Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
En nu ga ik ook eindelijk eens wat doen!

Tot later!
Smeren... ja dat zou ik bijna vergeten... Ik verbrand ook bijna nooit.. (en kleur snel )

Nu ga ik écht! hahahaha

Succes nog met je rapport WM!
En zo blijft WM alleen achter met haar rapport

Fijne dag meiden!!!!
Troost je Winkelmandje, ik moet mijn handelingsplannen nog allemaal typen voor maandag...dus ik mag ook nog aan de bak.
Haha, ik moest even lachen om je post Reiz, eerst over MD ondergoed en dan meteen over de tractor... Ik zat het even voor me, Reiz in een sexy lingeriesetje op de tractor... briljant!

Katten en haren.... pfff.... hier nog zo'n huis vol plukken!

Die sphynx katten... tja... het is een kat, het doet als een kat... maar ik mis toch iets essentieels!

http://www.youtube.com/watch?v=URYQV6rLFMU

En die rimpeltjes... iiew!

Succes met je rapport WM! Waar woonde jij ook alweer WM? Etentje inclusief mannen-ergenissen-roddels lijkt me leuk plan

En nu ga ik toch ook echt even aan mijn stutten trekken, anders is het alweer te laat voor mijn 'ik ga lekker alleen op pad' plan...

Fijne dag allemaal!
Fijne dag Mozz.... (ik heb je mail gestuurd btw)

MP...veel succes met je handelingsplannen! Dat is ook niet niks!!

Ik ga maar eens even douchen!
Vleer is ook wakker en zich rap rap rap aan het douchen aankleden en naar Adam de big city toe te gaan ..
Zo..konijnenhok schoon en kattenbak schoon! Nu indi nog
Mensen ben een paar dagen afwezig misschien zoek ik daar nog een laptop op met internetverbinding. En is die er niet of kom ik er niet aan toe dan spreek ik jullie maandag ofzo wel weer..

Mooi weer zonnebril op in de auto en karren maar whoehoeee
Veel plezier, Vleer! Geniet ervan!
veel plezier vleer!

haha indi, tijd voor je eigen schrobbeurt! hup hup onder de douche!

Olive veel plezier!!

Wat een heerlijk weer he?!! Ik heb gisteren mijn tuintje flink onder handen genomen, nieuwe potten en planten gekocht en ziet er zooo gezellig uit. Ga straks nog even een paar potten bijkopen! Ben er helemaal blij mee!
Ha Lm! Klinkt goed dat tuintje van je!!

ik ben nog steeds niet gaan douchen..wel het bed verschoond en een was in de machine gedaan..goed bezig dus
haha rustig aan indi! :-) Het is zaterdag dus je mag er zo lang over doen als je maar wilt....haha maar je bent wel nuttig bezig in elk geval!!

Net even in mijn tuin gezeten, het is echt heerlijk!
Indi= geschrobt!

Ik ga ook even op mijn balkon en plannen maken voor vanavond
Foto LM?
Moz daar had ik niet bij stilgestaan komt inderdaad grappig over ik ga de landbouw nieuwe moderne wind inblazen zo

Naaktkatten zijn echt eng, maar de kittens lijken al helemaal op gremlins:

http://www.youtube.com/watch?v=LLvdu3pmGiI&NR=1

Reiz, zet een nieue trend: in je MD ondergoed op de trekker! De mannen zullen achter je aan rennen! Ik heb geen MD, is me veel te duur. Zag laatst wel een mooie beha, 70 euro's, dat is me echt te duur.

Ik ben weer bij mn zus, in de tuin schijnt de zon echt heel mooi. En ik mag wel luieren, ben een beetje brak van gisteren, en heb vanmorgen al een vriendin helpen verhuizen. Het was snel klaar, dat scheelt!

En gisteren.... Geen terrasman. Wel zn collega's, dus ik heb zijn nummer ontfutseld (gevraagd) en ik heb een smsje gestuurd met:

jammer dat je er niet bent, ik had graag een biertje met je gedronken. liefs Pop

(Reiz, dank je nog voor de tip!)

En ik kreeg na 5 min reactie:

Volgende keer beter:) Moest basketballen en heb een feestje vanavond in "locatie". Iets voor jou?

Daar heb ik nog iets op teruggestuurd over wat voor feestje het was, kreeg ik van hem terug over het feestje en dat ik kaarten bij hem kon regelen.

Ik deed even een huppeltje, want ik vind het heel positief klinken! Maar na een poosje begon ik weer te twijfelen ("zou hij niet een ander persoon voor zich hebben") en daar werd ik zoooooooooooo moe van.

Maar goed, er zit vooruitgang in het TM-verhaal!

Xennetje, hoe is het met je blauwe smoeltje?

Olive en Mozz, die katten van mij haren ook zo verschrikkelijk uit. Elke dag rol ik mn kleding af met een plakroller, anders kan ik me niet buitenshuis vertonen. En Popkater houdt niet van borstelen, terwijl hij langharig is....
Pop wat onwijs stoer dat je het nummer van TM hebt gevraagd!!!
Pop, je bent inderdaad stoer!!!
Wat lief dat jullie me stoer vinden!! Wat vinden jullie van het sms-contact? Ik vond het redelijk hoopvol, jullie mening?
Ik vind het ook hoopvol, Pop!
Hai allemaal!

Pop: wat stoer van je! Dat liefs had ik niet gedurfd hoor :-) Leuke, hoopvolle reactie, dus niet te lang twijfelen (ook niet te kort, staat dan weer zo wanhopig) en lekker naar het feestje gaan vanavond. Super dat ie je meteen uitnodigt daarvoor!

Indi, heb je al plannen vanavond?

Ingel, hoe was je feessie? ontzettend leuk huis heb je!

Voor rest: geniet van de zon!

Ik zit heerlijk in mn tuintje, al heel erg aan t verkleuren geloof ik. Een heel lief vriendinetje kwam met rozen en puddingbroodjes en net utinodiging voor terras en etentje. heel erg jammer, maar ik kan dat gewoon nog niet, strompel nog steeds en het eten is nog steeds lasitig. Ggggrrrr, gaan mn vrije dagen, maar ik probeer me nu zoveel mogelijk te vemaken thuis.

Oh vleer, heb je nog geen LRM update gegeven dan? Die kwam toch gisteravond? Iig veel plezier in Amsterdam!
Oh ja, R heeft uiteindelijk wel voetbal gekeken hier. Hij wilde al weggaan, maar kon t toch niet over mn hart verkrijgen, ik ben dus niet zon btich als ik zelf wel es denk. Maar menomen wat was ik blij dat ie wegging en niet vroeg te blijven slapen. 3 avonden in 1 week is echt te veel voor mij! Misschien wel met iedere man hoor trouwens.

WM en MP: jullie rapporten/plannen al af? Naar dat dat in de vakantie moet zeg!
Hoi!

Xen, dat feestje was dus gisteravond, ben er niet heen geweest, want ik moest vanmorgen om half elf helpen verhuizen en ik wilde niet in mn eentje naar het feestje. We hebben nog getwijfeld (zijn collega, vriendin en ik), maar collega en ik moesten beiden vanmorgen vroeger op dan normaal.

Kan me best voorstellen dat 3 avonden in de week veel is, vooral als je zelf geen kant op kan! Daar word ik althans wel heel erg kriegelig van.
Oh Pop, had je gi.avond nog gesmst dan? wow! en ga je nu smsen om te vragen hoe t feestje was of leg je de bal bij hem?

Iig weet hij nu dat jij hem leuk vindt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven