Fling met bezette man (fout, ik weet het)
zaterdag 19 december 2020 om 21:43
Hoi allemaal,
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 21:54
15.18% gewijzigd

zondag 20 december 2020 om 09:13
Hij is gewoon een eikel!!Dilanaaf schreef: ↑19-12-2020 21:56Nou precies dit en wat Skawa zegt; nee ik vind dat onaantrekkelijk. Bovendien denk ik niet dat hij het zo slecht heeft met z’n vriendin, anders zou hij allang wel weg zijn. Hij klaagt daar gelukkig ook niet over. Maar ik denk wel; waarom doe je dit, als je gelukkig bent in je relatie? Kan iemand zo’n eikel zijn (en ben ik dus een ‘enabler’) of vindt hij mij gewoon echt zo leuk? Ik kan er de vinger niet op leggen.

zondag 20 december 2020 om 09:17
Mannen doen echt flink hun best voor een beetje seks. Ja natuurlijk vind hij je aantrekkelijk, en misschien vind hij je ook wel aardig en gezellig. Maar echt leuk vind hij je echt niet. Dan had je het wel gemerkt. En zelfs als hij smoor verliefd was geweest, wat moet je met zo'n vent? Ik snap daar zo weinig van. Wat mij betreft is er echt niks onaantrekkelijker dan een man die seks heeft met de ene vrouw, dan thuis komt om vervolgens te doen alsof er niks aan de hand is. En eventueel seks heeft met de volgende vrouw. Of in ieder geval met haar aan de eettafel gaat zitten, haar aankijkt en haar vertelt over zijn dag. Terwijl hij heeft liggen wippen met een ander. Bah

zondag 20 december 2020 om 09:28
Goud of chocola.WholeLottaLove schreef: ↑19-12-2020 22:24Sorry voor mijn woordkeuze maar zijn Edele Deel zal wel gemaakt zijn van goud ofzo... wat trekt je anders aan in zo’n man?

zondag 20 december 2020 om 09:29
Hij is een eikel en jij voelt je gevleid.
zondag 20 december 2020 om 09:43
Natuurlijk vindt hij TO leuk. En wat ze hem te bieden heeft vindt hij ook leuk. Niet zo leuk dat hij zijn vriendin en alles wat hij opgebouwd heeft er voor zou willen opgeven, maar heus wel leuk.
Het doet er alleen niet toe wat hij vindt. Als dit in de weg staat van je openstellen voor anderen en het op een of andere manier toch meer kost dan oplevert, is het tijd om te stoppen. Je raakt langzaam aan toch een beetje in de ban van de man.
Voorkom dat jij alleen met hem bezig bent, terwijl hij alleen met jou bezig is als hij tijd vrij kan maken van zijn vriendin.
Het doet er alleen niet toe wat hij vindt. Als dit in de weg staat van je openstellen voor anderen en het op een of andere manier toch meer kost dan oplevert, is het tijd om te stoppen. Je raakt langzaam aan toch een beetje in de ban van de man.
Voorkom dat jij alleen met hem bezig bent, terwijl hij alleen met jou bezig is als hij tijd vrij kan maken van zijn vriendin.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 20 december 2020 om 09:44
Mwah, ik zie niet veel grijs. Zeker niet in vergelijking met soortgelijke verhalen van vrouwen die zeggen: 'maar bij ons is het ECHT anders'.
En dat is vervolgens nooit het geval.
Natuurlijk doet hij met momenten alsof hij jou speciaal vindt. Anders zou jij geen sex meer met hem hebben.
Als het jou puur om de sex was, zou jij hier geen hele verantwoording nodig hebben voor jezelf dat jij toch echt heel speciaal voor hem bent.
En 1x in de 3 maanden, waarschijnlijk heeft hij neukertjes die hij frequenter ziet. Jij bent z'n achterdehandje denk ik.
.
zondag 20 december 2020 om 10:35
TO, klopt het dat je teveel gevleid bent door het idee dat jij seks mag hebben met een Bekende Nederlander?viva-amber schreef: ↑20-12-2020 09:46To, je vraagt je af wat zijn motieven zijn om dit te doen...maar wat zijn jouw motieven om hier aan mee te doen?
zondag 20 december 2020 om 11:15
zondag 20 december 2020 om 11:16
Daar ben ik nog zoekende naar. Ik weet het dus niet precies. Maar ik denk dus aantrekkingskracht, een ‘leuke tijd hebben’ en hem gewoon tof vinden.viva-amber schreef: ↑20-12-2020 09:46To, je vraagt je af wat zijn motieven zijn om dit te doen...maar wat zijn jouw motieven om hier aan mee te doen?

zondag 20 december 2020 om 11:47
Een hoge positie bij een groot bedrijf is geen publieke functie.Dilanaaf schreef: ↑20-12-2020 11:15Nou hij is niet bepaald een bekende Nederlander hoor. Hij heeft alleen een hoge positie bij een groot bedrijf. En enerzijds vind ik dat wel interessant, maar ik denk dat ik hem niet minder aantrekkelijk had gevonden als hij een andere baan had. Ik vind het gewoon een leuke man.
Is hij al lang samen met zijn vriendin? En zo ja, waarom zou hij dan nu ineens weg gaan?
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

zondag 20 december 2020 om 11:58
Natuurlijk, het is uiteindelijk allemaal de schuld van die single vrouwen. Hoe durven ze om seks te hebben met een gebonden man, want als ze dat niet deden dan bleven ze hun vrouw tenminste wel trouw. Arme mannen, allemaal slachtoffers van die single vrouwen.

zondag 20 december 2020 om 12:02
Toch denk ik, TO, dat het geen vrouw echt goed doet om in zo'n spel (of wat het dan ook is) mee te gaan. Het is zo onzuiver ofzo, en dat maakt het hele gebeuren een beetje smoezelig.
Ik ken jou verder niet, maar op basis van jouw posts heb ik wel een beeld van jou, en dat geeft me niet de indruk van een fijne, warme, leuke vrouw, maar eerder van een vrouw die op het gebied van intermenselijke relaties getroubleerd is en daardoor wat koud en hard.
A) omdat je jouw pleziertjes belangrijker maakt dan het verdriet en de pijn van zijn vriendin (dat is koud) en B omdat je waarde hecht aan zijn status, anders zou je het hier niet melden (totaal irrelevant als het om het intermenselijke gaat) en c omdat je niet lijkt te zien wat hij doet; je beoordelingsvermogen is die van een emotioneel onvolwassen iemand.
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat je werkelijk kan genieten van zo'n nare, destructieve situatie. In mijn ogen moet je dan wel ergens kil zijn.
Ik ken jou verder niet, maar op basis van jouw posts heb ik wel een beeld van jou, en dat geeft me niet de indruk van een fijne, warme, leuke vrouw, maar eerder van een vrouw die op het gebied van intermenselijke relaties getroubleerd is en daardoor wat koud en hard.
A) omdat je jouw pleziertjes belangrijker maakt dan het verdriet en de pijn van zijn vriendin (dat is koud) en B omdat je waarde hecht aan zijn status, anders zou je het hier niet melden (totaal irrelevant als het om het intermenselijke gaat) en c omdat je niet lijkt te zien wat hij doet; je beoordelingsvermogen is die van een emotioneel onvolwassen iemand.
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat je werkelijk kan genieten van zo'n nare, destructieve situatie. In mijn ogen moet je dan wel ergens kil zijn.

zondag 20 december 2020 om 12:18
Natuurlijk niet.Pastaliefhebber schreef: ↑20-12-2020 11:58Natuurlijk, het is uiteindelijk allemaal de schuld van die single vrouwen. Hoe durven ze om seks te hebben met een gebonden man, want als ze dat niet deden dan bleven ze hun vrouw tenminste wel trouw. Arme mannen, allemaal slachtoffers van die single vrouwen.
Maar zonder die vrouwen zou het ook niet lukken, of wel?
zondag 20 december 2020 om 12:39
Nou daar ga je. Ik snap eigenijk niet waarom je een topic opent.
Lekker mee doorgaan dan, je morele kompas is blijkbaar zo wankel en je ruggengraat zo fragiel dat je je principes opzij zet voor deze kerel in deze situatie. En daar wringt waarschijnlijk de schoen.
(Ja, ik weet dat het fout is, maar hij is te leuk)
Je bent niet sterk genoeg om je aan je principes te houden, dus ga je er lekker mee door. Accepteer dan dat je gewoon zwak bent en accepteer dat je knagende geweten als een duiveltje op je schouder zit.
Overigens, 7 maanden geleden had je nog een vriend...... Kom je soms uit Trollenland?
.

zondag 20 december 2020 om 12:51
Die gedachtengang vind ik zo naïef. Alsof een man niet kan liegen dat hij single is. Zucht. Leg de verantwoordelijkheid voor een relatie nou alsjeblieft neer bij degene aan wie het toebehoort. En maak het niet steeds de verantwoordelijkheid van (‘de andere’) vrouw. Een andere vrouw staat echt totaal los van jouw relatie. Een man kiest toch echt zelf of hij trouw is of niet. Ik spreek nu overigens in het algemeen en niet persé gericht op jou.justagirly schreef: ↑20-12-2020 12:18Natuurlijk niet.
Maar zonder die vrouwen zou het ook niet lukken, of wel?