Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Meisjes, ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken!

welterusten!!
Slaap lekker lieve Indi....veel plezier morgen met je team-uitje!
ik ga ook slapen .. trusten allemaal
Slaap lekker allemaal!!!

En Vleer wat je zegt heb je wel gelijk in.....
Thanks! Ben nu echt weg...
Truste Vleertje...veel plezier met shoppen morgen

WM (en PV als je meeleest)...maak het goed met elkaar! Jullie zijn onze Jan en Yolanthe van ons topic maar dan die NIET uit elkaar gaan he..hahhahaha

Ik ga ook lekker slapen!
Hahaha Erykah......

Slaap lekker!!
WM, dat is inderdaad mannen-eigen: die denken dat ze je echt helpen door met oplossingen aan te komen, terwijl jij denkt: luister nou gewoon en vindt mij even zielig en maak meelevende geluidjes....

Indi, fijn dat je het goed opvat wat ik zeg, want het kwam wat lullig over op papier.

Erykah, ik heb een heel fijne danspartner, een vriend van vrienden en we hebben veel lol. Vandaag moesten we in een kring staan en dan door middel van dansmoves wisselen van partner (het heeft een naam , maar ik onthoud dat nooit, haha). We zitten in het gevorderden groepje dus elke man kan wel dansen eigenlijk.

Vleer, veel plezier met je hangmat!

Ik ga lekker naar bed, slapen en morgen vroeg op en dan de hele dag bruiloften!! JEEEJJJJ!! Heb er onwijs veel zin in!

MP, je had idd de tip al gegeven, maar kon (in alle haast en drukte) niet jouw product vinden. "Nee, Rimmel verkopen we niet. We hebben er wel make-up van" Beentjes zijn bijgebruind en ik heb plakkousen, maar misschien ga ik wel met blote benen. Ik zie het vanzelf morgen!
Pop als je wil koop ik het voor je en stuur ik het op. Het is hier in de aanbieding want uit de collectie, van 12 voor 3. Maarja, dat haal je nu niet meer he?

Ik heb heerlijk gekletst met weekendmeneer, lekker gekroeld ook. En dat doordeweeks.
Even voor Pop; Een hele fijne dag vandaag! het wordt mooi weer, dus vast ook een heel mooi feestje!!

De rest natuurlijk ook een hele fijne dag! Ik ben laat thuis..dus ik denk tot morgen!
Goedemorgen!

Iedereen lekker geslapen?

MP: soatest vanmiddag ging prima; wist alles wat ze vertelde eigenlijk al *schaam*. De test was nog van VDL (begin vant jaar). Binnen 2 weken krijg ik bericht, maar ga er vanuit dat alles ok is.

Pop; wie gaat er trouwen? Veel plezier!

Heb met salsadansen de laatste paar keer steeds met een 50 plusser gedanst. Op zich niets mis mee, maar vlij me liever tegen iemand aan die ook leuk is om naar te kijken ....

WM: knuf! Alles komt goed meis!

Indi: hoest met jou?

Hoest met de rest hiero?

Groetjes
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedemorgen allemaal!

Pop, veel plezier op de bruiloft! Het zonnetje schijnt, dus hoop dat het zo mooi blijft!

Gisteravond was Soulmate bij me. Hele avond zitten praten (nee Xen, meer dan praten was het niet, hij krijgt een gezinnetje, en hoe graag ik meer zou willen en voor het nieuws van de zwangerschap heb gedaan, dat doe ik niet). Hij wordt helemaal gek van zichzelf, en weet gewoon niet wat hij moet. Er komt een kind, maar daar lijkt hij nu echt een soort 'cold feet' voor te krijgen... al die twijfels. Niet zozeer of hij het wel aankan, maar of hij het wel wil.

Ik merk ook dat het bijna niet leeft bij hem, en hij wil liever niet over de baby praten... Is dat normaal bij mannen?

Ik kan alleen maar hopen dat hij er straks klaar voor is, als die kleine komt.

Tijd om me nuttig te gaan maken op werk. Vanavond alweer een borrel van werk!
Oh ok Ingel, ik vroeg me al af waarom je je liet testen. Ik duim dat alles in orde is voor je hoor, zou toch wel naar zijn anders.

Wij hadden bij salsa een 50+ man erbij die ontzettend zweette, dat was echt vies, om met hem te dansen! Natte handen als je verder draaide naar de volgende, huu!

Goeiemorgen samen!

Pop fijne dag,

Olijfje, wat goed dat je je hebt ingehouden! De meeste mannen kunnen zich er niets bij voorstellen bij die baby die er aan komt, het is voor hen ook heel onwerkelijk, natuurlijk. Meestal zijn ze wel gelijk verliefd als het er eenmaal is, daar gaan we bij hem maar van uit toch?
hé MP... Salsa met een zwetende 50+er... euw

Ik ga er zeker vanuit dat hij helemaal verliefd wordt op die kleine. Die gaat ie ook echt overladen met liefde, dat weet ik zeker.

Ik vind het alleen rot voor hem dat hij nu zo worsteld. En natuurlijk heb ik daar ook wat mee te maken. Soms probeer ik afstand te nemen, maar dan trekt ie des te erger naar me toe. Daar hebben we het gister ook over gehad. Hij snapt het ook niet goed, en reageert alleen maar uit gevoel. 't Is een lastige situatie. Aan de ene kant wil ik er 100% voor em zijn, maar ik weet ook dat dat niet altijd verstandig is, puur omdat ik het ben...
Ben weer thuis, lekker geshopt. 2 paar nieuwe pumps , legging met rokje en leuke shirtjes erop nog 2 andere leuke shirtjes.. Whoehoee

Vraagje: ik ga werken bij een grote organisaties met verschillende locaties noem ze nu maar even A , B , C , D en E.

Ik ga werken in locatie A , nu krijg ik mijn contract en daar staat in dat ik ga werken op locatie B. Terwijl ik mijn rondleiding e.d gehad op locatie A.

Bovendien had ik te horen gekregen dat ik daar tevens een bepaalde functie ga uitvoeren. Dit zou dan zeer waarschijnlijk al te zien zijn op mijn contract, zodat het in 1x goed zou zijn. Ook dit staat niet in het contract wat moet ik tekenen.

Ik twijfel nu of ik t contract moet tekenen of niet.

Wat denken jullie ? Maar gewoon ff contact opnemen vrijdag of maandag met desbetreffende persoon ?
Ja vleer, niet tekenen. De dingen die je zegt zijn jou toegezegd, dus dan verwacht je ook dat die op het contract staat. Nu staat er iets anders. Dus eerst uitleg vragen en laten veranderen. Dan het nieuw opgestelde contract tekenen!
Ola!

Hier een gekneusde en gewonde Xenia....

heb vanmiddag rare val gemaakt in de stad (oorzaak: nwe laarzen met hak, zware boodschappentas en krakkemikkige stoep). Op mn gezicht gevallen, bloederig tafereeltje, tand door lip (dus gratis botox :-), bloeduitstortingen in gezicht, v2 hoekjes van mn voortanden af (dacht echt door het kabaal van de val dat mn hele gebit er uit lag) en verzwikte enkel. Werd gelijk geholpen door omstanders, iemand ging gelijk ijsje voor mij halen, werk gebeld, opgehaald door collega, naar huisarts gebracht. Gelukkig niets gebroken, heb heel veel geluk gehad, maar wel min. 3 dagen met mn enkel omhoog zittten dus..Ook nog tetanusinjectie gehad. Zie er dus nu op mn alleraantrekkelijkst uit, dat begrijpen jullie wel..

collega heeft mij ook thuis gebracht, dus was super.

Ergste baal ik van mn tanden (worden veel tandartsbezoekjes zodra zwelling weg is), maar het had veel erger kunnen zijn. En zit ik de komende vrije dagen met mn poot omhoog, terwijl ik zoveel in de planning had...vrienden doen nu even boodschappen voor me, kan alleen vloeibaar eten volledig...

Vleer, ik zou ze bellen en even uitleg over je contract vragen! En fijn geshopt dus!

Olive, ik ging er niet vanuit dat er meer zou gebeuren dan praten hoor! Vind alleen het feit dat jij zijn steun en toeverlaat moet/wilt zijn heel krom. Hij is degene die is vreemdgegaan, die jullie relatie verknalt door bij haar te blijven en ook nog een kind te verwekken en dan nu zielig doet...Gaat ten koste van jezelf meid ondanks dat je heel sterk overkomt. Denk aan jezelf he! Want waar is hij als jij t eens moeilijk krijgt?

Pop: hoop dat je geniet van de bruiloft!

Voor rest: zwaaizwaai!
MP; haha dus t was lekker met dinsdagman?

Ik heb gisteren R weer gezien, na mn werk bij hem thuis op zonnenbank geweest en later op avond kwam hij hier voetbal kijken (ben gewoon mn eigen dingen gaan doen, bellen dus). Maar het was wel weer een eyopener, dit wordt t dus echt niet..Kan me niet voorstellen dat ik in de toekomst elke avond met zon man op de bank moet zitten, hij zappend en ik praten en maar hopen op interesse en wat gerichte vragen bijv...nee dus. Hij gaat gewoon nergens op in. En ik ben heus niet van de ratelderatel, het ging echt wel ergens over. Zucht!

WM; voel je je wat beter dan gisteren? gelukkig nu paar dagen vrij!
Tjeetje Xen. das niet mis, kan ej niet naar de tandarts gaan die kunnen vaak die hoekjes die er af zijn er wel weer mooi aanzetten.
Xen misschien weet hij zich ook niet goed een houding te geven op dat soort momenten. Wat moet hij anders doen als jij aan het bellen bent ?
vleer, hij wilde voetbal kijken! en daarna hebben we wat gepraat. Doodnormale interesse in mn leven, mn achtergrond, mn vrienden, dat is er gewoon niet. Hij kan daar niet goed mee omgaan, dat weet ik, maar met zon man zie ik mjzelf niet in een relatie zitten laat staan er oud mee worden. I

Ik kan pas naar tandarts als zwelling ven mn lippen weg is en ik weer beetje kan lopen natuurlijk :-)
Xen toch! Gewond door stoep... Klaag ze aan Balen dat je nou alleen maar met voet omhoog mag zitten... moet je er maar het beste van maken he: ULTIEM RELAXEN!

Jammer dat je nu R weer even helemaal niet zag zitten, ik dacht te lezen in wat posts geleden dat het misschien toch wel weer wat twijfel was of het niet toch... maar nee dus... jammer.

Olive, onhandige situatie lijkt me, maar ik ken het verhaal niet... was hij met jou vreemdgegaan?

WM alweer uitgebaald? Mannen... altijd op het verkeerde moment betweterig... bah...

Ik had gister ook even een baaluurtje.

Hele dag ging alles op rolletjes, joepiejoepie... en ineens ging alles mis (te laat om mijn nieuwe fiets op te halen, dus geen vervoer naar dansen, iedereen die om vijf voor zes nog belt of ik nog éven iets voor ze kan doen/mailen/nakijken/uploaden)... en vervolgens maakte PD ook net even de verkeerde opmerking... Ik weet dan dat ik niet terug moet gaan snauwen ofzo, maar het huilen stond me even nader dan het lachen. Ben toen maar heel fanatiek in de Iglo kant-en-klaar-zak-maaltijd gaan roeren....

Vandaag dus wel mijn nieuwe omafiets opgehaald. Voel me net een blij kind! :D Nu nog een autootje
Waar hebben jullie wel over gepraat dan Xen? Praten jullie helemaal nooit over leven/achtergrond etc?
Hai Mozz!

Even voor de goede orde: ik heb met R nu een V+ relatie, hij wilde tijdje terug ermee kappen, maar we konden elkaar ook niet loslaten. Stiekum had ik nu hoop/verwachting dat een relatie tot mogelijkheden behoorde, omdat ik hem op heel veel andere punten erg ben gaan waarderen. Alleen dat ene heikele punt, de communicatie, dat blijft een kloof. En ik baal er ook echt van dat ik gi.avond dat gevoel weer had, echt shit. Ik moet nu dus de relatieverwachting uitschakelen (hij gaat daar helemaal niet vanuit hoor!) en belisssen of ik zo door ga of niet...

Wie had die iglomaaltijd dan gemaakt, Mozz?
Ik probeerde gi.avond - net als vele keren daarvoor - het gesprek wat diepgang te geven, over iets anders praten dan werk en eten bijv. Maar hij gaat nergens op in, of geeft opmerking waardoor gesprek meteen weer doodbloedt. Zoolang we geen relatie hebben, kan ik daar mee leven, kijk ik gewoon naar zn leuke kanten, maar mn relatieverwachting moet ik echt gaan uitschakelen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven