Fling met bezette man (fout, ik weet het)
zaterdag 19 december 2020 om 21:43
Hoi allemaal,
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 21:54
15.18% gewijzigd

zondag 20 december 2020 om 18:14
Ik sta ook niet voor mijzelf in hoor! Ze zal heel hard moeten rennen... en hij nog harder.justagirly schreef: ↑20-12-2020 18:11Omdat ze niet meer is dan dat.
En verder gaat dit topic niet over mij, maar hielp het ?
Nee op zich natuurlijk niet, want het was al gebeurd. Maar daarom mocht ze wel weten wat ik van haar vond. Er zit nog een verhaal aan vast maar heb geen zin dat nu te vertellen hier.
Laat ik zeggen dat als je recht in iemands gezicht leuk doet terwijl je daarnaast zulke dingen flikt, ik wel iets zeggen mag.
Of het nou helpt of niet, als het goed voelt voor mij doe ik dat.
Ik weet niet of ik dat een volgende keer weer zou doen hoor. Nu moest ik iets met mijn kwaadheid.
zondag 20 december 2020 om 18:24
Dan vind ik het inderdaad ook anders.noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:23nee, ik las je post, als iemand je voorgelogen heeft en mooi weer heeft gespeeld is het anders. Ik ging uit van een onbekende derde.
Dan had ik haar ook niet opgezocht.

zondag 20 december 2020 om 18:25
Been there, done that, got the t-shirt. Was een vriendin van een vriendin. Nou, ze is weken bang geweest voor mijn wraak en hij. Sukkel, janken als een klein kind en maar lullen over spijt. Per direct eruit getrapt. En dan dreigen met zelfmoord. Z’n bek vol met slaappillen. Ik vroeg of hij een glaasje water erbij wilde.noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:21ik zou echt heel kwaad zijn op mijn vriend, niet op de andere vrouw. maar kennelijk sta ik daar wat alleen in

zondag 20 december 2020 om 18:26
Gatver je weet dat ie een vriendin heeft en je hebt er bewust lak aan. Moet je voorstellen dat jij knettergek bent op iemand waar je een relatie mee hebt en er dan achter komt dat je o zo lieve vriend je bedondert met een vrouw die willens en wetens dr kut tentoonstelt aan je vent. En er schijt aan heeft dat hij al een relatie heeft. ja I know de man is schuldig maar als vrouwen die weten dat kerels bezet zijn hun benen bij elkaar hielden dan zou dat allicht schelen. Echt dat je je hiervoor leent.
zondag 20 december 2020 om 18:27
maar voelde je je dan door haar verraden? en had je behoefte aan wraak? dat hij er zo door zat zou dan ook voldoende zijn?viavia2013 schreef: ↑20-12-2020 18:25Been there, done that, got the t-shirt. Was een vriendin van een vriendin. Nou, ze is weken bang geweest voor mijn wraak en hij. Sukkel, janken als een klein kind en maar lullen over spijt. Per direct eruit getrapt. En dan dreigen met zelfmoord. Z’n bek vol met slaappillen. Ik vroeg of hij een glaasje water erbij wilde.
zondag 20 december 2020 om 18:27
Hier ook. En ik er achter aan met een end hout.viavia2013 schreef: ↑20-12-2020 18:14Ik sta ook niet voor mijzelf in hoor! Ze zal heel hard moeten rennen... en hij nog harder.

zondag 20 december 2020 om 18:28
Het had natuurlijk ook niets te betekenen? Des te erger eigenlijk.

zondag 20 december 2020 om 18:28
Paupertrol schreef: ↑20-12-2020 18:26Gatver je weet dat ie een vriendin heeft en je hebt er bewust lak aan. Moet je voorstellen dat jij knettergek bent op iemand waar je een relatie mee hebt en er dan achter komt dat je o zo lieve vriend je bedondert met een vrouw die willens en wetens dr kut tentoonstelt aan je vent. En er schijt aan heeft dat hij al een relatie heeft. ja I know de man is schuldig maar als vrouwen die weten dat kerels bezet zijn hun benen bij elkaar hielden dan zou dat allicht schelen. Echt dat je je hiervoor leent.

Houd gewoon je benen bij elkaar. Hoe sneu ben je als je niks anders kunt neuken/krijgen dan iemand die bezet is.

zondag 20 december 2020 om 18:32
Ja natuurlijk voelde ik mij verraden want die vuile snol wist dat ik net getrouwd was. Ze deed dit vaker en wilde kijken of het haar zou lukken! En ja, ik had behoefte aan wraak.noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:27maar voelde je je dan door haar verraden? en had je behoefte aan wraak? dat hij er zo door zat zou dan ook voldoende zijn? Wat bedoel je?

zondag 20 december 2020 om 18:34
Ja, vind ik dus ook.viavia2013 schreef: ↑20-12-2020 18:28![]()
![]()
Houd gewoon je benen bij elkaar. Hoe sneu ben je als je niks anders kunt neuken/krijgen dan iemand die bezet is.

De macht van het kutje...Paupertrol schreef: ↑20-12-2020 18:34Je hebt ze er echt bij. Vrouwen die wanneer een man bezet is het als een soort uitdaging zien om toch te gaan stoken/weken en meteen happen als er wat te seksen valt. Praat de actie van die vent absoluut niet goed maar dan ben je als vrouw ook van een discutabel niveau.
zondag 20 december 2020 om 18:35
maar als je vriend echt voor jou ging had hij het niet gedaan, in die zin lijkt het me vooral erg dat iemand die op zulke dingen uit is zo makkelijk binnen kan komen in een relatie.viavia2013 schreef: ↑20-12-2020 18:32Ja natuurlijk voelde ik mij verraden want die vuile snol wist dat ik net getrouwd was. Ze deed dit vaker en wilde kijken of het haar zou lukken! En ja, ik had behoefte aan wraak.

zondag 20 december 2020 om 18:38
Daarom is het nu ook een ex! Dat pik ik van niemand! Jammer dat hij niet de ballen had om die pillen door te slikken!noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:35maar als je vriend echt voor jou ging had hij het niet gedaan, in die zin lijkt het me vooral erg dat iemand die op zulke dingen uit is zo makkelijk binnen kan komen in een relatie.
zondag 20 december 2020 om 18:38
Uh, ja! En ja, maar niet gedaan natuurlijk, al was ze daar wel bang voor (kwam door wat ik zei) Ze is letterlijk nog een keer in elkaar gedoken toen ik eraan kwam rijden.noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:27maar voelde je je dan door haar verraden? en had je behoefte aan wraak? dat hij er zo door zat zou dan ook voldoende zijn?
Net alsof ik haar aan zou rijden?!
En nee, met hem geen medelijden ben je gek. Moet je eerder bedenken, zulke dingen.

zondag 20 december 2020 om 18:40
Hoe makkelijker het is , hoe eerder iemand vreemd zal gaan denk ik. Vaak stellen die minnaressen zich nogal slaafs op. Alles begrijpen ze. Volle aandacht op zo'n vent. Thuis heeft ie vaak een vrouw waar niks mis mee is maar die ook weleens zegt van Hallo vriend, leuk dat je nu alweer wil wielrennen maar we hebben ook 3 kinderen rondlopen he en ik wil ook weleens een middagje niks. En dan zo'n griet "ach gossie ze begrijpt je niet, ze waardeert je niet, wij zijn zielemaatjes.... kijk eens ... hier is mijn kut gratis en voor niks"
Alleen de lusten geen lasten en lekker in een bubbel zitten met zijn tweetjes. Waar alles leuk en spannend is en niks hoeft. Daar kan de vrouw van zo'n kerel dus never tegenop aangezien er een huishouden te runnen is.

zondag 20 december 2020 om 18:40
Ik vraag me wel altijd af hoe dat voelt, of dat dat iets is waar je helemaal niet mee bezig bent. Als zoiets uitkomt en je weet dat die vriendin in tranen is, gebroken hart en vertrouwen, al die pijn. En dan die ‘leuke’ man die over je gaat praten in de trant van “ze betekent niks voor me, ik hou alleen van jou, ik hoef haar nooit meer te zien, het was alleen seks en het stelde niks voor.” Ik vind het allemaal altijd zo triest.
zondag 20 december 2020 om 18:41
Dat is inderdaad erg ja, als er iets in de relatie niet goed zit moet je daaraan werken.noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:35maar als je vriend echt voor jou ging had hij het niet gedaan, in die zin lijkt het me vooral erg dat iemand die op zulke dingen uit is zo makkelijk binnen kan komen in een relatie.
Of weggaan en dat eerlijk zeggen.
Ipv te vluchten in zoiets.
Maar goed, het gebeurt zo vaak dat het wel iets menselijks zal zijn.
Moet je meemaken, om er van te leren.

zondag 20 december 2020 om 18:44
Je kunt die andere vrouw beter dankbaar zijn, zij heft je de ware aard van je geliefde laten zien.noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:35maar als je vriend echt voor jou ging had hij het niet gedaan, in die zin lijkt het me vooral erg dat iemand die op zulke dingen uit is zo makkelijk binnen kan komen in een relatie.
Ik zou geen man willen die geen eigen wil heeft en geen nee kan zeggen tegen decaliter van het kutje.
( Als betreffende vrouw net doet of ze jouw vriendin is en achter je rug je man versierd, is het een ander verhaal, maar bij TO lees ik niet dat ze zijn officiële partner kent). En als beide vrouwen verliefd zijn op dezelfde man, en die man houdt beide aan het lijntje, waarom is er dan maar 1 “ het neukertje “.
Twee vrouwen worden belazerd en voorgelogen, maar in plaats van dat ze samen die man een lesje leren, gaan ze elkaar sneu vinden, snap ik niets van.
zondag 20 december 2020 om 18:46
dat is eigenlijk precies wat ik bedoel. de man spiegelt beiden wat voor, liegt en bedreigt en zij gaan elkaar haten.forumfossiel schreef: ↑20-12-2020 18:44Je kunt die andere vrouw beter dankbaar zijn, zij heft je de ware aard van je geliefde laten zien.
Ik zou geen man willen die geen eigen wil heeft en geen nee kan zeggen tegen decaliter van het kutje.
( Als betreffende vrouw net doet of ze jouw vriendin is en achter je rug je man versierd, is het een ander verhaal, maar bij TO lees ik niet dat ze zijn officiële partner kent). En als beide vrouwen verliefd zijn op dezelfde man, en die man houdt beide aan het lijntje, waarom is er dan maar 1 “ het neukertje “.
Twee vrouwen worden belazerd en voorgelogen, maar in plaats van dat ze samen die man een lesje leren, gaan ze elkaar sneu vinden, snap ik niets van.

zondag 20 december 2020 om 18:55
Oh, maar hij is zo ontzettend gestraft! Daar moet ik nu nog om glimlachen!!!noorderlicht76 schreef: ↑20-12-2020 18:46dat is eigenlijk precies wat ik bedoel. de man spiegelt beiden wat voor, liegt en bedreigt en zij gaan elkaar haten.
zondag 20 december 2020 om 18:59
ja dat snap ik en ook terechtviavia2013 schreef: ↑20-12-2020 18:55Oh, maar hij is zo ontzettend gestraft! Daar moet ik nu nog om glimlachen!!!