Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
11-04-2021 15:51
Ik vond het juist weinig om het leven van de vluchtelingen gaan. Leuk verhaal, totaal niet realistisch.
[/quote

Nee, inderdaad, allemaal 1 grote fantasie...

Het is waargebeurd...het waargebeurde verhaal van Cornelia Rau
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ga Laundromat kijken, een duistere comedy met Meryl Streep :)
viva-amber schreef:
11-04-2021 16:29
Dus is het automatisch realistisch gefilmd?
rascalles schreef:
11-04-2021 16:20
Ik ben begonnen aan Chesapeake Shores. Genre Virgin River. Ben normaal gezien niet zo van dit soort series maar ben gaan kijken omdat het is opgenomen op Vancouver Island en ik nogal Canada fan ben. Verveeld niet , kijkt makkelijk weg. Dus voor liefhebbers van Virgin River is dit misschien een aanrader.
Dat is dan misschien inderdaad wel iets voor mij.
Henk-en-Roelie schreef:
11-04-2021 16:30
Ik ga Laundromat kijken, een duistere comedy met Meryl Streep :)
Hier is niks aan ondanks de bijdrage van Meryl Streep.
Irritant dat Netflix in het overzicht soms vergeet de titel van de film erbij te zetten zo ben ik gekomen op The song of the names. Deze film had geen titel in het overzicht.
rascalles schreef:
11-04-2021 16:20
Ik ben begonnen aan Chesapeake Shores. Genre Virgin River. Ben normaal gezien niet zo van dit soort series maar ben gaan kijken omdat het is opgenomen op Vancouver Island en ik nogal Canada fan ben. Verveeld niet , kijkt makkelijk weg. Dus voor liefhebbers van Virgin River is dit misschien een aanrader.
Heerlijke kijktlekkerweg serie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
PoezzinBoots schreef:
11-04-2021 15:52
Die staat toch niet op Netflix?
NPO Plus
PoezzinBoots schreef:
11-04-2021 15:52
Die staat toch niet op Netflix?
jawel. In België. Niet in Nederland?
not all who wander are lost
knolselder schreef:
11-04-2021 19:23
jawel. In België. Niet in Nederland?

Nee, niet op Nederlandse Netflix.

Maar hierboven werd NPO getipt. Thanks!
Henk-en-Roelie schreef:
11-04-2021 18:17
Hier is niks aan ondanks de bijdrage van Meryl Streep.
Irritant dat Netflix in het overzicht soms vergeet de titel van de film erbij te zetten zo ben ik gekomen op The song of the names. Deze film had geen titel in het overzicht.
Te somber daarom overgeswitched naar Shallows, en wow, dat is een enorm spannende film.
Maleficent schreef:
09-04-2021 22:17
Ik weet niet of mensen het al genoemd hebben maar ik vind Firefly Lane fijn om te kijken.
Ik vond het ook een leuke serie. Ik hoop op een 2e seizoen.
Luci_Mster2 schreef:
10-04-2021 10:35
Omdat we weer binnen moeten zitten ben ik toch maar weer aan Serpent begonnen, blijf me irriteren, maar verhaal is boeiend genoeg om te blijven kijken.
Ik heb precies hetzelfde. Aan de ene kant heel irritant, maar toch intrigerend. Ik ben ongeveer halverwege.
Tijger32 schreef:
11-04-2021 22:59
Ik heb precies hetzelfde. Aan de ene kant heel irritant, maar toch intrigerend. Ik ben ongeveer halverwege.
Ik kijk met kind. We vinden het aan de ene kant intrigerend, aan de andere kant saai en langdradig.
Ik heb The Team uit. Mooie serie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben net begonnen aan de serie De Ridder, Ik vind het gewoon leuk wegkijken tot nu toe.
PoezzinBoots schreef:
11-04-2021 19:53
Nee, niet op Nederlandse Netflix.

Maar hierboven werd NPO getipt. Thanks!
Als je NPO Plus hebt...it's a sin....echt prachtige serie!
Nouschi schreef:
11-04-2021 18:24
Heerlijke kijktlekkerweg serie.
Ik ben er gisteren aan begonnen. Het vraagt niet heel veel concentratie inderdaad. :) En ik zie inderdaad al de overeenkomst met Virgin River en verwacht dat het allemaal op dezelfde manier gaat verlopen (ook ongeveer zoals When Calls The Heart.....).
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:24
98.97% gewijzigd
Oriander schreef:
12-04-2021 10:16
Ik ben er gisteren aan begonnen. Het vraagt niet heel veel concentratie inderdaad. :) En ik zie inderdaad al de overeenkomst met Virgin River en verwacht dat het allemaal op dezelfde manier gaat verlopen (ook ongeveer zoals When Calls The Heart.....).
:cencored: :P
Nouschi schreef:
12-04-2021 23:37
:cencored: :P
:HA:
Sinds gisteravond begonnen aan Suits, leuke serie, kijkt lekker weg en Megan Markle is schattig in haar rol.

edit: in seizoen 1 aflevering 7 speelt een super hunk, wíe is dat? O_O
Henk-en-Roelie schreef:
13-04-2021 10:16
Sinds gisteravond begonnen aan Suits, leuke serie, kijkt lekker weg en Megan Markle is schattig in haar rol.

Je realiseert je dat seizoen 1 van 2011 is? :-D
Maar ik heb via Netflix bij de afleveringen gekeken, in aflevering 7 is Kyle voor het eerst te zien. Hij wordt gespeeld door Ben Hollingsworth. Bedoel je hem?

Ik blijf een beetje in seizoen 8 hangen. Na het vertrek van 1 vd hoofdrolspelers, vond ik het wel minder worden. Maar de eerste seizoenen vond ik erg leuk. En ik hou van de theme song. Enige serie waarbij ik de intro niet oversla.
Poeh, ik heb me door The serpent geworsteld. Ik vind het geen aanrader, erg traag en het acteerwerk zeer matig.
Henk-en-Roelie schreef:
13-04-2021 10:16

Hal Ozsan?
PoezzinBoots schreef:
14-04-2021 01:16
Hal Ozsan?
https://www.imdb.com/title/tt5934988/?ref_=ttep_ep1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven