Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Xen.. haha je hebt het zelfde als ik , vooral omdat Reiz altijd verteld wt ze meemaakt op de boerderie.

Nu kom ik zelf ook van de boerderie/boerenfamilie zie het dus helemaal voor mij hoe ze op de tractor zit , op het land bezig is e.d. Super leuk !

Reiz hebben jullie thuis ook een hok/schuur waar altijd vrienden komen biertje drinken e.d ?

Mijn broertje heeft zo'n hok in de bollen/stierenstal gemaakt , elk weekend gaan ze daar dan voordrinken en daarna de kroeg in. Dat hok staat dan ook vol met allerlei oude bankstellen , stoelen , vloerbedekkingen kortom hele inboedel is bi jelkaar gesprokkeld.

Altijd volk bij ons thuis , vrienden van broertje die eerst thuis komen helpen bomen zagen , grasmaaien etc en daarna vinden ze dat ze wel een biertje verdiend hebben.
Xen, geeft niks hoor. De korte versie: misschien kom ik terrasman tegen vanavond. In elk geval zal een collega van hem er wel zijn. Mijn vraag is, wat ik moet doen als ik terrasman niet zie. Telnr vragen, of geven aan collega, of niks.

Hoe is het nu met je gehavende lijf?

Vleer, ik dacht dat je het onder begeleiding deed. Je hebt toch eerst wel advies gehad, of zit ik er nu helemaal naast?
Oh pop, lastiglastig..wil je wel dat anderen weten dat je TM leuk vindt?

Mijn gezicht is nu blauw, botoxlippen nemen af, enkel nog wat pijnlijk (strompel dus nog wel). Ben te laat mn bed uitgekomen om tandarts te bellen...maar eerst moeten mn lippen toch weer beetje normaal zijn voor ik afspraak kan maken.

Ik ga niet oerollen trouwens, de vriend met wie ik dan een weekendje zou gaan had ook zn bedenkingen. Is gewoon heel duur voor 2 dagen en t is balen als je weer weg moet terwij het feest nog hele week door gaat. Volgend jaar gaan we wel!

Een collega is aan het sonja bakkeren, daar vliegen de kilo's ook vanaf. Maar wel gehoord dat t moeiliijk is je gewicht daarna stabiel te houden.
Lastig he, Xen! Ik vind het niet zo'n probleem dat die collega dat weet. Heb het idee dat hij al zo'n vermoeden heeft. En dan nog: als ik TM leuk vindt, dan kan hij nu proberen te helpen om een leuke date op te zetten. Dat moet iedereen toch leuk vinden? Haha!

Vleer eet nu meer dan dat ze deed, althans in hoeveelheid en niet qua calorieen. Bij Sonja heb je volgens mij de hele dag honger en hou je het niet vol om zo weinig te eten de rest van je leven.
Is je gezicht nu trouwens blauwer aan het worden?
Hey,

ja het boerderijgebeuren is men hobby, althans het loonwerkgebeuren (=bij andere boeren gaan werken/oogsten met onze machines) dus over hobby ben je meestel wel enthousiast he

En dat is dus ook een van de redenen dat ik nog steeds thuis woon: als ik nu niks te doen heb kijk ik hier rond en dan heb ik altijd wel iets om handen

Nee Vleer zo'n hok hebben wij spijtig genoeg niet, dat is het verschil tussen be en nl dan weer hier heb je dat niet...

En de feestjes die wij in de zomer doen beginnen om 21.00 en dan is het bij de meesten snelsnel van de tractor de douche in en gaan feesten

Pop idd wil je wel dat anderen weten dat je zen nr wil omdat je hem leuk vind? Natuurlijk kun je daar ook een draai aan geven: hij had je vorige keer iets gezegd over een gemeenschappelijke interesse en je kunt hem er nu meer info over geven ;-p (maar dan heb je nr nodig)

Haha wat kan ik altijd goed mee verhaaltjes verzinnen van je kunt zo en zo... tot ik zelf in de situatie zit dan is men grote mond helemaal weg.
De zon schijnt, ik pak mn afwas in en ga naar het huis van mn vakantie vierende zus en daar de afwasmachine aanzetten (erg he, hahahahaha!) en dan lekker in de tuin afwachten tot dat ding klaar is!
oh pop dat is wel heel erg ja
@Pop: Oooh..dat is erg Maar wel lekker makkelijk!

@Xen: Hoe voel jij je vandaag?? Bont en blauw zeker? Leuke plannen heb je gemaakt met je vrienden!

@Vleer: Ik denk niet dat ik dat dieet zou volhouden..ik heb sowieso een beetje te weinig discipline..

@Reiz: Misschien moet jij meedoen aan boer zoekt vrouw

Ik moest net even de katten van een vriendin eten geven, kom ik me toch in een regen- en onweersbui terecht Helemaal nat geregend kwam ik in het winkelcentrum. Toen ik klaar was met de boodschappen scheen de zon weer..gelukkig!
Hai Indi! ik loop en sta weer veel te veel op mn enkel, dus moet echt meer in de rust..maar dat is zo moeilijk voor me. R gaat wat boodschappen voor me doen, wilde ie dat vanavond komen brengen, maar heb gezegd dat ie vanm. moet komen omdat ik 's avonds moe ben en vroeg naar bed wil en trouwens moet ook eten vanavond... wil ook voorkomen dat ik zijn standaard vrijdagavondinvulling word.

Zon is labiel hier....

Wat ga jij verder doen, Indi?

Olive: where ru?
Indi : ik heb ook te weinig discipline heur ... , maar nu ik dan al zo snel resultaat zie motiveert mij wel om er nog ff mee door te gaan. Nog 6 dagen daarna stop ik er ook mee , want t is natuurlijk ook niet goed om alleen maar van shakes en soep te leven hehe

Paar km verderop heeft het ook wezen onweren , heb er hier niets van mee gekregen. Alleen de temperatuur die Piet mij beloofd heeft is weinig van te merken.
Ik ben nu bij mn zus en ik ben helemaal blij dat mn afwasje schoon gaat worden. Ik heb zo'n hekel aan afwassen, maar in mn eigen keuken gewoon echt geen ruimte voor een machine, ik heb alles nog eens nauwkeurig nagemeten. Hoe ernstig het ook is, ik ben er blij mee!

Xen, wil je geen krukken? Dan belast je je voet echt stukken minder, ook al blijf je erop lopen ipv hinkelen. En je bent er dan automatisch voorzichtiger mee.
Pop, als t goed is moet mn enkel zondag/maandag weer ok zijn. zo niet, dan haal ik wel krukken denk ik.

Ik heb net afgewassen, is ook niet bepaald mn hobby hoor, maar net als jij geen ruimte voor vaatwasser. En de mooie rvs-vaatwasser die wij hadden is toebedeeld aan mn ex...Soms mis ik die luxe wel hoor, maar er zijn ergere dingen denk ik dan.

Veel plezier bij je zus!
quote:pop1980 schreef op 22 mei 2009 @ 14:12:

Ik ben nu bij mn zus en ik ben helemaal blij dat mn afwasje schoon gaat worden. Ik heb zo'n hekel aan afwassen, maar in mn eigen keuken gewoon echt geen ruimte voor een machine, ik heb alles nog eens nauwkeurig nagemeten. Hoe ernstig het ook is, ik ben er blij mee!

Xen, wil je geen krukken? Dan belast je je voet echt stukken minder, ook al blijf je erop lopen ipv hinkelen. En je bent er dan automatisch voorzichtiger mee.Bij de Aldi hadden ze laatst zon tafelmodelletje.. Heel leuk klein praktisch ding
@Xen: echt rust nemen dus..ik ken dat, dat je te snel weer wil...

@Pop: Fijn dat de afwas weer schoon is! Ik heb ook geen vaatwasser en heb een gruwelijke hekel aan afwassen..ik ben dus heel goed in uitstellen

@Vleer: Als je weet dat je niet zo lang hoeft te lijnen is het misschien wel beter vol te houden..Ik zou het alleen niet volhouden als ik moet werken..dan ga ik echt van mijn stokje als ik te weinig eet....

En vanmiddag doe ik lekker helemaal niks..beetje lezen en wat kleine klusjes. Vanavond naar een vriendin. Ze gaat Mojito's voor me maken...ze zei al wel dat ze maar kan tot 22u, want ze moet morgen vroeg werken..
Xen als je enkel goed gekneusd is zou ik nu alvast krukken (laten) halen, herinner je je mijn enkel nog? Die is nu nog steeds dik en de dokter zegt dat dat komt omdat ik hem de eerste week te veel belast heb, nu kan het nog wel drie maanden duren voor de zwelling weg is!
Lol Indi, tussen 20 en 22 kan je héél erg toeter worden van de Mojito's hoor...
Hahaha...

Ik heb er altijd een beetje moeite mee als er een eindtijd genoemd wordt...Ik zie wel hoe laat het wordt, als het maar gezellig is

Jij nog plannen?
Thanks MP, maar kan ook niet zeggen dat ie goed gekneusd is hoor, meer verzwikt. Maar hou t wel in gaten en zit nu ook op bank met ijs. Pfffff....R belde net voor mn boodschappenljstje (heel lief hoor), zei dat ie wel kon blijven eten, vond ie prima, maar om 8 uur wil ie wel voetbal kijken bij mij....laat ik daar nu net geen zin in hebben, had al gezegd dat ik 's avonds erg moe ben en zo. Heb grappend gezegd dat ie dat thuis mag kijken, maar dat vond ie niet zo leuk. Ben ik nu zon bitch??

lekker mojito's!!!! ga ik ook weer es doen, heb nu ook blender voor het ijs.
Ik zou niet zon tafelmodel vaatwasser kopen, 1x eters en je afwas past er al niet meer in.
Nee hoor Xen..heel normaal dat je dat zegt..Is toch niet gezellig als ie voetbal gaat zitten kijken? Laat 'm dat maar lekker thuis doen!
Maar ik voel me wat ondankbaar, hij haalt wel boodschappen voor me (ok, hij doet altijd op vrijdag zn eigen, maar dan nog). Maar dit is 2e keer in 1 week dat hij 'bepaalt'dat hij bij mij voetbal gaat kjken. Wil me best wel schikken, maar niet 2x per week zeg. Het is mijn huis en mijn avond, dus schop m na het eten er gewoon uit (zachthandig dan hoor).
Niet ondankbaar voelen hoor..hij biedt zelf aan om boodschappen voor je te doen...en hij mag alleen blijven als ie geeeeeeeeeeeen voetbal gaat kijken
Hallo allemaal!

Bedankt voor alle felicitaties! Echt leuk al die afbeeldingen.

Deze dame hier is 23 jaar geworden vandaag :-)

Vanmorgen allemaal hapjes klaagemaakt voor vnvd (mijn koelkast is echt te klein!) en heeft pa nog wat geklust hiero.

Nog aant twijfelen wat ik aanmoet vnvd, maar dat komt wel goed denk ik zo.

Reiz: wat grappig dat je op die manier nog thuis woont! Vindt je boerderijverhalen ook altijd lachen.

Vleer: Wat was LRMs reactie? Knap indd dat je het zo gezegd hebt, nog contact gehad met hem erna?

Die boerenschuur voor in te drinken ed, hebben we hier ook. In het hele dorp zijn er ect zo'n 30 kieten (spreek uir: kiejten) waar vriendengroepen soms ware paleisjes van maken en er elk weekend hangen met vrienden ( voor het uitgaan).

LM: fijn dat je weer ff hebt kunnen ontspannen!

Pop: veel plezier op het terras vnvd (met of zonder TM)

Xen: je bent R niets verplicht, het is jou huis; prima als je geen voetbal wilt kijken toch.

Hoorde gister van een vriendin dat mijn crush het verhaal van mijn bekentenis aan een vriend van hem verteld (is de schoonbroer van vriendin). Hij was ontzettend positief over mij geweest maar had gezegd dat de timing niet echt goed was.... Wat is allemaal al, maar toch best fijn om te horen dat hij het er met zn vrienden over heeft en zo positief is :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Als hij voetbal wil kijken dan moet hij zorgen dat hij of thuis is, of bij iemand is die dat leuk vindt om te kijken. Het is jouw huis!

En wat betreft die krukken, mijn enkel is 2,5 jaar geleden aan gort geschopt door een paard, was wel zwaar gekneusd, heb toen echt niet kunnen lopen voor een week, en uiteindelijk 4 weken met krukken gedaan. Jaar later was mn voet overbelast, dus weer krukken voor de langere afstanden en mn werk. Nu heb ik zelfs nog steeds wel last van die enkel, met name na veel belasting.

Pas echt op hoor met die zwelling. Het moet niet erger worden dan het nu al is, want dan heb je er nog veel langer last van. Fysio vroeg mij al of ik wel echt rustig aan had gedaan die eerste weken na het ongeluk.

Mijn afwas is klaar, heerlijk! Ook tafelmodel afwasser past niet in mijn keuken. Dus als ik een keer de luxe heb van een afwasmachine dan mag dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven