Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

woensdag 28 april 2021 om 21:21
Oef, heb je veel pijn?moeras schreef: ↑28-04-2021 20:04Vandaag nog iets geks meegemaakt en ik voel me er ongemakkelijk bij.
Ik was op mijn werk gevallen (best hard), ik moest daar even van bij komen en bleef dus zitten op de grond. Toen kwam een collega bij me zitten, hij bracht een glaasje water en toen begon hij over mijn rug te wrijven. Ik zocht daar in eerste instantie niks achter want hij is getrouwd maar na verloop van tijd voelde het toch wel een beetje te intiem. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
Soms snap ik getrouwde mannen niet hoor.
Ik zou er totaal niet van gediend zijn wat je collega deed. Glaasje water is aardig. Maar dat wrijven gaat te ver. Getrouwd of niet maakt helemaal niks uit. Hij gaat een grens over.

woensdag 28 april 2021 om 21:29
Ja best wel veel pijn
Ja zo voelde dat idd ook, hij ging een grens over.

woensdag 28 april 2021 om 21:31
Wandeldate met collega is wel gezellig maar meer dan dat toch ook niet.
Ik zit momenteel niet op datingsite of app. Kan daardoor niet zeggen of het over het algemeen rustig is.

woensdag 28 april 2021 om 21:40
Moeras goed van je dat je het zo gaat doen. Als hij de juiste is voor jou, komt dat helemaal goed. Anders geeft hij het vast wel aan.
Ik zou daar ook niet zo blij mee zijn als een collega dat zou doen.
Attraverso ik vind dat niet zo leuk klinken van die wandelen. Een beetje oppervlakkig eigenlijk. Wat ga je er verder mee doen?
Ik heb momenteel 1 match en ben daar beetje mee aan het babbelen, maar daar blijft het ook wel bij denk ik. Tenzij we dit weekend zouden kunnen daten. Verder is het hier ook erg rustig.
Attraverso ik vind dat niet zo leuk klinken van die wandelen. Een beetje oppervlakkig eigenlijk. Wat ga je er verder mee doen?
Ik heb momenteel 1 match en ben daar beetje mee aan het babbelen, maar daar blijft het ook wel bij denk ik. Tenzij we dit weekend zouden kunnen daten. Verder is het hier ook erg rustig.
woensdag 28 april 2021 om 21:41
Ja vrij rustig bij mij ook.. Wel wat likes en 1 match maar die praat niet en ik ook niet..
Ja balen hoor dat het weer omslaat, alles is zoveel beter als de zon schijnt..

woensdag 28 april 2021 om 21:47
Moeras goed dat je je date duidelijkheid gaat geven. Hij ziet dan maar hoe hij daarmee om gaat.
Wat je collega betreft. Ik raak mensen ook gemakkelijk aan, ik zie me bij een getrouwde man hetzelfde doen als je collega bij jou deed in die situatie. Ik werk in de zorg en zelfs nu geef ik mijn cliënten gemakkelijk een knuffel, leg mijn arm om ze heen, wrijf op hun rug als troostend gebaar... Vind als ik ze mag wassen en omkleden ik ook dichtbij mag komen voor een knuffel. Dus nee, ik zie er niets verkeerd in.
Wat je collega betreft. Ik raak mensen ook gemakkelijk aan, ik zie me bij een getrouwde man hetzelfde doen als je collega bij jou deed in die situatie. Ik werk in de zorg en zelfs nu geef ik mijn cliënten gemakkelijk een knuffel, leg mijn arm om ze heen, wrijf op hun rug als troostend gebaar... Vind als ik ze mag wassen en omkleden ik ook dichtbij mag komen voor een knuffel. Dus nee, ik zie er niets verkeerd in.

woensdag 28 april 2021 om 21:47
Heb je het al voorgesteld? Het is al bijna weekend.Rubberlaars schreef: ↑28-04-2021 21:40Moeras goed van je dat je het zo gaat doen. Als hij de juiste is voor jou, komt dat helemaal goed. Anders geeft hij het vast wel aan.

woensdag 28 april 2021 om 21:49
Waarom stuur je niks? Mannen vinden het ook fijn als ze interesse bemerken bij de vrouw. Maar het is helaas heel vaak zo, merk ik ook. Dat er weinig animo lijkt te zijn.

woensdag 28 april 2021 om 21:49
Dat vind ik anders.Attraverso schreef: ↑28-04-2021 21:47Moeras goed dat je je date duidelijkheid gaat geven. Hij ziet dan maar hoe hij daarmee om gaat.

woensdag 28 april 2021 om 21:50
Ook al naar gevraagd, ben benieuwd!
woensdag 28 april 2021 om 21:51
Julus hier op dating apps zo saai dat ik er niets meer mee doe. Wel veel wandelingen gepland, voor zaterdag een oproep geplaatst en wordt een gemengde groep van ong. 5 personen. Niets 'dating gewijs' maar daar heb ik precies geen zin in. Mss omdat er geen geschikte kandidaat in het vizier is.
Zou op een of andere manier onder de afspraak van morgen uit willen komen, hoop dat het hard gaat regenen
en de eerste week sowieso wandelgewijs een volle agenda.
Zou op een of andere manier onder de afspraak van morgen uit willen komen, hoop dat het hard gaat regenen

woensdag 28 april 2021 om 21:55
Omdat ik al zo vaak als eerste iets gestuurd heb en ik de hoop een beetje heb opgegeven.. Er komt toch niks terug..

woensdag 28 april 2021 om 21:55
Ik ga het hem zaterdag wel vertellen dat ik gevallen ben maar ik denk niet dat het iets extra's zou toevoegen om het via de telefoon te delen, kan ook simpelweg niet want we hebben elkaars telefoonnummer niet
Weet niet zo goed hoe ik uit moet leggen waarom een appje of telefoongesprek niet fijn is voor mij.
woensdag 28 april 2021 om 21:57
Even contact gehad, hij geeft aan dat hij het laat weten wanneer hij zou kunnen/willen dus we gaan het vanzelf zien. Ik geniet ondertussen heerlijk van mijn tuintje

woensdag 28 april 2021 om 22:02
Fijn dat je van je tuintje kan genieten. Was ook echt heerlijk weer de afgelopen dagen.RedRoseThorn schreef: ↑28-04-2021 21:57Even contact gehad, hij geeft aan dat hij het laat weten wanneer hij zou kunnen/willen dus we gaan het vanzelf zien. Ik geniet ondertussen heerlijk van mijn tuintje![]()
Dus afwachten nog.

woensdag 28 april 2021 om 22:03
Ik denk altijd dat je beter het heft zelf in handen kan nemen, maar begrijp jou punt ook heel goed dat je het nu even wil laten afhangen van zijn reactie

woensdag 28 april 2021 om 22:04
Jammer dat je geen zin hebt in morgen, kan je het niet gewoon afzeggen?Attraverso schreef: ↑28-04-2021 21:51Julus hier op dating apps zo saai dat ik er niets meer mee doe. Wel veel wandelingen gepland, voor zaterdag een oproep geplaatst en wordt een gemengde groep van ong. 5 personen. Niets 'dating gewijs' maar daar heb ik precies geen zin in. Mss omdat er geen geschikte kandidaat in het vizier is.
Zou op een of andere manier onder de afspraak van morgen uit willen komen, hoop dat het hard gaat regenenen de eerste week sowieso wandelgewijs een volle agenda.

woensdag 28 april 2021 om 22:05
Het was ook heerlijk weer de afgelopen dagenRedRoseThorn schreef: ↑28-04-2021 21:57Even contact gehad, hij geeft aan dat hij het laat weten wanneer hij zou kunnen/willen dus we gaan het vanzelf zien. Ik geniet ondertussen heerlijk van mijn tuintje![]()