Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
fladder schreef:
25-04-2021 22:22
Moeras, dat van de druk die je voelt en dat over kleding heeft denk ik wel met elkaar te maken. Je zoekt alvast een reden, om er niet mee door te gaan, of te kunnen zeggen, nou ik vond hem toch al niet zo leuk met zijn gekke wijde broek

Of projecteer ik nu mijn eigen rare kronkels 😬😬
Nee dit vind ik helemaal niet raar gedacht. Het is een soort zelfsabotage om uit angst ergens niet voor te gaan.

Maar als dit heel overheersend is, is het misschien beter om dan ook niet te daten en er eerst iets aan te doen.
Shug schreef:
25-04-2021 22:20
Het klinkt alsof jullie heel erg hetzelfde in het leven staan. Geef het de tijd om voor jezelf te voelen of die klik er voor jou ook is. Dit klinkt niet als een vent die je wil of zal pushen.
Bedankt voor je advies, heb ik veel aan.
Shug schreef:
25-04-2021 22:23
Yep. En het bleek ook helemaal geen fijne meneer te zijn. Ik heb geprobeerd om zonder over mijn grenzen heen te gaan beleefd en rationeel tegen hem te zijn, omdat dat nu eenmaal mijn aard is. Daarop ging hij héél ver over mijn grenzen heen en heb ik hem geghost. Niet netjes, maar wel veiliger.
En terecht. Iedereen die over je grenzen heen gaat terwijl jij beleefd bent, heeft een probleem. En dat blijkt ook wel uit zijn nieuwe profiel.

Jij bent er niet om zijn issues te fixen. Je wil gewoon een leuke vent.
fladder schreef:
Moeras, dat van de druk die je voelt en dat over kleding heeft denk ik wel met elkaar te maken. Je zoekt alvast een reden, om er niet mee door te gaan, of te kunnen zeggen, nou ik vond hem toch al niet zo leuk met zijn gekke wijde broek

Of projecteer ik nu mijn eigen rare kronkels 😬😬
Ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebben.

Stof tot nadenken
Aks je de tijd neemt is dat goed voor jou. En je goed recht!
Julus schreef:
Mee eens! Als er eentje is die de moeite waard is om hier moeite voor te doen, is hij het!
Het is het moment om te oefenen met die angst of benauwdheid.
Dank je voor je advies.
Julus schreef:
25-04-2021 22:25
En terecht. Iedereen die over je grenzen heen gaat terwijl jij beleefd bent, heeft een probleem. En dat blijkt ook wel uit zijn nieuwe profiel.

Jij bent er niet om zijn issues te fixen. Je wil gewoon een leuke vent.
Zoals Moeras mij bedankt voor mijn advies, zo bedank ik jou nu voor jouw advies!

Deze man bracht me toen heel erg aan het twijfelen over mezelf, juist omdat hij dubbel was qua gedrag en hoe ik daarop reageerde. Ik heb er een boel zelfinzicht aan overgehouden. En drie kilo extra. En vrij veel nieuwe t-shirts.

Online daten is een boel zelfinzicht ontdekken 🙂
Dank jullie voor al jullie lieve adviezen, ik heb er heel veel aan.

Ik ga naar bed, fijne avond nog :) :)
Shiverrr schreef:
25-04-2021 20:32
@Redrose: Jammer dat het niks is geworden. Hij is iig wel eerlijk en duidelijk erover en je weet waar je aan toe bent.

@Vivi: Leuk dat je een fijne date hebt gehad en dat er weer 1 staat. Date je nu expres het tegenovergestelde van wat je eerst leuk vond? Om te kijken of dat beter past? Ik krijg het idee dat de dingen die je eerst heel leuk in iemand vond, nu juist niet zoekt en eerder het tegenovergestelde. Ik kan het totaal mis hebben hoor!
Niet zozeer expres, merkte gister tijdens date pas dat hij heel anders was haha wat ook zeker beviel! Ik val nog steeds wel op de makkelijkste praters en extravert personen. Maar ik probeer de overzelfverzekerde zakenmannen beetje te weren 🙈 Je hebt een PB terug trouwens :)
Shug schreef:
25-04-2021 22:32
Zoals Moeras mij bedankt voor mijn advies, zo bedank ik jou nu voor jouw advies!

Deze man bracht me toen heel erg aan het twijfelen over mezelf, juist omdat hij dubbel was qua gedrag en hoe ik daarop reageerde. Ik heb er een boel zelfinzicht aan overgehouden. En drie kilo extra. En vrij veel nieuwe t-shirts.

Online daten is een boel zelfinzicht ontdekken 🙂
Hahaha!
Jij hebt geen advies nodig hoor. Dat hele daten is zo leerzaam. Ik leer elke keer bij😄🤭
Vivi3338 schreef:
25-04-2021 23:30
Niet zozeer expres, merkte gister tijdens date pas dat hij heel anders was haha wat ook zeker beviel! Ik val nog steeds wel op de makkelijkste praters en extravert personen. Maar ik probeer de overzelfverzekerde zakenmannen beetje te weren 🙈 Je hebt een PB terug trouwens :)
Eens kijken wat dat oplevert.
Goed om te horen dat het wel leuk was Moeras en hij jouw grenzen wat betreft intimiteit respecteerde! Maar het klinkt inderdaad dat je angst wel beetje in weg zit, elke week 1x daten is nog vrij relaxed namelijk en al helemaal zonder contact tussendoor. Zou zonde zijn ergens, want hij klinkt leuk! Maar goed, je moet jezelf niet pushen omdat hij al verliefd is natuurlijk en altijd je eigen gevoel blijven volgen.

En ik herken het ook Fladder, dat erg focussen op minpunten zodat je het kan goedpraten voor jezelf.
Julus schreef:
25-04-2021 23:34
Eens kijken wat dat oplevert.
Voorlopig nog stil, dus tot nu toe niet heel veel 😂 Daten.. Zucht, gedoe af en toe.
Is het nu de tweede dag na de date?
Als je dan morgen nog niks gehoord hebt vrees ik ervoor. Na 3 dagen pas iets horen wijst niet erg op veel enthousiasme.
Hallo ! Ja ik ben er nog, maar jullie zijn bijna niet bij te houden om bij te lezen haha.

Het gaat goed, dankje.
We zijn dit weekend veel samen geweest en het was erg leuk. Bij hem en bij mij. Uren buiten in de zon gelopen, maar ook lekker samen op de bank, kletsen met een drankje. De tv staat nooit aan bij hem.
Gezellig samen gegeten aan de eettafel. Kan daar echt van genieten. Aandacht voor elkaar. Ik heb wel relaties gehad waar de tv 24/7 aan stond en we met bord op schoot voor de buis aten. Vond daar zo niks aan.

Maar we hebben nog niet bij elkaar geslapen. Nou zijn we allebei nogal onrustige slechte slapers, dus komt wel.
Rustig aan voelt gewoon nog steeds fijn.
Hoop dat het zo blijft voelen.

Succes allen in de liefde !
Julus schreef:
25-04-2021 23:58
Is het nu de tweede dag na de date?
Als je dan morgen nog niks gehoord hebt vrees ik ervoor. Na 3 dagen pas iets horen wijst niet erg op veel enthousiasme.
Nee eerste dag, gister hele middag samen. Had vandaag wel iets verwacht.. Maar goed, anders is het inderdaad jammer maar helaas en blijft het bij gezellig middag.

@Dido, klinkt heerlijk zo! En samen aan tafel eten is ook erg fijn, lekker kletsen en elkaar verder leren kennen.
dido68 schreef:
26-04-2021 00:03
Hallo ! Ja ik ben er nog, maar jullie zijn bijna niet bij te houden om bij te lezen haha.

Het gaat goed, dankje.
We zijn dit weekend veel samen geweest en het was erg leuk. Bij hem en bij mij. Uren buiten in de zon gelopen, maar ook lekker samen op de bank, kletsen met een drankje. De tv staat nooit aan bij hem.
Gezellig samen gegeten aan de eettafel. Kan daar echt van genieten. Aandacht voor elkaar. Ik heb wel relaties gehad waar de tv 24/7 aan stond en we met bord op schoot voor de buis aten. Vond daar zo niks aan.

Maar we hebben nog niet bij elkaar geslapen. Nou zijn we allebei nogal onrustige slechte slapers, dus komt wel.
Rustig aan voelt gewoon nog steeds fijn.
Hoop dat het zo blijft voelen.

Succes allen in de liefde !
Dat klinkt heel erg fijn. Geniet er lekker van. Hij past goed bij je als ik je zo lees.
Vivi3338 schreef:
26-04-2021 00:13
Nee eerste dag, gister hele middag samen. Had vandaag wel iets verwacht.. Maar goed, anders is het inderdaad jammer maar helaas en blijft het bij gezellig middag.

@Dido, klinkt heerlijk zo! En samen aan tafel eten is ook erg fijn, lekker kletsen en elkaar verder leren kennen.
Oo ok, dan niet te druk maken. Hij zal het misschien moeten laten bezinken. Ik heb altijd dat ik een dag later pas goed weet wat ik eigenlijk voelde en hoe ik over dingen denk. Soms had ik een date gehad en was die ( en dus de man) vrij snel uit mijn systeem. Dan wist ik: dit wordt hem niet. Of ik bleef eraan denken en kon niet wachten om iets te horen. Ik hoop dat dit bij hem het geval is.
Julus schreef:
26-04-2021 00:25
Oo ok, dan niet te druk maken. Hij zal het misschien moeten laten bezinken. Ik heb altijd dat ik een dag later pas goed weet wat ik eigenlijk voelde en hoe ik over dingen denk. Soms had ik een date gehad en was die ( en dus de man) vrij snel uit mijn systeem. Dan wist ik: dit wordt hem niet. Of ik bleef eraan denken en kon niet wachten om iets te horen. Ik hoop dat dit bij hem het geval is.
Heb je zeker gelijk in, dank voor het reageren op al dat analyseren van mij haha! We hebben ook behoorlijk veel uren gepraat gister en het videobellen erbij, dus ergens is even rust ook wel goed. Hij reageerde ook erg enthousiast toen ik gister voorstelde om volgende keer naar zijn stad te komen en ging vol voor de zoen op eind. En nog beetje tijd rekken door mee te wachten op tram, dus wellicht dat ik daarom had verwacht om gelijk snel wat te horen van hem.

En dat laatste is herkenbaar! Toen ik gister thuiskwam voelde ik me neutraal en heel erg ‘naja we zien wel’. Maar nu denk ik ineens shit, het was echt gezellig en wil nu wel wat horen 🙈 Wellicht bij hem juist andersom, maar dan hoop ik dat hij het eventjes aangeeft ipv laten bungelen!
Dat hoop ik ook voor je, zeker als jij zo enthousiast bent. Maar ik vind het goed klinken! Je gaat nog wel iets horen en het zou me verbazen als hij afhaakt.
Houd het positieve gevoel lekker vast, want je hebt genoten😊
Lief! Dank je wel 😘
Vivi als je contact wil stuur je toch gewoon een berichtje? Waarom moet hij initiatief nemen? Mss denkt hij wel hetzelfde: als ze interesse heeft hoor ik haar wel.
Als jij iets stuurt heb je duidelijkheid, ofwel reageert hij enthousiast, ofwel niet en dan weet je het.
Zou zonde zijn mochten jullie beide op reactie van de ander zitten wachten... die er niet komt...
Hier gisteren nog even contact gehad met date. En dat we toch nog een tweede date doen vanwege dat hij eigenlijk de hele date met iets anders bezig was dan ontdekken of onze klik er is. Ik weet in ieder geval waar ik sta en dat geeft me wel rust.
RedRoseThorn schreef:
26-04-2021 07:30
Hier gisteren nog even contact gehad met date. En dat we toch nog een tweede date doen vanwege dat hij eigenlijk de hele date met iets anders bezig was dan ontdekken of onze klik er is. Ik weet in ieder geval waar ik sta en dat geeft me wel rust.
Wat leuk, toch een tweede date!
Maar waar was hij dan mee bezig tijdens de date?

@Vivi ik zou vandaag ook zelf iets hoor, als hij je leuk vind kan hij dat toch alleen maar waarderen?
Ik heb een match op Tinder en hij stuurde gisteravond laat zowaar een berichtje.. Dus ik heb net iets terug gestuurd, ben benieuwd..

En een like op Facebook van een match die ik op Tinder al had gehad, en hadden toen een date, toen moest hij testen, dit uitgesteld.. Volgende dag vroeg hij of ik die avond kon, kon ik niet en daarna niks meer gehoord en nu weer een like 🤔..
Heb gevraagd of hij spijt heeft gekregen🤭

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven