Relatiebreuk

04-03-2021 10:51 209 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb even een schop onder mijn kont nodig.
Mijn relatie is een paar dagen geleden verbroken en het voelt alsof mijn hele wereld is ingestort. We waren aan het kijken naar huizen en aan het nadenken over kinderen en nu lijkt het alsof het voor mij niet meer gaat gebeuren.
Rationeel weet ik heel goed dat dit niet het einde van de wereld is.
Ik slaap niet snachts ik krijg geen hap door mijn keel en vlieg nu van borrel naar borrel om mijn gevoelens maar wat te onderdrukken. Want thuis heb ik een vreselijke onrust kan geen seconde stil op mijn kont zitten.
En na een paar drankjes ga ik me ook nog verlagen door hem te appen en te smeken. Dit wil ik helemaal niet .
Ik zal zeker niet de enige zijn die dit doormaakt dus alle adviezen en alle schoppen onder mijn kont zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Sannie727 schreef:
04-03-2021 23:01
Ik kom nu thuis van een borrel maar dit is de laatste keer ik ga er nu mee stoppen. Iemand die me er morgen doorheen wil praten?
Maar alles is dicht toch dus wat bedoel je met een borrel? Bij iemand thuis? En het is simpel, niet ergens naar toe gaan en zelf geen alcohol in huis hebben en al andere plannen voor de avond hebben zonder drank.
Goedemorgen weer een dag verder, wakker worden en beseffen dat het echt zo is blijft klote, ik plan in weekend (als iedereen gezellig met relatie/gezin is) ook altijd een huil dagje in .
Doordeweeks heb ik genoeg te doen, weekend voel ik me zieligste op aarde.
Veel succes thuis vandaag .
NIET appen, ik heb vanochtend ook alweer een zielig app gestuurd waarop hij uiteraard nooit reageert, en ik me nog rotter voel.
Oxazepam, alcohol...
Het werkt echt niet. Het is verslavend en een drama voor je gezondheid, door te verdoven stel je alleen maar uit dat je er echt mee om leert gaan.
Alsjeblieft kijk ermee uit.

Verder een hele dikke knuffel...
Inderdaad ik stuur ook appjes en krijg dan geen reactie waardoor ik me nog rotter voel.
In mijn hoofd denk ik dan dat ik tot hem kan doordringen maar weet ook achteraf weer dat dat niet gebeurd..heb vannacht wel weer eens goed geslapen maar dat was meer een alcoholroes dus ben nog doodop
Had ook wel alcohol willen gebruiken ipv gek gillend in paniek en tranen op de grond liggen van ellende, heb echt in totale paniek gillend op grond gezeten, maar die fase is nu voorbij, huil nog wel bijna elke dag, maar niet meer in totale ontreddering.
Wat ontzettend naar voor je. Ik snap het gevoel van willen gillen en huilen van paniek en dat is het moment waarop ik het huis uitvlucht en die gevoelens wegjaag met een glas wijn.
You can run, but you can't hide.

Je kunt er nu voor vluchten maar het komt toch, je gevoel en emoties.
Nouja, daar kom je vanzelf wel achter.
Volgende week ga je weer werken toch? Lijkt me een goed moment om dan te stoppen met vluchten in alcohol en oxazepam!
Sterkte en succes.
justagirly wijzigde dit bericht op 05-03-2021 11:08
0.18% gewijzigd
Ja klopt volgende week weer aan het werk. Ben nu even bij een vriendin een kop koffie drinken en zo een flinke wandeling maken.
Fijn om even te kunnen praten maar het voelt zo dramatisch dan.
Fijn om hier even mijn hart te kunnen luchten.
Voelt alsof ik hier helemaal eerlijk kan zijn over mijn gevoelens
Sannie727 schreef:
05-03-2021 10:46
Ja klopt volgende week weer aan het werk. Ben nu even bij een vriendin een kop koffie drinken en zo een flinke wandeling maken.
Fijn om even te kunnen praten maar het voelt zo dramatisch dan.
Fijn om hier even mijn hart te kunnen luchten.
Voelt alsof ik hier helemaal eerlijk kan zijn over mijn gevoelens
Klopt na 3x huilen zijn mensen er wel klaar mee
Ja precies dat mensen willen wel luisteren wat heel fijn is maar dat is nu inderdaad en mensen blijven ook niet naar me toe komen natuurlijk ze hebben ook hun eigen leven
Het is niet goed gegaan helaas. Ik kon de gevoelens niet aan anders was ik tegen de muur gevlogen. Nu voel ik me echt een mislukkeling
Sannie727 schreef:
05-03-2021 14:38
Het is niet goed gegaan helaas. Ik kon de gevoelens niet aan anders was ik tegen de muur gevlogen. Nu voel ik me echt een mislukkeling
Maak het jezelf niet zo moeilijk, liefdesverdriet is afschuwelijk en de meesten die dit ervaren voelen zich een loser, een mislukkeling, niet aantrekkelijk genoeg meer, super verdrietig, gaan vooral twijfelen aan alles van zichzelf. Zo gaat dat maar het betekent niet dat dit voor altijd zo blijft. Houd dat in het vizier. Er is ook een leven voor hem geweest, waarschijnlijk had je toen een doodnormaal leven maar ook een leuk sociaal leven en voelde jij je gewoon jij. Dat komt terug. Wordt je ex en het verdriet/herinneringen een obsessie probeer die obsessie in iets anders te stoppen wat goed voor je is en waardoor je groeit, dat kan een gezondere levenshouding zijn ( eten, bewegen etc.) een nieuwe sport of hobby beginnen.
Stop met de alcohol en als oxazepam niet kan omdat je je daardoor watterig gaat voelen ga dan weer naar je huisarts, leg het uit en wie weet kun je iets anders krijgen om te kunnen slapen waardoor je je de volgende dag beter voelt.
Bedankt voor je bericht henk en roelie
Ik weet in mijn hoofd ook dat dit over gaat en dat als ik al eens een maand verder ben de wereld er waarschijnlijk heel anders uitziet en een stukje beter.

Maar voor nu lijkt die maand een eeuwigheid te duren.
Ga vanaf volgende week ook een week naar mijn ouders. Stukje dwang voor mezelf om hier verstandiger en gezonder mee om te gaan.
Ik ben hele dag onderweg /bezig/bezoek geweest, ging het best oké, maar toen ik in auto naar huis reed kwam ik langs ons eerste appartement waar ik nog perfect gelukkig was, en stortte ik in.
Gillend en huilend in de auto .
Nu alleen thuis, met een lang leeg weekend voor me,
Ik ben 6 weken onderweg en stort dus ook nog vaak in.
Snap ik en je denkt alleen nog maar aan de goede en leuke dingen maar de slechte momenten die vergeet je tenminste dat heb ik.
Heb je niemand die naar je toe kan komen?
Wees lief voor jezelf! Je verdriet mag er zijn.
Kan je steun vinden bij vriendinnen of familie?

Hoe oud ben je?
Ik kan wel steun vinden ben nu ook bij een vriendin eten maar is toch anders

Ik ben 34
Was je voor die break up wel mentaal fit? Of was je ook al een beetje mentaal wiebelig in je relatie? Is dat de reden dat het uit is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
05-03-2021 18:38
Was je voor die break up wel mentaal fit? Of was je ook al een beetje mentaal wiebelig in je relatie? Is dat de reden dat het uit is?
Heel eerlijk gezegd was ik dat niet maar hij hield me overeind door alles van me over te nemen
Sannie727 schreef:
05-03-2021 18:46
Heel eerlijk gezegd was ik dat niet maar hij hield me overeind door alles van me over te nemen
Dat merk ik nu ook, moet nu alleen een heel huis inrichten, nooit over nagedacht dat regelde mijn man allemaal.
Wil geen laminaat uitzoeken, wil terug naar ons huis
Dus eigenlijk wel, want je kon niet goed verantwoordelijk zijn voor jezelf en nu zit je op de bodem aan de drank en de pillen. Ik zou maandag een afspraak maken met je huisarts en open kaart spelen over het feit dat je niet goed in je vel zit al tijden. Dat je partner je op de been hield, maar dat hij een relatie en een toekomst op deze manier niet zit zitten. Vertel ook eerlijk dat je maand na de breuk je je zelf nog steeds in slaap drinkt of via pammetjes slaapt.

Ik denk dat het echt tijd is om eens hulp te zoeken. Dit is geen gewoon ik ben verdrietig, er is meer aan de hand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Denk inderdaad dat ik dat moet gaan doen. Ik heb inderdaad hulp nodig.

Want de enige manier om deze relatien terug te krijgen is om een ander en sterker persoon te worden.
Die hoop heb ik wel nog al is dat vast niet terecht.
En anders voor de volgende relatie anders loopt die ook weer mis.
Is nog geen maand uit trouwens een weekje
Eerste week had ik bijna de crisis
Dienst gebeld omdat ik van balkon wou springen, zo in paniek was ik.
sandy1974 schreef:
05-03-2021 20:30
Eerste week had ik bijna de crisis
Dienst gebeld omdat ik van balkon wou springen, zo in paniek was ik.
Ik vind dit wel heel erg heftig eerlijk gezegd.
Ook voor rouw/liefdesverdriet.
Speelt er net als bij to meer dan alleen een verbroken relatie?
Maar zo voel ik me dus ook dus is wel fijn als me dan gezegd word dat dit niet normaal is

En heb veel steun aan jullie berichtjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven