Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
09-05-2021 22:43
Son S toch?

Ik ben nu de laatste aflevering aan het kijken. :-D
Interessant wel vond ik en jij?
PoezzinBoots schreef:
09-05-2021 22:48
Wat een rare logica. Moet ik nou ook al in de OP zetten dat je ook niet over andere series en films spoilert.

Serieus?
Kappen met spoileren!!! Tenzij ergens staat dat het een spoilertopic is.
Eens. Ik snap nog steeds niet dat mensen het niet begrijpen.
dolfje schreef:
09-05-2021 22:58
Interessant wel vond ik en jij?
Yes!
dolfje schreef:
09-05-2021 22:59
Eens. Ik snap nog steeds niet dat mensen het niet begrijpen.

Ik ook niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier eindelijk The Serpent uit. Echt onder de induk! Voordat ie begon op Netflix hoorde ik een interview met de echte Knippenberg in Met het oog op morgen. Die ga ik vanavond even terugluisteren!

Voor de liefhebbers:

https://www.nporadio1.nl/nos-met-het-oo ... -diplomaat
Such fun!1
Ik heb afgelopen dagen een paar mooie films gezien.

Believe Me
The Italian Job
Parker ( Ik hou van Jason Statham )

Enough
Rouge__ schreef:
04-05-2021 21:43
AJ & the queen begon leuk maar ik vond het einde echt slecht en AJ was ook schijt irritant, RPDR is wel echt leuk, heb het laatst nog weer helemaal opnieuw gekeken :hyper:
Ja het eind was een beetje suf ja, maar verder heb ik er echt van genoten. Ik trok AJ wel, vond haar maar af en toe een beetje irritant.

Laatst weer Shrek 2 gekeken, die vind ik het leukst van alle Shreks.

Vanavond door met the Spy, ben benieuwd.
oorbel schreef:
10-05-2021 14:21
Ik heb afgelopen dagen een paar mooie films gezien.

Believe Me
The Italian Job
Parker ( Ik hou van Jason Statham )

Enough
Ooh Believe me, wilde ik ook net aanraden, wat heeft me dat geboeid.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 30-06-2021 18:27
99.32% gewijzigd
Wat ik me afvroeg. Kun je over een film als Dirty Dancing of Titanic ook spoileren? Die hebben de meesten natuurlijk al meer dan eens gezien. En bij waargebeurde verhalen zie ik het ook niet zo. Over die Serpent ben ik ook eerst gaan googelen wat dat voor kerel was en hoe het met hem is afgelopen. Aan de serie moet ik nog beginnen.
Maar ja, in een topic als dit is een harde lijn wel het makkelijkst.
Ik Google nooit vooraf. Hooguit kijk ik op IMDB even naar de samenvatting van 3 of 4 zinnen. Ik kan ook echt balen als ik een spoiler lees, verziekt mijn kijkplezier. Er bestaan volgens mij ook algemene spoilertopics. Ga daarheen als je de inhoud wil bespreken.
KamilleT schreef:
10-05-2021 21:37
Wat ik me afvroeg. Kun je over een film als Dirty Dancing of Titanic ook spoileren? Die hebben de meesten natuurlijk al meer dan eens gezien. En bij waargebeurde verhalen zie ik het ook niet zo. Over die Serpent ben ik ook eerst gaan googelen wat dat voor kerel was en hoe het met hem is afgelopen. Aan de serie moet ik nog beginnen.
Serieus? :roll:
KamilleT schreef:

Gewoon nooit

Ik had de serpent niet gegoogeld en ga er graag blanco in.

Ik vind het zeer irritant als men het wel doet
Nou niet iedereen kent het verloop en de afloop van alle waargebeurde verhalen dus gewoon niet zeggen dat Pietje doodgaat als zou dat dan “ algemeen bekend “ moeten zijn.
Ook niet zeggen dat het je tegenvalt dat serie zus en zo een open einde heeft.
Bij twijfel gewoon niet doen.
gizzmo-returns schreef:
10-05-2021 21:40
Gewoon nooit

Ik had de serpent niet gegoogeld en ga er graag blanco in.

Ik vind het zeer irritant als men het wel doet
Ik heb het volgens mij een keer per ongeluk gedaan, maar dat ging over een gebeurtenis in the Crown die gewoon algemene kennis was. Ik heb zelf geen last van spoilers. Ik Google meestal de hele serie gaandeweg, of bekijk stukjes op Youtube:)
Maar ik doe het dus niet meer.
KamilleT schreef:

Gewoon nooit. Hoe moeilijk is het.
KamilleT schreef:
10-05-2021 21:44
Ik heb het volgens mij een keer per ongeluk gedaan, maar dat ging over een gebeurtenis in the Crown die gewoon algemene kennis was. Ik heb zelf geen last van spoilers. Ik Google meestal de hele serie gaandeweg, of bekijk stukjes op Youtube:)
Ja. Oké. Boeie.
KamilleT schreef:
Fijn, open een eigen topic dan waarin dat wel mag.
Colori-del-Mare schreef:
10-05-2021 21:42
Bij twijfel gewoon niet doen.
Gewoon helemaal niet ;)
(Sommigen twijfelen te weinig)
KamilleT schreef:
Hoe weet jij nou wie welke kennis heeft?
LīlyRose schreef:
10-05-2021 22:03
Gewoon helemaal niet ;)
(Sommigen twijfelen te weinig)
Jep.
LīlyRose schreef:
10-05-2021 22:04
Hoe weet jij nou wie welke kennis heeft?
Nou ja, in The Crown zitten toch gewoon waargebeurde dingen, da’s geschiedenis.
emmalou schreef:
10-05-2021 22:12
Nou ja, in The Crown zitten toch gewoon waargebeurde dingen, da’s geschiedenis.

Oh ja. En dat weet iedereen dat. Altijd.
Ik heb laatst Get Out gezien. Vond het een goede enge film.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven