Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

woensdag 21 april 2021 om 21:16

woensdag 21 april 2021 om 21:18
Jep

Dank. Tja, ik gebruik geen gratis apps, dus daar kan ik niet over meepraten.

woensdag 21 april 2021 om 21:19
Nou echt, of een foto van 10 jaar terug. Wat een teleurstelling is het dan om diegene in het echt te zien.
Ik snap het ook niet, eens ga je elkaar toch ontmoeten, waarom dan een foto plaatsen waar je niet echt op lijkt.

woensdag 21 april 2021 om 21:20
Ik zit er ook niet meer op.Dancingdude schreef: ↑21-04-2021 21:18JepMijn profiel zal vast niet het beste zijn (vooral de foto van mezelf vind ik een probleem), maar ik vraag me steeds meer af wat voor nut het nog heeft.
Edit, wat is er mis met je foto?
anoniem_403694 wijzigde dit bericht op 21-04-2021 21:22
6.01% gewijzigd
woensdag 21 april 2021 om 21:21
En dat ze er dan ook bijzetten: de foto is van 2016...
Waarom? Waarom zou iemand dan reageren?

woensdag 21 april 2021 om 21:37
Oh zeker een leukerdje!alongwiththesunshine schreef: ↑21-04-2021 20:49Ja
https://www.npostart.nl/mitchell-en-rob ... V_15990057
20 jaar ouder en ik zet mijn handtekening eronder haha..

woensdag 21 april 2021 om 21:43
Ja nou ja, die is van m'n vakantie in Oekraïne. Als ik dat soort foto's ga maken sta ik er gewoon nooit leuk, ontspannen en spontaan op, maar nogal geforceerd. Op die vakantie in Oekraïne sta ik er (naar mijn mening) eindelijk gewoon leuk en ontspannen op door alle indrukken, cultuurschokken én de sneeuw die in die 9 dagen elke dag op me afgevuurd werden. Maar ik heb wel een zonnebril op en m'n capuchon over m'n hoofd vanwege de kou. Met jaloezie kijk ik naar de vele foto's van anderen die er gewoon leuk en spontaan opstaan

woensdag 21 april 2021 om 21:43
Dancingdude schreef: ↑21-04-2021 21:43Ja nou ja, die is van m'n vakantie in Oekraïne van 3 jaar terug. Als ik dat soort foto's ga maken sta ik er gewoon nooit leuk, ontspannen en spontaan op, maar nogal geforceerd. Op die vakantie in Oekraïne sta ik er (naar mijn mening) eindelijk gewoon leuk en ontspannen op door alle indrukken, cultuurschokken én de sneeuw die in die 9 dagen elke dag op me afgevuurd werden. Maar ik heb wel een zonnebril op en m'n capuchon over m'n hoofd vanwege de kou. Met jaloezie kijk ik naar de vele foto's van anderen die er gewoon leuk en spontaan opstaan![]()

woensdag 21 april 2021 om 21:52
Dat is idd niet handig. Je kan hem wel op je profiel houden maar dan een andere foto erbij plaatsen.Dancingdude schreef: ↑21-04-2021 21:43Ja nou ja, die is van m'n vakantie in Oekraïne. Als ik dat soort foto's ga maken sta ik er gewoon nooit leuk, ontspannen en spontaan op, maar nogal geforceerd. Op die vakantie in Oekraïne sta ik er (naar mijn mening) eindelijk gewoon leuk en ontspannen op door alle indrukken, cultuurschokken én de sneeuw die in die 9 dagen elke dag op me afgevuurd werden. Maar ik heb wel een zonnebril op en m'n capuchon over m'n hoofd vanwege de kou. Met jaloezie kijk ik naar de vele foto's van anderen die er gewoon leuk en spontaan opstaan![]()
Ga met een vriend(in) naar een natuurgebied. Maak veel foto's ook spontane dus dat je het niet merkt dat er een foto wordt gemaakt. Dan zitten er echt wel leuke tussen.
Zo heb ik het ook gedaan
woensdag 21 april 2021 om 22:04
Haha je kent m’n type goed inderdaadalongwiththesunshine schreef: ↑21-04-2021 20:47Ja mooie ogen had hij en kwam heel beleefd maar ook zelfverzekerd over. Ook echt een leuke meid waar hij aan gekoppeld was. Vind hem wel een type voor jou!

woensdag 21 april 2021 om 22:08
woensdag 21 april 2021 om 22:15
Dit is dus waar ik bang voor ben met bellen, dat er ineens een gekke stem tevoorschijn komt aan de andere lijn
woensdag 21 april 2021 om 22:24
Ik had laatst ook een meneer die me graag wilde ontmoeten. Toch maar eens gevraagd hoe lang hij was. Tien centimeter kleiner dan ik...
Vriendelijk verteld dat ik helaas niet viel op kleinere mannen, kreeg ik direct terug dat ‘dit mannetje wel even 25.000 euro per maand maakte, ja?’
Alsof ik dan prompt wel voor hem zou vallen. Integendeel...
Vriendelijk verteld dat ik helaas niet viel op kleinere mannen, kreeg ik direct terug dat ‘dit mannetje wel even 25.000 euro per maand maakte, ja?’

woensdag 21 april 2021 om 22:25
Ja sommige schamen zich misschien, dat is dan wel weer zielig.Vivi3338 schreef: ↑21-04-2021 22:08Ik snap het ook nooit zo, al die foto’s met filters.. Of alleen van gezicht en lichaam wordt dan verhuld. Dan zijn ze vaak iets te zwaar of kleinAlleen met foto’s met zonnebril zijn ook heel vervelend. Zitten maar weinig echt duidelijke profielen tussen vind ik. Het is vissen in een grote vijver
![]()

woensdag 21 april 2021 om 22:26
Wauw hahahahaShug schreef: ↑21-04-2021 22:24Ik had laatst ook een meneer die me graag wilde ontmoeten. Toch maar eens gevraagd hoe lang hij was. Tien centimeter kleiner dan ik...
Wat een sukkel

woensdag 21 april 2021 om 22:31
Dit was vast die piloot met wie ik jaren geleden heb gedate. Hij was behoorlijk klein en daar heel onzeker over. Hij was f-16 piloot geweest en vloog toen voor de KLM.Shug schreef: ↑21-04-2021 22:24Ik had laatst ook een meneer die me graag wilde ontmoeten. Toch maar eens gevraagd hoe lang hij was. Tien centimeter kleiner dan ik...
Hij wilde me zoenen maar ik wilde niet en deinsde terug
woensdag 21 april 2021 om 22:36
Nee, hij was geen piloot.
En dat terug deinzen, ik zie het zó voor me

woensdag 21 april 2021 om 22:37
Shug schreef: ↑21-04-2021 22:24Ik had laatst ook een meneer die me graag wilde ontmoeten. Toch maar eens gevraagd hoe lang hij was. Tien centimeter kleiner dan ik...
Erg oppervlakkig van je om iemand af te serveren op uiterlijke kenmerken.
25k per maand zeg je?

anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 21-04-2021 22:41
0.48% gewijzigd