Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

maandag 26 april 2021 om 20:20
Nee weet het zeker dat het fake was, zelfs twee keer dezelfde foto's dus de tweede keer was een test van mij..
En hij begon steeds met praten maar gewoon vage berichten..
Gisteren bijv, hoe gaat het met jou, ik hoop niet dat ik je stoor.. Dus ik nog enthousiast met mij gaat het goed en met jou? Stuurt hij goed, dank u, en weer hoop niet dat ik u stoor, ik zoek soulmate op Tinder, gewoon heel vaag..
Oerhollandse naam en hele vrolijke gast op de foto's, het klopte gewoon niet met elkaar.. Heb de foto's gegoogled maar kwam niks uit..

maandag 26 april 2021 om 20:24
Ik moest hier wel om lachen. Volgende keer gewoon de matrassen overdwars neer leggen op het onderstel dan heb je dat probleem niet, misschien hooguit dat je kont naar beneden zakt tijdens seksDatertje schreef: ↑26-04-2021 09:09Rivier het is een zwart gat alles verdwijnt er tussen![]()
We hebben er echt de slappe lach van gehad. Mijn kaken deden pijn van het lachen. Wat een klote bedden. Matrassen zijn bol dus je rolt er links vanaf of rechts het zwarte gat in.
Het zijn twee lossen bedden op wieltjes. Wie het bedacht heeft.
Nu zijn we gelukkig vrij initiatief rijk en hebben we een manier gevonden om het zwarte gat te lijf te gaan.
Ik ga het straks wel even vertellen beneden bij het uitchecken.
Lief zit nu in bad en ik lig heerlijk tv te kijken. Zo lekker ontbijten. Het eten is heerlijk tot nu toe. Gisteren lekker kleine dorpjes bezichtigd en geluncht. Dus zeer geslaagd weekendje weg alleen dat bed was een beetje jammer.

maandag 26 april 2021 om 20:26
Klinkt vaag inderdaad. Maar kan ook gewoon een vage kerel geweest zijn. Niet perse fake. Maar misschien versta jij iets anders onder fake dan ik.Mimali schreef: ↑26-04-2021 20:20Nee weet het zeker dat het fake was, zelfs twee keer dezelfde foto's dus de tweede keer was een test van mij..
Gisteren bijv, hoe gaat het met jou, ik hoop niet dat ik je stoor.. Dus ik nog enthousiast met mij gaat het goed en met jou? Stuurt hij goed, dank u, en weer hoop niet dat ik u stoor, ik zoek soulmate op Tinder, gewoon heel vaag..
Oerhollandse naam en hele vrolijke gast op de foto's, het klopte gewoon niet met elkaar.. Heb de foto's gegoogled maar kwam niks uit..
maandag 26 april 2021 om 20:29
Fake is in mijn beleving als de foto's niet van die persoon zijn..
Maar een vage kerel kan ook idd.. Maar twee keer met dezelfde foto's en dan twee een match en twee keer een vaag gesprek beginnen klopt niet..
En weer door haha
maandag 26 april 2021 om 20:30
Was het een soort van Google translatie tekst.Mimali schreef: ↑26-04-2021 20:20Nee weet het zeker dat het fake was, zelfs twee keer dezelfde foto's dus de tweede keer was een test van mij..
Die had ik ooit. Ook soort van verontschuldigen...maar die tekst die liep niet en meerdere malen U.

maandag 26 april 2021 om 20:54

maandag 26 april 2021 om 21:00
Met zo een had ik vorige week ook een match. Precies zelfde soort tekst. Heel vaag en dacht ook al aan vertaalmachine. Heb zelf maar de match opgeheven.Mimali schreef: ↑26-04-2021 20:20Nee weet het zeker dat het fake was, zelfs twee keer dezelfde foto's dus de tweede keer was een test van mij..
Jammer Julia, nog geen lekkere koffie!
Julus was je zelf gewoon aan het werk geweest voor je achter je vrije dag kwam? Goeie actie haha
Moet nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vrij. Kneuteren met mijn kinderen, heerlijk!
anoniem_339873 wijzigde dit bericht op 26-04-2021 21:06
0.05% gewijzigd

maandag 26 april 2021 om 21:11
Ik zou er dan om vragen, wat vond je van de date.Rubberlaars schreef: ↑26-04-2021 21:02Vivi en Redrose Dat vind ik zulke lastige momenten. Na een date dat wachten op een berichtje, als je zelf al hebt aangegeven het leuk te vinden.
Maar ik zou het ook van de ander laten komen.
Ik denk altijd beter zelf het heft in handen nemen.
maandag 26 april 2021 om 21:17

maandag 26 april 2021 om 21:48
Nu klinkt het inderdaad als een scammer.Rubberlaars schreef: ↑26-04-2021 21:00Met zo een had ik vorige week ook een match. Precies zelfde soort tekst. Heel vaag en dacht ook al aan vertaalmachine. Heb zelf maar de match opgeheven.
Jammer Julia, nog geen lekkere koffie!
Julus was je zelf gewoon aan het werk geweest voor je achter je vrije dag kwam? Goeie actie haha
Moet nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vrij. Kneuteren met mijn kinderen, heerlijk!
Wat lekker zeg, een hele week vrij. Bij ons ook velen die vrij nemen.
Ik zou na de wandeling gaan werken, dus dat viel mee.
dinsdag 27 april 2021 om 07:04
Fake accounts gaan bij mij pas weg als ik zeg dat ze door de mand gevallen zijn. Die sturen lange slechte teksten (Google translate) dat ze godsvrezend zijn en een serieuze long-term relatie willen. Meestal met nog een link in langswaar ze graag verder willen praten. Ze gaan ook niet in op vragen die je stelt, of stellen vragen waarvan het antwoord in je profiel staat. Ik haal ze er al zo uit.

dinsdag 27 april 2021 om 16:30
Goed om te weten, ik heb echt geen idee of ik ooit een fake account ben tegengekomen.Attraverso schreef: ↑27-04-2021 07:04Fake accounts gaan bij mij pas weg als ik zeg dat ze door de mand gevallen zijn. Die sturen lange slechte teksten (Google translate) dat ze godsvrezend zijn en een serieuze long-term relatie willen. Meestal met nog een link in langswaar ze graag verder willen praten. Ze gaan ook niet in op vragen die je stelt, of stellen vragen waarvan het antwoord in je profiel staat. Ik haal ze er al zo uit.
Ik zie online daten ook wel een beetje als winkelen hoor, ik til er niet ze zwaar aan. Haal wat t shirts uit het rek en ik hang ze bijna allemaal weer terug. En als dat t shirt wat ik er uit heb gehaald een beetje stom antwoord dan gaat ook die gewoon terug het rek in. En ga ik gewoon weer verder winkelen.

dinsdag 27 april 2021 om 17:23
Nog over die Nespresso cups; ik ging eens kijken naar de producten van de ING die je met punten kunt kopen.
En daar is nu de Nespresso actie dat je met alleen punten, veel cups kunt bestellen. Ik stik van die punten en krijg nu zonder bijbetaling 300 cups.
Ik weet niet of iemand ook bij de ING zit, maar dit is wel de moeite!
En daar is nu de Nespresso actie dat je met alleen punten, veel cups kunt bestellen. Ik stik van die punten en krijg nu zonder bijbetaling 300 cups.
Ik weet niet of iemand ook bij de ING zit, maar dit is wel de moeite!

dinsdag 27 april 2021 om 17:25
Ook een hele mooie melkopschuimer van Solis. Zwitsers merk, zag ook hele mooie apparaten van ze.
Ik deed echt niks met die punten, maar zie nu mogelijkheden
Besteld! Scheelt me een hoop geld. Hoef nu geen nieuwe machine aan te schaffen.
https://solis.com/nl_nl/koffie/melkopschuimers
Ik deed echt niks met die punten, maar zie nu mogelijkheden
Besteld! Scheelt me een hoop geld. Hoef nu geen nieuwe machine aan te schaffen.
https://solis.com/nl_nl/koffie/melkopschuimers
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 27-04-2021 17:36
28.14% gewijzigd