Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Ik heb geen plannen, als 1 van de weinigen geloof ik. Maar super leuk dat er meerderen een date hebben. Wat dat betreft zitten we hier in een opwaartse spiraal.

Ik hoop dat ik met het zicht op het mooie weer toch ook nog eens met een leuke man kan wandelen. Vorig jaar had ik voor het laatst in mei een date. Het kriebelt wel. Waar ik langere tijd geen intimiteit miste, lijkt dat weer terug te zijn. Dus, actie😄
Julus schreef:
22-04-2021 21:30
Ik heb geen plannen, als 1 van de weinigen geloof ik. Maar super leuk dat er meerderen een date hebben. Wat dat betreft zitten we hier in een opwaartse spiraal.

Ik hoop dat ik met het zicht op het mooie weer toch ook nog eens met een leuke man kan wandelen. Vorig jaar had ik voor het laatst in mei een date. Het kriebelt wel. Waar ik langere tijd geen intimiteit miste, lijkt dat weer terug te zijn. Dus, actie😄
Ik heb helaas ook niks in de planning..hele weekend alleen, dochter bij haar vader..
Maar onze tijd komt vast nog!
Vivi3338 schreef:
22-04-2021 21:25
Kan me voorstellen dat wel lastige positie is Moeras! Maar beter om maar gewoon netjes en direct te zijn, want achteraf verwijten is niks.

Nou het wordt date weekend, hij heeft net wat voorgesteld voor zaterdag :) Hopelijk hebben we allemaal een succesvol weekend! Jij ging weee wandelen toch Moeras, voel je meer spanning of juist relaxter nu? Ik vind een 2e date soms spannender, dan leer je elkaar echt wat meer kennen.
Klinkt goed, ik hou er wel van als een man initiatief neemt maar niet te veel pusht

Ik ga idd weer wandelen, voel wel wat kriebelen in mijn buik als ik aan hem denk. Ben het met je eens 2de date is vaak spannender, eerste date is vaak aftasten of het wat is, 2de date is echt anders.
Ik heb hem in het wild leren kennen waardoor het toch anders voelt, komende date voelt toch meer als 3de date ofzo. Hoop dat jullie me kunnen volgen :P
Julus schreef:

Het is nog geen weekend, het kan nog
Mimali schreef:
22-04-2021 21:39
Ik heb helaas ook niks in de planning..hele weekend alleen, dochter bij haar vader..
Ik heb er vertrouwen in.

Jullie komen echt over als 2 hele leuke vrouwen.
Julus schreef:

Hier ook geen plannen. Althans op date gebied.
En dat tweede deel, ben ik ook helemaal met je eens, en hoop ik sowieso ook voor jou (en de anderen.
Rubberlaars schreef:
22-04-2021 21:48
En dat tweede deel, ben ik ook helemaal met je eens, en hoop ik sowieso ook voor jou (en de anderen.
Jammer rubberlaars
moeras schreef:
22-04-2021 21:44
Ik heb er vertrouwen in.

Dat is lief!

Jij alvast veel plezier!
Ik zit dus nu wel te denken, ik wil geen seks voorlopig vanwege corona. Is dit raar?
Mimali schreef:
22-04-2021 21:51
Dat is lief!

Jij alvast veel plezier!
Dank je :)
moeras schreef:
22-04-2021 21:44
Ik heb er vertrouwen in.

Lief😊
Mimali schreef:
22-04-2021 21:39
Alles op zijn tijd inderdaad. Zou ook niet willen daten om het daten. Liever kwaliteit dan kwantiteit.
moeras schreef:
22-04-2021 21:52
Ik zit dus nu wel te denken, ik wil geen seks voorlopig vanwege corona. Is dit raar?
Natuurlijk niet! Waarom denk je dat dat raar is?
wij slapen nooit.
moeras schreef:
22-04-2021 21:41
Klinkt goed, ik hou er wel van als een man initiatief neemt maar niet te veel pusht

Ik ga idd weer wandelen, voel wel wat kriebelen in mijn buik als ik aan hem denk. Ben het met je eens 2de date is vaak spannender, eerste date is vaak aftasten of het wat is, 2de date is echt anders.
Ik heb hem in het wild leren kennen waardoor het toch anders voelt, komende date voelt toch meer als 3de date ofzo. Hoop dat jullie me kunnen volgen :P
Jazeker. Er lijkt dan meer gewicht aan te hangen. Er op of er onder, dat gevoel. Meer de diepte in en ook meer kans dat de ene of andere alsnog afknapt.

Enne, als hij een oprechte man is die jou echt ziet in zijn toekomst, dan respecteert hij dat je nu geen seks wil. Maar, het moet ook op dat vlak klikken. En je wil het zelf toch ook, als je hem fysiek lekker vindt?

Een date of 4, 5 wachten moet kunnen. Maar langer zou ik zelf niet kunnen wachten.
alongwiththesunshine schreef:
22-04-2021 21:56
Natuurlijk niet! Waarom denk je dat dat raar is?
Ow gelukkig.

Ik dacht ineens misschien is het wel stom, soms ben ik wat onzeker vandaar :$
Rubberlaars schreef:
22-04-2021 21:48
We moeten onszelf maar goed vermaken dan.
Julus schreef:
22-04-2021 21:58
Jazeker. Er lijkt dan meer gewicht aan te hangen. Er op of er onder, dat gevoel. Meer de diepte in en ook meer kans dat de ene of andere alsnog afknapt.

Enne, als hij een oprechte man is die jou echt ziet in zijn toekomst, dan respecteert hij dat je nu geen seks wil. Maar, het moet ook op dat vlak klikken. En je wil het zelf toch ook, als je hem fysiek lekker vindt?

Een date of 4, 5 wachten moet kunnen. Maar langer zou ik zelf niet kunnen wachten.
Bedankt voor je advies.

Ik wil denk ik wachten met seks tot ik gevaccineerd ben, denk dat ik dat wel even moet melden bij hem
Hier ook nog geen plannen voor het weekend hoor, en dat is prima. Ik wil niet met iemand daten als tijdverdrijf, maar omdat iemand me echt interesseert.
Shug schreef:
22-04-2021 22:04
Hier ook nog geen plannen voor het weekend hoor, en dat is prima. Ik wil niet met iemand daten als tijdverdrijf, maar omdat iemand me echt interesseert.
Dat ben ik met je eens. Zomaar daten om het daten vind ik niks
moeras schreef:
Ow gelukkig.

En ook al was het sociaal onacceptabel, dan nog moet je nooit iets overhaasten waar je niet achterstaat.
De juiste persoon zal het respecteren.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
22-04-2021 21:55
Alles op zijn tijd inderdaad. Zou ook niet willen daten om het daten. Liever kwaliteit dan kwantiteit.
Dat is ook zeker waar, hij moet natuurlijk wel leuk genoeg zijn😉
alongwiththesunshine schreef:
22-04-2021 22:07
En ook al was het sociaal onacceptabel, dan nog moet je nooit iets overhaasten waar je niet achterstaat.
De juiste persoon zal het respecteren.
Dank je voor je advies.
Je hebt volkomen gelijk.

Ik moet gewoon mezelf kunnen zijn bij die persoon, en zeker niks doen waar ik niet achter sta.
moeras schreef:
22-04-2021 19:42
Vind je dat oppervlakkig?

Ik dacht altijd dat uiterlijk er niet zo toe deed voor mij maar ik merk dat ik toch ook echt wel een selectie maak op uiterlijk.

Nou ja, omdat hij 25k per maand binnen harkte vond ik het een beetje flauw van Shug om dat over lengte te beginnen.
Antoon69 schreef:
22-04-2021 22:09
Nou ja, omdat hij 25k per maand binnen harkte vond ik het een beetje flauw van Shug om dat over lengte te beginnen.
Ow zo
moeras schreef:
Ow gelukkig.

Stom is het zeker niet, als je er zo instaat, dat is hoe jij erover denkt dus prima toch..
Maar wil je dan helemaal geen fysiek contact en op 1.5m afstand daten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven