Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 16 mei 2009 om 22:23
zaterdag 16 mei 2009 om 22:27
quote:Erykah schreef op 16 mei 2009 @ 22:24:
Hee Appeltie....Dita van Wie? hahahahha zegt me niets die naam
Die is toch vrij bekend...weet wel niet waarvan maar...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dita_Von_Teese
Hee Appeltie....Dita van Wie? hahahahha zegt me niets die naam
Die is toch vrij bekend...weet wel niet waarvan maar...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dita_Von_Teese

zaterdag 16 mei 2009 om 22:31
Xenia...nee heb geen nummers met hem uitgewisseld. Ik hebt als een Assepoester de borrel verlaten zonder nummers oid uit te wisselen. Hij gaat voor aantal jaren naar buitenland dus sowieso niet handig om er verliefd op te worden. Het flirten en sjansen alleen was al erg leuk...altijd goed en fijn voor de ego.

zaterdag 16 mei 2009 om 22:34
quote:Olive01 schreef op 16 mei 2009 @ 22:30:
Jaaaaaaa... de lieve Noor! Wat een poepie!
Toch val ik normaal ook op groot en blond... maar met name blauwe ogen!
Appel, ik ga naar Gümbet. Ben zelf nog nooit in Turkije geweest, ben heel benieuwd!
Het is wel een mooie omgeving daar. Ben zelf in Içmeler vlakbij Marmaris geweest. Ik weet niet of je alles lust, maar raad je aan om eens in de straten wat meer achteraf te kijken voor restaurants...vooral waar veel turken zitten. Ook al ziet het er niet uit, vaak kan je er heerlijk eten voor een habbekrats.
Verder ben ik vaak in alanya geweest.
Hey Oekraine...wanneer komen Asterix en Obelix in beeld?
Jaaaaaaa... de lieve Noor! Wat een poepie!
Toch val ik normaal ook op groot en blond... maar met name blauwe ogen!
Appel, ik ga naar Gümbet. Ben zelf nog nooit in Turkije geweest, ben heel benieuwd!
Het is wel een mooie omgeving daar. Ben zelf in Içmeler vlakbij Marmaris geweest. Ik weet niet of je alles lust, maar raad je aan om eens in de straten wat meer achteraf te kijken voor restaurants...vooral waar veel turken zitten. Ook al ziet het er niet uit, vaak kan je er heerlijk eten voor een habbekrats.
Verder ben ik vaak in alanya geweest.
Hey Oekraine...wanneer komen Asterix en Obelix in beeld?