Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
17-04-2021 21:30
Hier verder ook rustig, die ene heeft niet meer gereageerd, en ik had een match op Tinder vanochtend, die heb ik eind van de dag een berichtje gestuurd.. Ook nog niks terug helaas..
Komt misschien nog.
Ik blijf me soms ook wel verbazen over bepaalde bio’s.. ‘420 friendly’, ‘open minded’, de vlag van Luxemburg gebruiken ipv Nederland. En natuurlijk het hele eisen lijstje en dat ze vooral maar snel willen afspreken en niet lang willen appen. Ik begin alweer beetje dating app moe te worden merk ik, lange adem nodig soms 🙈
Vivi3338 schreef:
17-04-2021 21:33
Ik blijf me soms ook wel verbazen over bepaalde bio’s.. ‘420 friendly’, ‘open minded’, de vlag van Luxemburg gebruiken ipv Nederland. En natuurlijk het hele eisen lijstje en dat ze vooral maar snel willen afspreken en niet lang willen appen. Ik begin alweer beetje dating app moe te worden merk ik, lange adem nodig soms 🙈
Herkenbaar hoor, ik vind ook veel mannen dwingend en als je wat terughoudend reageert of afwijst dan krijg je een boze reactie. Wat is dat toch?
Vivi3338 schreef:
Ik zit ook af en toe weer op het randje om alle apps eraf te gooien..
Maar ja dan gebeurt er zeker niks, of mag ik je hond even lenen Moeras haha..
moeras schreef:
Komt misschien nog.
Die laatste kan nog idd ja, maar die andere niet hoor denk ik..
Is steeds online en ondertussen al dag of vier geleden..
Of hij moet eerst nog een andere date hebben wat niks word maar reken nergens meer op..
Mimali schreef:
17-04-2021 21:38
Ik zit ook af en toe weer op het randje om alle apps eraf te gooien..
Maar ja dan gebeurt er zeker niks, of mag ik je hond even lenen Moeras haha..
:-D :-D

Hond uitlasten geeft sowieso veel aanspraak, je maakt altijd wel een praatje met die en gene
Mimali schreef:
17-04-2021 21:40
Die laatste kan nog idd ja, maar die andere niet hoor denk ik..
Is steeds online en ondertussen al dag of vier geleden..
Of hij moet eerst nog een andere date hebben wat niks word maar reken nergens meer op..
Maar dan ben je automatisch 2de keus, dat moet je ook niet willen.

Die laatste kan je nog een kans geven. Heb je zelf al wel iets gestuurd? Heb even gemist of je dat gedaan had.
moeras schreef:
17-04-2021 21:43
Maar dan ben je automatisch 2de keus, dat moet je ook niet willen.

Die laatste kan je nog een kans geven. Heb je zelf al wel iets gestuurd? Heb even gemist of je dat gedaan had.
Ja maar je bent via een datingsite nooit eerste keus, iedereen heeft altijd wel gedate ervoor..
Ja die heb ik vandaag, eind vd dag berichtje gestuurd..
Julus schreef:
17-04-2021 20:24
Dido hoe was je uitje?
Ik mag morgen, zin in! Wordt een mooie dag.

Net weer een wandeling met collega afgesproken. Dat is nr 2.

Ik had 2 nieuwe matches. Niet mijn types helaas. Ik blijf toch ook hopen op die man in het wild, ooit.
O, het was weer zo geweldig. Zulke fijne gezellige gesprekken gehad en bijgekletst met hele leuke vrouwen. Ik kwam weer hyper en vol energie thuis.

Moeras, wat een succesverhaal !
Ik verwonder me ook dat hij en ik over zoveel hetzelfde denken. Hoop dat dat een goede basis is.

Ik moet nog wennen aan hoe ik hem moet noemen. Mijn vriend klinkt al zo officieel, terwijl het nog pril is voor mijn gevoel.
420 is een code en staat volgens mij voor " stoner". Iemand die dus joints rookt of het niet erg vindt als jij dat doet.
dido68 schreef:
17-04-2021 21:50
O, het was weer zo geweldig. Zulke fijne gezellige gesprekken gehad en bijgekletst met hele leuke vrouwen. Ik kwam weer hyper en vol energie thuis.

Ik verwonder me ook dat hij en ik over zoveel hetzelfde denken. Hoop dat dat een goede basis is.

Ik moet nog wennen aan hoe ik hem moet noemen. Mijn vriend klinkt al zo officieel, terwijl het nog pril is voor mijn gevoel.
Fijn! Daar kun je weer op teren.
Als je je nog niet prettig voelt bij " vriend" kun je hem je date noemen?
dido68 schreef:

O ja, dat is idd nog wel moeilijk om hem al je vriend te noemen maar het lijkt er wel een beetje op. Maar als je hem die naam geeft schep je wel weer een soort van verwachtingen, tenminste zo voelt zo'n naam voor mij.

Bijzonder he om iemand tegen te komen die over veel dingen het zelfde denkt, wel erg leuk.
Julus schreef:
420 is een code en staat volgens mij voor " stoner". Iemand die dus joints rookt of het niet erg vindt als jij dat doet.
Dat wist ik niet, voel me blond hahaha
Mimali schreef:
17-04-2021 21:49
Ja maar je bent via een datingsite nooit eerste keus, iedereen heeft altijd wel gedate ervoor..
Hoop dat hij nog even de moeite neemt te reageren.
Verwachtingen tov. hem vind ik niet zo erg. Hij laat wel erg merken dat hij er zelf ook serieus in staat. Maar bv. mijn moeder weet nog niet van zijn bestaan af.
dido68 schreef:
17-04-2021 21:59
Verwachtingen tov. hem vind ik niet zo erg. Hij laat wel erg merken dat hij er zelf ook serieus in staat. Maar bv. mijn moeder weet nog niet van zijn bestaan af.
Dat is mooi dat je dat gevoel; naar hem niet hebt en hij naar jou toe.

Eerder had je al aangegeven dat jullie nog genoeg hebben aan alleen elkaar. Andere doen er nog niet zo toe. Dat mag gewoon. Geniet lekker van elkaar, de rest komt later.
moeras schreef:
Zo te lezen ben ik de enige die niet appt tussendoor.

Appen gaat zoveel tijd in zitten en geeft zoveel misverstanden.
Maar ja ik leef sowieso het liefste zonder telefoon, dus dat zal ook wel gewoon aan mij liggen

Van mij hoeft dat appen tussendoor ook niet zo. Meestal gaat het toch nergens over. Echt gesprek vind ik heerlijk om te hebben. Appen neuh.
Mimali schreef:
17-04-2021 21:49
En weg is de match,schiet mij maar lek hoor..
Ik vind het zo respectloos op onze leeftijd.. Vraag me dan echt af hoe deze mannen in het leven staan..
Maar ik zal er wel te zwaar aan tillen..
Antoon69 schreef:
17-04-2021 22:37
Van mij hoeft dat appen tussendoor ook niet zo. Meestal gaat het toch nergens over. Echt gesprek vind ik heerlijk om te hebben. Appen neuh.
Dan hoop ik dat Moeras haar date er ook zo in staat. Bij mij zou het gevoel en de verbinding die je met elkaar wilt voelen totaal dood bloeden. Maar gelukkig zit iedereen anders in elkaar.
Goedemorgen, ik wil ook contact en verbinding. Zeker als je door kinderen ook niet kunt bellen en afspreken. Af en toe een appje dat je aan de ander denkt of iets liefs. Of hoe je dag was.

Veel plezier vandaag, Julus ! En iedereen hier ook natuurlijk een fijne dag.
Ja precies dat. Ik vind het super fijn om even samen de dag van elkaar door te nemen. Dat vind ik ook fijn aan een partner hebben. Je even kan delen hoe het was bij elkaar. En idd even een berichtje dat je aan de ander denkt hoe fijn is dat.
Iedereen een fijne zondag en Julus heel veel plezier vandaag.

Ik ga genieten van mijn dagje vrij.
Dank en fijne zondag!
Ik zag deze ochtend een tekstje in een profiel waar ik toch moest om lachen: '53 en een profiel op Tinder... Dat gaat geheel volgens plan :mrgreen: '

Hier gisteren een verrassend leuke dag gehad met een wandelmaatje. Als er straks nog een leuke oproep verschijnt haak ik weer in. Op Tinder beweegt er heel weinig, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan ook aan mezelf liggen, vind er niks aan.

Fijne zondag iedereen!
Mimali schreef:
18-04-2021 06:30
En weg is de match,schiet mij maar lek hoor..
Ik vind het zo respectloos op onze leeftijd.. Vraag me dan echt af hoe deze mannen in het leven staan..
Maar ik zal er wel te zwaar aan tillen..
Dat is niet leuk, maar hoort er wel bij. Hoe doe jij dit zelf? Ga jij iemand die je nooit gesproken hebt vertellen dat je gaat ontmatchen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven