Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

zaterdag 16 mei 2009 om 22:43
quote:Xenia66 schreef op 16 mei 2009 @ 22:40:
Ben je ook wel es in Istanbul geweest, Appel? Dat trekt mij wel aan..Nee, maar wil wel graag een keer, maar is er niet van gekomen. Ben nog wel in Edremit, Balikesir, Mersin en 2x Adana geweest, maar is lang niet zo groots als Istanbul. Was wel een van de weinige buitenlanders daar en ondanks mijn donkere haar viel ik toch op met mijn blauwe ogen. Als ik een keer een leuk ticket tegenkom en ik heb weer geld...
Ben je ook wel es in Istanbul geweest, Appel? Dat trekt mij wel aan..Nee, maar wil wel graag een keer, maar is er niet van gekomen. Ben nog wel in Edremit, Balikesir, Mersin en 2x Adana geweest, maar is lang niet zo groots als Istanbul. Was wel een van de weinige buitenlanders daar en ondanks mijn donkere haar viel ik toch op met mijn blauwe ogen. Als ik een keer een leuk ticket tegenkom en ik heb weer geld...