Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
woensdag 14 april 2021 om 09:28
Ja dat kijk ik ook af en toe zo tussendoor, best leuk inderdaad!Boekenzijndebom schreef: ↑12-04-2021 00:08Ik ben net begonnen aan de serie De Ridder, Ik vind het gewoon leuk wegkijken tot nu toe.

woensdag 14 april 2021 om 09:57
Voor het eerst een serie gebingewatched in 3 dagen. The Serpent. Intrigerend, en vooral aflevering 5 was heel erg spannend. Dat gespring in tijd, met steeds 'eerder' en 'later' ipv data was wel lastig.
Hebben jullie nog meer aanraders voor series die een afgerond einde hebben? Mag best ook meer seizoenen zijn, als het maar ergens eindigt en er niet van die irritante open eindjes zijn zodat ze er nog eens een seizoen achteraan kunnen plakken.
Hebben jullie nog meer aanraders voor series die een afgerond einde hebben? Mag best ook meer seizoenen zijn, als het maar ergens eindigt en er niet van die irritante open eindjes zijn zodat ze er nog eens een seizoen achteraan kunnen plakken.

woensdag 14 april 2021 om 13:26
Marana schreef: ↑14-04-2021 09:57Voor het eerst een serie gebingewatched in 3 dagen. The Serpent. Intrigerend, en vooral aflevering 5 was heel erg spannend. Dat gespring in tijd, met steeds 'eerder' en 'later' ipv data was wel lastig.
Je kunt in de zoekbalk van Netflix ook zoeken op 'miniserie' en dan krijg je ze op volgorde van jouw voorkeur (als je tenminste beoordeelt wat je kijkt normaliter)
Ik wilde The Five aanraden. Maar die staat op Videoland. Oh....stond op Videoland.

woensdag 14 april 2021 om 19:36
Staan 5 seizoenen op maar niet met veel afleveringen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 14 april 2021 om 19:41
Ja dit inderdaad

woensdag 14 april 2021 om 19:54
PoezzinBoots schreef: ↑14-04-2021 19:45Owww Luther
Die is alle seizoenen waard hoor.
Ik wacht met smart op de afsluitende film (is in de maak)
Voorlopig blijf ik ook zeker kijken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 14 april 2021 om 21:50
The Queens Gambit was ook goed. Minder spannend en daarom minder vlot achter elkaar gekeken dan The Serpent, maar wel een heel fijne serie. Ik ga eens kijken naar de rest, dank voor je tips!

woensdag 14 april 2021 om 21:51
PoezzinBoots schreef: ↑14-04-2021 13:26Je kunt in de zoekbalk van Netflix ook zoeken op 'miniserie' en dan krijg je ze op volgorde van jouw voorkeur (als je tenminste beoordeelt wat je kijkt normaliter)
Ik wilde The Five aanraden. Maar die staat op Videoland. Oh....stond op Videoland.
Ik vind het lastige van zoeken naar series dat je zo moeilijk kunt inschatten of het een afgeronde serie is of een serie met iedere keer weer een open einde voor mogelijke nieuwe seizoenen. Het moet een keer afgerond zijn. Maar met de term miniserie krijg je dat dus over het algemeen wel?