Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 15:37
Als het al tijdens hun verloving was, waarom is ze met het huwelijk doorgegaan als die familie zo gek was?
Misschien omdat als jij en je verloofde helemaal dolverliefd zijn, een gestoorde schoonfamilie geen reden is om je bruiloft af te blazen? Of omdat de media voor het huwelijk nog redelijk positief gestemd was, maar zeker toen Piers Morgan (nu ontslagen) niet uitgenodigd bleek voor het huwelijk en verantwoordelijk was voor minstens 50% van de valse en verzonnen mediaberichten, de spanningen helemaal op scherp zetten?
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 15:58
Ja, je kan toch prima de grootste focus op je eigen bedrijf hebben en daarnaast een advisory rol hebben in het bedrijf waar je met plezier gewerkt hebt? Dat is toch helemaal niet gek? Ik vind vooral de titel erg schreeuwerig en feitelijk onwaar.

Het is wel waar want ze stapt toch op. De timing is toch ook wel toevallig. Precies na het interview.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 16:03
Misschien omdat als jij en je verloofde helemaal dolverliefd zijn, een gestoorde schoonfamilie geen reden is om je bruiloft af te blazen? Of omdat de media voor het huwelijk nog redelijk positief gestemd was, maar zeker toen Piers Morgan (nu ontslagen) niet uitgenodigd bleek voor het huwelijk en verantwoordelijk was voor minstens 50% van de valse en verzonnen mediaberichten, de spanningen helemaal op scherp zetten?

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:21
Reden: Bashen
43.45% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 16:04
Het is wel waar want ze stapt toch op. De timing is toch ook wel toevallig. Precies na het interview.
Ze heeft een andere functie. Dat is geen opstappen. Jij denkt dat ze haar eigen consultancy bedrijf na het interview heeft gestart? Deze vrouw heeft een CV waar je jaloers op bent, en start nu haar eigen bedrijf in haar eigen expertise. Naief om te denken dat dit allemaal afhankelijk was van 1 Oprah interview en lekker blindsided door de media. Lees haar eigen statement eens zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 16:16
[...]
De opmerking is per definitie racistisch. Wie het heeft gezegd weten we niet, dat doet mi. ook niet af aan het feit dát het gezegd is. Plus, het is niet aan jou, of mij, of de rest van de wereld om te bepalen of iemand iets racistisch vind. En mag je alleen iets over een andere familie zeggen als je eigen goed op orde is? Het was grotendeels Harry die het woord deed over de familie, dus ook dat argument gaat niet op. Of het interview zelf een handige zet was valt zeker over te discussiëren, maar ik vind het jammer dat er hier niet met een open blik wordt gekeken maar alles per definitie in Meghan en Harry hun nadeel/vanuit slechte intenties wordt gezien. Er zitten twee kanten aan het verhaal en de Royal Family is zéker niet heilig, met al hun ‘leaks’ naar de media

Ps. heb je ook de extra fragmenten bekeken waarin Meghan haar familie daadwerkelijk besproken wordt? Daar is ze ook niet heel positief over (moeder uitgezonderd)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:23
Reden: quote verwijderd
27.23% gewijzigd
senchagreen schreef:
26-03-2021 16:27
De opmerking is per definitie racistisch. Wie het heeft gezegd weten we niet, dat doet mi. ook niet af aan het feit dát het gezegd is. Plus, het is niet aan jou, of mij, of de rest van de wereld om te bepalen of iemand iets racistisch vind. En mag je alleen iets over een andere familie zeggen als je eigen goed op orde is? Het was grotendeels Harry die het woord deed over de familie, dus ook dat argument gaat niet op. Of het interview zelf een handige zet was valt zeker over te discussiëren, maar ik vind het jammer dat er hier niet met een open blik wordt gekeken maar alles per definitie in Meghan en Harry hun nadeel/vanuit slechte intenties wordt gezien. Er zitten twee kanten aan het verhaal en de Royal Family is zéker niet heilig, met al hun ‘leaks’ naar de media

Ps. heb je ook de extra fragmenten bekeken waarin Meghan haar familie daadwerkelijk besproken wordt? Daar is ze ook niet heel positief over (moeder uitgezonderd)

Ik adviseer je niet op haar te reageren, die kan alleen maar puur gif spuien.
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 16:19
Ze heeft een andere functie. Dat is geen opstappen. Jij denkt dat ze haar eigen consultancy bedrijf na het interview heeft gestart? Deze vrouw heeft een CV waar je jaloers op bent, en start nu haar eigen bedrijf in haar eigen expertise. Naief om te denken dat dit allemaal afhankelijk was van 1 Oprah interview en lekker blindsided door de media. Lees haar eigen statement eens zou ik zeggen.

Ze gaat binnen een jaar weg om haar eigen bedrijf te staten. Zo werkt dat op exec niveau als je te vroeg weggaat/contractbreuk doet, dan wordt dat uitonderhandeld en komt er een gezamelijk PR-verhaal naar buiten dat de persoon nog als advieur aanblijft omdat dat minder schadelijk is dan zeggen dat iemand zo snel al is opgestapt.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
26-03-2021 16:29
Ik adviseer je niet op haar te reageren, die kan alleen maar puur gif spuien.
Dank voor het advies, ik ga het ten harte nemen...
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
26-03-2021 14:20
Bron: dailystar

Wat maakt dat je dit gelooft?
Tja, dat geldt zo’n beetje voor > 50% van het topic.
Veel info komt uit de roddelpers, hoewel The Times zich inmiddels ook niet onbetuigd laat.
Ik acht dit niet onmogelijk (betere formulering ?) want ik geloof wel gekkere zaken betreffende H&M dan dit persbericht :biggrin:
Vader Charles heeft momenteel geen goede band met Harry, Elizabeth kan zich gezien haar leeftijd, niet meer intensief met alles bezighouden, ze heeft haar handen vol aan officiële taken.

Inmiddels is wel gebleken dat “waar rook is, is vuur”; de roddelpers heeft er niet constant naast gezeten met de berichtgeving de afgelopen jaren, waarschijnlijk ook omdat er gelekt wordt.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
26-03-2021 14:39
Hoe weet je dat dat niet gebeurd is, of dat daartoe geen poging is gedaan?
Omdat ik denk dat H&M dat dan wel verteld hadden in het interview.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 16:32
Ze gaat binnen een jaar weg om haar eigen bedrijf te staten. Zo werkt dat op exec niveau als je te vroeg weggaat/contractbreuk doet, dan wordt dat uitonderhandeld en komt er een gezamelijk PR-verhaal naar buiten dat de persoon nog als advieur aanblijft omdat dat minder schadelijk is dan zeggen dat iemand zo snel al is opgestapt.
Was jij bij de contractonderhandelingen tussen hun? Wie weet moest zij alleen de start-up coördineren...
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 15:37
...
Meghan vertelt dat er verschillende keer gesprekken zijn geweest over de huidskleur die hun baby zou hebben en hoe erg dat zou zijn. Harry heeft het over een opmerking tijdens een gesprek. Eerst doet ze het lijken alsof dit met haar besproken is. Vervolgens blijkt dat het met Harry besproken is. Meghan zei dat de opmerking over de huidskleur van hun baby gemaakt was toen Archie in haar buik zat.
Harry zei dat dit ter sprake kwam tijdens hun verloving. Ze zeggen dus beiden iets anders. Als het al tijdens hun verloving was, waarom is ze met het huwelijk doorgegaan als die familie zo gek was?
Misschien communiceren/communiceerden Harry en Meghan ook niet optimaal?
Misschien heeft Harry pas tijdens de zwangerschap van Meghan verteld dat hij al veel eerder met opmerkingen over de huidskleur van een kindje te maken kreeg?

Ik vond het ook opmerkelijk dat Meghan zei dat de grootse bruiloftsviering “voor de buitenwereld” was.
Ze waren toch niet verplicht een grootse bruiloft te organiseren? Men vindt al jaren dat het koningshuis teveel kost, dus bescheidener was denk ik geen probleem geweest.
mdh wijzigde dit bericht op 26-03-2021 17:37
0.38% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 16:27
De opmerking is per definitie racistisch. Wie het heeft gezegd weten we niet, dat doet mi. ook niet af aan het feit dát het gezegd is. Plus, het is niet aan jou, of mij, of de rest van de wereld om te bepalen of iemand iets racistisch vind. En mag je alleen iets over een andere familie zeggen als je eigen goed op orde is? Het was grotendeels Harry die het woord deed over de familie, dus ook dat argument gaat niet op. Of het interview zelf een handige zet was valt zeker over te discussiëren, maar ik vind het jammer dat er hier niet met een open blik wordt gekeken maar alles per definitie in Meghan en Harry hun nadeel/vanuit slechte intenties wordt gezien. Er zitten twee kanten aan het verhaal en de Royal Family is zéker niet heilig, met al hun ‘leaks’ naar de media

Ps. heb je ook de extra fragmenten bekeken waarin Meghan haar familie daadwerkelijk besproken wordt? Daar is ze ook niet heel positief over (moeder uitgezonderd)

[.]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:43
Reden: Bashen
27.64% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 16:44
[...]
Agree to disagree dan maar. Ik heb hetzelfde interview ook volledig bekeken en kom toch echt (ondanks het écht goed luisteren en observeren ;) ) tot een hele andere conclusie, maar dat was wel duidelijk.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:43
Reden: quote verwijderd
44.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 16:41
Was jij bij de contractonderhandelingen tussen hun? Wie weet moest zij alleen de start-up coördineren...
Dan wordt dat zo gecommuniceerd bij aanvang van de persoon. 'X komt binnen om ons de aankomende maanden te helpen opstarten we kijken uit naar een intensief jaar samen.'

Ik begrijp best dat je dingen letterlijk neemt als je met dat soort communicatie niet bekend bent. Het is gewoon hoe execs communiceren. Alles gaat om het beperken van schade aan het merk van het bedrijf en het merk van de persoon. Zelfs als mensen met ruzie uit elkaar gaan, wordt er nog een complimenteus persbericht uitgestuurd of in het uiterste geval een neutraal bericht. Het straalt namelijk af op beide partijen. Hoe professioneel ze zijn. Head up, chin up and smile.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 16:48
Agree to disagree dan maar. Ik heb hetzelfde interview ook volledig bekeken en kom toch echt (ondanks het écht goed luisteren en observeren ;) ) tot een hele andere conclusie, maar dat was wel duidelijk.

Haha okay.

Wat vond je dan van wat ze zei over de Queen?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ik moet de vraag anders stellen, wat denk je dan dat ze zei over de Queen?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Miskotto schreef:
22-03-2021 17:57
Beatrijs heeft duidelijk geen verstand van zaken.
Hoezo denk jij dat iemand er behoefte aan heeft om de tokkie tak van de familie uit te nodigen, terwijl je collega's incl. LG, schoonfamilie, buren etc.
Nou ik niet, en het idee dat die irritante oom wel oplost in de menigte hoeft niet zo te zijn, want als hij jouw LG avances begint te maken, dan is het gauw over met de pret.
Bij de familie van Meghan moet je ook bang zijn dat er meteen interviews, foto's en boeken volgen, die willen er wel aan verdienen. En betreffende de vader, die had de foto's van zijn zogenaamde kledingpas-sessies verkocht en schaamde zich later toen het uitkwam, [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:46
Reden: Ongepast
2.84% gewijzigd
Hamer schreef:
25-03-2021 15:23
Hier zijn de teksten via een link. Vanwege de verstrekkendheid ervan plaats ik ze niet integraal. https://youtube.com/shorts/vkF3lnbJFzo

En hier bijvoorbeeld besproken (er zijn er meer): https://youtu.be/KYU7FqOeaUE

Voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat deze getuigenis op waarheid berust, maar ik ben er wel van geschrokken.

Schrijfster/biografe Angela Levin heeft er ook al kennis van genomen en genoemd.

Heel geloofwaardig, de buurman van de zus van de nicht van de uitbaatster van de schoenenwinkel zei....
Asssie schreef:
26-03-2021 17:06
Bij de familie van Meghan moet je ook bang zijn dat er meteen interviews, foto's en boeken volgen, die willen er wel aan verdienen. En betreffende de vader, die had de foto's van zijn zogenaamde kledingpas-sessies verkocht en schaamde zich later toen het uitkwam, [...]

Gristus te paard.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:47
Reden: quote aangepast
5.90% gewijzigd
Gelukkig hebben we Merys nog.
Alle reacties Link kopieren
Asssie schreef:
26-03-2021 17:06
Bij de familie van Meghan moet je ook bang zijn dat er meteen interviews, foto's en boeken volgen, die willen er wel aan verdienen. En betreffende de vader, die had de foto's van zijn zogenaamde kledingpas-sessies verkocht en schaamde zich later toen het uitkwam, [...]
Nou zeg, een dubbele hartaanval komt niemand goed uit. Hij had dood kunnen zijn.

Dat hij niet altijd even verstandig handelt, doet niets af aan de ernst van de medische situatie (waarvan hij overigens stukken heeft laten zien).
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:48
Reden: quote aangepast
3.57% gewijzigd
Hetvrijewoord schreef:
26-03-2021 17:18
Gelukkig hebben we Merys nog.

Que?
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 17:02
Ik moet de vraag anders stellen, wat denk je dan dat ze zei over de Queen?
Bedoel je het stuk waarin ze zegt “has been wonderful to me”? Het stuk over de ontmoeting, de trein of waarin later namens hun spokesperson werd gezegd dat niet de Queen of Prince Philip degene waren die de racistische uitlatingen deden? Het interview zelf vond ik vrij mild over de Queen en zelfs “liefdevol” en respectvol.
Hoewel ik het statement vanuit het paleis ronduit onhandig geformuleerd vond (en dan houd ik het nog netjes..) en deze ook namens de Queen is denk ik ook niet dat zij het zelf zo bedoeld heeft.
Merys schreef:
26-03-2021 17:22
Que?

Voila.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven