Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lachattenoir schreef:
25-03-2021 14:44
Wat jij zegt klopt niet. Ik denk dat je tijdens het interview beter had moeten luisteren. Meghan heeft nadrukkelijk gezegd dat Archie ook geen titel zou krijgen als Charles koning zou worden. Dat is het punt nou juist. En dat kan met van alles te maken hebben. Dat racisme hierin een rol gespeeld heeft valt (nog) helemaal niet zomaar uit te sluiten.

Meghan heeft toch wel meer gezegd dat niet waar is. Daarnaast, de firm is toch zo vreselijk, waarom is ze dan niet blij dat hun kind dit bespaard blijft? Tevens krijgt de familie niet eens de kans een band op te bouwen met Archie, dus wat wil ze nou?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
koreana schreef:
25-03-2021 14:47
Wacht, dat lange verhaal van Fleurtje5 is niets meer dan 'ik vertrek'?
Flauw. Ze geeft een toelichting waarom ze vertrekt.
Ellerlilalinne schreef:
25-03-2021 15:47
Meghan heeft toch wel meer gezegd dat niet waar is. Daarnaast, de firm is toch zo vreselijk, waarom is ze dan niet blij dat hun kind dit bespaard blijft? Tevens krijgt de familie niet eens de kans een band op te bouwen met Archie, dus wat wil ze nou?
Verder is ook al lang bekend dat Charles op termijn het koningshuis wil verkleinen qua formaat.
Dit artikel vind ik interessant.

https://nypost.com/2021/03/20/in-the-ne ... lds-power/

Perversely, we now inhabit a culture where victimhood carries more social currency than the excellence and achievement that my mother embodied. Victimhood is no longer conditional on trauma, suffering or some form of grievance. There are no legitimate prerequisites. Instead, all one has to do is identify with an “oppressed group” — women, “people of color,” LBGTQ+ — and victim status is acquired.

This is why Oprah can comfortably decry “white privilege” from her multimillion-dollar mansion or the former Hollywood actress Meghan Markle can credibly condemn the oppression she suffered as part of the royal family.

In many ways, our society is descending into a “victimocracy.” Those who have the greatest associations with grievance now yield the greatest social and cultural power.
Hamer schreef:
25-03-2021 15:23
Hier zijn de teksten via een link. Vanwege de verstrekkendheid ervan plaats ik ze niet integraal. https://youtube.com/shorts/vkF3lnbJFzo

En hier bijvoorbeeld besproken (er zijn er meer): https://youtu.be/KYU7FqOeaUE

Voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat deze getuigenis op waarheid berust, maar ik ben er wel van geschrokken.

Schrijfster/biografe Angela Levin heeft er ook al kennis van genomen en genoemd.
Wat een verhaal!

Ik mag hopen dat het onzin is want anders begrijp ik dat William en Kate gebrouilleerd zijn met H&M.

Nog een bron met hetzelfde verhaal, waaruit zou moeten blijken waarom Charlotte’s jurk niet goed paste:

https://cjhawkings.com/sussex-rumour-mi ... an-markle/
De toekomst is niet meer wat het was
Trouwens jammer dat Fleurtje - of wie dan ook- stopt met schrijven in dit topic.
Ellerlilalinne schreef:
25-03-2021 15:48
Flauw. Ze geeft een toelichting waarom ze vertrekt.
Ze geeft aan dat ze overal bashing ziet, en dat zie ik niet.
Verder snap ik echt helemaal niets van haar verhaal dat er geen discussie meer is, ik zie die juist wel ontstaan. We bespreken hier geruchten, maar ook artikelen die in de media gedeeld worden.

Tenslotte heb ik niet veel op met een afscheidsposting. Als je het niet meer leuk vindt, dan staat het je vrij om te vertrekken maar ik heb hier een beetje: this is not an airport, you need not to announce your departure.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook jammer dat Fleurtje vertrekt. Ik heb weliswaar niets op met de manier waarop, maar ik waardeerde haar postings wel.
Daarom begrijp ik het ook niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
mdh schreef:
25-03-2021 16:18
Wat een verhaal!

Ik mag hopen dat het onzin is want anders begrijp ik dat William en Kate gebrouilleerd zijn met H&M.

Nog een bron met hetzelfde verhaal, waaruit zou moeten blijken waarom Charlotte’s jurk niet goed paste:

https://cjhawkings.com/sussex-rumour-mi ... an-markle/

Tom Bower zinspeelde al twee jaar geleden op een boek. Hij heeft nogal een reputatie en is nog schadelijker dan Lady C.
hamer wijzigde dit bericht op 25-03-2021 16:54
19.04% gewijzigd
Mdh, het is overigens wel steeds dezelfde bron. Wij hebben alleen foto’s en het publiek gemaakte bericht dat Clare Weight Keller vertrok bij Givenchy.
Op de foto’s is te zien dat Ivy inderdaad geen bloemenkrans in het haar had maar een ander bloemhaarstuk, terwijl Kate zelf voor Charlotte en - naar ik aanneem - bruidsmeisje Van Cutsem zorgde.
hamer wijzigde dit bericht op 25-03-2021 16:41
82.40% gewijzigd
Ellerlilalinne schreef:
25-03-2021 16:13

Perversely, we now inhabit a culture where victimhood carries more social currency than the excellence and achievement that my mother embodied. Victimhood is no longer conditional on trauma, suffering or some form of grievance. There are no legitimate prerequisites. Instead, all one has to do is identify with an “oppressed group” — women, “people of color,” LBGTQ+ — and victim status is acquired.

This is why Oprah can comfortably decry “white privilege” from her multimillion-dollar mansion or the former Hollywood actress Meghan Markle can credibly condemn the oppression she suffered as part of the royal family.

In many ways, our society is descending into a “victimocracy.” Those who have the greatest associations with grievance now yield the greatest social and cultural power.
Zéker interessant: The idea that straight white men have the most power in society is now antiquated. The tides have shifted. Minorities now have the upper hand because they can end a person’s career or destroy their reputation with a single accusation of racism — whether it’s legitimate or not.
Fleur, je hoeft niet weg hè. Er zijn meer mensen die een ban hebben gekregen en gewoon terugkomen.
60 minutes Australia heeft een uitzending/documentaire over gemaakt en er komt ook nog een film uit over H en M’s vertrek. Er wordt goed aan verdiend door derden.
Hamer schreef:
25-03-2021 16:30
Mdh, het is overigens wel steeds dezelfde bron. Wij hebben alleen foto’s en het publiek gemaakte bericht dat Clare Weight Keller vertrok bij Givenchy.
Op de foto’s is te zien dat Ivy inderdaad geen bloemenkrans in het haar had maar een ander bloemhaarstuk, terwijl Kate zelf voor Charlotte en - naar ik aanneem - bruidsmeisje Van Cutsem zorgde.
Dat detail springt er uit inderdaad.
koreana schreef:
25-03-2021 16:21
Ze geeft aan dat ze overal bashing ziet, en dat zie ik niet.
Verder snap ik echt helemaal niets van haar verhaal dat er geen discussie meer is, ik zie die juist wel ontstaan. We bespreken hier geruchten, maar ook artikelen die in de media gedeeld worden.

Tenslotte heb ik niet veel op met een afscheidsposting. Als je het niet meer leuk vindt, dan staat het je vrij om te vertrekken maar ik heb hier een beetje: this is not an airport, you need not to announce your departure.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook jammer dat Fleurtje vertrekt. Ik heb weliswaar niets op met de manier waarop, maar ik waardeerde haar postings wel.
Daarom begrijp ik het ook niet.

Het valt me op dat jij altijd alle kanten op zwabbert en in het midden eindigt. Heel apart dat jij dan Fleurtje beticht van een nietszeggende post. Fleurtje heeft tenminste een duidelijke mening.
nessemeisje schreef:
25-03-2021 16:33
Zéker interessant: The idea that straight white men have the most power in society is now antiquated. The tides have shifted. Minorities now have the upper hand because they can end a person’s career or destroy their reputation with a single accusation of racism — whether it’s legitimate or not.

Dat vind ik ook zo raar, zeggen dat iemand een racistische opmerking heeft gemaakt, maar niet de hele context willen zeggen en niet willen zeggen wie de opmerking maakte. Daarmee dus een hele familie besmeuren. Dat is gewoon laster en strafbaar.
mdh schreef:
25-03-2021 16:20
Trouwens jammer dat Fleurtje - of wie dan ook- stopt met schrijven in dit topic.
Vind ik ook.
Ellerlilalinne schreef:
25-03-2021 17:43
Het valt me op dat jij altijd alle kanten op zwabbert en in het midden eindigt. Heel apart dat jij dan Fleurtje beticht van een nietszeggende post. Fleurtje heeft tenminste een duidelijke mening.
Waar spreek ik over een 'nietszeggende post'?
En ja, ik kan iemand waarderen (wat ik doe omdat ik Fleurtje's postings inderdaad waardeer), maar de manier waarop ze haar vertrek aankondigt, minder kan waarderen.
Dat heet de zaken van elkaar weten te scheiden. Het een waardeer je wel, het ander waardeer je niet.

Van mij mag Fleurtje blijven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Lachattenoir schreef:
25-03-2021 14:44
Wat jij zegt klopt niet. Ik denk dat je tijdens het interview beter had moeten luisteren. Meghan heeft nadrukkelijk gezegd dat Archie ook geen titel zou krijgen als Charles koning zou worden. Dat is het punt nou juist. En dat kan met van alles te maken hebben. Dat racisme hierin een rol gespeeld heeft valt (nog) helemaal niet zomaar uit te sluiten.

Tja, Meghan zegt wel vaker wat.
Hamer schreef:
25-03-2021 15:23
Hier zijn de teksten via een link. Vanwege de verstrekkendheid ervan plaats ik ze niet integraal. https://youtube.com/shorts/vkF3lnbJFzo

En hier bijvoorbeeld besproken (er zijn er meer): https://youtu.be/KYU7FqOeaUE

Voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat deze getuigenis op waarheid berust, maar ik ben er wel van geschrokken.

Schrijfster/biografe Angela Levin heeft er ook al kennis van genomen en genoemd.

Het is maar te hopen dat deze verhalen niet kloppen want dit gedrag is wel heel naar.
Ellerlilalinne schreef:
25-03-2021 16:13

Och ja, mensen die racisme ervaren en zich daarover uitspreken, die ‘zwelgen in slachtofferschap’. Puh-lease.
Is ook niet een heel nieuw of origineel idee hoor - dit hoor je van elke boomer oom op familieverjaardagen, aan tafel van Voetbal Inside, in de Telegraaf columns. Je kunt je hart ophalen.
mdh schreef:
25-03-2021 16:20

Wanneer ik mijn huis heb opgeruimd, dan is alles weer netjes, dat is een heerlijk gevoel.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
25-03-2021 21:45
Wanneer ik mijn huis heb opgeruimd, dan is alles weer netjes, dat is een heerlijk gevoel.
Ik herken dat gevoel hélemaal.
Miskotto schreef:
25-03-2021 21:45
Afbeelding
Samantha reageert op Harry’s nieuwe baan om de verspreiding van nepnieuws tegen te gaan.
Uiteraard vindt ze Harry niet gekwalificeerd hiervoor.
Vind ik ook niet, ik denk dat leden van het PR-team van H&M betere papieren zou hebben voor deze baan.
Samantha’s argumenten: H&M hebben gelogen over de huwelijkssluiting, over de laatste keer dat Samantha en Meghan elkaar zagen en over het gebruik van Samantha van de naam Markle: deze gebruikte ze al eerder.

https://www.thesun.co.uk/news/14457793/ ... formation/
mdh wijzigde dit bericht op 25-03-2021 22:29
0.91% gewijzigd
Er zijn weer personeelsleden vertrokken bij de Sussexes:

- Catherine St Laurent, chefstaf en nauw betrokken bij oprichting Archewell, na 11 maanden
https://www.tatler.com/article/prince-h ... steps-down

-Nick Collins, Meghan’s agent sinds Suits:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... Suits.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven