Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Ik heb nu voor de derde keer in twee weken een fake account "te pakken " op Tinder pfff

Leuke foto's, vage berichten en dan zeg ik er wat van, match weg.. Dan weet je alweer genoeg..
Maar waarom zou dat een fake account zijn? Het gebeurt vaak dat als je bij een match iets zegt, ze de match opheffen. Dat is dan geen fake account.

Ze zien dan gewoon geen match.

Of zijn het van die foto's die ze van Internet plukken van bekende acteurs?
Ik zou ook niet zo goed weten hoe je een fake account zou moeten herkennen.

Volgens mij ben ik er nog nooit 1 tegengekomen.
Julus schreef:
26-04-2021 20:10
Maar waarom zou dat een fake account zijn? Het gebeurt vaak dat als je bij een match iets zegt, ze de match opheffen. Dat is dan geen fake account.

Ze zien dan gewoon geen match.

Of zijn het van die foto's die ze van Internet plukken van bekende acteurs?
Nee weet het zeker dat het fake was, zelfs twee keer dezelfde foto's dus de tweede keer was een test van mij..
En hij begon steeds met praten maar gewoon vage berichten..

Gisteren bijv, hoe gaat het met jou, ik hoop niet dat ik je stoor.. Dus ik nog enthousiast met mij gaat het goed en met jou? Stuurt hij goed, dank u, en weer hoop niet dat ik u stoor, ik zoek soulmate op Tinder, gewoon heel vaag..
Oerhollandse naam en hele vrolijke gast op de foto's, het klopte gewoon niet met elkaar.. Heb de foto's gegoogled maar kwam niks uit..
Sorry kan niet mee praten over koffie, ik drink alleen maar brandnetel of kamille thee en geen koffie
Datertje schreef:
26-04-2021 09:09
Rivier het is een zwart gat alles verdwijnt er tussen :sherlock:

We hebben er echt de slappe lach van gehad. Mijn kaken deden pijn van het lachen. Wat een klote bedden. Matrassen zijn bol dus je rolt er links vanaf of rechts het zwarte gat in.
Het zijn twee lossen bedden op wieltjes. Wie het bedacht heeft.

Nu zijn we gelukkig vrij initiatief rijk en hebben we een manier gevonden om het zwarte gat te lijf te gaan.

Ik ga het straks wel even vertellen beneden bij het uitchecken.

Lief zit nu in bad en ik lig heerlijk tv te kijken. Zo lekker ontbijten. Het eten is heerlijk tot nu toe. Gisteren lekker kleine dorpjes bezichtigd en geluncht. Dus zeer geslaagd weekendje weg alleen dat bed was een beetje jammer.
Ik moest hier wel om lachen. Volgende keer gewoon de matrassen overdwars neer leggen op het onderstel dan heb je dat probleem niet, misschien hooguit dat je kont naar beneden zakt tijdens seks :hihi:
Mimali schreef:
26-04-2021 20:20
Nee weet het zeker dat het fake was, zelfs twee keer dezelfde foto's dus de tweede keer was een test van mij..

Gisteren bijv, hoe gaat het met jou, ik hoop niet dat ik je stoor.. Dus ik nog enthousiast met mij gaat het goed en met jou? Stuurt hij goed, dank u, en weer hoop niet dat ik u stoor, ik zoek soulmate op Tinder, gewoon heel vaag..
Oerhollandse naam en hele vrolijke gast op de foto's, het klopte gewoon niet met elkaar.. Heb de foto's gegoogled maar kwam niks uit..
Klinkt vaag inderdaad. Maar kan ook gewoon een vage kerel geweest zijn. Niet perse fake. Maar misschien versta jij iets anders onder fake dan ik.
Julus schreef:
26-04-2021 20:26
Klinkt vaag inderdaad. Maar kan ook gewoon een vage kerel geweest zijn. Niet perse fake. Maar misschien versta jij iets anders onder fake dan ik.
Fake is in mijn beleving als de foto's niet van die persoon zijn..
Maar een vage kerel kan ook idd.. Maar twee keer met dezelfde foto's en dan twee een match en twee keer een vaag gesprek beginnen klopt niet..
En weer door haha
Mimali schreef:

Was het een soort van Google translatie tekst.

Die had ik ooit. Ook soort van verontschuldigen...maar die tekst die liep niet en meerdere malen U.
Julia_20 schreef:
26-04-2021 20:30

Die had ik ooit. Ook soort van verontschuldigen...maar die tekst die liep niet en meerdere malen U.
Ja! Denk dat dat het was ...slecht lopende zinnen idd..
Julia_20 schreef:
26-04-2021 20:30

Is dat dan niet gewoon een man uit het buitenland die misbruik probeert te maken van je goedheid?
Mimali schreef:

Met zo een had ik vorige week ook een match. Precies zelfde soort tekst. Heel vaag en dacht ook al aan vertaalmachine. Heb zelf maar de match opgeheven.

Jammer Julia, nog geen lekkere koffie!

Julus was je zelf gewoon aan het werk geweest voor je achter je vrije dag kwam? Goeie actie haha

Moet nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vrij. Kneuteren met mijn kinderen, heerlijk!
anoniem_339873 wijzigde dit bericht op 26-04-2021 21:06
0.05% gewijzigd
Vivi en Redrose Dat vind ik zulke lastige momenten. Na een date dat wachten op een berichtje, als je zelf al hebt aangegeven het leuk te vinden.
Maar ik zou het ook van de ander laten komen.
Rubberlaars schreef:
26-04-2021 21:02
Vivi en Redrose Dat vind ik zulke lastige momenten. Na een date dat wachten op een berichtje, als je zelf al hebt aangegeven het leuk te vinden.
Maar ik zou het ook van de ander laten komen.
Ik zou er dan om vragen, wat vond je van de date.

Ik denk altijd beter zelf het heft in handen nemen.
Julus schreef:
26-04-2021 16:03
Dido, ik sta op de wachtlijst voor een wandeling waar jij ook heengaat zag ik.
Kan dus zomaar zijn dat we elkaar dan zien. Laatste week van mei.
Leuk ! Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niet zeker weet of ik kan...
moeras schreef:
26-04-2021 20:54
Is dat dan niet gewoon een man uit het buitenland die misbruik probeert te maken van je goedheid?
Ja dat kan maar dan niet met zijn eigen foto's.. Dan is het toch fake..
Mimali schreef:
26-04-2021 21:36
Ja dat kan maar dan niet met zijn eigen foto's.. Dan is het toch fake..
Ja of gewoon een man die slecht in Nederlands is en misschien wat onzeker. Of idd fake.

Misschien gewoon niet meer over nadenken, en door naar de volgende
dido68 schreef:
26-04-2021 21:17
Leuk ! Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niet zeker weet of ik kan...
Snap ik. Een vriend van mij heeft zich ook aangemeld, ook op de wachtlijst.
Even afwachten of we allebei kunnen gaan.
Rubberlaars schreef:
26-04-2021 21:00
Met zo een had ik vorige week ook een match. Precies zelfde soort tekst. Heel vaag en dacht ook al aan vertaalmachine. Heb zelf maar de match opgeheven.

Jammer Julia, nog geen lekkere koffie!

Julus was je zelf gewoon aan het werk geweest voor je achter je vrije dag kwam? Goeie actie haha

Moet nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vrij. Kneuteren met mijn kinderen, heerlijk!
Nu klinkt het inderdaad als een scammer.

Wat lekker zeg, een hele week vrij. Bij ons ook velen die vrij nemen.
Ik zou na de wandeling gaan werken, dus dat viel mee.
Mimali schreef:
26-04-2021 20:05
Ik heb nu voor de derde keer in twee weken een fake account "te pakken " op Tinder pfff

Leuke foto's, vage berichten en dan zeg ik er wat van, match weg.. Dan weet je alweer genoeg..
Fake accounts gaan bij mij pas weg als ik zeg dat ze door de mand gevallen zijn. Die sturen lange slechte teksten (Google translate) dat ze godsvrezend zijn en een serieuze long-term relatie willen. Meestal met nog een link in langswaar ze graag verder willen praten. Ze gaan ook niet in op vragen die je stelt, of stellen vragen waarvan het antwoord in je profiel staat. Ik haal ze er al zo uit.
Attraverso schreef:
27-04-2021 07:04
Fake accounts gaan bij mij pas weg als ik zeg dat ze door de mand gevallen zijn. Die sturen lange slechte teksten (Google translate) dat ze godsvrezend zijn en een serieuze long-term relatie willen. Meestal met nog een link in langswaar ze graag verder willen praten. Ze gaan ook niet in op vragen die je stelt, of stellen vragen waarvan het antwoord in je profiel staat. Ik haal ze er al zo uit.
Goed om te weten, ik heb echt geen idee of ik ooit een fake account ben tegengekomen.

Ik zie online daten ook wel een beetje als winkelen hoor, ik til er niet ze zwaar aan. Haal wat t shirts uit het rek en ik hang ze bijna allemaal weer terug. En als dat t shirt wat ik er uit heb gehaald een beetje stom antwoord dan gaat ook die gewoon terug het rek in. En ga ik gewoon weer verder winkelen.
Nog over die Nespresso cups; ik ging eens kijken naar de producten van de ING die je met punten kunt kopen.
En daar is nu de Nespresso actie dat je met alleen punten, veel cups kunt bestellen. Ik stik van die punten en krijg nu zonder bijbetaling 300 cups.

Ik weet niet of iemand ook bij de ING zit, maar dit is wel de moeite!
Ook een hele mooie melkopschuimer van Solis. Zwitsers merk, zag ook hele mooie apparaten van ze.
Ik deed echt niks met die punten, maar zie nu mogelijkheden😀

Besteld! Scheelt me een hoop geld. Hoef nu geen nieuwe machine aan te schaffen.

https://solis.com/nl_nl/koffie/melkopschuimers
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 27-04-2021 17:36
28.14% gewijzigd
Het gaat er weer lekker aso aan toe in Amsterdam met Koningsdag, lees en zie ik. Blij dat ik ben thuis gebleven, en mezelf heb volgepropt met drie tompoucen.
wij slapen nooit.
Ik voel me echt een ei dat ik braaf thuis ben gebleven..het ziet er bijna weer normaal uit wat ik zoal voorbij zie komen op de socials..lijkt ook wel of de cafe's gewoon open zie..of is dat onder het mom "to-go"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven