met verklaringen van poll watchers vrijgegeven.

https://twitter.com/bradheath/status/13 ... 41987?s=20

Gelukkig blijft er nog steeds wat te lachen. :rofl:
fashionvictim schreef:
11-11-2020 14:01
Ja, klopt, maar Jr stemde blanco. Dit jaar waren er echter allerlei verhalen dat hij zelfs mensen opriep Biden te stemmen en dat er daardoor ook wat gedoe binnen de partij was. Speelde al ver voor november hoor, ik had het maanden geleden al gelezen. Maar aangezien Bush dit jaar voor het eerst niet bekend heeft gemaakt op wie hij gestemd heeft (en dus kennelijk ook niet blanco gestemd heeft) ga ik ervan uit dat hij Biden heeft gestemd.
Lijkt me ook. Gewoon op je eigen partij stemmen hoef je namelijk niet geheimzinnig over te doen, zelfs als oud president niet.
Hetvrijewoord schreef:
11-11-2020 14:05
Ok... hold on people! :D

De Trump campagne heeft 234 pagina's met verklaringen van poll watchers vrijgegeven.

https://twitter.com/bradheath/status/13 ... 41987?s=20

Gelukkig blijft er nog steeds wat te lachen. :rofl:
Hahahahaha. Omg.

"Ja er waren military ballots die voor Biden stemden. Onmogelijk. Ik heb namelijk altijd te horen gekregen dat militairen conservatief zijn."

Geen speld tussen te krijgen. :lol:
Positivevibes schreef:
11-11-2020 14:07
Hahahahaha. Omg.

"Ja er waren military ballots die voor Biden stemden. Onmogelijk. Ik heb namelijk altijd te horen gekregen dat militairen conservatief zijn."

Ja goed hè?
De reacties zijn ook weer spot on trouwens.
REUTERS/IPSOS POLL: About 80% of Americans, including more than half of Republicans, say Biden won presidential race
Am Yisrael Chai!
The Telegraph schrijft dat 80% van de Amerikanen denkt dat Biden gewonnen heeft, de helft van de republikeinen denkt dat ook dus.
https://www.telegraph.co.uk/news/2020/1 ... -election/
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
11-11-2020 14:15
The Telegraph schrijft dat 80% van de Amerikanen denkt dat Biden gewonnen heeft, de helft van de republikeinen denkt dat ook dus.
Tegelijk! :)
Am Yisrael Chai!
Hetvrijewoord schreef:
11-11-2020 14:10
Ja goed hè?
De reacties zijn ook weer spot on trouwens.
Ja! Dank voor het delen.

Nog even deze van de republikeinse secretary of state van Montana:

"I have supported you, Mr. President, we (Montana) have supported you—and

@realDonaldTrump

accomplished some incredible things during your time in office! But that time is now over. Tip your hat, bite your lip, and congratulate

@JoeBiden

. Blessings on you and your family"

(https://mobile.twitter.com/Stapleton_MT ... 4781670401)

En:

https://www.politico.com/news/2020/11/1 ... v-3-435972

Er waren maar ongeveer 10.000 ballons na 3 november binnengekomen. Lang niet genoeg om de lead van 50000 te veranderen.
fashionvictim schreef:
11-11-2020 14:16
Tegelijk! :)
Ja :loveit:

Eerste wat mijn echtgenoot zegt is dat dus 20% het wel gelooft. Eng gewoon.
Dat is dan wel weer een deprimerende gedachte, voor mij dan toch.
AllyMcBeal schreef:
11-11-2020 14:15
Mooi! Hehe, dat er gelukkig nog voldoende mensen zijn met enige redelijkheid en geloof in democratie.
Positivevibes schreef:
11-11-2020 14:18
Mooi! Hehe, dat er gelukkig nog voldoende mensen zijn met enige redelijkheid en geloof in democratie.
Kijk jij doet je naam eer aan :hyper:
Igoa schreef:
11-11-2020 13:30
Ja, ten opzichte van de Republikeinse party vote, dat staat er toch bij.

Juist die strakke neergaande lijn is niet te verklaren.
Vind jij dat of vindt meneer Shiva dat? Ik ben geen stasticus dus het is voor mij onmogelijk om hier verder iets over te zeggen. Echter, als ik de heer Shiva google dan vind ik tweets als:

Dear
@realDonaldTrump
,

Ask any State Election Director if their voting system software has a “feature” - a “Weighted Race” feature - that allows votes to be multiplied by a “weight”? If so, why? Starting in 2002, such a DOCUMENTED feature was introduced into the software.

Het lijkt er meer op dat deze meneer een bepaald beeld wil schetsen en een bepaalde agenda heeft dan wat anders. Dat betekent niet dat wat hij zegt niet klopt, maar als hij bewijs van fraude heeft, waarom staat hij dan niet in de rechtszaal in plaats van youtube? En oh ja, hij is er wel erg trots op dat hij email uitgevonden heeft. (Tenminste, dat zegt hij bij elke tweet :mrgreen: :mrgreen: )

Wake me up when it gets to court.
AllyMcBeal schreef:
11-11-2020 14:18
Ja :loveit:

Eerste wat mijn echtgenoot zegt is dat dus 20% het wel gelooft. Eng gewoon.
Dat is dan wel weer een deprimerende gedachte, voor mij dan toch.
Glas 1/5 leeg of 4/5 vol?

Ik heb er al langer het idee dat 20% van elke bevolking altijd achter een dictator/despoot/racist/fascist/communist aan zal lopen. Het is wat het is.
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 11-11-2020 14:42
22.69% gewijzigd
Positivevibes schreef:
11-11-2020 14:07
Hahahahaha. Omg.

Ze zijn zeker vergeten hoe Trump miliairen beledigd heeft.
Igoa schreef:
11-11-2020 13:30
Ja, ten opzichte van de Republikeinse party vote, dat staat er toch bij.

Juist die strakke neergaande lijn is niet te verklaren.
Ja, dus vind ik het niet zo raar dat er daar meerdere Republikeinen zijn die in principe wel en van huis uit Republikeins stemmen, maar niet op Trump.
Dat zei ik overigens ook in het stukje dat jij quote.
kadanz schreef:
11-11-2020 14:31
Glas 1/5 leeg of 4/5 vol?
In dit geval zeg ik toch echt 4/5 vol ;)
234 pagina’s met bewijs en “sworn affidavits of witnesses” geen mensen die zomaar wat roepen of via via wat gehoord hebben dus. Gelukkig is het aan de rechters om over dit bewijs te oordelen, niet aan de pers of aan ons.
https://twitter.com/dcexaminer/status/ ... 20673?s=20
A sworn declaration is a document that recites facts pertinent to a legal proceeding.
Het ontkennen van enige fraude is het nieuwe vreedzame protests.....
Zonmuis schreef:
11-11-2020 14:35
Ze zijn zeker vergeten hoe Trump miliairen beledigd heeft.
Pure smaad zonmuis, maar als het over Trump is het geen probleem......
zelfs John Bolton zegt het en die was er bij in Frankrijk, die had er heel wat meer boeken mee kunnen verkopen.
https://www.foxnews.com/media/john-bol ... ers-france
Zo, dit is een goed plan zeg: https://www.google.com/amp/s/www.foxnew ... nesses.amp

Niks mis mee gezien de huidige onrust in het land :facepalm:

Wat een ontzettend enge manier van omgang en nare bedreiging voor de vrijheid om voor je standpunt op te komen.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven