Relatiebreuk
donderdag 4 maart 2021 om 10:51
Hallo allemaal,
Ik heb even een schop onder mijn kont nodig.
Mijn relatie is een paar dagen geleden verbroken en het voelt alsof mijn hele wereld is ingestort. We waren aan het kijken naar huizen en aan het nadenken over kinderen en nu lijkt het alsof het voor mij niet meer gaat gebeuren.
Rationeel weet ik heel goed dat dit niet het einde van de wereld is.
Ik slaap niet snachts ik krijg geen hap door mijn keel en vlieg nu van borrel naar borrel om mijn gevoelens maar wat te onderdrukken. Want thuis heb ik een vreselijke onrust kan geen seconde stil op mijn kont zitten.
En na een paar drankjes ga ik me ook nog verlagen door hem te appen en te smeken. Dit wil ik helemaal niet .
Ik zal zeker niet de enige zijn die dit doormaakt dus alle adviezen en alle schoppen onder mijn kont zijn welkom!
Ik heb even een schop onder mijn kont nodig.
Mijn relatie is een paar dagen geleden verbroken en het voelt alsof mijn hele wereld is ingestort. We waren aan het kijken naar huizen en aan het nadenken over kinderen en nu lijkt het alsof het voor mij niet meer gaat gebeuren.
Rationeel weet ik heel goed dat dit niet het einde van de wereld is.
Ik slaap niet snachts ik krijg geen hap door mijn keel en vlieg nu van borrel naar borrel om mijn gevoelens maar wat te onderdrukken. Want thuis heb ik een vreselijke onrust kan geen seconde stil op mijn kont zitten.
En na een paar drankjes ga ik me ook nog verlagen door hem te appen en te smeken. Dit wil ik helemaal niet .
Ik zal zeker niet de enige zijn die dit doormaakt dus alle adviezen en alle schoppen onder mijn kont zijn welkom!
zondag 7 maart 2021 om 09:26
Heel eerlijk als dit 2 maanden duurt dan ben ik er niet meer dus ik hoop niet dat dit 2 maanden aanhoud maar dat er eerder momenten van rust aankomen. Ik wil niet te herkenbaar overkomen maar achteraf gezien ik zat in een burnout toen ik hem tegenkwam.
Maar doordat hij alles van me overnam kon ik redelijk goed blijven functioneren daarom ben ik nu zo in een dal geraakt en dat heeft niks met liefdesverdriet te maken meer
Maar doordat hij alles van me overnam kon ik redelijk goed blijven functioneren daarom ben ik nu zo in een dal geraakt en dat heeft niks met liefdesverdriet te maken meer
zondag 7 maart 2021 om 09:47
Dan is mijn nieuwe huis klaar/ingericht en de kinderen gewend, dan heb ik weer een thuis ipv logeer plek .
zondag 7 maart 2021 om 18:08
Sannie727 schreef: ↑07-03-2021 16:10Snap ik een eigen thuis is veel waard.
Ik vind het nu heel vervelend om thuis te zijn omdat ik daar overal herinneringen heb. Maak mezelf daar gek mee ook met denken 2 weken geleden waren we nu dit aan het doen.
Ik begrijp ook niet dat mijn man in ons gezins huis wil blijven wonen met 20 jaar aan herinneringen .
Ben blij dat het weekend weer voorbij is.
zondag 7 maart 2021 om 18:53
Ja wel met pyama op de bank Netflix en af en toe huilbui .
zondag 7 maart 2021 om 19:11
Het initiatief om te scheiden kwam van jou af zei je. Ik neem aan dat je daar goed over nagedacht hebt voordat je het uitsprak. Hoe komt het dan dat je zo vd leg bent nu het doorgezet wordt? Oprechte vraag.
zondag 7 maart 2021 om 19:38
omdat ik mijn kinderen zo mis, het ging al jaren slecht,Gatekeeper* schreef: ↑07-03-2021 19:11Het initiatief om te scheiden kwam van jou af zei je. Ik neem aan dat je daar goed over nagedacht hebt voordat je het uitsprak. Hoe komt het dan dat je zo vd leg bent nu het doorgezet wordt? Oprechte vraag.
Maar nooit gedacht dat we daadwerkelijk uit elkaar zouden gaan , ik ervaar nu hoe het is om mijn kinderen niet meer elke dag te zien, en dat is zo vreselijk, wil dit niet voor de rest van mijn leven.
zondag 7 maart 2021 om 19:45
Ja dat lijkt me ook heel moeilijk. Hoe is de verdeling straks?
zondag 7 maart 2021 om 20:12
Co ouderschap 50/50Gatekeeper* schreef: ↑07-03-2021 19:45Ja dat lijkt me ook heel moeilijk. Hoe is de verdeling straks?
Doordeweeks verdelen weekend om en om
maandag 8 maart 2021 om 07:39
Ik ben ook zo blij dat weekend weer voorbij is
Veel succes vandaag laat je weten hoe het ging ? Ik ga straks naar mijn kids, ben nerveus om naar eigen kids te gaan, of ze niet weer boos zijn en dwars doen.
Ben zo toe aan eigen huis zodat ze naar mij komen ipv ik naar oude huis vol herinneringen.
Succes vandaag
maandag 8 maart 2021 om 11:50
Dat huilend aan zijn deur staan was natuurlijk ook wel redelijk hysterisch en niet respectvol naar hem toe.
Boos op jezelf?
Pak die boosheid op om los te komen en je voortaan te gedragen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©