A perfect day again...
donderdag 14 mei 2009 om 19:06
ja, dat doet het altijd wel goed bij ouders, als hun kinderen een feestje heelhuids doorkomen
Ik verwacht/vermoed/ga ervanuit dat ik een nieuwe baan heb!!! Morgen 'kennismakingsgesprek', maar vandaag bij een bijeenkomst de betreffende leidinggevende gesproken en zij hintte toch behoorlijk in de richting dat ik bij haar kwam werken.
Gedeeltelijk ook nog op de plek, waarvan ik eerder aangaf daar graag te werken. Ben helemaal blij en heb het gevierd met een (paar) rosé(tjes)
Ik hoop maar dat ik niet teveel op de zaken vooruit loop, maar urentechnisch is alles beklonken.. waar kan het nog op fout gaan, vraag je je dan af.
Tralalalaaa
Ik verwacht/vermoed/ga ervanuit dat ik een nieuwe baan heb!!! Morgen 'kennismakingsgesprek', maar vandaag bij een bijeenkomst de betreffende leidinggevende gesproken en zij hintte toch behoorlijk in de richting dat ik bij haar kwam werken.
Gedeeltelijk ook nog op de plek, waarvan ik eerder aangaf daar graag te werken. Ben helemaal blij en heb het gevierd met een (paar) rosé(tjes)
Ik hoop maar dat ik niet teveel op de zaken vooruit loop, maar urentechnisch is alles beklonken.. waar kan het nog op fout gaan, vraag je je dan af.
Tralalalaaa
Later is nu
donderdag 14 mei 2009 om 23:34
Heeee, wat gaaf Dreamer!! Ik zeg dan maar heel voorzichtig alvast: GEFELICITEERD (oh, dat is mss niet zo heel voorzichtig). Gaaf man, ja, waar kan het idd nog op misgaan dan!
En dan ook nog zo'n goeie beurt bij alle ouders gemaakt, jouw dag kan niet meer stuk.
Ik ben een beetje in mineur; de Toppers zijn niet door
En dan ook nog zo'n goeie beurt bij alle ouders gemaakt, jouw dag kan niet meer stuk.
Ik ben een beetje in mineur; de Toppers zijn niet door
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 15 mei 2009 om 08:38
Dreamer wat super dat je waarschijnlijk een nieuwe baan hebt! Heel veel succes vandaag bij het gesprek! Zet 'em op!!
Ja de toppers niet door, ik weet bijna niet wat ik er van moet zeggen.
*zwaait naar Leo*
Thee wat ellendig dat je nu al zo ongelooflijk lang in die verbouwing zit. Ik vond het bij ons toen al verschrikkelijk maar bij jou is het nog veel langer. Wanneer is de verwachting dat ze klaar zijn?
En ook een hele dikke knuffel voor de tegenvallende werkdingen.
Wat een triest weer vandaag. Is flink wennen na alle zon. Gelukkig lijkt het volgende week weer wat beter te worden!
Ja de toppers niet door, ik weet bijna niet wat ik er van moet zeggen.
*zwaait naar Leo*
Thee wat ellendig dat je nu al zo ongelooflijk lang in die verbouwing zit. Ik vond het bij ons toen al verschrikkelijk maar bij jou is het nog veel langer. Wanneer is de verwachting dat ze klaar zijn?
En ook een hele dikke knuffel voor de tegenvallende werkdingen.
Wat een triest weer vandaag. Is flink wennen na alle zon. Gelukkig lijkt het volgende week weer wat beter te worden!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 15 mei 2009 om 12:24
Wat een somber weer. Maar niet getreurd, wij gaan vanmiddag toch lekker varen.... met de branchevereniging van mijn werk, op een iets grotere boot dus, met ook een mogelijkheid tot binnen zitten
Is jouw "gedoe" van vorige week nog een beetje naar wens opgelost Jas? (Als je het er nog over wilt hebben, anders lees je er maar lekker overheen!)
Ik ga ff lunchen, lekker salade met zalm mmmmmmm.
Is jouw "gedoe" van vorige week nog een beetje naar wens opgelost Jas? (Als je het er nog over wilt hebben, anders lees je er maar lekker overheen!)
Ik ga ff lunchen, lekker salade met zalm mmmmmmm.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 15 mei 2009 om 15:47
Ik heb 'm!!!
Was idd alleen kennismaking. Ze hebben veel meer werk dan dat ik aan zal kunnen... hopelijk vertaalt zich dat uiteindelijk in een vaste formatie. Helemaal blij blij blij!
Vanavond lekker uit eten. Ten eerste omdat ik, zoals ik vanmorgen al verkondigde hier thuis, geen zin had in koken. Maar nu natuurlijk wat te vieren!!
Was idd alleen kennismaking. Ze hebben veel meer werk dan dat ik aan zal kunnen... hopelijk vertaalt zich dat uiteindelijk in een vaste formatie. Helemaal blij blij blij!
Vanavond lekker uit eten. Ten eerste omdat ik, zoals ik vanmorgen al verkondigde hier thuis, geen zin had in koken. Maar nu natuurlijk wat te vieren!!
Later is nu
vrijdag 15 mei 2009 om 15:47
Hoihoi! Dream, alvast VAN HARTE GEFELICITEERD! (enne, wat ga je doen, dan? Qua werk?)
Ik ben de afgelopen week Zoonloos geweest. Meneer ging met school naar Berlijn, was om 8 uur vanochtend terug, is om een uur of half 12 tussen de middag in slaap gevallen, en werd net wakker (en is te brak om aanspreekbaar te zijn, er komt wat gemompel uit, hahaha).
Ik vond de Toppers gisteren eigenlijk wel leuk . Gordon zat er zo lekker van te genieten .
Maar goed, niet getreurd, ik kijk morgen toch naar de finale.
1. omdat ik een zwak heb voor het songfestival (alhoewel dat de laatste jaren rap minder wordt....
)
2. omdat Cirque du Soleil tijdens het songfestival gaat optreden, en dat vind ik nou toevallig leuk! (ik ben geabonnneerd op hun nieuwsbrief, en ze kondigden het eergisteren aan in die nieuwsbrief)
Ik ben de afgelopen week Zoonloos geweest. Meneer ging met school naar Berlijn, was om 8 uur vanochtend terug, is om een uur of half 12 tussen de middag in slaap gevallen, en werd net wakker (en is te brak om aanspreekbaar te zijn, er komt wat gemompel uit, hahaha).
Ik vond de Toppers gisteren eigenlijk wel leuk . Gordon zat er zo lekker van te genieten .
Maar goed, niet getreurd, ik kijk morgen toch naar de finale.
1. omdat ik een zwak heb voor het songfestival (alhoewel dat de laatste jaren rap minder wordt....
2. omdat Cirque du Soleil tijdens het songfestival gaat optreden, en dat vind ik nou toevallig leuk! (ik ben geabonnneerd op hun nieuwsbrief, en ze kondigden het eergisteren aan in die nieuwsbrief)
zondag 17 mei 2009 om 14:54
Huh ik had toch echt vrijdagavond hier wat gepost!
Dreamer van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super!! Wat een heerlijk vooruitzicht!
Hahhaaa Carlien, dat van je zoon is heel herkenbaar!
Heeft hij het leuk gehad?
Dee mijn gedoe van vorige week is in een soort stiltefase en dat vind ik wel even goed zo. Lief dat je er naar vraagt!
Was het varen vrijdagmiddag leuk? Hopelijk hadden jullie nog een beetje droog weer, hier was het vrijdagmiddag heel regenachtig.
Heb er een leuk muziekje bij; de plaatselijke drum & showband is op het veld voor ons huis aan het oefenen. "oh what a night, late december back in '63..."
Dreamer van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super!! Wat een heerlijk vooruitzicht!
Hahhaaa Carlien, dat van je zoon is heel herkenbaar!
Heeft hij het leuk gehad?
Dee mijn gedoe van vorige week is in een soort stiltefase en dat vind ik wel even goed zo. Lief dat je er naar vraagt!
Was het varen vrijdagmiddag leuk? Hopelijk hadden jullie nog een beetje droog weer, hier was het vrijdagmiddag heel regenachtig.
Heb er een leuk muziekje bij; de plaatselijke drum & showband is op het veld voor ons huis aan het oefenen. "oh what a night, late december back in '63..."
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 17-05-2009 14:56
Reden: kromme zinnen...
Reden: kromme zinnen...
% gewijzigd
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 17 mei 2009 om 16:27
Dreamer nog gefeliciteerd met LE en gefeliciteerd met je nieuwe baan, super!!!!
Haha herkenbaar die muziek Jasmine, ik wil ook wel zo'n band voor de deur:-)
Ben je een beetje bijgekomen Thee?
Gezellig een heel nieuw topic & nieuwe meiden, wanneer gaan we meeten, ik ben niet zo goed meer met berichtjes typen. En ik heb zin op te kletsen eten drinken en jullie weer te zien!!!
Haha herkenbaar die muziek Jasmine, ik wil ook wel zo'n band voor de deur:-)
Ben je een beetje bijgekomen Thee?
Gezellig een heel nieuw topic & nieuwe meiden, wanneer gaan we meeten, ik ben niet zo goed meer met berichtjes typen. En ik heb zin op te kletsen eten drinken en jullie weer te zien!!!
.
zondag 17 mei 2009 om 23:44
Leuk dat het zo gezellig was Twinnie babe
Als stilte goed is dat is het goed Jas (f) . Varen was leuk (heeeerlijk gegeten en leuke mensen), maar onderweg wel noodweer gehad, echt enorme buien met een paar flitsen, maar vlgs de kaptein waren we veilig, stalen boot, kooi van Farraday (oid),dus ons kon niks gebeuren.
Hebben over de Vecht gevaren, en dat is echt prachtig, doen we zelf ook vaak, maar vanuit zo'n boot, als je binnen zit en door kleine patrijspoortjes moet kijken komt dat toch anders (minder mooi) over, dus wel jammer voor mensen die daar niet eerder gevaren hebben, dat slechte weer.
GEFELICITEERD Dreamer, gaaf man!
Oh what a night is wel een lekker nummer!
Ik vond de Toppers stiekem ook leuk hoor Carlien. Maar toch beter dat we niet door zijn gegaan, dan dat je al die tijd onderaan staat bij de puntentelling in de finale (wat dan wrs het geval was geweest....)
Ik ben gisteren naar open dag van gevangenis geweest (de poort gaat open oid, zoat je kunt zien hoe het eraan toegaat in gevangenissen en huizen van bewaring). Erg leerzaam en interessant. En daar wil je dus echt niet terecht komen, hoewel veel mensen -ik iig- toch een beetje beeld had van "luilekkerland"(soort van), dat is echt niet het geval.
Als stilte goed is dat is het goed Jas (f) . Varen was leuk (heeeerlijk gegeten en leuke mensen), maar onderweg wel noodweer gehad, echt enorme buien met een paar flitsen, maar vlgs de kaptein waren we veilig, stalen boot, kooi van Farraday (oid),dus ons kon niks gebeuren.
Hebben over de Vecht gevaren, en dat is echt prachtig, doen we zelf ook vaak, maar vanuit zo'n boot, als je binnen zit en door kleine patrijspoortjes moet kijken komt dat toch anders (minder mooi) over, dus wel jammer voor mensen die daar niet eerder gevaren hebben, dat slechte weer.
GEFELICITEERD Dreamer, gaaf man!
Oh what a night is wel een lekker nummer!
Ik vond de Toppers stiekem ook leuk hoor Carlien. Maar toch beter dat we niet door zijn gegaan, dan dat je al die tijd onderaan staat bij de puntentelling in de finale (wat dan wrs het geval was geweest....)
Ik ben gisteren naar open dag van gevangenis geweest (de poort gaat open oid, zoat je kunt zien hoe het eraan toegaat in gevangenissen en huizen van bewaring). Erg leerzaam en interessant. En daar wil je dus echt niet terecht komen, hoewel veel mensen -ik iig- toch een beetje beeld had van "luilekkerland"(soort van), dat is echt niet het geval.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 18 mei 2009 om 00:25
Hee, gezellie hier! Hoi meiden! *gooit gauw een drankje naar binnen*
Pfff, ik weet niet wat ik vandaag heb....
Eerst laat ik een glas vallen. Daarna stoot ik een koffiekop (vol natuurlijk) van tafel. Toen wilde ik een blik sperzibonen leegkieperen in een pan (met glazen deksel) maar ik zag niet dat het deksel er dus nog op zat.....Toen liet ik tijdens het afwassen een stenen schaaltje kapot vallen. En tijdens het opruimen van het oude brood (wilde ik in de groenbak gooien) hield ik de zak op zijn kop en flikkerde alles door de keuken....
Een voordeel: ik heb nog nooit zo vaak de vloer schoongemaakt op 1 dag
Twin, wat leuk!! Ik wist niet eens dat Nathalie al bevallen was! En Dee, je hebt gelijk, als je onderaan de lijst terechtkomt is dat helemaal sneu...)
Pfff, ik weet niet wat ik vandaag heb....
Eerst laat ik een glas vallen. Daarna stoot ik een koffiekop (vol natuurlijk) van tafel. Toen wilde ik een blik sperzibonen leegkieperen in een pan (met glazen deksel) maar ik zag niet dat het deksel er dus nog op zat.....Toen liet ik tijdens het afwassen een stenen schaaltje kapot vallen. En tijdens het opruimen van het oude brood (wilde ik in de groenbak gooien) hield ik de zak op zijn kop en flikkerde alles door de keuken....
Een voordeel: ik heb nog nooit zo vaak de vloer schoongemaakt op 1 dag
Twin, wat leuk!! Ik wist niet eens dat Nathalie al bevallen was! En Dee, je hebt gelijk, als je onderaan de lijst terechtkomt is dat helemaal sneu...)
anoniem_637c2872c2639 wijzigde dit bericht op 18-05-2009 00:27
Reden: vergat natuurlijk weer wat ;-)
Reden: vergat natuurlijk weer wat ;-)
% gewijzigd
maandag 18 mei 2009 om 00:32
O ja, Jas, Zoon heeft het leuk gehad! Nou kon het alleen maar meevallen: hij had er nl. vantevoren helemaal geen zin in, hahaha. Hij en een vriend kwamen bij een oud vrouwtje terecht (wat oud is in zijn ogen weet ik niet, misschien mijn leeftijd?) die d'r best deed om het die jongens naar hun zin te maken. De hele groep was in gastgezinnen ondergebracht, en ze hadden het nog behoorlijk getroffen. Na het verplichte rooster hebben ze vooral op de Alexanderplatz rondgehangen en biertjes gedronken met Berlijners. En ze zijn naar de Blue Man Group gegaan, en dat vonden ze erg leuk! (klinkt beter als wat wij met school in Berlijn deden: wij gingen met school naar een een of andere moderne theatergroep. Waar het over ging vraag ik me nu nog af (ik was er in 1982)....Een paar acteurs en actrices op bedden, die alleen maar zaten te gillen/schreeuwen/bekvechten en een grote wolk die erboven hing en af en toe wat op en neer ging. Van ellende ben ik 'm met een paar klasgenoten toen maar in de pauze gesmeerd, en zijn we lekker gezellig uitgegaan).
O ja, en Zoon was het met me eens: Berlijners zijn een leuk volk!
O ja, en Zoon was het met me eens: Berlijners zijn een leuk volk!
anoniem_637c2872c2639 wijzigde dit bericht op 18-05-2009 00:34
Reden: natuurlijk weer wat vergeten!
Reden: natuurlijk weer wat vergeten!
% gewijzigd
maandag 18 mei 2009 om 00:48
Heee supergezellig hier!
Hahahahha Carlien, sorry maar ik proestte het uit toen ik het van de sperziebonen las.
Geweldig dat zoon het zo leuk gehad heeft! En jouw leeftijd oud??? Neuh... ik denk zeker wat ouder, vraag hem maar eens, ben benieuwd.
Tweeling!! Wat heerlijk dat je er bent!
En de rest natuurlijk ook! *zwaait naar allemaal*
Dee, lijkt me best eng zulk noodweer en dan op het water zijn. Brrrr.
Zo nu echt slapen. Heb net de da vinci code gezien, erg leuk!
Hahahahha Carlien, sorry maar ik proestte het uit toen ik het van de sperziebonen las.
Geweldig dat zoon het zo leuk gehad heeft! En jouw leeftijd oud??? Neuh... ik denk zeker wat ouder, vraag hem maar eens, ben benieuwd.
Tweeling!! Wat heerlijk dat je er bent!
En de rest natuurlijk ook! *zwaait naar allemaal*
Dee, lijkt me best eng zulk noodweer en dan op het water zijn. Brrrr.
Zo nu echt slapen. Heb net de da vinci code gezien, erg leuk!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.