Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Utopia2016 schreef:
22-04-2021 17:56
weet je wat ik met Luther had Nouschi, ik vond het goed maar kreeg geen sympathie voor een van de spelers en dat miste ik. Vind ik altijd fijn als iemand bepaalde humor heeft of zoals die dame van the bridge vond ik ook zo leuk.
Tot nu toe iig geholpen dus ik vermaak me hopelijk weer een tijdje. Bedankt

Idris Elba speelt er in. Dan maakt verder niks uit :biggrin:
PoezzinBoots schreef:
22-04-2021 18:27
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Utopia2016 schreef:
22-04-2021 17:56
weet je wat ik met Luther had Nouschi, ik vond het goed maar kreeg geen sympathie voor een van de spelers en dat miste ik. Vind ik altijd fijn als iemand bepaalde humor heeft of zoals die dame van the bridge vond ik ook zo leuk.
Tot nu toe iig geholpen dus ik vermaak me hopelijk weer een tijdje. Bedankt
Snap precies wat je bedoelt. Had ik met een bepaald personage vooral. The Backlist heb ik om die reden ook niet helemaal uitgezeten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
The Circle USA sz 2 staat er nu op :yes:

Social media achtig Big brother programma is dat. De kandidaten kunnen elkaar niet zien, alleen via foto's en chatten met elkaar. Zitten ook catfishes tussen.
PoezzinBoots schreef:
22-04-2021 18:27
Deze opmerking had ik al verwacht haha. Ik persoonlijk word er niet warm van, anders was het inderdaad stuk interessanter.
Capitani is idd leuk Poez. Kijkt lekker weg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij zijn met Baptiste begonnen. Ben nog niet meteen enthousiast. Wel leuk om een aantal Nederlandse acteurs te zien en niet zoals in The serpent.
Nouschi schreef:
23-04-2021 22:00
Capitani is idd leuk Poez. Kijkt lekker weg!

Fijn!
dolfje schreef:
23-04-2021 22:34
Wij zijn met Baptiste begonnen. Ben nog niet meteen enthousiast. Wel leuk om een aantal Nederlandse acteurs te zien en niet zoals in The serpent.
Als ik die zoek kan ik 'm niet vinden
c_estelle schreef:
24-04-2021 09:05
Als ik die zoek kan ik 'm niet vinden
Op Netflix heet die The missing
Ik heb Manhunt: Unabomber, in een ruk uitgekeken. Had hem nog niet gezien en had weinig te kijken dus dacht, waarom niet? Ik vond het enorm interessant, goed acteerwerk ook. Werd er direct ingezogen.
Ga de andere documentaire over hem ook kijken, staat ook op Netflix zag ik.

The missing vond ik erg goed, twee seizoenen lang. Derde ben ik afgehaakt, vond ik niets aan. Maar Baptiste vond ik een enorm boeiend personage.
Nouschi schreef:
22-04-2021 20:15
Snap precies wat je bedoelt. Had ik met een bepaald personage vooral. The Backlist heb ik om die reden ook niet helemaal uitgezeten.
In The Blacklist heb ik juist een enorm zwak voor Raymond Reddington, ondanks dat het een boef is. Hij is een charmante slechterik.
Madrid87 schreef:
24-04-2021 09:10
Ik heb Manhunt: Unabomber, in een ruk uitgekeken. Had hem nog niet gezien en had weinig te kijken dus dacht, waarom niet? Ik vond het enorm interessant, goed acteerwerk ook. Werd er direct ingezogen.
Ga de andere documentaire over hem ook kijken, staat ook op Netflix zag ik.

The missing vond ik erg goed, twee seizoenen lang. Derde ben ik afgehaakt, vond ik niets aan. Maar Baptiste vond ik een enorm boeiend personage.
Heb je gezien dat de Nederlandse Katja Herbers er ook in speelde?
gizzmo-returns schreef:
24-04-2021 09:07
Op Netflix heet die The missing
Nogal logisch dat ik 'm dus niet kon vinden!
Henk-en-Roelie schreef:
24-04-2021 13:39
Heb je gezien dat de Nederlandse Katja Herbers er ook in speelde?
Ik heb geen flauw idee wie dat is dus nee. In seizoen 2 dan neem ik aan?
Toen ze in Amsterdam waren en iedereen met een Belgisch accent sprak. :P

Ik vond seizoen een echt het beste. Het acteerwerk was geniaal.
Madrid87 schreef:
24-04-2021 14:44
Ik heb geen flauw idee wie dat is dus nee. In seizoen 2 dan neem ik aan?
Toen ze in Amsterdam waren en iedereen met een Belgisch accent sprak. :P

Ik vond seizoen een echt het beste. Het acteerwerk was geniaal.
Zij speelt de schoonzus; Linda
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 10:48
99.78% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
24-04-2021 17:49
Zij speelt de schoonzus; Linda
Oh ja, zij. Kende haar niet. Kijk bijna nooit Nederlandse films of series dus ben echt een leek. Ken alleen de grote namen die ook in GoT speelden bijvoorbeeld. Al ben ik niet zo'n Carice van Houten fan.

Gisteren the trial of the Chicago 7 gezien. Wel aardig, niet geweldig en zeker niet Oscar waardig vond ik. Had daarvoor A time to kill, gezien op TV en die is tien keer beter.
Sacha Baron Cohen was voor mij echt de ster van de film ( zaten veel goede acteurs in maar hij overschaduwde die allemaal ), die was echt zo goed bezig. Ik vind hem eigenlijk altijd geweldig. Ga The Spy ook kijken, heeft iemand die al gezien?
Nu 2 afleveringen gezien van The truth will out/ Det som göms i snö

Afbeelding

De eerste aflevering kwam wat traag op gang maar daarna was het wel écht de moeite.

https://www.imdb.com/title/tt8066878/
Dit weekend Perfection gezien. Een soort psychothriller over een celliste is gestopt met haar studie om haar moeder te verzorgen. Als de moeder is overleden gaat ze terug naar haar oude muziekschool en blijkt daar een andere ster aan het firmament te zijn. Spannende film met een goed plot.
PoezzinBoots schreef:
25-04-2021 12:52
Nu 2 afleveringen gezien van The truth will out/ Det som göms i snö

Afbeelding

De eerste aflevering kwam wat traag op gang maar daarna was het wel écht de moeite.

https://www.imdb.com/title/tt8066878/
Ik ben er al een tijdje mee gestopt. Kwam er niet doorheen. Maar ga het nog een kans geven.
Elfje* schreef:
26-04-2021 16:10
Ik ben er al een tijdje mee gestopt. Kwam er niet doorheen. Maar ga het nog een kans geven.
Ik ben er ook mee gestopt. Weet niet meer na hoeveel afleveringen. Vond het niet leuk.
Ik heb AJ and the queen gezien afgelopen dagen. Wat een heerlijke serie zeg. Was er zo doorheen en baal als een stekker dat ik hem uit heb ( en dat er geen seizoen 2 komt ).
Ik heb RuPaul's dragrace nooit gezien maar nu zin om alles te gaan kijken.
Iemand 'O sabor das Margaridas' ( Bitter daisies) gezien?
Nou, ik denk het niet :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven