Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
maandag 26 april 2021 om 07:56
Eigenaardig. Heeft hij weer contact opgenomen na zijn afwijzing of jij? Heb je hier wel zin in?RedRoseThorn schreef: ↑26-04-2021 07:30Hier gisteren nog even contact gehad met date. En dat we toch nog een tweede date doen vanwege dat hij eigenlijk de hele date met iets anders bezig was dan ontdekken of onze klik er is. Ik weet in ieder geval waar ik sta en dat geeft me wel rust.
Mij zou dat net onrust geven.
maandag 26 april 2021 om 08:11
We hadden eerst het plan om ergens te zitten maar het was wat koud. Dus kwam hij met een plan B, en eigenlijk was plan B vooral rondrijden en kletsen. Hij was dus vooral bezig met autorijden.
maandag 26 april 2021 om 08:31
Kan ik me iets bij voorstellen.. En als je hem leuk vind waarom niet nog een kans geven..RedRoseThorn schreef: ↑26-04-2021 08:11We hadden eerst het plan om ergens te zitten maar het was wat koud. Dus kwam hij met een plan B, en eigenlijk was plan B vooral rondrijden en kletsen. Hij was dus vooral bezig met autorijden.

maandag 26 april 2021 om 09:09
Rivier het is een zwart gat alles verdwijnt er tussen

We hebben er echt de slappe lach van gehad. Mijn kaken deden pijn van het lachen. Wat een klote bedden. Matrassen zijn bol dus je rolt er links vanaf of rechts het zwarte gat in.
Het zijn twee lossen bedden op wieltjes. Wie het bedacht heeft.
Nu zijn we gelukkig vrij initiatief rijk en hebben we een manier gevonden om het zwarte gat te lijf te gaan.
Ik ga het straks wel even vertellen beneden bij het uitchecken.
Lief zit nu in bad en ik lig heerlijk tv te kijken. Zo lekker ontbijten. Het eten is heerlijk tot nu toe. Gisteren lekker kleine dorpjes bezichtigd en geluncht. Dus zeer geslaagd weekendje weg alleen dat bed was een beetje jammer.
maandag 26 april 2021 om 09:22
Datertje schreef: ↑26-04-2021 09:09Rivier het is een zwart gat alles verdwijnt er tussen![]()
We hebben er echt de slappe lach van gehad. Mijn kaken deden pijn van het lachen. Wat een klote bedden. Matrassen zijn bol dus je rolt er links vanaf of rechts het zwarte gat in.
Nu zijn we gelukkig vrij initiatief rijk en hebben we een manier gevonden om het zwarte gat te lijf te gaan.
Lief zit nu in bad en ik lig heerlijk tv te kijken. Zo lekker ontbijten. Het eten is heerlijk tot nu toe. Gisteren lekker kleine dorpjes bezichtigd en geluncht. Dus zeer geslaagd weekendje weg alleen dat bed was een beetje jammer.
Hahahaha het eerste romantische weekend weg met mijn ex had ook zo'n bed.
In Putten was dat.

maandag 26 april 2021 om 14:23
Het had dus alles: lol, romantiek, activiteiten, seks. Perfect!Datertje schreef: ↑26-04-2021 09:09Rivier het is een zwart gat alles verdwijnt er tussen![]()

maandag 26 april 2021 om 14:24
Als je niet wil afwachten kun je zelf iets sturen. Een leuk appje sturen en vragen of hij in is voor nog een date.RedRoseThorn schreef: ↑26-04-2021 14:09Ik moet ook nog maar zien of hij met een voorstel komt. Het is nu angstvallig stil dus ik ga maar gewoon uit van niks.

maandag 26 april 2021 om 15:37
@Attra en Mimali, jullie heb ook gelijk hoor! Een afwachtende houding zoals nu is ook niet echt fijn, maar had stiekem wat initiatief vanuit hem willen zien aangezien ik hem zaterdag na de date ook zelf had geappt dat ik het gezellig vond. Toch beetje die behoefte aan bevestiging merk ik. Maar goed, ik weet dat hij nu vrij is en bij z’n ouders verblijft tot morgen. Mocht het stil blijven dat heb ik een mooi inkoppertje om te vragen of hij het leuk heeft gehad.
@Redrose, dat is wel ineens een andere wending! Al zou ik wel beetje sceptisch zijn en dus inderdaad net zoals jij het initiatief beetje bij hem neerleggen. Aangezien hij het in eerste instantie ook wilde stoppen. Ben benieuwd of er nog afspraakje komt!
@Redrose, dat is wel ineens een andere wending! Al zou ik wel beetje sceptisch zijn en dus inderdaad net zoals jij het initiatief beetje bij hem neerleggen. Aangezien hij het in eerste instantie ook wilde stoppen. Ben benieuwd of er nog afspraakje komt!
vivi3338 wijzigde dit bericht op 26-04-2021 16:02
0.14% gewijzigd

maandag 26 april 2021 om 16:30
Oh je hebt al wel geappt dat je het leuk vond zaterdag, en heeft hij daar op geantwoord?Vivi3338 schreef: ↑26-04-2021 15:37@Attra en Mimali, jullie heb ook gelijk hoor! Een afwachtende houding zoals nu is ook niet echt fijn, maar had stiekem wat initiatief vanuit hem willen zien aangezien ik hem zaterdag na de date ook zelf had geappt dat ik het gezellig vond. Toch beetje die behoefte aan bevestiging merk ik. Maar goed, ik weet dat hij nu vrij is en bij z’n ouders verblijft tot morgen. Mocht het stil blijven dat heb ik een mooi inkoppertje om te vragen of hij het leuk heeft gehad.
Anders zou ik het ook bij hem laten denk ik, al zou ik dan wel op mijn handen moeten zitten om niet te appen haha, ik vind afwachten ook heel lastig..
maandag 26 april 2021 om 16:38
Oh ja hoor, dit hadden we al besproken. Heb aangegeven op welke dagen ik zou kunnen dus de bal ligt 100% bij hem. Hij weet al dat ik een tweede date wel zie zitten. Meer trekken dan dat ga ik niet doen
maandag 26 april 2021 om 17:09
Julia zo gaat het meestal, eerst een beetje sukkelen en daarna nog zo hard genieten van de heerlijkste koffie!
Ik had gisteren een app gestuurd naar wandelman met mijn grieven. Ik dacht dat hij daar helemaal zou van afkoelen en het contact (dat ik sowieso niet meer wou) daardoor ook zou afkappen maar nee. Hij vroeg of hij mocht bellen.
Hebben een paar uur aan de telefoon gehangen. Hij begreep ergens wel waar mijn ongenoegen uit voortkwam maar wou toch wat verduidelijken. Daarna nog gezellig over alles en nogwat gebabbeld.
Nouja, onze wandelafspraak donderdag gaat door en ik zie wel. Mijn intentie van de groep is wandelmaatjes vinden, hij is leuk gezelschap, ik begin van daar. Hij weet hoe ik er insta.
Ik had gisteren een app gestuurd naar wandelman met mijn grieven. Ik dacht dat hij daar helemaal zou van afkoelen en het contact (dat ik sowieso niet meer wou) daardoor ook zou afkappen maar nee. Hij vroeg of hij mocht bellen.
Hebben een paar uur aan de telefoon gehangen. Hij begreep ergens wel waar mijn ongenoegen uit voortkwam maar wou toch wat verduidelijken. Daarna nog gezellig over alles en nogwat gebabbeld.
Nouja, onze wandelafspraak donderdag gaat door en ik zie wel. Mijn intentie van de groep is wandelmaatjes vinden, hij is leuk gezelschap, ik begin van daar. Hij weet hoe ik er insta.
maandag 26 april 2021 om 17:25
Ja daar reageerde hij vlot op dat hij het ook een leuke middag vond. Het ligt dus beetje open allemaal, maar probeer ook realistisch te blijven. Ik had deze situatie even niet ingecalculeerd, had zelfs idee dat hij enthousiaster was dan mij door tijd te rekken op eind en vol te zoenen. Maar goed, ik kan iets gemist hebben wellicht
@Atrra, goed je dat er wat van hebt gezegd! En dat hij het toch goed oppakte en weer uren hebben gebeld is wel fijn teken. Een extra wandelingetje op donderdag kan dan geen kwaad

maandag 26 april 2021 om 17:30
Attraverso schreef: ↑26-04-2021 17:09Julia zo gaat het meestal, eerst een beetje sukkelen en daarna nog zo hard genieten van de heerlijkste koffie!
Toch wel netjes. Hij had ook niet kunnen reageren en denken boom in met jou.
Maar gaat het gesprek aan.
maandag 26 april 2021 om 18:35
maandag 26 april 2021 om 18:51
Okee dus eigenlijk kan de bal nu bij jullie allebei liggen, ingewikkeld dit haha..Vivi3338 schreef: ↑26-04-2021 17:25Ja daar reageerde hij vlot op dat hij het ook een leuke middag vond. Het ligt dus beetje open allemaal, maar probeer ook realistisch te blijven. Ik had deze situatie even niet ingecalculeerd, had zelfs idee dat hij enthousiaster was dan mij door tijd te rekken op eind en vol te zoenen. Maar goed, ik kan iets gemist hebben wellicht![]()
@Atrra, goed je dat er wat van hebt gezegd! En dat hij het toch goed oppakte en weer uren hebben gebeld is wel fijn teken. Een extra wandelingetje op donderdag kan dan geen kwaad![]()
Maar ik zou gewoon doen wat goed voelt voor jou..

maandag 26 april 2021 om 18:59
Attra, leuke wending!
Ondertussen blijf ik bezette mannen spotten die op mij reageren. Kunnen ze daar niks tegen doen?
Ik las een artikel over dat de derde golf een slecht seksleven in veel relaties veroorzaakt. Dat verklaart dus deels al die bezette mannen op de datingapp
Maar serieus: wees waakzaam..
Ze kunnen ook op date willen in de hoop op snelle seks. En dat je dan niks meer hoort als blijkt dat het er niet snel inzit.
Ondertussen blijf ik bezette mannen spotten die op mij reageren. Kunnen ze daar niks tegen doen?
Ik las een artikel over dat de derde golf een slecht seksleven in veel relaties veroorzaakt. Dat verklaart dus deels al die bezette mannen op de datingapp
Maar serieus: wees waakzaam..
Ze kunnen ook op date willen in de hoop op snelle seks. En dat je dan niks meer hoort als blijkt dat het er niet snel inzit.

maandag 26 april 2021 om 19:56
Dus nu alsnog geen nieuw apparaat?
Tegenvaller zeg. Wat is een maandagversie?