Singles Unite : deel 5!!! 😄
woensdag 9 december 2020 om 22:07
Ha Ha, ik vind tanken dus echt leuk.
Als een kind dat volwassene speelt ofzo
woensdag 9 december 2020 om 22:56
Romantisch wel! Love at first tank :""")
wij slapen nooit.
woensdag 9 december 2020 om 23:12
Heel erg lang soms, ach dat is ook het leuke van forums. Viva vooral, kan over van alles en nog wat gaan.
Zelf nooit aan gedacht een date en dan tanken met een broodje na op de parkeerplaats.
fietsen varen vrouwelijk doen
woensdag 9 december 2020 om 23:22
Vaker gaan tanken dus jij, genoeg tankstations (langs de snelweg) waar het broodje ook vers voor je word klaar gemaakt.alongwiththesunshine schreef: ↑09-12-2020 23:19Zo'n kleffe, voorverpakte sandwich dan wel, minstens houdbaar tot 2023
En dan kun je ook nig stoer dan van "zie mij eens duur tanken"
woensdag 9 december 2020 om 23:23
Ik weet dat er ook verse broodjes verkrijgbaar zijn hahazeefietser1 schreef: ↑09-12-2020 23:22Vaker gaan tanken dus jij, genoeg tankstations (langs de snelweg) waar het broodje ook vers voor je word klaar gemaakt.
En dan kun je ook nig stoer dan van "zie mij eens duur tanken"
wij slapen nooit.

woensdag 9 december 2020 om 23:39
Voor als je eens iets ander wil: ook lekker voor in de koffie. Limited edition, erg kerstig. Er is ook een apple pie variant
https://www.gall.nl/s/gall-nl/baileys-r ... lsrc=aw.ds

donderdag 10 december 2020 om 00:45
Hing je weer op de gall&gall website rond? Ik dacht dat jij niet dronk.Julus schreef: ↑09-12-2020 23:39Voor als je eens iets ander wil: ook lekker voor in de koffie. Limited edition, erg kerstig. Er is ook een apple pie variant

donderdag 10 december 2020 om 07:14
Ik wandel al Jaaaaaren elke dag met mijn hond, als ik zo snel uitgewandeld was had zij een probleem
En nu doe ik het gewoon in gezelschap en met een afhaalkoffie of thermosje/picknick tussendoor.
Het is wat het is, het beste maken van een klote situatie?
Als ik zie wat bij jullie kan, winkelen moet hier alleen, je mag niet met 2 naar binnen, musea zijn sinds vorige week weer open maar op reservatie, ene film kan je helemaal vergeten.... Is wandelen de enige optie. Maar ik vind het leuk! Jammer dat al de rest niet kan maar uren samen met de hond gaan wandelen is altijd een onderdeel geweest van mijn relaties.
Maar moet eerlijk zijn, zonder hond zou ik er ook niets aan vinden.

En nu doe ik het gewoon in gezelschap en met een afhaalkoffie of thermosje/picknick tussendoor.
Het is wat het is, het beste maken van een klote situatie?
Als ik zie wat bij jullie kan, winkelen moet hier alleen, je mag niet met 2 naar binnen, musea zijn sinds vorige week weer open maar op reservatie, ene film kan je helemaal vergeten.... Is wandelen de enige optie. Maar ik vind het leuk! Jammer dat al de rest niet kan maar uren samen met de hond gaan wandelen is altijd een onderdeel geweest van mijn relaties.
Maar moet eerlijk zijn, zonder hond zou ik er ook niets aan vinden.
donderdag 10 december 2020 om 07:16
Wat ik wel grappig vind, heb zowat elke week wandelafspraak met een andere man, spreek bijna altijd op dezelfde plek af, niet te afgelegen, lekkere afhaalkoffie in de buurt, sta dus elke week met een andere man in die koffiezaak waar de baas achter de toog staat die me kent van toen ik nog in de stad werkte, dan kijkt hij me zo eens aan en moet ik me inhouden van lachen

donderdag 10 december 2020 om 10:11
Kijk wat ik lees over corona:
Driekwart van de mensen vindt het stiekem wel prettig dat de sociale druk even van de ketel is door corona. Vooral introverten bloeien daar enorm van op, blijkt uit ons onderzoek. Eindelijk is de rustige mens eens in het voordeel. En dat werd tijd, want onze samenleving was wel erg doorgeschoten in extraverte richting, zeggen ook experts.
Voor mij geldt dit zeker, ik geniet van alle rust. Vind het ongekend. En natuurlijk mis ik ook de sociale dingen zeker nu in deze maanden. En zou ik af en toe graag lekker willen dansen of een wijntje/uit eten ergens.
Maar heb bij mijzelf nu echt gemerkt wat voor invloed de maatschappij op me heeft. Onbewust. Want dat kon je nooit eerder weten/toetsen natuurlijk.
Voor meer mensen herkenbaar?
Driekwart van de mensen vindt het stiekem wel prettig dat de sociale druk even van de ketel is door corona. Vooral introverten bloeien daar enorm van op, blijkt uit ons onderzoek. Eindelijk is de rustige mens eens in het voordeel. En dat werd tijd, want onze samenleving was wel erg doorgeschoten in extraverte richting, zeggen ook experts.
Voor mij geldt dit zeker, ik geniet van alle rust. Vind het ongekend. En natuurlijk mis ik ook de sociale dingen zeker nu in deze maanden. En zou ik af en toe graag lekker willen dansen of een wijntje/uit eten ergens.
Maar heb bij mijzelf nu echt gemerkt wat voor invloed de maatschappij op me heeft. Onbewust. Want dat kon je nooit eerder weten/toetsen natuurlijk.
donderdag 10 december 2020 om 10:25
Ja! Ik ben vrij extravert, in de zin van opleven en energie krijgen van mensen om me heen. Ik heb ook erg moeten wennen aan het wegvallen van het uitgaansleven. Maar vind absoluut dat de maatschappij hierin is doorgeschoten en dat extraversie veel te veel op een voetstuk wordt geplaatst. Niet voor niets dat zoveel mensen een burn-out krijgen, ik zelf ook.Qiyara schreef: ↑10-12-2020 10:11Kijk wat ik lees over corona:
Ik moest tijdens mijn burn-out al veel rust nemen dus was een beetje voorproefje op dit jaar. Maar ga nu dus best goed op alleen zijn (wilde zelfs 1 dag alleen kerst vieren, nou dat had ik twee jaar geleden ECHT nog niet gezegd). En voel veel minder druk. Ik zei ook vrij snel na de eerste lockdown dat ondanks alle narigheid die de pandemie met zich meebrengt, het wel kan zorgen voor een shift in hoe wel leven. Ik hoop het echt!
donderdag 10 december 2020 om 10:28
Haha nice. Lekker van genieten!Attraverso schreef: ↑10-12-2020 07:16Wat ik wel grappig vind, heb zowat elke week wandelafspraak met een andere man, spreek bijna altijd op dezelfde plek af, niet te afgelegen, lekkere afhaalkoffie in de buurt, sta dus elke week met een andere man in die koffiezaak waar de baas achter de toog staat die me kent van toen ik nog in de stad werkte, dan kijkt hij me zo eens aan en moet ik me inhouden van lachen![]()
donderdag 10 december 2020 om 11:31
Qiyara schreef: ↑10-12-2020 10:11Kijk wat ik lees over corona:
Ja, herkenbaar. Ik vind het af en toe echt wel leuk en gezellig om in een grotere groep te vertoeven maar ben daarna echt afgemat en blij als ik weer in de stilte thuis ben.
wij slapen nooit.

donderdag 10 december 2020 om 12:41
Droompiloot hier ook in een burn out beland 2 jaar geleden alweer bijna. Nu nog in de opbouw fase. Toen ging ik al in volledige ruststand en dat was echt een zegen.
Ik ren tegenwoordig ook niet meer, ga me niet haasten. Alles rustig en relaxed en ik word daar zelf een veel fijner mens van. Toen corona kwam bloeide ik nog meer op, voelde maanden lang alsof ik steeds maar vakantie had. Inmiddels vind ik het ook wel een beetje saai worden, dat wel.
Bizar die impact van de buitenwereld he. Nooit geweten.
Daarom hou ik ontzettend van Azië, daar is het altijd super relaxed overal. Als ik terug kwam in NL voelde ik gelijk weer die rush.
Lijkt me heerlijk als we hier in Nederland eens minder gaan stressen en rennen. Als we dat toch eens meenemen uit deze hele toestand
Ik ren tegenwoordig ook niet meer, ga me niet haasten. Alles rustig en relaxed en ik word daar zelf een veel fijner mens van. Toen corona kwam bloeide ik nog meer op, voelde maanden lang alsof ik steeds maar vakantie had. Inmiddels vind ik het ook wel een beetje saai worden, dat wel.
Daarom hou ik ontzettend van Azië, daar is het altijd super relaxed overal. Als ik terug kwam in NL voelde ik gelijk weer die rush.
Lijkt me heerlijk als we hier in Nederland eens minder gaan stressen en rennen. Als we dat toch eens meenemen uit deze hele toestand
donderdag 10 december 2020 om 12:48
ik denk dat het grootste gedeelte van de Aziaten elke dag moet stressen om aan eten te komen.Qiyara schreef: ↑10-12-2020 12:41Droompiloot hier ook in een burn out beland 2 jaar geleden alweer bijna. Nu nog in de opbouw fase. Toen ging ik al in volledige ruststand en dat was echt een zegen.
Lijkt me heerlijk als we hier in Nederland eens minder gaan stressen en rennen. Als we dat toch eens meenemen uit deze hele toestand![]()
denk eens aan al die Aziaten die nu niet kunnen werken,lockdown,en dus geen eten hebben.
wij slapen nooit.
donderdag 10 december 2020 om 13:09
Was je daar dan voor werk of vakantie. Maakt nogal uit voor jou beleving. Mijn beleving is toch anders, ach de chinezen is "captain no probelem, we fix" , de zuid koreanen nou nou drukte makertjes. En de filipijnen waar ik mee werk. Ach dat zijn soort van NL-ers. Die kennen wat ruits er door het struik gewas ook, alleen dan in tgalo.Qiyara schreef: ↑10-12-2020 12:41
Lijkt me heerlijk als we hier in Nederland eens minder gaan stressen en rennen. Als we dat toch eens meenemen uit deze hele toestand![]()