Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
GEFELICITEERD INGEL!!!!!!!! Leuk dat je zo allemaal van die dingen voorbereid met hapjes etc... Volgens mij wordt het een heerlijk feest met dit weer! Al taart gegeten?

Xen, als je je vorige keer al zo ergerde aan dat voetbal kijken van R moet je het nu ook gewoon niet 'toestaan' hoor... Als jij boodschappen voor hem zou doen zou je toch ook niet verwachten dat hij er meteen iets voor terugdoet? Niet schuldig voelen joh...

Hier ook al geen afwasmachine... gister dus (alsnog nadat ik kinderachig demonstratief eerst mijn spannende boek had uitgelezen) een gezellig avondje met PD met de deal dat ik afwaste en dat hij mijn (berg ongelofelijk stinkende) vuilniszakken van mijn plaatsje naar de container bracht.
Ik ga Oerol ook dit jaar alweer missen... ik wil er al jaaaaren heen, maar telkens zit ik precies in die periode OF financieel krap, OF geen tijd... Grrr
Xen, groot gelijk. Jij wil geen voetbal zien, jij wil lekker iets anders. Ingel hoeraaaaa! 24 was het he, heel erg gefeliciteerd!

Indi, ga je lekker na 22 u nog een terras opzoeken, met wat mojitos in je lijf durf je vast op die leukerd af te stappen

Hier geen plannen helaas want kindjes thuis, maar goed, met hen pizza eten in de tuin is ook fijn!
Het weer is hier niet erg heel goed, MP..

En alleen op het terras gaan zitten zie ik ook niet echt zitten
MP: is 23 ook goed?

Het is heerlijk weer om in de tuin te zitten!

Iedereen veel plezier vnvd, ik hoop wel op een paar mannen-updates na al dat gezuip vnvd

Ga eens kijken of ik pics van mn huisje kan plaatsen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zo, check de group voor foto's van mn huiskamer !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Xenia: gewoon zeggen dat hij best in je huis mag zijn , maar dat je GEEN voetbal gaat kijken. LRM komt hier vanavond en heb tegen hem gezegd dat als hij voetbal wil kijken hij dat maar lekker thuis moet gaan doen. Maar hij wil mij zien en geen voetbal (wel vroeg hij of hij even de tussenstand en zo mag zien op teletekst , dat mag ! )

Pop: ik was altijd wel af maar laat altijd de afwas zo op een keukendoek of theedoek staan. Droogt vanzelluf en dag later kan ik het zo inde kast zetten IDEAAL haha

Ing : leuke woonkamer !! Zijn dat kleden aan de muur/deur of zijn dat stukken behang ? Erg leuk btw
Hi allemaal!

Ik ben er weer. 2 Drukke dagen achter de rug, dus geen tijd voor de computer. heb ook niet helemaal terug gelezen... sorry!

Ik zag snel dat Xen bont en blauw is... Hoe komt dat???

En Happy Birthday voor Ingelke!!

Hier heeft het zonnetje heerlijk de hele dag geschenen. Ben met mijn mams een nieuwe bril voor mij uit gaan zoeken, en weer even nieuwe lenzen besteld... Mijn ogen zijn weer slechter geworden. Altijd een goed excuus voor een nieuw montuurtje

Hoe is het met jullie?

Ik zag ook dat Vleer al goed aan het afvallen is. Top hoor!

Ik ga nu weer netjes meelezen

Liefs meiden!!
Halloooo

Ben alweer thuis! Na 2 Mojito's ben ik de deur uit gezet

Nu maar even een roseetje..is er verder nog iemand???
Hi!!!!!

Ik ben er nog :-)

2 Mojito's... dan moet je nu nog even doordrinken ja
Ik ben er ook
Goedenavond dames!!

Ik zit het Parfum te kijken, bizarre film/boek...
Gefeliciteerd Ingel!!!!!

Wat voor montuurtje is het geworden, Olive?

Ik heb aan de telefoon met PD over het te laat komen etc gehad... Hij wou namelijk weer iets afspreken in de trant van: "ik kijk nog wel hoe laat ik morgen kom". Had ik dus even geen zin meer in. Ben blij dat we het erover gehad hebben, maar het moet nog blijken of het punt ook echt aan is gekomen behalve 'sorry ik zal er wat aan doen' zeggen...
Heej! Ineens nog meer posters!

Gezellig!

Parfum heb ik toen in de bios gezien, best bizarre film he!

Ik heb Pirates of the Carribean aan staan op de achtergrond. Niet dat ik die niet al lang uit mijn hoofd ken ofzo

(Jack+Will=Mmm!)
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 22-05-2009 22:50
Reden: zpelling
% gewijzigd
't Is een kunststof montuur geworden, beetje bruin/oranje... erg leuk! Kan em volgende week ophalen. Kan ik weer scherp zien hahaha.

Goed dat je bij PD even je gres hebt aangegeven. Is hij zo makkelijk met 'vrijblijvende' afspraken?

Het Parfum is heel bizar, heb het boek voor Duits gelezen (maar da's al een jaar of 12 geleden), en heb em laatst in het Nederlands gelezen. Was wel benieuwd naar de film..

Jack en Wil , heeeeeeeerlijk! Johnny Depp is mijn grote held... Van Sweeny Todd, tot Willy Wonka... Briljante acteur!
@Olive: Ja.. ik heb een naam hoog te houden als drankorgel..dus maar wat rosé erbij

@WM: Vermaak je je een beetje???

@Mozz; Goed dat je het besproken hebt!
Proost Indi!

Ik wilde die Jillz wel eens proberen... niet te zuipen dat spul, bah!
Mozz goed dat je het erover hebt gehad!! Anders blijft het alleen maar klagen!

Indi...lekkere Mojito's?? Ik was laatst na 4 rosé en 4 Mojito's behoorlijk teut

Olive....Haiiii

Ik heb vanavond met PV zijn huisje wat huiselijker gemaakt, helaas was zijn bank vertraagd. Dus dat is wel jammer. Maar hebben een mooie lamp gekocht, gezellig kleed en een nieuwe salontafel. Verder heb ik een beetje opgeruimd en the womans touch toegevoegd

En nu zou ik aan werk moeten...maar ga morgenochtend maar wat vroeger wakker worden om een onderwijskundig rapport te schrijven!
Klinkt als leuk brilletje Olive!

Hij is wel makkelijk ja, en ik ook wel... spontane acties etc waardeer ik best en het hoeft ook echt niet altijd op een precies afgesproken tijd. Maar vond het nu wel een beetje doorslaan...

Jaaaa Johnny!!!!! Ook in Sleepy Hollow, Chocolat, Ninth Gate maar vooral als Jack Sparrow!

Smaakt de rosé Indi?
WM, womans touch in PV z'n huisje? Gaat goed dus met jullie, als 'ie dat toelaat, hihi!
Ik moet nog rosé pakken

@WM: lekker aan het inrichten dus??
Ja gaat best goed

Ik heb hem vandaag een flinke schop onder zijn kont gegeven wat betreft zijn huisje! Had hij echt even nodig......anders kwam er nooit iets van zijn huis terecht. Eerst vond ie me niet meer zo aardig Maar daarna was hij blij met mijn schop
You go WM!

Heb je nou nog geen drank Indi?

Johnny Depp is gewoon heeeeeerlijk!
Ik was even aan het Hyven en heb nu eindelijk een wit wijntje..die moet eerst op

@Wm: Schop je niet te hard???

Ik kijk naar de Pfaffs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven