Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
zondag 9 mei 2021 om 22:58
Interessant wel vond ik en jij?
zondag 9 mei 2021 om 22:59
Eens. Ik snap nog steeds niet dat mensen het niet begrijpen.PoezzinBoots schreef: ↑09-05-2021 22:48Wat een rare logica. Moet ik nou ook al in de OP zetten dat je ook niet over andere series en films spoilert.
Serieus?
Kappen met spoileren!!! Tenzij ergens staat dat het een spoilertopic is.
maandag 10 mei 2021 om 14:07
Hier eindelijk The Serpent uit. Echt onder de induk! Voordat ie begon op Netflix hoorde ik een interview met de echte Knippenberg in Met het oog op morgen. Die ga ik vanavond even terugluisteren!
Voor de liefhebbers:
https://www.nporadio1.nl/nos-met-het-oo ... -diplomaat
Voor de liefhebbers:
https://www.nporadio1.nl/nos-met-het-oo ... -diplomaat
Such fun!1

maandag 10 mei 2021 om 16:24
Ja het eind was een beetje suf ja, maar verder heb ik er echt van genoten. Ik trok AJ wel, vond haar maar af en toe een beetje irritant.
Laatst weer Shrek 2 gekeken, die vind ik het leukst van alle Shreks.
Vanavond door met the Spy, ben benieuwd.

maandag 10 mei 2021 om 21:37
Wat ik me afvroeg. Kun je over een film als Dirty Dancing of Titanic ook spoileren? Die hebben de meesten natuurlijk al meer dan eens gezien. En bij waargebeurde verhalen zie ik het ook niet zo. Over die Serpent ben ik ook eerst gaan googelen wat dat voor kerel was en hoe het met hem is afgelopen. Aan de serie moet ik nog beginnen.
Maar ja, in een topic als dit is een harde lijn wel het makkelijkst.

maandag 10 mei 2021 om 21:39
Serieus?KamilleT schreef: ↑10-05-2021 21:37Wat ik me afvroeg. Kun je over een film als Dirty Dancing of Titanic ook spoileren? Die hebben de meesten natuurlijk al meer dan eens gezien. En bij waargebeurde verhalen zie ik het ook niet zo. Over die Serpent ben ik ook eerst gaan googelen wat dat voor kerel was en hoe het met hem is afgelopen. Aan de serie moet ik nog beginnen.

maandag 10 mei 2021 om 21:40
KamilleT schreef: ↑10-05-2021 21:37Wat ik me afvroeg. Kun je over een film als Dirty Dancing of Titanic ook spoileren? Die hebben de meesten natuurlijk al meer dan eens gezien. En bij waargebeurde verhalen zie ik het ook niet zo. Over die Serpent ben ik ook eerst gaan googelen wat dat voor kerel was en hoe het met hem is afgelopen. Aan de serie moet ik nog beginnen.
Gewoon nooit
Ik had de serpent niet gegoogeld en ga er graag blanco in.
Ik vind het zeer irritant als men het wel doet
maandag 10 mei 2021 om 21:41
maandag 10 mei 2021 om 21:44
Ik heb het volgens mij een keer per ongeluk gedaan, maar dat ging over een gebeurtenis in the Crown die gewoon algemene kennis was. Ik heb zelf geen last van spoilers. Ik Google meestal de hele serie gaandeweg, of bekijk stukjes op Youtube:)gizzmo-returns schreef: ↑10-05-2021 21:40Gewoon nooit
Ik had de serpent niet gegoogeld en ga er graag blanco in.
Ik vind het zeer irritant als men het wel doet
Maar ik doe het dus niet meer.

maandag 10 mei 2021 om 21:48
KamilleT schreef: ↑10-05-2021 21:37Wat ik me afvroeg. Kun je over een film als Dirty Dancing of Titanic ook spoileren? Die hebben de meesten natuurlijk al meer dan eens gezien. En bij waargebeurde verhalen zie ik het ook niet zo. Over die Serpent ben ik ook eerst gaan googelen wat dat voor kerel was en hoe het met hem is afgelopen. Aan de serie moet ik nog beginnen.
Gewoon nooit. Hoe moeilijk is het.

maandag 10 mei 2021 om 21:49
Ja. Oké. Boeie.KamilleT schreef: ↑10-05-2021 21:44Ik heb het volgens mij een keer per ongeluk gedaan, maar dat ging over een gebeurtenis in the Crown die gewoon algemene kennis was. Ik heb zelf geen last van spoilers. Ik Google meestal de hele serie gaandeweg, of bekijk stukjes op Youtube:)

maandag 10 mei 2021 om 21:50
Fijn, open een eigen topic dan waarin dat wel mag.KamilleT schreef: ↑10-05-2021 21:44Ik heb het volgens mij een keer per ongeluk gedaan, maar dat ging over een gebeurtenis in the Crown die gewoon algemene kennis was. Ik heb zelf geen last van spoilers. Ik Google meestal de hele serie gaandeweg, of bekijk stukjes op Youtube:)

maandag 10 mei 2021 om 22:03
Gewoon helemaal niet

(Sommigen twijfelen te weinig)

maandag 10 mei 2021 om 22:04
Hoe weet jij nou wie welke kennis heeft?KamilleT schreef: ↑10-05-2021 21:44Ik heb het volgens mij een keer per ongeluk gedaan, maar dat ging over een gebeurtenis in the Crown die gewoon algemene kennis was. Ik heb zelf geen last van spoilers. Ik Google meestal de hele serie gaandeweg, of bekijk stukjes op Youtube:)